16 november 2020 om 00:00
iBOOD

De Grote Cadeau Sale

De Grote Cadeau Sale
Kerstinkopen doe je hier!

Maak het jezelf comfortabel, haal je beste scrollvinger boven en leg de leukste cadeautjes in je winkelmandje. Dankzij de Grote Cadeau Sale ligt de kerstboom er straks rijkelijk gevuld bij!

16 november 2020 om 00:08
garth1978 Gebruiker

D&G the only one in de omschrijving staat 30+10ml maar bovenaan staat weer 60 ML?! Wat is het nou?

Beantwoorden

16 november 2020 om 07:12
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen garth1978,

Goed opgemerkt!
Dit betreft 50 + 10 ml. We hebben dit meteen aangepast.

Beantwoorden

16 november 2020 om 09:33
bouwtje Gebruiker

Zo te lezen op de achterkant van de doos (3e plaatje), 50ml parfum en 10ml travel spray.

Beantwoorden

16 november 2020 om 14:54
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is helemaal correct, bouwtje.

Beantwoorden

16 november 2020 om 14:44
s0larus Gebruiker

Vitality Pur Side-Sleeper Kussen

Zo te zien is 1 foto van een ander product. De tweede foto toont een rechthoekig kussen. Volgens mij is het die niet?

Beantwoorden

16 november 2020 om 14:53

Hoi s0larus,

Ik zie op de tweede foto ook gewoon het aangeboden kussen. Deze is over de gehele breedte van de foto te zien.

Beantwoorden

17 november 2020 om 08:04
Thomasvd Gebruiker

Hoi hoi,

Ik kan maar 1 ding zeggen over de cadeaugekte, speelgoed, speelgoed en nog eens speelgoed.

De sint komt eraan, kerstmis, nieuwjaar, ….

En er zijn er enorm veel met kinderen ;)

Racebanen, knikkerbanen, rc autos, laat jullie maar eens lekker gaan ;d

Beantwoorden

17 november 2020 om 12:11

Ha Thomas,

Je kunt al wat mooi speelgoed vinden in deze cadeausale. En uiteraard komen er de komende week gewoon nieuwe cadeaudeals bij. Dank voor je tips en stay tuned!

Beantwoorden

17 november 2020 om 21:13
starlines Gebruiker

Zeg mij eens moderator. Wanneer ik 6 boxershorts bestel van O Neill, zijn 2,95 verzendkosten voldoende, maar bestel ik zes boxershorts van Head, moet ik 5,95 verzendkosten betalen. Tell me why, want ik ga nu niets bestellen…..

Beantwoorden

17 november 2020 om 22:50
Moderator Paul Moderator

Dat zal veroorzaakt worden door het verschil in de productverpakking. Daardoor kan de ene deal wel als brievenbuspakketje verzonden worden en de andere deal helaas niet.

Beantwoorden

17 november 2020 om 22:28
jaimara Gebruiker

Beste team

zijn de Elle horloges nikkelvrij?

Beantwoorden

17 november 2020 om 22:54
Moderator Paul Moderator

Er is helaas geen informatie te vinden of de Elle horloges nikkelvrij zijn. Het enige wat bij iBOOD en andere aanbieders over het materiaal wordt genoemd is stainless steel.

Beantwoorden

18 november 2020 om 09:14
pieter154 Gebruiker

@Ibood,

Dubbelzijdig speelkleed:

De kleden zijn aan twee zijden bedrukt met een print waar menig kind blij van wordt. Ja, ook het kind in jou. De kleden bestaan uit geweven PP tuftdoek, met polen van 100% Xeron Plus en een Hyperbac rug.

Ik neem aan dat de tekst niet klopt gezien het een tweezijdig kleed is lijkt me dat er geen hyperbac rug opzit maar aan twee kanten het doek?
(Hyperbac zitten weekmakers in, houden PVC vloeren niet zo van, krijg je een mooie vlek als je het kleed naar een half jaar weg haal).

Klopt dit?

Beantwoorden

18 november 2020 om 09:15
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pieter154,

Beide kanten is PP Tuftdoek en er zitten geen weekmakers in, dus hij mag gewoon op de pvc vloer.

Beantwoorden

18 november 2020 om 17:26
dannyvanlent01 Gebruiker

Vraagje wat is get nut van schroevendraaiers op een dienblad??

Beantwoorden

18 november 2020 om 18:03
Moderator Maartje Moderator

Hoi Dannyvanlent01,

Zo kun je een rondje geven met schroevendraaiers! ;)! Of je het nuttig vind is denk ik geheel aan jou zelf!

