26 april 2018 om 00:00
iBOOD

Oral-B Elektrische Tandenborstels

Oral-B Elektrische Tandenborstels
Waarom moeilijk doen?

Je tanden poetsen met een handborstel hoeft niet slecht te zijn, maar dan moet je jezelf wel de juiste techniek aanleren. Vooral vermoeiend vinden wij, dus bieden we jou dé mogelijkheid om over te stappen op elektrisch poetsen!

26 april 2018 om 00:27
patrick1105 Gebruiker
26 april 2018 om 08:20
magier76 Gebruiker

Inderdaad Patrick….. ????

Toch jammer dit.

Stond op het punt ze te kopen.

Gelukkig nog niet gedaan elke euro is een euro.

Beantwoorden

26 april 2018 om 09:07
mdrongelen Gebruiker

Komop iBOOD, in de tijd dat jullie 1 artikel aanboden waren jullie echt goedkoper. Tegenwoordig moet je blij zijn met 5-10%

Beantwoorden

26 april 2018 om 12:09
gert41jan Gebruiker

Wat is eigenlijk de draai- en trilsnelheid van deze verschillende borstels ?

Probeer ze te vergelijken om een betere te kopen dan de oude Braun die ik heb,

maar valt niet mee om ergens simpele cijfers/data te vinden. Zelfs niet bij Oral-B/Braun !

Beantwoorden

26 april 2018 om 14:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

De volgende informatie heb ik kunnen achterhalen:

Oral-B Pro 690 CrossAction elektrische tandenborstel + 1 extra!
8800 rotaties/min – 20.000 pulseringen/min

Oral-B Trizone 500 | Elektrische Tandenborstel
7.600 pulsaties per minuut – 20.000 Poetsbewegingen per minuut

Oral-B Pro 750 Pink + 3D White Tandpasta
8000 poetsbewegingen per minuut

Oral-B Pro 790 Elektrische Tandenborstel | Extra Handset
8.800 pulsaties per minuut – 20.000 bewegingen per minuut

Beantwoorden

26 april 2018 om 14:11
patrick1105 Gebruiker

Dat is inderdaad dezelfde link als welke ik vanmorgen plaatste :-)

Beantwoorden

26 april 2018 om 14:37
Guyzer Gebruiker

Hey Ibood, waarom plaatsen jullie twee keer die opzetborstels op jullie website?

1 keer aan € 22,95 – gratis verzonden.
En 1 keer aan  €19,95, met €5,95 verzendingskosten.

Toch onzin dat je hiervoor verzendingskosten zou moeten betalen?

Beantwoorden

26 april 2018 om 15:02
biteme321 Gebruiker

Eerlijk gezegd vind ik dit (helaas weer) een voorbeeld van een slechte deal. Als je geen echte deal hebt, zet hem dan niet op je site. Volgens mij is het de bedoeling dat de consument geprikkeld wordt om impulsief te kopen, maar zorg dan ook dat er voordeel te halen is…. erg jammer… Met als gevolg dat ik steeds minder vaak op de site kijk.

Beantwoorden

26 april 2018 om 16:58
liquid-motion Gebruiker

Helemaal mee eens. Jammer hoe zo’n mooi concept de nek wordt omgedraaid.

Beantwoorden

26 april 2018 om 18:21
krispys Gebruiker

goeie avond,

bij de oral b pro 750 pink kan je daar ook gewone borsteltjes op zetten? heb er nog maar net gekocht en mijn oral b is defect.

Beantwoorden

27 april 2018 om 16:17
krispys Gebruiker

Welke borstels?

