18 mei 2017 om 00:00
iBOOD

WEG=WEG: Electronics

WEG=WEG: Electronics
Geeks unite!

Nog een laptop, tablet, printer, NAS, HDD, monitor, toetsenbord, muis, tablethoesje, SD-kaart, cartridge, mediaplayer, wifi-repeater, gamestoel, powerbank of router nodig? Dat komt mooi uit! Snuffel snel door de Flash Sale heen voor de beste electronicadeals, want voor je het weet ben je te laat!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

18 mei 2017 om 00:02
Ish1tyounot Gebruiker

Is dat wat, de Netgear ReadyNAS EDA500?

Beantwoorden

18 mei 2017 om 00:06
Superbenn Gebruiker

Netgear NAS die er bij staat is puur voor uitbreiding van een bestaand Netgear NAS systeem, als je graag een NAS wilt zou ik sowieso voor een synology gaan. Prettige interface en zeer makkelijk te bedienen en te benaderen (ik heb zelf een synology ds216)

Beantwoorden

18 mei 2017 om 00:18
plevoets_rob Gebruiker

Klopt helemaal

Beantwoorden

18 mei 2017 om 00:21
Moderator Sietse Moderator

De EDA500 is inderdaad een uitbreiding van een select aantal Netgear systemen. Ik ben onlangs nog aan het zoeken geweest of je hem aan de computer kunt hangen, maar dit is afhankelijk van meerdere factoren en is niet zoals het bedoeld is. Voor meer informatie: https://community.netgear.com/t5/ReadyNAS-Hardware-Compatibility/EDA500-connecting-directly-to-PC/m-p/1283097#M15944.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 00:45
Ish1tyounot Gebruiker

Top, u (met plevoets_rob en Sietse) wordt (worden) bedankt!

Beantwoorden

18 mei 2017 om 09:16
kummel Gebruiker

De EDA500 kan op iedere esata aansluiting (ik heb er 3 staan). Snelheid is ook prima. Maar de ESATA poort moet een ‘Multipier port’ zijn. zie https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/DSM/tutorial/Storage/Does_the_eSATA_port_of_Synology_products_support_eSATA_disk_enclosures_with_port_multipliers

Anders zie je maar 1 disk op je PC of NAS. QNAP *59 en *69 hebben 2 esata met port-multipliers.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 00:22
garfieldbart Gebruiker

Merk: ToshibaType: Canvio Basics 2.5″ HDD (1 Terabyte)Overdrachtssnelheid tot 5 Gb/s

???

Ahja, dat klopt, op de banden van mijn auto staat een snelheidsindex Y, dus mijn Peugeot 307 kan ook 300 km/h rijden.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 00:31
Andybaerts79 Gebruiker

Werkt deze ook op ps4?

Beantwoorden

18 mei 2017 om 08:15

Het gaat hier over de controller en niet over de hardeschijf zelf. Als je de behuizing zou gebruiken voor een SSD bijvoorbeeld, dan zou je die snelheid theoretisch gezien kunnen halen, maar in de praktijk zal ook dit niet werken. In de praktijk zal dit (afhankelijk van het systeem) zo’n 90-100MB/s zijn.

PS. Het zou beter zijn om te zeggen dat uwe Peugeot tot 300km/h kan. Maar met zo’n snelheid zal zo’n auto uit elkaar vallen, dus is ook maar goed ook dat hij dit niet haalt.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 19:48
Jerry85 Gebruiker

*knip*.

De controller van de nas kan dat theoretisch 5gb/s aan dat betekend absoluut niet dat als je een ssd eraan knoopt dat hij dan sneller gaat als de sata 3 controller op de ssd.

En 406 coupe 3.0 v6 met aangepaste chip loopt 280 290 en doet dat erg goed. Auto van paar duizend en haalt het bijna.

*knip*.

Edited by: Paul
je mag het gerust oneens zijn met een ander, maar hou het wel vriendelijk

Beantwoorden

18 mei 2017 om 00:38
umru_cangir@hotmail.com Gebruiker

Jammer, net te laat voor de sandisk extreme 128gb micro sd kaart. Kunnen jullie dergelijke micro sd kaarten van 256gb een keer aanbieden?

Beantwoorden

18 mei 2017 om 09:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik raad je aan om onze inkopers hierrrr te tippen :-)

Beantwoorden

18 mei 2017 om 00:40
florian_z Gebruiker

Net te laat voor de lexmark kleuren laser printer… helaas… die zie ik graag nog een keer voorbij komen!

