2 augustus 2017 om 12:22
iBOOD

KAHLA Servies

KAHLA Servies
Coffee Lovers

Dit servies komt uit de collectie Coffee Lovers. De naam zegt het al, een perfect servies voor koffieliefhebbers. Maar dat is niet alles! In deze Flash Sale vind je daarnaast ook borden, kommen en mokken. Ook voor de niet koffieliefhebbers. Je vindt er zelfs een kinderservies voor de allerkleinsten. Wat wil je nog meer?

18 augustus 2017 om 15:45
martine.renders Gebruiker

Beste ,

Ik bestelde 16 cappucino tassen en 8 grote koffiemokken. Op de bon inde verpakking staan beiden bij de levering . De bestelling is helaas niet volledig, de koffiemokken zijn niet geleverd. Serviceverzoek werkt momenteel niet. Telefonisch zijn jullie wegens grote drukte ook niet bereikbaar. Dus moet ik het langs deze weg melden.

Hopend op een antwoord

Martine R.

Beantwoorden

18 augustus 2017 om 16:32
Moderator Paul Moderator

Beste Martine,

Graag help ik je bij het registreren van dit probleem. Welke melding krijg je bij het indienen van een service verzoek? Als je voor mij het bestelnummer hebt dan zal ik jouw bericht doorgeven aan de klantenservice.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.