31 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger
Klassiek en gedistingeerd

In deze Flash Sale vind je zowel heren- als dameszonnebrillen van Tommy Hilfiger. Zoals je gewend bent van iBOOD, voor de allerbeste prijs! Tommy Hilfiger staat voor klasse. Het merk brengt ieder modeseizoen gedistingeerde, klassieke collecties uit. Ook deze zonnebrillenlijn houdt het perfecte evenwicht tussen mode en traditie.

31 juli 2017 om 09:32
igorsusnjara Gebruiker

Kan ik geen kleur kiezen, is de Blue optie uitverkocht?

Beantwoorden

31 juli 2017 om 09:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben het menu direct hersteld. Je kunt nu weer een kleur kiezen.

Beantwoorden

31 juli 2017 om 16:26
JaapvH88 Gebruiker

Bij type TH 1198/S staat kleur variant GREY. Dat matcht niet met de foto bij de aanbieding. Dat zijn foto’s van het type bruin, havanna, goud.

Zie link voor foto’s van grey variant: https://www.edel-optics.nl/TH-1198-S-B2X-E5-van-Tommy-Hilfiger.html

Beantwoorden

31 juli 2017 om 17:14
Moderator Paul Moderator

Hallo Jaap,

Dank voor het attenderen. Omdat de kleurbenaming verwarrend is, is deze vermelding weggehaald.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

1 augustus 2017 om 12:29
jempy Gebruiker

Bij het type TH 1443/S staat er op de foto’s de vermelding Brown bij de bril met een grijzig montuur en Brown Grey bij de bril met een roodbruin montuur.

zijn deze vermeldingen wel correct? Ik wil die met het grijzige montuur bestellen.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Beantwoorden

1 augustus 2017 om 13:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi jempy,

Ik snap je verwarring, maar de labels zijn correct. Je kunt dus gewoon de “Brown” bestellen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.