25 juli 2018 om 09:12
iBOOD

Knock-Out Deals

Knock-Out Deals
BAM! En het is weg...

Meer dan dit gaan we niet zeggen: OPSKIETEN! Of je bent TE LAAT. ;)

LET OP

A) Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

B) Deze producten zijn afkomstig uit ons Duitse warehouse. Het is dus mogelijk dat producten enkel worden geleverd met een Duitse of Engelse handleiding. Het is ook mogelijk dat de instellingen enkel in het Duits of het Engels zijn.

25 juli 2018 om 11:52
thijsnieuwmeijer Gebruiker

Hoe zit het met de bevestiging van de globo wandlamp? Hoeveel schroeven bevestigen aan de muur?

Beantwoorden

25 juli 2018 om 12:34
Moderator Jasper Moderator

Dag thijsnieuwmeijer,

Ik ga dit even voor jou navragen!

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

25 juli 2018 om 21:17
rockin_dono Gebruiker

Het Cityblitz cb013 E-skateboard staat momenteel 179E incl gratis verzending bij mediamarkt, hier 199E + 8.95E Verzending is dus absoluut GEEN koopje!!

Beantwoorden

25 juli 2018 om 21:53
Meessen89 Gebruiker

En hier https://www.amazon.de/Cityblitz-CITY-BLITZ-CITYBLITZ®-E-SKATEBOARD/dp/B074V65FC7

Beetje aso van ibood om te doen alsof het een super op is op aanbiedingen is met 200€ korting en dan nog duurder zijn dan meerdere gewone winkels.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 22:43
EphexDesign Gebruiker

Ik heb zojuist de Bosch vleesmolenset gekocht. Maar nu ik online kijk lijkt het erop dat dit product alleen te gebruiken is in combinatie met een Bosch keukenmachine, niet als losse molen. Klopt dit? In dat geval wil ik mijn bestelling annuleren.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 23:30
Moderator Jim Moderator

Hi Ephex,

Ik snap de verwarring – voor zover ik kan zien kan je hem gewoon als losse molen gebruiken. Heb je de site voor me waar dit anders staat aangegeven? Dan kijk ik even met je mee!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 08:10
Lynnthefirst Gebruiker

Waar blijft mijn

Suntec CoolBreeze Tafelventilator?

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 10:11
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Lynnthefirst!

Ik begrijp dat er wat vertraging optreedt bij de verzending? Heb je voor mij het SO nummer van de bestelling?

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.