27 mei 2020 om 00:00
iBOOD

Televisies

Televisies
Voor de kijkbuiskindjes!

Terwijl je wacht op die ene deal, snuffel je natuurlijk rond in de HUNT Flash Sales! Hier jaag je op nóg meer toffe deals. TV's in dit geval. Hele. Dikke. TV's. Om nog meer te kunnen genieten van je favoriete films en series. Dat wil je toch?!

27 mei 2020 om 00:41
ptnmgn Gebruiker

Komen er nog meer tv’s of was dit het?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 00:51
Moderator Thom Moderator

Goedenacht ptnmgn,

Wij weten helaas ook niet exact welke deals er allemaal tijdens de hunt voorbij komen. De sales worden regelmatig aangevuld, maar of dat ook voor de TV’s is, is voor ons ook een groot raadsel. 

Happy Hunting!

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 11:52
kok66 Gebruiker

Jammer,

Zit echt op een 43” te wachten qled.????

Succes deze dagen.

Beantwoorden

28 mei 2020 om 21:18
sanderson79 Gebruiker

Ben ook 2 dagen aan het wachten geweest op een knappe “nieuwe” tv. Aanbod is echt heel erg tegenvallen. Jammer!

Beantwoorden

27 mei 2020 om 00:49
TikTakMan Gebruiker

*snap*

Edited by: Paul
er staat niet (meer) een LG televisie in het overzicht

Beantwoorden

27 mei 2020 om 05:48
moeilijkert Gebruiker

een ambilight past zich aan de muur kleur aan??

Beetje saai dan ik dacht dat deze zich aan de kleur aanpast die het meest op het scherm voorkomt?

Continu wit licht op een witte muur is ook maar saai…

Beantwoorden

27 mei 2020 om 07:40
david_8112 Gebruiker

Je kunt de kleur van de muur aangeven zodat de ambilight deze kleur minder toont/schijnt omdat deze al op de muur is. Als voorbeeld bij een blauwe muur, dan geeft hij maar een beetje blauw en veel rood om de kleur paars te tonen. Zo komen de kleuren beter over.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 07:54
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen Moeilijkert,

Het is inderdaad wat David_8112 aangeeft. Je geeft de kleur van de muur aan zodat het mooier en fijner over komt.
Het is niet zo dat als je Wit selecteert de ambilight alleen maar wit weergeeft.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 06:27
Edsol Gebruiker

Goeie dag! Hebben de Philips tv’s een Nederlands talig menu? Ik hoor het graag.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 07:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Edsol,

Ja dat hebben ze!

Beantwoorden

27 mei 2020 om 07:48
david_8112 Gebruiker

Ja, ik heb de 65″ vorige keer gekocht en deze is gewoon in het Nederlands.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 08:39
Edsol Gebruiker

Bedankt! Kan je ook gewoon streamen vanaf je mobiel uit bv de Ziggo, kpn of YouTube app? Ik heb nu een chromecast. Kan ik vergelijkbaar werken met deze tv?

Ik hoop dat je het weet.

Groeten Ed

Beantwoorden

27 mei 2020 om 08:39
Edsol Gebruiker

Top! Bedankt! Groeten Ed

Beantwoorden

27 mei 2020 om 08:47
Dennis_vdV Gebruiker

Dit zou ik ook wel willen weten. Heb hem al wel besteld :)

Beantwoorden

27 mei 2020 om 11:19
Edsol Gebruiker

Bedankt! Kan je ook gewoon streamen vanaf je mobiel uit bv de Ziggo, kpn of YouTube app? Ik heb nu een chromecast. Kan ik vergelijkbaar werken met deze tv?

Ik hoor het graag (inmiddels al wel de 55″ besteld)

Groeten Ed

Beantwoorden

27 mei 2020 om 17:40
david_8112 Gebruiker

Eigenlijk kun je alles streamen naar de Chromecast build-in, maar jammer genoeg werkt de Ziggo GO app nog niet via de build-in. Via een normale Chromecast werkt dit wel. Ziggo is ermee bezig en hoopt dit binnenkort met een update op te lossen, laatste statusupdate vanavan dit probleem was 3 maanden geleden, dus geen idee hoe lang dit nog gaat duren.