Beantwoorden

18 mei 2017 om 06:29
DannyTriepels Gebruiker

Ik ook helaas!

Beantwoorden

18 mei 2017 om 02:08
guitarwilly Gebruiker

Die inktpatronen voor Epson is dat ook van het merk Epson?

Beantwoorden

18 mei 2017 om 08:16

Nee, het gaat hier niet over originele cartridges. Ikzelf heb zo’n setje in gebruik met de WF2630 en werkt zonder problemen. Enige wat ik heb gezien is dat de printer aangeeft dat het geen Epson is met de vraag of je ze toch wilt gebruiken.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 06:34
dennis-8 Gebruiker

Waarom alles zo snel uitverkocht?

Had graag een tablet bij jullie gekocht was vorige 2x ook al voor 6 uur uitverkocht.

Jammer denk dat jullie er al deze er een dag op staat veel meer kunnen verkopen.

Nu aleen restanten van media markt online zetten?

Waar is de ibood van vroeger gebleven goede aanbieding en dag aanbieding ook de hele dag.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 08:07
Martin_74 Gebruiker

Waarschijnlijk koop een of andere handelaar als om 0:00 op.

Just a wild guess

Beantwoorden

18 mei 2017 om 08:17

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

Plus, vroeger, echt vroeger, haalde iBOOD zijn ene aanbieding ook zelden de avond. Maar dat is lang geleden…

Beantwoorden

18 mei 2017 om 21:59
klaffie Gebruiker

onzin ik ben er al lang genoeg bij en ik ben het er mee eens toen jullie nog maar 1 aanbieding per dag hadden, was het ook echt een goede aanbieding en over de hele dag te verkrijgen soms zitten er nog wel dingen tussen maar de goede deals zijn voort ver te zoeken

Beantwoorden

18 mei 2017 om 07:15
edowestra Gebruiker

Fijn dat de Belkin Wemo switches weer worden aangeboden. Ik heb een aantal Insight Switches in gebruik en ben er zeer tevreden over. Dus weer vier besteld.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 08:16
Bhaag Gebruiker

weet iemand of die Cherry MX Board makkelijk om te zetten is naar een Qwerty setup? vind het zelf wel een mooie prijs.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 08:21

Er zijn een paar toetsen anders dan een QWERTY klavier. Voor iemand die blind typt hoef je het enkel in de software aan te passen. Er zijn ook stickers op de markt om eroverheen te plakken zodat je het toetsenbord toch in de juiste indeling krijgt. Het omzetten van bijvoorbeeld de Y en Z kan prima, maar leestekens zijn eerder wat het moeilijker maakt.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 08:23
Bhaag Gebruiker

zie idd dat de leestekens ook erg verschillen. in ieder geval bedankt voor de reactie :)

Beantwoorden

18 mei 2017 om 10:52
RiGHT Gebruiker

de te**** he, ben blij dat ik even de comments doorlees.

je verwacht toch niet dat op een Nederlandse website een duitse toetsenbord layout wordt verkocht?! had bijna dit keyboard gekocht, omdat het wel een prachtige prijs is voor dit stukje hardware. maar een qwertz keyboard hoef ik toch echt niet met ringel S en andere duitse onzin.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 11:04
MilleniumFalcon Gebruiker

Boven de bestelknop staat het vrij duidelijk hoor. En genoeg Duitsers in NL die hem wel zouden willen bestellen als ze hem nodig hebben.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 08:19
julieraes Gebruiker

Die Logitech AZERTY keyboard… past dat ook voor een iPad Air 2? Of is dat alleen voor de iPad Air ???

Beantwoorden

18 mei 2017 om 09:47
MarcoBos1234 Gebruiker

Afmetingen verschillen iets (de dikte) en de camera positie wijkt een beetje af. Maar in principe zou het wel moeten werken.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 09:01
wdegroot Gebruiker

Bij die fibaro deal staat vermeld dat dit een uitvoering is met penaarde. Geldt dit alleen voor de slimme stekker of ook voor de HC lite zelf?

Beantwoorden

18 mei 2017 om 09:54
Boston George Gebruiker

Geldt voor alle producten waar een stekker in moet, de wallplug dus.

