25 april 2018 om 14:17
iBOOD

Knock-Out Deals

Knock-Out Deals
BAM! En het is weg

"Zozo, waarom dit soort deals niet op 00:00?" Nou, omdat dit veel leuker is. Met Koningsdag zie je ons dan ook niet, dan hangen we ergens lallend in de kroeg. Nee, wij spreiden liever nu al ons digitale kleedje uit. Dus maak er gebruik van en PAK WAT JE PAKKEN KAN.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

Opgelet: Deze producten zijn afkomstig uit ons Duitse warehouse. Het is dus mogelijk dat producten enkel worden geleverd met een Duitse of Engelse handleiding. Het is ook mogelijk dat de instellingen enkel in het Duits of het Engels zijn.

25 april 2018 om 15:07
Erwin3103 Gebruiker

Past het hoesje ook op een samsung galaxy s7 edge model?

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:14
SjonnieK Gebruiker

Nee en dat hoesje wil je ook niet, ze beschadigen je scherm

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

De S7 Edge is iets groter dan de normale S7. Daardoor past het hoesje niet om de S7 Edge.

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:11
plmvg Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:21
plmvg Gebruiker

Voor de Tamron SP 35 mm f/1.8 Di VC USD vragen jullie 579,95. Kost 499,- elders. https://www.cameranu.nl/nl/p754325/tamron-sp-35mm-f-1-8-di-usd-sony-objectief?channable=e28089.NzU0MzI1&bgid=39342-AGI-53626245258-ASI-326482158884-754325&gclid=EAIaIQobChMIhrHF1sHV2gIVSZ4bCh29yQoAEAQYAiABEgKpdPD_BwE

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:26
plmvg Gebruiker

*snap*

Dit betreft een occasion model waarvoor wij een geheel nieuw model aanbieden.

Beantwoorden

26 april 2018 om 09:19
ITibood Gebruiker

NOT! Die is brandnew…

Beantwoorden

26 april 2018 om 09:36

De link die er nog staat is inderdaad nieuw, de weggehaalde link niet. Daar stond namelijk in de titel en omschrijving dat het een occasion model betrof :-)

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:18
Roeland111 Gebruiker

Bang and Olufsen Beoplay H8 Hoofdtelefoon: bij de specificaties staat er over ear vermeld, maar indien dit effectief de beoplay H8 is veronderstel ik dat het over een on ear gaat?

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:36
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Roeland111,

Bedankt voor het melden. Ik heb het even doorgegeven zodat het aangepast kan worden.

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:19
Thym Gebruiker

Bij de Fitbit armband is niet beschreven om welk type het gaat, maar de foto komt overeen met een FitBit Charge 2. Kunnen jullie bevestigen dat het dit model is?

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:30
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Thym,

Het gaat inderdaad om de Fitbit charge 2

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:31
JBordeaux Gebruiker

Ik heb een vraag over de Garmin Drive 60 LMT EU, deze heb ik net besteld en in de titel staat Garmin Drive 60 LMT EU. Echter in de tekst zie ik Garmin Drive 50 LMT staan. Kunnen jullie checken of dit de Garmin Drive 60 LMT is en niet de Garmin Drive 50 LMT?

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:34
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Jbordeaux,

Ik ga dit even voor je navragen.

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:35
Moderator Niek Moderator

Het is inderdaad de Drive 60 LMT EU :-)

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:38
JBordeaux Gebruiker

Bedankt voor het navragen :-)

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:40
Rick_nac Gebruiker

Aii ik heb hem net gemist. Niet toevallig nog een exemplaar over het hoofd gezien door de Duitse collega’s?

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:55

Helaas, Rick! We zullen de komende tijd regelmatig verrassende Flash Sales aanbieden, dus stay tuned, want wellicht zit er nog een keer een soortgelijk model tussen.

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:41
Winne3123 Gebruiker

Is de bediening van de “Fujifilm Instax Mini 70 Camera” nou Duits of Engels, dit is nogal een verschil?

Bedankt

Beantwoorden

25 april 2018 om 16:09
roderick.dekramer Gebruiker

Daar zit toch amper bediening op? Ik kan geen enkele versie vinden met Duitse bediening, reken dus maar op Engels. Die tekst overdat iets Duits kan zijn staat overal bij.

