9 januari 2017 om 00:02
iBOOD

Big Sale

Big Sale

Opruiming bij iBOOD!

Bij iBOOD werken alleen maar opgeruimde mensen. Tim en zijn minions Rosa en Anne-Marie spannen wat dat betreft de kroon. Ook vandaag zijn ze met de bezem door de voorraad gegaan. Kijk nu of er in deze opruiming iets voor jou bij zit!

9 januari 2017 om 00:16
Tommyboy Gebruiker
9 januari 2017 om 11:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Tommyboy,

Bij mij is hij op Amazon.fr circa €30,00 duurder. Of kijk ik ergens overheen? :-)

Groeten,
Bas

9 januari 2017 om 18:23
Tommyboy Gebruiker

Blijkbaar is op Amazon de prijs omhoog gegaan :) Toen ik hem postte was hij nog €129,99.

9 januari 2017 om 00:38
damianvdbroeck Gebruiker

Wat is het verschil tussen de HP 27EA en de HP 27ES?

9 januari 2017 om 01:12
luukkikkert Gebruiker

Goede vraag. Welke 27EA variant is dit? Er zijn wel 7 verschillende 27EA types namelijk, die niet overeen komen met deze aanbieding.

Vermoed zelfs dat dit gewoon de 27ES is.

9 januari 2017 om 07:56
Diablo70 Gebruiker

Dit is het scherm met ingebouwde speakers (butt geluid trouwens) ben nu op mijn werk maar is volgens mij de es, verders zo ver ik weet geen verschil tussen de EA en ES.

Prachtig scherm! Heb er een androidbox op aangesloten zodat ik de kleine kan laten koekeloeren ondanks het blikkerige geluid.

Contrast valt tegen maar is voor mij voldoende,totaal plaatje..beeld ,plat scherm en mogelijkheden is dit een aanrader.

9 januari 2017 om 11:04

Hoi Damian en Luuk,

Dit is de HP 27ea (X6W32AA).

Het verschil tussen de 27EA en de 27ES is dat het model dat wij aanbieden, de 27EA, ook ingebouwde speakers heeft. Daarnaast verschilt het design een klein beetje.

Groeten,
Bas

9 januari 2017 om 10:46

Hoi allen,

Alle reacties m.b.t. het snel uitverkopen van deze artikelen hebben we verwijderd, om het overzicht te bewaren.

Voor alle producten geldt, net als bij onze andere deals: Wie het eerste komt, wie het eerste maalt, OP=OP, WEG=WEG, etc. We zullen dit in de toekomst nog beter benadrukken.

Groeten,
Bas

9 januari 2017 om 11:04
drissamri Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Hierover hebben we via Twitter contact gehad. Graag de communicatie via 1 kanaal houden, zodat dit overzichtelijk blijft.

9 januari 2017 om 17:15
bart.lambrecks Gebruiker

Hallo, kan iemand me zeggen of deze “Logitech Ultrathin Magnetic Clip-On-toetsenbordcover – Enkel geschikt voor iPad Air” ook te gebruiken is op de iPad air 2 ?

9 januari 2017 om 17:20

Hoi Bart,

Omdat de afmetingen van de Air 1 en Air 2 enigszins afwijken, kan ik dit niet garanderen.

Mogelijk heeft iemand anders hier ervaring met deze combinatie? :-)

Groeten,
Bas

11 januari 2017 om 07:54
bart.lambrecks Gebruiker

Beste moderator Bas,

Wie anders dan U kan dit uitzoeken voor mij?

U biedt deze “Logitech Ultrathin Magnetic Clip-On-toetsenbordcover” aan en ik heb ingebeld dat ik een iPad air 2 heb!?

Ik had wel wat beter en meer inzet verwacht van u!?

11 januari 2017 om 09:06
Midcall Gebruiker

De aanbieder geeft aan in dik gedrukte letters:

“Enkel geschikt voor iPad Air”
Vervolgens kom jij met je iPad Air 2 en vraagt of deze ook geschikt is (op zich al een curieuze vraag), en dan geeft de aanbieder aan dat deze vanwege de afwijkende maat niet gegarandeerd kan worden.

Wat wil je nu horen? Volgens mij is de aanbieder (ibood) toch overduidelijk?

11 januari 2017 om 15:35
lang25 Gebruiker

Ik wil net die wemo maker bestellen, maar m’n gratis verzend coupon die ik had is net verlopen :( kan iemand mij van een nieuwe voorzien?

24 januari 2017 om 12:26
orionis Gebruiker

Vandaag email ontvangen over mijn bestelling van de LG UltraWide 34:

We moeten je helaas informeren dat de leverancier dit product niet heeft kunnen uitleveren aan iBOOD vanwege een tekort in de voorraad. Dit betekent dat we je bestelling helaas moeten annuleren. We hebben geprobeerd een soortgelijk model opnieuw in te kopen maar dit is niet gelukt. We vinden het erg vervelend je dit nieuws te moeten brengen.

en dit samen met een couponcode van 5euro ….

Zover ik weet is het product nog steeds vrij verkrijgbaar, dus het wel mogelijk om het product in te kopen en te leveren!

25 januari 2017 om 11:33
dag- Gebruiker

Idem.

25 januari 2017 om 11:33
dag- Gebruiker

Vreemd inderdaad, ik heb hetzelfde bericht ontvangen.

Op 08-01-2017 heb je via iBOOD een bestelling van de LG UltraWide 34” Monitor geplaatst, dankjewel daarvoor! We moeten je helaas informeren dat de leverancier dit product niet heeft kunnen uitleveren aan iBOOD vanwege een tekort in de voorraad. Dit betekent dat we je bestelling helaas moeten annuleren. We hebben geprobeerd een soortgelijk model opnieuw in te kopen maar dit is niet gelukt. We vinden het erg vervelend je dit nieuws te moeten brengen.

Ongepast. Hoe kan je nu een product verkopen die je achteraf niet in stock blijkt te hebben.

Zijn deze bewuste monitors eigenlijk wel aan iemand geleverd ?

31 januari 2017 om 07:45
Xzylvador Gebruiker

Als het een troost is, ik heb de mijne wel aangekregen en hij werkte niet. Zelf geen OSD zichtbaar, alleen maar wat verticale lijnen ter hoogte van plaatsen waar beeld zou moeten verschijnen.
Nu praten ze over een hersteltermijn van 6 weken. :(

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.