29 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

HUNT SALE

HUNT SALE

Mooi he, die HUNT… Twee dagen alom gespannen naar het scherm turen en jagen, Jagen, JAGEN op Dikke Deals. Van smartphone tot receiver, die gewilde gadget en ach waarom ook niet: een speelgoeddrone voor in huis. Gewoon omdat het leuk is. Daarbij geven we massa's aan korting. Zoveel dat mensen ons wel eens vragen of we gek zijn geworden. Normaal gesproken laten we dat in het midden maar vandaag delen we jullie mede dat we een flinke tik van de molen hebben gehad. We gaan er namelijk nog meer aanbiedingen tegenaan smijten!

Wat eet je eigenlijk vanavond?

Pizza? Wie weet! Een aantal keer per dag vind je in deze sale een PIZZADEAL voor slechts 1€. Kies je smaak, en wij zorgen dat je vanavond lekker aan de pizza zit ;)

30 augustus 2017 om 23:06
jeroendelombaerde Gebruiker

De game call of duty infinity warefare staat veel te duur op jullie site

In de dreamland staat deze voor 24€ en jullie vragen 10 euro meer??

Beantwoorden

30 augustus 2017 om 23:09
pino2009 Gebruiker

Kun je bij die Peaq computer makkelijk een SSD in plaatsen?ik ben een leek dus hoop voor 00.00 op antwoord

Beantwoorden

30 augustus 2017 om 23:09
etj Gebruiker

iBood, Bij de Black out gordijnen word je doorverwezen als je de grotere maat van 300×250 wil. Maar vervolgens zit daar geen bestelknop. Is die grotere maat nog beschikbaar en hoe kan ik die dan wel bestellen? Dank.

Beantwoorden

30 augustus 2017 om 23:24
bjornboer Gebruiker

Hoeveel tuners van 20w heeft de 65SJ810V?

als ik check zou hij er 2 moeten hebben in tegenstelling tot de 65SJ850V

Beantwoorden

30 augustus 2017 om 23:29
DisEsther Gebruiker

Iemand nog een gratis verzending code over? #durftevragen ????????????

Beantwoorden

30 augustus 2017 om 23:45
bjornboer Gebruiker

ik zoek er ook een

Beantwoorden

31 augustus 2017 om 00:02
stef1207 Gebruiker

Ik wil deze Sitecom WLR-9000 AC1900 High Coverage Router afrekenen en plots onderbreekt de betaling en is deze weg???

Beantwoorden

31 augustus 2017 om 12:02
keesmees Gebruiker

Heb tijdens de hunt een mooie peaq Peaq PNB S2415-I3N1 15.6 inch. i3 128ssd en 1 TB HDD laptop op de kop getikt hebben ze vandaag de specs stiekem veranderd naar een heel andere mini modelletje met een atom processor en 64 gb opslag.

Worden we nu genaaid?

Beantwoorden

31 augustus 2017 om 13:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi keesmees,

Dit issue is bij ons bekend. Onze Quality afdeling is hier druk mee bezig en komt per mail bij je terug!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

31 augustus 2017 om 20:39
propcke Gebruiker

Ik ben ook benieuwd naar die reactie en hoor deze graag.

Beantwoorden

3 september 2017 om 16:57
keesmees Gebruiker

Ik heb reeds een bericht ontvangen waarin ze de order annuleren en mij met een voucher van €25,00 af willen doen.

Ik heb ze nu reeds gemeld dat ze dit niet kunnen en mogen omdat artikel 1 lid 3 van de algemene voorwaarden hierin geen wettelijke mogelijkheid bied .

Zowel de prijs(€599 korting 75% voor €149,94), als de presentatie (foto’s) omschrijving van het artikel en de specificaties van het artikel waren van het type laptop die ik besteld heb.

De algemene voorwaarden dekken dit gedeeltelijk juridisch af maar alleen als er 1 van de bovenstaande dingen verkeerd vermeld zouden zijn maar blijkbaar was alles fout.

ik kon er ook met alle redelijkheid vanuit gaan dat ibood dit product met deze specificaties voor deze prijs zouden kunnen leveren (HUNT tot 90% korting op elektronica)

Maar het lijkt erop dat ibood zijn verantwoordelijkheid niet wil nemen en ben ik blij dat ik altijd overal screenshots van maak om later nog enig bewijs te hebben.

Ik wacht het nu weer even af en overweeg even meer juridisch advies in te winnen.

Beantwoorden

3 september 2017 om 23:43
hilp Gebruiker

Ik heb hetzelfde bericht ontvangen en accepteer ook het bericht niet dat de specificaties behorende bij het model niet klopten.

