16 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

iPad Pro

iPad Pro
Voor de professionals

Met de iPad Pro haal je niet zomaar een tablet in huis, maar de ultieme partner voor al je werk. Met een flinke opslag, kristalhelder display en uiterst snelle processor, is de iPad Pro perfect om uren op door te werken. 

16 augustus 2017 om 00:20
blufner Gebruiker

Ik werk met deze iPad in de auto en er is geen betere oplossing. Voorheen met een Dell tablet gewerkt met i5 en dat was, ook vanwege het steeds moeten opstarten, kloten. Vooral wanneer je daarnaast ook nog bedenkt dat windows wekelijks een update moet hebben en dat dit zeer veel kostbare tijd vreet. Voortaan elke dag een Apple voor de dorst.

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 05:36
bendit Gebruiker

Adviesprijs klopt echt niet meer.

Her 2017 model is zelfs goedkoper :-(

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 08:02
duursportersweb Gebruiker

Ik kan dat bijna niet geloven Bendit, heb je misschien een link? Anders bestel ik deze… thx..

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 20:01
aluja Gebruiker

@bendit: Het 2017 model is geen iPad Pro, maar een gewone iPad. De iPad pro heeft een toetsenbord aansluiting en kan met de Apple Pencil overweg.

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 20:17
aluja Gebruiker

Laat maar. Ik zie dat er ook een 2017 pro is.

Beantwoorden

17 augustus 2017 om 06:18
bendit Gebruiker

Heb het over de adviesprijs.

Beantwoorden

17 augustus 2017 om 06:19
bendit Gebruiker
16 augustus 2017 om 07:39
flymanme Gebruiker

En volgens mij is het model niet het nieuwste model. dus lijkt me de advies prijs zo wie zo niet te kloppen

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 08:30
Wim2600 Gebruiker

Nochtans is wat hier als adviesprijs staat vermeld exact de prijs die ik ervoor betaald heb toen ik mijn exemplaar bij Apple bestelde, zowat een jaar geleden. Lijkt dus wel correct.

Beantwoorden

17 augustus 2017 om 06:20
bendit Gebruiker

Gaat om de hedendaagse prijzen, die liggen lager

Beantwoorden

17 augustus 2017 om 09:05
Moderator Jim Moderator

Hi Flymanme, Bendit,

Het is wel eens vaker uitgelegd; maar iBOOD gebruikt adviesprijzen, omdat ‘hedendaagse prijzen’ een zeer flexibel concept betreft. Er zijn duizenden sites die vele verschillende prijzen hanteren. Het is dus voor iBOOD bijna onmogelijk om de ‘huidige’ prijs te bepalen en up to date te houden. Gelukkig zijn er genoeg hunters en prijsvergelijkers op de fora actief die jullie verder kunnen helpen :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

17 augustus 2017 om 09:51
dgkartodimedjo Gebruiker

Precies!

Een goede aanbieding. Echter twijfel ik nog aan de twee jaar garantie die hier wordt vermeld. Apple hanteert één jaar volgens mij.

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 08:36
venito Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim
Beschrijving en link matchen niet met elkaar. Zoals Moloko al aangeeft, link je naar een ander variant :-)

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 08:55
moloko Gebruiker

@venito jouw link refereert naar de 9,7 inch versie, de 12 inch versie kost €1010 bij Fnac

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 09:02
goveia Gebruiker

Misschien in het vervolg eerst goed lezen alvorens IBOOD te bashen?

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 09:34
plat1231 Gebruiker

Feit is dat de adviesprijs niet klopt en de beloofde korting dus niet gehaald wordt.

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 09:40
Manus 1963 Gebruiker

Sluit me hierbij aan. Graag eerst goed lezen en vergelijken voordat je je beweringen deelt met andere Iboodgebruikers. Foute info voegt niets toe, kost de lezer en Iboodmedewerkers tijd om te weerleggen/corrigeren en is bovenal zeer storend. Als je zelf geen zin hebt om tijd voor goed onderzoek te investeren, laat dan liever je reactie achterwege.

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 09:42
Be-art1 Gebruiker

Adviesprijs klopt gewoon.

Ibood maakt gebruik van de adviesprijzen bij lancering van een product, of je het daar mee eens bent is een ander verhaal maar het klopt wel gewoon.

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 09:44
Manus 1963 Gebruiker

De beloofde korting is toch niet heel interessant. Wel de prijs die elders wordt gerekend voor het zelfde product.

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 09:47
Moderator Jim Moderator

Hi Plat1231!

Adviesprijzen gebruiken we als referentieprijs, omdat dit de enige prijs is die niet continu verandert. Andere aanbieders passen vaak continu prijzen aan op basis van concurrenten (waaronder op basis van de prijs van iBOOD), het zou erg veel werk kosten om die continu aan te passen.

Check hier meer uitleg: http://blog.ibood.com/2017/06/27/wat-is-de-adviesprijs/

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

17 augustus 2017 om 08:31
mdrongelen Gebruiker

Ook die prijs verschilt per website hoor.