Deze set is dus specifiek voor de Belgische markt.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 10:07
wdegroot Gebruiker

Ik snap dat de wallplug een aparte versie is. Maar heeft de controller zelf ook een aparte stekker? Past deze in een Nederlands stopcontact?

Beantwoorden

18 mei 2017 om 10:34
edwardsisser Gebruiker

Die kan gewoon in het NL stopcontact.  De penaarde zit niet aan de stekker, maar aan het stopcontact. De controller heeft enkel een stekker, dus is hij gewoon bruikbaar in Nederland.

De wallplug is overigens niet per definitie onbruikbaar in Nederland. Je zult merken dat je wel degelijk stekkers in huis hebt die een inkeping hebben voor penaarde en dus op de wallplug bruikbaar zijn.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 22:13
edenjose Gebruiker

Juist, dus inderdaad moet er een voorziening (gat) in je stekker zitten waar die penaarde in valt. Is anders niet bruikbaar óf je zet er een andere stekker aan (indien mogelijk).

Beantwoorden

18 mei 2017 om 11:50
David007 Gebruiker

Werkt de ReadyNAS EDA500 samen met elke Netgear Readynas (waar een e-sata poort op zit) ?
Ik kan zo snel geen compatibilitylijst vinden?
Zelf ik de Netgear Readynas Ultra 6 en de Netgear Pro 6.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:08
NiceBoy Gebruiker

I wouldn’t advise you to get a RN102 for to combine with the EDA500, it requires a more powerful unit. I would advise 3 series minimum or above, for example: 312, 314, 316 or higher.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 11:56
Dennisvdweg Gebruiker

Wordt deze flashsale nog aangevuld?

Beantwoorden

18 mei 2017 om 12:11

Hij zal niet meer worden aangevuld. Maar wellicht komt een dergelijke Flash Sale op korte termijn nog eens voorbij :-)

Beantwoorden

18 mei 2017 om 23:33
mvangemert Gebruiker

Waarom plaatsen jullie de HP laptop consequent met een verkeerde afbeelding. Er wordt een zilvergrijze geleverd en niet de afgebeelde Ltd Edition. Dat ruikt naar…………..

Beantwoorden

19 mei 2017 om 07:55
NiceBoy Gebruiker

*snap*

Edited by: Sietse

Schreeuwen heeft ook geen nut. Misschien dat je hier het probleem kunt vermelden en dat anderen je kunnen helpen. Als je hulp wilt, willen we wel weten aan welk model NAS je hem hebt gekoppeld. Zullen we daar mee beginnen?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:33
NiceBoy Gebruiker

zo, dat is makkelijk, snel mijn reactie verwijderen.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:35
NiceBoy Gebruiker

Zo, en hoe worden de schijven geformatteerd ? Heb onlangs vernomen, indien je uw eigen schijven erin plaatst dat die gereformatteerd moeten worden, dus ben je al je data kwijt

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:07
covacker Gebruiker

Bij de Lenovo gaming laptop staat QWERTY toetsenbord. Geen enkele mogelijkheid tot AZERTY?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:27

Helaas, we hebben deze momenteel enkel met een QWERTY toetsenbord.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:15
DikkieDick Gebruiker

Geen refurbished laptop? Zoeken nl. laptops voor de kids (middelbare scholier en bijna middelbare scholier). Ze moeten er een mooi aantal jaren mee doen. Specs klinken goed in de oren en amper duurder dan vorig jaar gekochte laptop voor eega, maar deze heeft wel krachtiger processor.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:27

De nog beschikbare laptops zijn inderdaad helemaal nieuw.

Bij refurbished producten vermelden we altijd duidelijk dat ze refurbished zijn.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 11:51
Nyarlathotep Gebruiker

Volgens mij klopt die prijs van de DS412+ met 2 harddisks niet. Je betaalt t.o.v. het ‘kale’ model maar liefst 400 euro extra voor 2 harde schijven die los 140 euro p/s kosten.

Wat is de correcte prijs van de DS412+ met 8TB?

Beantwoorden

21 mei 2017 om 00:43
buongiorniodigiorno Gebruiker

Zojuist de G410 besteld, is echt een koopje voor de AZERTY gebruikers :)
Op Alternate staat ie voor 120€ aangeboden, dus echt “a steal”

Zie ook hier: https://www.alternate.be/Logitech/G410-Atlas-Spectrum-FR-Gaming-toetsenbord/html/product/1229661?lk=8152

Blij dat ik IBOOD ken :D

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.