Beantwoorden

25 april 2018 om 15:44
Coppezz Gebruiker

Vraag over de “Brother HL-3172CDW Compacte kleurenprinter”. Zitten er al toners van elke kleur bij inbegrepen of niet? en ivm de taalinstelling. Men spreekt hier over duits of engels, is het effectief OF? of is er sowieso de mogelijkheid om te kiezen tussen duits of engels in de instellingen?

Beantwoorden

25 april 2018 om 19:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Coppezz,

Met deze printer zul je de keuze hebben uit meerdere talen en er zit meestal ook gewoon Engels op.

Beantwoorden

25 april 2018 om 16:21
jumpingjack Gebruiker

Is de Sennheiser Momentum over ear koptelefoon geschikt voor Apple? Ik lees dat er twee varianten zijn; voor Android en één voor Apple.

Beantwoorden

25 april 2018 om 16:43

Deze is het meest geschikt voor Android.

Beantwoorden

25 april 2018 om 17:34
Maurice K Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

25 april 2018 om 16:29
Jupser Gebruiker

Met wat komt de Black+Decker 1250 W Boorhamer (KD1250K) bij geleverd? Is dit met koffer, bits, boortjes,…?

Beantwoorden

25 april 2018 om 16:32
PIC Gebruiker

Jammer dat de projector een optoma is. Vorige is na nog geen 800 branduren stukgegaan, dus na 20% van de lampduur die men beloofd met 1 vervangbare lamp. Dmd chip vol met dode pixels.

Beantwoorden

25 april 2018 om 17:27
JenZiBood Gebruiker

Zijn de toners inbegrepen bij de Brother HL-3172CDW?

Beantwoorden

25 april 2018 om 19:31
richieboy8 Gebruiker

*snap*

Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.
Daarom heb ik ook onderstaande berichten weggehaald.

Beantwoorden

25 april 2018 om 21:09
marc-roovers Gebruiker

Hallo, even iets anders maar waar ik vanavond last van heb…ik kan niks betalen wat ik besteld heb :(

Via de app besteld en willen betalen met PIN…lukt niet…foutmelding. Opnieuw besteld en willen betalen via credit card. Alles goed tot ik na betaling een bevestiging v Ibood moet krijgen…helaas. Krijg even later wel bericht dat er nog iets in mijn winkelwagentje ligt! Wat moet ik  nu doen? Opnieuw bestellen ?

Beantwoorden

25 april 2018 om 21:35
Moderator Paul Moderator

De volgende suggesties kunnen wellicht helpen: 
-  uitloggen & opnieuw inloggen via de app 
-  staat de app ingesteld voor het juiste land? NL of BE
-  de bestelling afronden via 3G/4G in plaats van via wifi 
-  tijdens het bestellen de vpn verbinding uitschakelen 
-  bestellen via de (mobiele) website 
-  als bovenstaande geen soelaas biedt, zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren 
(je gegevens zijn gekoppeld aan de account, die raak je hierdoor niet kwijt)

Als je de bestelling hebt afgerond, maar nog wacht op de bevestiging: 
-  het kan iets langer duren voordat de mail binnenkomt 
-  check ook het spamfilter van je mailbox 
-  staat de bestelling wel in het overzicht onder Mijn iBOOD?

Beantwoorden

25 april 2018 om 21:54
rowenajordana12 Gebruiker

Klopt het dat als ik meerdere items in mijn mandje wil gooien maar ik er maar een kan selecteren dat het gaat om het laatste artikel??

Beantwoorden

25 april 2018 om 22:05
Moderator Paul Moderator

Als je bij Aantal slechts 1 kunt selecteren, dan is dat inderdaad het laatste exemplaar.

Beantwoorden

25 april 2018 om 23:19
AlexBoot Gebruiker
25 april 2018 om 23:31
Moderator Paul Moderator

Jij verwijst naar de versie zonder VC beeldstabilisatie. Dat maakt wel verschil.

Beantwoorden

26 april 2018 om 09:23
ITibood Gebruiker

LOL … das een goei … Elke Sony lens is zonder beeldstabilisatie! Dat zit nl. altijd op de Sony body ingebakken.