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-chromecast-probleem-op-philips-the-one-55pus7304-55pus7334-43pus7304-65oled934-44651

Beantwoorden

28 mei 2020 om 09:52
bikkelw Gebruiker

hebben deze ook een nl.talige handleiding

Beantwoorden

28 mei 2020 om 10:01
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

Yes. Daar is een Nederlandstalige handleiding van.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 06:43
MartyrUntoDusk Gebruiker

De Philips tv’s een Engelse of voedings kabel  of een gewone ?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 07:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MartyrUntoDusk,

Wanneer er niks bij vermeld staat is het een gewone EU stekker.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 07:17
Jeetje_ Gebruiker

is dit aan full arrey scherm? of edge lit?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 07:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jeetje_,

Over welke tv gaat je vraag?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 08:04
Jeetje_ Gebruiker

Ik bedoelde de

Philips Ambilight 4K UHD 65″ TV
Maar wellicht goed om per tv het goed aan te geven?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 08:11
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

Deze TV heeft Full-Array Local Dimming. Ik ga je tip doorgeven aan mijn collega’s.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 08:24
Jeetje_ Gebruiker

Knaken kan je me ook de

Philips Ambilight 4K UHD 55″ TV
Vertellen of deze full arrey of egde lit is?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 13:08
Moderator Thom Moderator

Ik ga het navragen!

Gr. Thom

#wordtvervolgd

Beantwoorden

27 mei 2020 om 08:34
Jeetje_ Gebruiker

kan je me ook de

Philips Ambilight 4K UHD 55″ TVVertellen of deze full arrey of egde lit is?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 13:07
Moderator Thom Moderator

Deze TV heeft DLed.

Gr. Thom

Beantwoorden

28 mei 2020 om 08:07
Jeetje_ Gebruiker

https://kagoo.co.uk/tvs/philips-55pus820412
volgens deze website is die gwn edge lit

Beantwoorden

27 mei 2020 om 08:35
jurgenvang Gebruiker

Is het mogelijk om op deze TV tegelijk (en onafhankelijk) geluid langs speakers en bluetooth-hoofdtelefoon te hebben?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 10:14
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jurgenvang,

Over welke tv gaat je vraag?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 14:47
nightraver Gebruiker

BT hoofdtelefoon werkt en speakers werkt, maar niet tegelijk.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 16:04
jurgenvang Gebruiker

UE49RU8000

Beantwoorden

27 mei 2020 om 16:21
jurgenvang Gebruiker

Voor zover ik terugvind heeft dit te maken met multi-audio output functionaliteit maar ik vind nergens in tv-specs of dit op deze beschikbaar is. Ik vermoed dat het standaard in Tizen zit maar het zou leuk zijn als dit kan worden bevestigd….

Beantwoorden

27 mei 2020 om 09:06
Garantie Gebruiker

zit er op de ambiantlight tv nog orginele garantie?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 09:26
Moderator Dimitri Moderator

Goedemorgen,

Er zit inderdaad gewoon garantie via iBOOD op dit product.

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

27 mei 2020 om 09:12
supadupafly187 Gebruiker

Hi is de 55pus8204 nieuw of refurbished?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 09:25

Indien dit een refurbished product betreft staat dit er altijd duidelijk bij vermeld.

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

27 mei 2020 om 09:19
AJtheSchnitzz Gebruiker

Zijn er ook bijpassende ophang beugels te bestellen?

Ik kan ze zo snel niet vinden…

Alvast bedankt!

Beantwoorden

27 mei 2020 om 10:15
Moderator Niek Moderator

Dan moeten ze in een van de sales staan, als dat niet het geval is, dan deze keer helaas niet.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 09:43
MC_Jeroen040 Gebruiker

Ik ben ook benieuwd of de 55 inch 8204 full array heeft of edge lit?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 12:28
Moderator Thom Moderator

Deze TV heeft DLed.

Gr. Thom

Beantwoorden

28 mei 2020 om 08:08
Jeetje_ Gebruiker
28 mei 2020 om 08:51
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

De site die je stuurt werkt helaas niet.

Gr. Thom

Beantwoorden

28 mei 2020 om 10:45
Jeetje_ Gebruiker
27 mei 2020 om 09:45
kuve Gebruiker

Samsung Ur7400

Welke kleur heeft het front? Zwart, antraciet, eclipse silver?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 10:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kuve,

Dit heeft een Donkergrijze front.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 13:39
micheldelaat Gebruiker

Welke kleur heeft het front van de

Philips Ambilight | 65″ Android TV | 4K UHD | 65PUS8204/12

Beantwoorden

27 mei 2020 om 13:53
Moderator Thom Moderator

Dit frontje is zilver.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 17:43
david_8112 Gebruiker

Front is zilver

Beantwoorden

27 mei 2020 om 09:53
ddblok Gebruiker

Philips Ambilight | 55″ Android TV | 4K UHD | 55PUS8204/12 heeft deze tv een native 100hz panel?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 10:17
Moderator Niek Moderator

Deze is 50/60hz.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 10:00
SMFTheCross Gebruiker

De Samsung ue49ru8000, is een benelux model.