Gisteren een simpele powerbank gezien, op de ene website VANAF 65,- , en op de andere vanaf 35,-  precies hetzelfde product …

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 11:05
bernard111 Gebruiker

Vraag:   welke ipad-pro heeft een 4G optie?

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 11:33
blufner Gebruiker

Dat is de iPad pro WiFi + cellular, maar die is vandaag niet in de aanbieding. Wil je toch van de aanbieding profiteren en mobiel online kunnen? Dan kun je een 4G-router kopen of een eigen hotspot maken op jouw smartphone.

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 11:21
matterne Gebruiker

Dit zijn de modellen uit het jaar 2015 en de advies prijzen zijn dan ook van dat jaar. Intussen worden de zelfde ipad;s op de apple site voor de zelfde prijzen aan geboden in de overjarige modellen en is dit dus geen aanbieding. Apple levert ze direkt meet meer Ápple’garantie en niet met de iBood romslomp en vertraging en de onvermoedelijke transport kosten en ergenis.

Dus hier niet kopen maar gewoon in de Apple Store !

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 11:36
blufner Gebruiker

Toch eigenaardig (met de nadruk op aardig) dat je zo trouw de deals van ibood volgt.

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 12:12
mrkchang Gebruiker

In apple.nl zijn van de overjarige modellen alleen REFURBISHED exemplaren te koop. Deze zijn duurder dan deze aanbieding. Overigens zijn de refurbished exemplaren aangeboden door apple (dus niet Groupon en anderen) in uitstekende, onberispelijke staat, zoals ik herhaaldelijk heb ondervonden.

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 13:02
matterne Gebruiker

kijk zelf op de website:

https://www.apple.com/nl/shop/browse/home/specialdeals/ipad/ipad_pro/wi_fi. Hier wordt naast refurbed ook remarked en overjarig nieuwe aangeboden

dan kan je zien dat ze niet duurder zijn dan van ibood. Dan blijkt de echte korting is 14 % en niet de 32 % die ibood beweerd omdat ze de nieuw prijs van 2017 hanteerd ipv dat van 2015.

Verder is de kwaliteit van refurbised van Apple beter dan van derde partijen omdat Apple alleen originele onderdelen gebruikt  en die onderdelen  die aan slijtage onderhevig zijn zoals de accu vervangt.

Heb persoonlijk erg goede ervaring mee en heb voor de apple store nooit iets terug gestuurd bij derde partijen wel en vaak beschadige partijen aan getroffen vooral de accu scherm en fysiek knoppen zijn dan niet vervangen.

Dus weet ik wel waar ik wel dan wel niet koop !

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 18:35
mrkchang Gebruiker

Ik vergeleek de 9.7 versies op apple.com/nl en dan is Ibood goedkoper. De 12.9 versies zijn inderdaad  even duur, en bij apple met gratis verzending.

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 19:25
MDC2000 Gebruiker
16 augustus 2017 om 16:57
siemen.08 Gebruiker

Zijn dit nieuwe of refurbished ipads?

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 17:00
Bora Gebruiker

Nieuwe, anders had het vermeld geweest.

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 18:15
Moderator Paul Moderator

Deze iPads zijn inderdaad volledig nieuw.

Voor de volledigheid: de iPads komen uit US (9″) en UK (12″). Een EU-adapter wordt meegeleverd.

Beantwoorden

17 augustus 2017 om 09:57
dgkartodimedjo Gebruiker

Het maakt mij niet uit waar ze vandaan komen, ik vind op zijn minst dat ibood als “service” bovenop de aanbieding gewoon een EU stekker erbij moet leveren. Ik word gek van die adapters, het ziet er niet alleen lelijk uit, maar ze steken te ver uit het stopcontact waardoor ze in de weg staan.

Beantwoorden

17 augustus 2017 om 10:13
Joh.Bremmer Gebruiker

Als je deze stekker in het stopcontact laat ZITTEN in plaats van STAAN dan zitten ze minder in de weg!

Plezierige dag nog.

Beantwoorden

17 augustus 2017 om 13:12
ArnoAMA Gebruiker

Is het de originele EU-adapter van Apple die mee geleverd wordt?

Beantwoorden

17 augustus 2017 om 11:01
edowestra Gebruiker

De verschillen tussen het eerste model iPad pro uit 2015 en de tweede versie staan hier: https://www.iculture.nl/gids/12-9-ipad-pro-verschillen/

Voor het prijsverschil van 190 EUR krijg je een snellere processor (A10X), een mooier scherm en een betere camera als je kiest voor het nieuwe model.

Beantwoorden

17 augustus 2017 om 22:31
Bert_Drenth Gebruiker

Het blijft nog steeds een goede aanbieding…

Heb er een besteld

Beantwoorden

17 augustus 2017 om 22:33
Moderator Jim Moderator

Top Bert!

Veel plezier met de aankoop :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.