Beantwoorden

26 april 2018 om 00:11
Birge Gebruiker

Of *snap*

Gratis levering zelfs

Edited by: Paul
deze link verwijst naar een ander typenummer

Beantwoorden

26 april 2018 om 00:33
motormuis001 Gebruiker

Die satellietontvanger is hier inclusief verzending € 17 goedkoper en daarnaast krijg je ook nog een paar cadeautjes. En dan ook nog morgen al in huis …

Beantwoorden

26 april 2018 om 00:40
studiomw Gebruiker

Kun je van de Magnat Symbol Pro 130 maar 1 bestellen??… Het zal toch niet dat ik 2x moet bestellen en 2x verzendkosten moet betalen? Ik kan namelijk niet 2x toevoegen…

Beantwoorden

26 april 2018 om 00:45
Moderator Paul Moderator

Het is de allerlaatste.

Beantwoorden

26 april 2018 om 00:49
studiomw Gebruiker

ahaaaa….. ok… Mooi mono is niet lelijk op zich, maar dan laat ik hem ff schieten. Dank voor je snelle antwoord!

Beantwoorden

26 april 2018 om 07:33
kloerie Gebruiker

De beurer by88 baby phone

Heeft deze baby camera nachtzicht (infrarood)?

Beantwoorden

26 april 2018 om 07:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kloerie,

De baby camera heeft ook nachtzicht :-)

Beantwoorden

26 april 2018 om 10:45
SiePei Gebruiker

Nordlux Gloss lamp:

Ik heb een aantal vragen, hoe lang is de kortste lengte om de lamp op te hangen? En is dat tot het gouden gedeelte?

Als de meegeleverde led-bulb is uitgebrand moet je de hele lamp in zn geheel wegdoen en een geheel nieuwe plafondlamp kopen? Het is niet mogelijk om de bulb te vervangen?

Beantwoorden

26 april 2018 om 10:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen SiePei,

De kortste lengte is inderdaad tot het gouden gedeelte waar de kabel in gaat. Volgens de fabrikant is de lengte van de lamp 32 cm. De lengte van de kabel is 300 cm. Ik heb niet kunnen achterhalen hoe het kapje eruit ziet waarmee hij aan het plafond zit, dus durf ook niet te zeggen of alle kabel daar inpast wanneer je hem inkort.

De led lamp is inderdaad niet te vervangen, maar hij heeft een levensduur van 20000 uur. Hij gaat dus een lange tijd mee.

Beantwoorden

26 april 2018 om 11:01
Kerlen Gebruiker

Is de

Kärcher MV 3 inclusief of exclusief de afgebeelde asset?

Beantwoorden

26 april 2018 om 11:03
Kerlen Gebruiker

Asset of asfilter

Beantwoorden

26 april 2018 om 11:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Kerlen,

Dit ga ik even voor je navragen.

Beantwoorden

26 april 2018 om 11:21
Moderator Niek Moderator

Ik heb het even nagevraagd en die zit er inderdaad bij :-)

Beantwoorden

26 april 2018 om 11:06
jvdsanden Gebruiker

http://www.satellietzaak.nl/Actie-:-Megasat-Iqon-Force2-13-gratis voor 69,- euro en dit ook nog eens inkl. Verzendkosten

Geen goede deal dus…

Beantwoorden

26 april 2018 om 12:37
plmvg Gebruiker

Komen er nog meer nieuwe deals of is dit het zo’n beetje?

Beantwoorden

26 april 2018 om 13:33

Ik verwacht dat je hier zeer binnenkort nog mooie nieuwe giga Flash Sales kunt vinden. Of de deals worden toegevoegd aan deze sale of er een nieuwe online komt, durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Stay tuned dus!

Beantwoorden

26 april 2018 om 17:45
Bennyb1 Gebruiker

Goedenavond, ibood

Enkele dagen geleden heb ik via jullie (ibood) een Kazam Vision 8 tablet gekocht, welke als nieuw aangemerkt stond op de website. Bij aflevering van het product zie ik dat ik echter niet de eerste gebruiker van de tablet ben!

Het email- en outlook adres van een vorige eigenaar staan nog ingesteld. Hoe zit dit? Ik vind dit erg misleidend. Ik verwacht op basis van advertentie en verkoopprijs een nieuw product en dat is dit over duidelijk niet.

Graag spoedig reactie.

Mvg, een teleurgestelde koper.

Beantwoorden

26 april 2018 om 22:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Bennyb1,

Wat vervelend dat de Kazam Vision 8 tablet reeds gebruikt is, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt het beste via je account een serviceverzoek indienen en dan zal de klantenservice na het weekend contact met je opnemen.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 15:51
Ellen_A88 Gebruiker

Hallo,

Is de Amica EGSP 14387 inbouw?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.