Is dit nog van invloed op de werking van Ziggo via CI of is er onderwater de landinstelling gewijzigd zodat zenders ed het gewoon doen?

Ik hoor graag even.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 10:13
Moderator Niek Moderator

Dat werkt gewoon op deze tv!

Beantwoorden

27 mei 2020 om 10:45
sebastienbo Gebruiker

Welke mediatek cpu zit in de 55PUS8204 ?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 13:09
Moderator Thom Moderator

Er zit een ARM Cortex-A53 met 4 cores in deze TV.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 14:40
sebastienbo Gebruiker

Amai een 12 jaar oude processor .

Geen wonder dat philips televisies zo traag aanvoelen

Beantwoorden

27 mei 2020 om 11:46
Jeetje_ Gebruiker

Kunnen jullie aub nog de blacklight benoemen per tv en led technologie mis ik ook in de specs TN, va, ips ?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 19:36
Moderator Jelle Moderator

Ik heb deze vraag doorgestuurd.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 12:07
primal Gebruiker

Waarom moet ik 2x verzendkosten betalen als: Beide artikelen uit FlashSale komen (dus niet de hunt) en ze beide op dezelfde datum verzonden gaan worden? Ik kan mij herinneren bij eerdere bestellingen dat dit niet het geval is.

Ter info: ik kijk voor een TV (Philips 65″) en soundbar (LG 3.1)

Beantwoorden

27 mei 2020 om 12:24
Moderator Thom Moderator

Goedemiddag,

Dit heeft te maken met de afmetingen en/of het gewicht van de producten. Deze kosten worden door de vervoerder bepaald.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 12:15
bergsmap Gebruiker

Heb vannacht de UE65RU7470 gekocht, maar stel ik zie de komende dagen een leuker, beter of mooier toestel kan deze dan omgeruild worden voordat het verstuurd is?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 12:18

Hoi Bergsmap,

Je kunt je bestelling, wel voordat deze verzonden is, annuleren in “Mijn iBOOD” en vervolgens een andere deal bestellen.

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

27 mei 2020 om 12:24
bergsmap Gebruiker

Bedankt! Moet je bij deze TV ook een andere HDMI kabel gebruiken?

En muurbeugels voor deze TV zie ik niet zo snel, hebben jullie deze ook?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 12:29
Moderator Thom Moderator

Goedemiddag,

Je kunt voor zover ik weet gewoon normale HDMI kabels gebruiken. Waarom zouden dit andere moeten zijn denk je?

Ik weet dat we 2 muurbeugels aanbieden in de Flash deals. Ik kan ze alleen zo 123 niet vinden.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 12:47
bergsmap Gebruiker

Oh, ik dacht dat voor dit soort TV’s snellere HDMI kabels gebruikt moesten worden tussen de TV en in dit geval mijn Ziggo next box.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 13:06
Moderator Thom Moderator

Hoi Bergsmap,

Ik weet niet wat voor HDMI kabel je nu hebt, dus ik vind het lastig te zeggen of je andere kabels nodig hebt. 
Ik denk dat dit een kwestie van trial en error is. Probeer het eerst met de huidige bekabeling. Werkt dat niet, koop je een upgrade. Maar ik zou geen kosten maken als het niet nodig is.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 15:37
Paulus811 Gebruiker

HDMI gebruikt versies, iedere nieuwe versie geeft hogere resoluties door en/of heeft nieuwe functies. Zo is met versie 2.1 eARC (Extended Audio Return Channel) geïntroduceerd. Als je randapparatuur hebt die eARC ondersteund of bijvoorbeeld 4K doorgeeft, zou ik wel de juiste kabel bestellen om optimaal van je tv te kunnen genieten. ‘trial and error’ klinkt leuk, maar lukraak kabels bestellen in de hoop dat het werkt vind ik niet zo’n best advies. Kijk in de link voor een overzicht van HDMI versies en kabel die je moet hebben.

https://www.homecinemamagazine.nl/2019/04/hdmi-2-1-op-welke-televisies-zit-het-en-heb-je-het-nodig/

Even een kabeltje bij de Action halen zou ik niet doen, volg eerst de HDMI studie maar eens :-)

Beantwoorden

27 mei 2020 om 12:37
Zinloos Gebruiker

Wat houdt de garantie via Ibood in ? Is dat bij Philips of gaat Ibood het eventuele probleem verhelpen ? En hoe lang is de garantie ?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 12:57

De eerste garantie gaat altijd via iBOOD.

