7 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

Vloerkleden

Vloerkleden
Voor een warm huis

De makkelijkste en mooiste manier om meer sfeer én warmte te creëren in je huis, is door simpelweg een vloerkleed neer te leggen. Niet alleen is het heerlijk wanneer je vaak op blote voeten loopt, maar het kan ook een echte boost zijn voor je interieur. Een mooi vloerkleed kan alle elementen in je huis verbinden en er zo een mooi geheel van maken. En dat een vloerkleed dan heerlijk voelt aan je voeten is dan natuurlijk mooi meegenomen!

7 augustus 2017 om 06:47
Ibalci Gebruiker

5-6 maanden geleden heb ik eentje gekocht. Het was een ellende dat ik het niet mooi vond en terug moest struren. Ik moest zelf een transport regelen en ik betaalde 55 euro voor. Omdat ze niet wisten dat ze het terug ontvangen, over een maand heb ik mijn geld terug gekregen.

Beantwoorden

7 augustus 2017 om 06:50
Mart, Gebruiker

Bestellen van vloerkleed lukt niet..

Beantwoorden

7 augustus 2017 om 06:58
Moderator Jim Moderator

Hi Mart,

Krijg je een foutmelding bij het bestellen? Zo ja, welke foutmelding ontvang je?

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

7 augustus 2017 om 08:22
GerdaL Gebruiker

Mooie kleden, wij hebben er inmiddels twee. Ze zijn degelijk en eenvoudig schoon te maken. Zeker geschikt als je honden hebt zoals wij!

Beantwoorden

7 augustus 2017 om 10:06
jdevries86 Gebruiker

Wat is het verschil tussen de Dark Grey Bleu patchwork en de Dark Grey Bleu (2) patchwork?

Beantwoorden

7 augustus 2017 om 11:19
EvelE Gebruiker

Dat de 2 alleen bij de Vintage wordt aangeboden en daarmee niet te bestellen is…?

Beantwoorden

7 augustus 2017 om 11:32
Moderator Jim Moderator

Hi JDevries,

Hetgeen EvelE aangeeft is inderdaad waar, het heeft te maken met de dropdown menus. Bij de ene Dark Grey Bleu kan je Patchwork selecteren als type, en bij de andere niet. Dus…

Als je de kleur ‘Dark Grey Bleu’ wilt hebben…
…en type ‘Vintage’, dan selecteer je de kleur ‘Dark Grey Bleu (2)’
…en type ‘Patchwork’, dan selecteer je de kleur ‘Dark Grey Bleu’

Ik kan me voorstellen dat het wat verwarring met zich mee brengt, excuses daarvoor! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

7 augustus 2017 om 10:48
jdevries86 Gebruiker

Hallo een antwoord is wel fijn

Beantwoorden

7 augustus 2017 om 11:32
Moderator Jim Moderator

Hallo!

Ik heb je bericht hierboven zojuist beantwoord!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

7 augustus 2017 om 14:29
Abernaturlich Gebruiker

Ik wil de Grey Blue vintage bestellen, maar die combinatie pakt het menu ook niet

Beantwoorden

7 augustus 2017 om 15:51
Moderator Jim Moderator

Hi Abernaturlich!

Als je eerst de kleur selecteert (Grey Blue) en vervolgens ‘Vintage’ selecteert, zou het moeten werken! (Het werkt in ieder geval aan mijn kant ;-)). Laat even weten of het lukt!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

8 augustus 2017 om 09:13
Abernaturlich Gebruiker

Bij mij blijft het onveranderd. Gray blue is niet te selecteren.

Beantwoorden

8 augustus 2017 om 09:23
Moderator Jim Moderator

Hi Abernaturlich!

Probeer je het op dit moment op de app? Zou je het dan eens willen proberen op de site? (of andersom uiteraard ;-)). Probeer je er meer dan één te selecteren?

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

7 augustus 2017 om 21:38
Giacomo93 Gebruiker

Ik heb zelf ook de Grey blue vintage combinatie besteld dus het zou moeten werken :)

Beantwoorden

8 augustus 2017 om 20:46
jos.elders Gebruiker

Mooie en fijne vloerkleden; laagpolig en daarom makkelijk door de robot stofzuiger mee te nemen. Blij mee :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.