24 juli 2018 om 14:00
iBOOD

Knock-Out Deals

Knock-Out Deals
BAM! En het is weg...

Meer dan dit gaan we niet zeggen: OPSKIETEN! Of je bent TE LAAT. ;)

LET OP

A) Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

B) Deze producten zijn afkomstig uit ons Duitse warehouse. Het is dus mogelijk dat producten enkel worden geleverd met een Duitse of Engelse handleiding. Het is ook mogelijk dat de instellingen enkel in het Duits of het Engels zijn.

24 juli 2018 om 16:51
Pasquall Gebruiker

Waarom kan ik er geen 2 bestellen?

Beantwoorden

24 juli 2018 om 16:55
Moderator Jim Moderator

Hi Pasquall!

Om welk product gaat je vraag specifiek?
De kans is groot dat er nog maar één is, aangezien dit een echte flash sale is!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 juli 2018 om 19:04
pvangemert Gebruiker

Jim, even een vraag.

Ik heb bij de vorige Flash sale een tv meubel gekocht. Door Dynalogic is één pakket afgeleverd. Echter bestaat het meubel uit 4 pakketten, er missen er dus drie. Ik heb dit vorige week al aangegeven, maar helaas ook vandaag nog geen reactie van de klantenservice. Ik wil niet blijven zitten met 1/4 kast, uiteraard.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 19:07
Moderator Jim Moderator

Hi pvangemert,

Dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling! Heb je het SO-nummer van de bestelling voor me? Dan ga ik vragen of de klantenservice met prioriteit naar de case kan kijken! Het lijkt me niet zo handig om met 25% van de kast te blijven zitten… :-)

Groet!

Jim

Beantwoorden

24 juli 2018 om 21:31
pvangemert Gebruiker

Zou ik zeer waarderen. SO2391738.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 22:05
Moderator Jim Moderator

Hi pvangemert!

Dat is bij deze doorgegeven!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 juli 2018 om 16:56
Pasquall Gebruiker

Het gaat om de pannenkoeken pan.

Dank voor de snelle reactie

Beantwoorden

24 juli 2018 om 17:25
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Pasquall,

Dan gaat het om de laatste(n) en is hij bijna uitverkocht.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 17:06
PLOPOPOPO Gebruiker

heeft de TomTom Spark GPS Fitnesstracker een hartslagmeter? de specificaties zijn minder gedetailleerd dan bij de spark 3.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 17:29
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag PLOPOPOPO,

Op de website van TomTom wordt aangegeven dat deze geen hartslagmeter heeft. Alleen de cardio + music is voorzien van een hartslagmeter volgens hun informatie.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 22:11
ikke_zelf Gebruiker

Laat dan het kopje specificaties weg zeg….

Balance scooter… Merk moederbord,wattage,inch wielen etc

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.