Zie onderstaande FAQ

Hoelang heb ik garantie?

Dit verschilt per product, de garantietermijn vind je in de specificaties van de aanbieding zelf. Zolang deze termijn nog niet is verstreken, kun je een serviceverzoek indienen via je iBOOD account. Zie hier hoe je zo’n serviceverzoek indient.

Hoe vind ik de garantietermijn van mijn gekochte product precies?
1. Log in bij Mijn iBOOD
2. Ga naar “Bestellingen & Service” en zoek je product
3. Klik op “Productspecificaties”
4. Klik op het tabblad “Specificaties” op de productpagina
Is de garantietermijn verstreken? Dan kun je ons nog steeds een bericht sturen via je iBOOD-account (Mijn iBOOD). We zoeken vervolgens graag uit hoe we je alsnog verder kunnen helpen!

Klik hier voor de garantievoorwaarden.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 13:27
danitaro Gebruiker

amai deze morgen de 55 inch philips tv gekocht en morgen wordt ze al geleverd!! :-)

bedankt IBOOD :)

Beantwoorden

27 mei 2020 om 13:33

Veel plezier met je aankoop.!!

Beantwoorden

27 mei 2020 om 18:45
primal Gebruiker

Dus niet 2 juni? Want dan hoop ik ook stiekem met de 65″ die ik gekocht heb :-)

Beantwoorden

27 mei 2020 om 13:41
HSpek Gebruiker

Deze TV enkele weken terug gekocht. Ik ben er erg tevreden mee, had geen ervaring met ambiantlight (is versie 3)maar dit bevalt heel goed maar kan ook uit. . Ik heb de TV geregisteerd bij Philips en kreeg een mail voor deze actie ->https://www.philips.nl/c-w/acties/rakutentv.html Toch weer meegenomen 10 films online kijken :-)!

Veel kijk plezier!

Beantwoorden

Moderator Thom Moderator

Wat fijn dat je blij bent met deze aankoop! Dank voor je tip voor de gratis video’s, altijd mooi meegenomen!

Happy Hunting!

Beantwoorden

27 mei 2020 om 13:50
micheldelaat Gebruiker

Welke kleur heeft het front van de

Philips Ambilight | 65″ Android TV | 4K UHD | 65PUS8204/12

Beantwoorden

Moderator Thom Moderator

De officiële naam van de kleur is: Light Silver.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 15:11
micheldelaat Gebruiker

en de

Samsung 65″ UHD 4K Smart | UE65RU7400 ?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 15:29
Moderator Thom Moderator

Deze heeft een donkergrijze front.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 13:55
Kees23345 Gebruiker

Controleren jullie de aanbieders en hun producten? Ik heb een keer gehoord dat iemand hier een tv had gekocht en dat hij een gereviseerde tv kreeg met allemaal onderdelen van losse tv’s van hetzelfde model. Dit hoorde ik uiteraard via via. Kan ik er vanuit gaan dat deze producten gewoon nieuw zijn?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 13:57
Moderator Thom Moderator

Goedemiddag Kees,

Dit zijn allemaal nieuwe TV’s. Wij doen alleen maar zaken met betrouwbare leveranciers. 
Als er een refurbished product aangeboden wordt, staat dit altijd duidelijk vermeld in de titel van de deal. 

Als het een refurbished artikel zou zijn, krijg je daar ook gewoon garantie op. Ik kan mij overigens niet voorstellen dat er een TV is samengesteld van allemaal losse onderdelen van andere TV’s.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 14:52
sekir Gebruiker

Nou ik denk dat ik met een refurbished product beter af was geweest want die hebben tenminste een controle ondergaan. Deze zijn nieuw maar je moet maar kijken wat je krijgt en als er wat is wat voor oplossing je aangeboden krijgt.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 15:09
Moderator Thom Moderator

Alle TV’s ondergaan bij de fabriek een quality control. Als de TV bij afleveren of binnen het garantietermijn niet naar behoren werkt, mag je verwachten dat we op zoek gaan naar een oplossing.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 14:50
sekir Gebruiker