De specificaties klopten prima en het model: PEAQ PNB S2415-I3N1 staat gewoon met de tijdens de Hunt getoonde specificaties op hun eigen mediamarkt website.

Omdat het een refurbished laptop betreft en deze tijdens de Hunt werd aangeboden met overeenkomstige specificaties op de mediamarkt website, heb ik zoals in de algemene voorwaarden te lezen valt niet kunnen weten dat er iets niet zou kloppen.

Ik verwacht dat de PEAQ PNB S2415-I3N1 laptop dus gewoon aan mij zal worden geleverd!

Beantwoorden

4 september 2017 om 00:06
DornoD Gebruiker

Het valt natuurlijk te proberen, maar als een laptop bij Mediamarkt 600 euro kost en hier voor 150 euro wordt aangeboden dan weet je echt wel dat dat een vergissing zal zijn. Persoonlijk vind ik het best netjes als je ter compensatie een voucher van 25 euro krijgt.

Ik wens jullie succes, maar verwacht niet dat jullie sterk staan. Begrijp me niet verkeerd hoor, als het jullie wel lukt dan gun ik dat van harte. Het is vooral de nooit-tevreden-houding die me tegenstaat, ongeacht de persoon. Tegenwoordig wil iedereen maar meer en meer voor zo weinig mogelijk geld en dan nog steeds klagen en proberen er nog meer uit te slepen.

Beantwoorden

4 september 2017 om 09:04
keesmees Gebruiker

Goedemorgen Dorno,

Als dit een nieuwe laptop zou betreffen kan ik inkomen wat je zegt maar refurb betekend nog altijd (heel zwart/wit) dat dit model kapot was en daarna gerepareerd is en dus een tweedehands model betreft en deze prijs gewoon rechtvaardigd.

Waarom schreeuwt ibood anders van de daken tijdens de ibood hunt tot 90% korting op elektronica en andere producten.

Ik zit zelf al 27 jaar in de handel en ook ik heb wel eens fouten gemaakt maar die moet ik als ondernemer ook slikken.

Of ik het nu leuk vind of niet.

Beantwoorden

31 augustus 2017 om 13:12
Hulliee Gebruiker

Ik heb de Sea to Summit Packing Cell op de 29ste besteld en nu al binnen top!

Wat ik niet top vind, is dat er een prijssticker op de verpakking staat van 6,50 euro en dat iBood dit verkocht heeft voor 9,95 plus 5,95 verzendkosten. Voel me behoorlijk beetgenomen zo!

Beantwoorden

31 augustus 2017 om 16:57
Moderator Stijn Moderator

Dag Hulliee

Dat ziet er inderdaad niet zo leuk uit.

Ik stel je voor om eens een mail hierover te sturen naar iBOOD via webcare@ibood.nl met in die mail je opmerking, SO-nummer en een foto.

Mvg
Stijn

Beantwoorden

2 september 2017 om 12:54
Falven Gebruiker

Afgelopen week twee NZA Polo’s besteld in maat L wat ik altijd heb. Alleen zijn dit blijkbaar slimfit modellen waardoor ik ze net niet pas. Stond niet in de tekst op de website dat de pasvorm anders dan regular is. Dus nu moet ik ze retourneren en kost het me wederom verzendkosten. Dan heb ik dus bijna 14,- euro betaald en heb ik niets… In dit geval vind ik persoonlijk dat Ibood nalatig is geweest in de productomschrijving. Ruilen voor een maat groter zal wel niet mogelijk zijn.

Beantwoorden

2 september 2017 om 16:50
Moderator Paul Moderator

Hallo Falven,

Jammer dat de polo’s niet blijken te passen. Wat betreft de verzendkosten ben je niet 2x die kosten kwijt. Als je de polo’s terugstuurt krijg je het aankoopbedrag inclusief oorspronkelijke verzendkosten terug en zijn alleen de kosten van het retourneren voor eigen rekening. 
Kleine uitzondering: als je naast de polo’s ook andere artikelen in dezelfde bestelling had die je wel behoudt, dan ben je voor die producten wel verzendkosten verschuldigd.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

3 september 2017 om 15:58
VivaFnatic Gebruiker

Ik heb deze iphone besteld wel in het verkeerde kleur, kan ik deze nog aanpassen? Ik heb het net opgemerkt!