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:20
Justin2k5 Gebruiker

Helaas , geen oral b met 40.000 pulserend bewegingen. Dat zijn toch de beste tandenborstels om  je tanden goed schoon te poetsen. (Genius  6000+)

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:32
lekker_handelen Gebruiker

Gevaar!!! Koop deze niet via iBOOD. De echte borstels gaan bij normaal gebruik gemakkelijk 4 maanden mee. Deze vallen letterlijk na een week of 3 á 4 uitelkaar (de blauwe gebruiks haartjes zijn nog helemaal blauw en nog geen vorm van witte slijtage te zien). Eerst gaat de borstel los zittin, daarna eet hij de binnenkant van je lip op (pijnlijk) en daarna valt het metalen pinnetje eruit zodat je die in je mond hebt zitten. Let op met kinderen dus! Deze set bij iBOOD gekocht, maar bleek een miskoop ondanks dat het merk op de borstel staat. Al 12 jaar gebruik ik deze borstels, maar nog nooit eerder last gehad dat ze uit elkaar vallen als ik ze in een normale winkel koop.

Beantwoorden

27 april 2018 om 09:34
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen lekker_handelen,

Wat vervelend dat de borstels niet helemaal goed waren. Heb je hierover ook al contact gehad met iBOOD?

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:05
Bonzaikris Gebruiker

4 maanden mee? Je moet je borstels vervangen als de kleur begint de vervagen. Of poets jij maar 1x per week?

Beantwoorden

27 april 2018 om 11:55
lekker_handelen Gebruiker

Neen, de garantie van iBOOD gaat tot de deur. En gebruikte artikelen zoals deze Chinese rommel kan volgens de voorwaarden niet terug.

Beantwoorden

27 april 2018 om 17:11
patrick1105 Gebruiker

Ah vandaar! Bedankt voor de tip. Dacht dat het aan mij lag.. Ik heb in ieder geval netjes geld terug gehad van Oral-B (P&G) en de exemplaren opgestuurd.

Beantwoorden

27 april 2018 om 17:38
Moderator Paul Moderator

In verband met hygiëne mag je producten zoals opzetborstels niet binnen de zichttermijn terugsturen als de verpakking geopend is. Wanneer er sprake is van een defect, mag je uiteraard wel een serviceverzoek insturen om dit te melden en zal de klantenservice bekijken welke oplossing mogelijk is.

Beantwoorden

28 april 2018 om 00:41
Susantigoon Gebruiker

Klinklare leuterverhalen die jullie hierboven opdissen,

zijn het imitaties dan krijgt IBOOD van mij ook onder uit de zak, maar dit zijn normale, goede borstels.

Ongeacht waar gemaakt, ze dragen de merknaam ORAL-B en voldoen aan de kwaliteitsnormen zoals die daarvoor door BRAUN /Procter & Gamble zijn gesteld.

Beantwoorden

29 april 2018 om 11:16
Darwwin100 Gebruiker

Ik heb zo’n zelfde verhaal meegemaakt alleen met borstels van de Media Markt. Dus vraag me af of het bij Ibood niet goed ging of misschien bij de groothandel/fabriek al… Lang verhaal kort: ook ik heb netjes mijn geld terug gehad van Oral-B (P&G) en de slechte borstels terug gestuurd.

Beantwoorden

27 april 2018 om 09:15
lhrramakers Gebruiker

Zijn dit de echte , of echte Chinese imitaties. De prijzen van de losse borsteltjes wijken toch wel erg af van de gewone verkoop prijs elders.
zo ben ik het niet gewend van ibood

Beantwoorden

27 april 2018 om 09:37
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ihrramakers,

Het zijn echte Oral B borstels, want het is volgens mij ook niet toegestaan om imitaties te verkopen in Nederland onder een merknaam.

Beantwoorden

27 april 2018 om 09:37
erik_2009 Gebruiker

Ik heb het al vaker hier geschreven, koop geen losse borsteljes bij Ibood. Het zijn (zoals hier reeds gezegd) de echte Chinese imitaties. Erg jammer. De tandenborstels zelf zijn wel OK.

Beantwoorden

27 april 2018 om 09:39
erik_2009 Gebruiker

Vergat ik nog te zeggen, natuurlijk zegt Ibood / de Moderator dat het echte zijn. Ze kunnen niet anders. Maar in werkelijkheid zijn het Chinese krengen, die borsteltjes dan (-:

Beantwoorden

27 april 2018 om 17:12
patrick1105 Gebruiker

Klopt!

Beantwoorden

28 april 2018 om 00:26
Susantigoon Gebruiker

Kletskoek.