Beantwoorden

19 november 2020 om 12:36
yennicks Gebruiker

Jammer dat er geen Pure ChargePAK D1 in het aanbod is, dit zou een enorme meerwaarde zijn voor de Pure Pop Maxi en Pure Pop Midi. :-(

Beantwoorden

20 november 2020 om 11:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen yennicks,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook een keer voorbij (klik hier).

Beantwoorden

19 november 2020 om 15:53
joshuaq1992 Gebruiker

Ibood, welk type toetsenbord is er aanwezig op de macbookpro 2020? Ik zie dat er een US plug geleverd wordt. Betekent dit dan dat er tevens een US toetsenbord layout is en geen Nederlands toetsenbord. Graag spoedig antwoord. Dank bij voorbaat.

Beantwoorden

19 november 2020 om 16:03

Hoi Joshua,

Hij heeft inderdaad een QWERTY-US lay-out.

Beantwoorden

20 november 2020 om 08:07
dewacko Gebruiker

Fotoboek voucher maar geldig tm 29-01-2021 klopt dat wel ? Dan heb je maar 2.5 maand om 110 pagina’s te vullen. Moet het niet 2022 zijn?

Beantwoorden

20 november 2020 om 11:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dewacko,

De voucher is 6 maanden geldig, dit wordt aangepast. Bedankt voor je alertheid!

Beantwoorden

20 november 2020 om 10:25
Hulk27 Gebruiker

JJ Split afvalemmer 8L : is deze blauw/groen aan de bovenzijde of grijs? In bijgevoegde foto’s zie ik beide kleuren.

Beantwoorden

20 november 2020 om 11:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Hulk27,

Die is blue en dit is inmiddels ook toegevoegd. Bedankt voor je alertheid!

Beantwoorden

20 november 2020 om 10:53
TheNewLine Gebruiker

Eco-Wood-Art Locomotief: hoeveel stukken “rails” zitten er in de doos? Deze informatie kan ik nergens vinden. Ik neem aan dat er niet genoeg stukken in de doos zitten dat je de trein kan laten rijden zoals in de video?

Beantwoorden

20 november 2020 om 11:56
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen TheNewLine,

Er zitten twee stukken rails bij.

Beantwoorden

21 november 2020 om 10:10
B_R_T Gebruiker

De locomotief heb ik niet maar ik vermoed dat er inderdaad maar een klein stukje rails bij zit. Ik denk ook niet dat het de bedoeling is om deze heel ver te laten rijden. Ondanks dat is het waarschijnlijk toch heel gaaf om te zien hoe alles in beweging wordt gezet na het opwinden.

Deze week heb ik de grammofoon van dit merk in elkaar gezet en ik raad echt iedereen aan eens een pakketje te proberen. Ik heb er verdeeld over drie avonden toch wel 8-10 uur over gedaan en het resultaat is echt gaaf geworden.

Ik las hier ooit een bericht van een forummer dat je niet moet verwachten dat de bewegende delen ook echt werken. Ik vraag me af wat hij gedaan heeft want het houten plaatje draait als een tierelier.

Je moet wel echt voorzichtig en nauwkeurig te werk gaan. De onderdelen zijn vooral vóór het monteren erg breekbaar en wanneer iets eenmaal vast zit, krijg je het nog lastig los. Zelf had ik één ringetje afgebroken, maar gelukkig op een plek die niet zichtbaar is of hoeft te bewegen.

De globe heb ik ook al in huis, die is komende week aan de beurt!

Beantwoorden

20 november 2020 om 12:14
wimvanrompay Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Ik zie die deal niet in deze sale staan of hij is inmiddels uitverkocht. Daarom heb ik je link even weggehaald.

Beantwoorden

21 november 2020 om 16:33
Mad_Cat Gebruiker

Speed of the kids electric cars pls?

Beantwoorden

22 november 2020 om 09:56
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Mad_Cat,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook een keer voorbij (klik hier).

Beantwoorden

21 november 2020 om 19:49
bernardbrink Gebruiker

Kan ik de Pure Highway 400 Audio Adapter | DAB+ alleen aansluiten via de aux poort of ook via fm naar de autoradio?

Beantwoorden

22 november 2020 om 10:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bernardbrink,

Dat kan zowel via aux als via FM inderdaad.

Beantwoorden

22 november 2020 om 11:37
Roelvali Gebruiker

Hallo ,

Kan aansluiten ook via USB-ingang?

Beantwoorden

22 november 2020 om 12:40
Gabriel34 Gebruiker

Bij Lidl kost hij €35,-

*snap*

Edited by: Paul
de Lidl biedt andere voertuigen aan dan iBOOD, om die reden is de link helaas niet geldig
zij bieden de kraanwagen of de truck + oplegger niet aan
bovendien is daar alleen de graafmachine beschikbaar, de kiepwagen is reeds uitverkocht

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.