Beantwoorden

3 september 2017 om 17:32
Moderator Paul Moderator

Hallo VivaFnatic,

Het is helaas niet mogelijk om achteraf de bestelling aan te (laten) passen. Als je de gekozen kleur niet wilt ontvangen kun je de bestelling kosteloos annuleren voordat de bestelling verzonden wordt. Dit kun je doen door de bestelling op te zoeken onder Mijn iBOOD en een Service Verzoek (Annulering) in te dienen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

4 september 2017 om 09:17
VivaFnatic Gebruiker

Dan ben ik ook mn iphone kwijt aan die prijs natuurlijk.. en dan moeten we lang wachten op onze centen enz.. waarom is het niet mogelijk om die nog te veranderen? Het is nog niet verzonden. Ipv donker grijs hadden we graag silver gewild.. hoe komt het dat dit onmogelijk is?

Mvg

Beantwoorden

4 september 2017 om 09:36

Hoi VivaFnatic,

Wij houden zelf geen actieve voorraad. Zodra een deal is afgelopen, stuurt onze leverancier de bestelde iPhones naar ons toe. Als er X zilveren iPhones bestelt zijn, komen er dus X zilveren iPhones naar ons toe. We kunnen jouw bestelling dan niet wijzigen naar zilver, omdat we er precies genoeg hebben, en er dus geen voor jou extra hebben.

Doordat we op deze manier werken hebben we deze functie ook ICT-technisch niet ingebouwd.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

8 september 2017 om 16:22
rogar Gebruiker

Zijn die geintjes met steeds vertraagde leveringen nu nog steeds niet opgelost?? Dit was echt de laatste dure aankoop hier!

Beantwoorden

14 september 2017 om 11:06
rogar Gebruiker

Hoppa, zonder mail weer een dag vertraagd… Slecht zeg! Die laptop is zwaar verouderd voor die er is…

Beantwoorden

14 september 2017 om 11:27

Hi Rogar,

Ik zie dat er te weinig Lenovo-laptops zijn geleverd in het distributiecentrum en dat onze logistieke afdeling momenteel druk bezig is met een nalevering. Mijn excuses hiervoor.

Hierover had je uiteraard per mail geïnformeerd moeten worden, ik ga hier direct een melding van maken, zodat dit óf alsnog gedaan kan worden óf dat dit proces verbetert zodat je een eventuele volgende keer wel gewoon een mail zult ontvangen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 september 2017 om 15:16
rogar Gebruiker

Dankje Bas,

Maar ik heb liever dat het leveringsproces verbetert dan het meldingsproces ;-).

Hopelijk komt ie volgende week wel gewoon binnen.

Gr,

Rogar

Beantwoorden

14 september 2017 om 15:24

Hi Rogar,

Dat zou uiteraard helemaal perfect zijn. Omdat we geen eigen voorraad houden, kunnen we onze deals zo goedkoop aanbieden. Dit brengt echter wel wat kleine risico’s met zich mee m.b.t. de verwachte verzenddatum. In de meeste gevallen lukt het ons gelukkig om deze ‘gewoon’ te halen, maar er gaat wel eens iets mis.

We werken er uiteraard ook aan om dergelijke risico’s zo klein mogelijk te maken, en dit heeft gelukkig al een zeer positief resultaat, maar zoals je gemerkt hebt is het nog niet gelukt om 100% van de bestellingen op tijd te versturen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 november 2017 om 13:14
Dreamzzz Gebruiker

Beste iBood,

Begint The Hunt dinsdag om 0:00 en duurt deze weer 48 uur?
Ik zie namelijk nergens melding gemaakt worden van de begintijd of de duur van The Hunt.

Ik verneem het graag :)

Groet,

Frank

Beantwoorden

17 november 2017 om 13:24

Hoi Frank,

De HUNT begint inderdaad op 21 november meteen om 00:00. Normaliter zal hij 48 uur duren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 november 2017 om 13:30
Dreamzzz Gebruiker

Top, dank voor je snelle reactie!

Beantwoorden

21 november 2017 om 20:13
gradk Gebruiker

Kan ik tijdens de hunt het product ook in het winkelmandje plaatsen en verder winkelen of gaat het product er dan weer uit ? Straks verschollende dingen willen bestellen maar de eerste was er weer uit ?

Beantwoorden

21 november 2017 om 22:47
Ingridje79 Gebruiker

Net op “de doos” geklikt. Vervolgens een scherm waar ik op een zwart vakje moet drukken wat ik vervolgens al een half uur zit te doen maar kom niet verder…. (wel bijna nieuwe telefoon nodig van het drukken ????). Maar euh…. wat nu?

Beantwoorden

22 november 2017 om 12:27
Thijs.. Gebruiker

Komt de super Nintendo Classic nog een keer langs? Hou de Hunt al vanaf gisteren regelmatig in de gaten!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.