Beantwoorden

27 april 2018 om 17:26
Moderator Paul Moderator

Beste iBOODers, 

De opzetborstels in deze deal zijn de originele opzetborstels van het merk Oral-B en worden geleverd in de originele verpakking zoals afgebeeld. Er is geen sprake van imitatie.

iBOOD biedt ook wel eens merkloze opzetborstels aan, maar dan wordt niet geadverteerd met het Oral-B merklogo en wordt in de tekst duidelijk aangegeven “geschikt voor Oral-B“.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

29 april 2018 om 07:56
Bramz0r Gebruiker

Je kan het testen

Heb ooit wat gekocht qua borstels en die vielen uit elkaar…

Gemaild rn kreeg het onderstaande antwoord

Ik wil u graag verder helpen en daarom wil ik u verzoeken of u de volgende twee vragen kunt beantwoorden en een kleine test met uw Oral-B product kunt uitvoeren;

• Kunt u aangeven waar u de opzetborstel hebt gekocht?
• Wat is de prijs die u voor een verpakking hebt betaald
• Neem een muntstuk en kras hiermee aan de zijkant van uw opzetborstel over het grijze Oral-B Logo en neemt u daarna contact met ons op. 

Blijk uw opzetborstel echter een blauw logo te hebben, dan hoeft u de test in punt 3 niet te doen en vragen wij u direct contact met ons op te nemen zodat wij de verdere stappen met u kunnen bespreken.

Als u wilt kunt u ons telefonisch bereiken op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur via ons gratis telefoonnummer 0800-4455388. Hebt u liever dat wij met u contact opnemen, kunt u dan alstublieft uw telefoonnummer en een geschikt tijdstip aangeven binnen de aangegeven werktijden. 

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking

Met vriendelijke groeten.

Darryl
Consumenten Service

http://www.pg.com/privacy/dutch/privacy_notice.shtml

Wilt u nogmaals contact?  Verander de onderwerpregel niet, klik alleen op Beantwoorden.  Zo ontvangen wij uw bericht zeker

Beantwoorden

29 april 2018 om 09:02
erik_2009 Gebruiker

Je kan het ook nog op 2 andere manieren zien:

1) Het zilverkleurige veertje, wat je door het sleufje van de borstel kan zien, is bij de imitatie langer dan bij de originele

2) Er staat een productienummer op het plastic deeltje wat je kan zien door het sleufje aan de achterzijde van het borsteltje. De imitatieborstels hebben geen productienummer.

Ik koop ze tegenwoordig bij AH in de bonus, soms airmiles erbij inwisselen. AH waagt zich niet aan imitatie. Begrijpelijk.

Aan de moderatoren: bovenstaande tips mogen naar de heren inkopers. En laat ze eerst samples bekijken voordat ze de aanbieding online zetten.

Beantwoorden

28 april 2018 om 18:26
jbrunde Gebruiker

De Oral B Tri-zone 500 staat hier voor de zoveelste keer geadverteerd mét poetsdruksensor; die heeft hij niet. Dit model ‘500’ is ook nooit zo in Nederland geleverd, wel onder het type ‘600’.

Beantwoorden

28 april 2018 om 22:49
Moderator Paul Moderator

Zowel hier als hier wordt aangegeven dat deze tandenborstel wel over een poetsdruksensor beschikt. Alleen wordt dit niet door middel van een indicatorlampje aangegeven. Bij teveel poetsdruk wordt je gewaarschuwd door trilling of doordat de borstel stopt met poetsen.

Beantwoorden

29 april 2018 om 07:25
jbrunde Gebruiker

Goed verhaal maar dat doet hij dus niet.

Beantwoorden

28 april 2018 om 22:01
krispys Gebruiker

@ modorator,

bde opzetborstels is dit geschikt voor de oral B pro 750 Pink?

Beantwoorden

28 april 2018 om 22:36
Moderator Paul Moderator

Geschikt voor alle Oral-B elektrische tandenborstels, met uitzondering van de Oral-B Sonic/Pulsonic.

Ook geschikt dus voor de Pro 750 :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.