Is het normaal dat deze na 2/3 maanden deze een nieuwe beeldscherm nodig hebben? De Philips 65inch in feb. besteld en april heb ik Netflix genomen. Toen viel mij op dat er witte puntjes in de randen verschijnen bij volledig zwart beeld. Nu blijkt het van binnen te “lekken” en ze gaan nu een ander scherm plaatsen. De monteur gaf aan dat dit of een fabrieksfout of transportschade is. Dus na +- 2 maanden veranderd je tv in een knutselwerkje. Begrijp ook niet dat 1 chauffeur je wasmachines/koelkasten en tv’s kan leveren die je nooit alleen kan oppakken zonder te stoten. Ik accepteer niet dat zo’n prijzig product na korte tijd en waarschijnlijk al bij aanschaf zulke gebreken vertoond.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 15:08
Moderator Thom Moderator

Goedemiddag,

Dat lijkt mij bij normaal gebruik niet normaal. Heb je al contact opgenomen met Philips?
Als je de TV bij ons hebt gekocht, kun je contact opnemen met de klantenservice via Mijn iBOOD.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 15:31
sekir Gebruiker

Ik heb al een melding gemaakt op 26 april. Vandaag is de monteur geweest. Nieuwe beeldscherm is de conclusie. Hij stond er ook van te kijken. Dit is of fabrieksfout of transportschade. Ik wil een deugdelijk product en geen opgelapte. Telefonisch zijn jullie ook niet meer te bereiken terwijl iedereen van thuis uit werkt. We zijn nu een maand verder. Dramatisch dit allemaal ????‍♂️????‍♂️ Ik word altijd goed geholpen door jullie maar vind dit niet kunnen zo.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 16:59
Moderator Thom Moderator

Hi Sekir,

Wat vervelend om te horen. Fijn dat er vandaag een monteur is geweest en dat hij conclusie nieuw beeldscherm heeft getrokken. Wij kunnen helaas niets doen aan een fabrieksfout en ik weet dat de vervoerder met de grootste zorg alle producten vervoerd.

Gaat de monteur het nieuwe beeldscherm aanvragen of wat heb je met hem afgesproken?

Wat betreft de bereikbaarheid: Telefonisch is het inderdaad wat lastiger. Maar alle tickets die via Mijn iBOOD of via customerservice@ibood.nl zijn verstuurd, zijn beantwoord. Zou je jouw ticket-nummer hier kunnen plaatsen? Dan geef ik dat door aan mijn collega’s en gaan zij er naar kijken.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 19:02
sekir Gebruiker

Ik hield op met lezen bij “jullie” vervoerder en grootste zorg. Meen je dat nou. Jij weet toch ook wel dat jullie met de slechtse partij samenwerken voor groot electronica ALERTLOGISTIEK. Die hebben niet eens een pompwagen maar een kruiwagen in de wagen. Het was fabrieksfout of transportschade. Jij ging maar voor het gemak voor de eerste optie en dan kunnen jullie je handen ervan af trekken. Tuurlijk ga zo door de service word steeds beter zo.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 19:05
sekir Gebruiker

Je gaf in je vorige reactie aan dat alles een quality control kreeg voor het de fabriek verliet. Leuk bedacht. Hoe kan het dan toch een fabrieksfout zijn ?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 19:59
Moderator Thom Moderator

Hoi Sekir,

Waar lees jij dat ik mijn handen ervan af wil trekken? Ik vraag je of de monteur met een oplossing is gekomen of wat er is afgesproken en ik vraag om je ticket nummer. Zodat als er niet is afgesproken, we het voor je kunnen gaan oplossen. 

Iets te voorbarig om te zeggen dat wij onze handen ervan af willen trekken. Dat is namelijk niet zo. Jammer.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 21:10
sekir Gebruiker

200527000207

Ik begrijp dat met de drukte je niet alles kan blijven bijhouden, maar ik had in mijn eerste reactie al aangegeven wat de geboden oplossing was en dat vond jij een mooie oplossing. Toen ik aangaf dat het of een fabrieksfout of transportschade was reageerde jij met fabricage fouten zijn wij niet verantwoordelijk voor en aan onze vervoerder kan het niet liggen of iets in die trant. Ik zou dit niet op de forum moeten doen ik ga hier niks mee opschieten en doe jullie hier ook geen plezier mee terwijl ik gewoonlijk tevreden. Jammer

Beantwoorden

27 mei 2020 om 21:27
Moderator Thom Moderator

Ik ga je ticket nummer doorgeven aan mijn collega’s van de klantenservice die contact met je gaan opnemen.

Fijne avond!

Beantwoorden

27 mei 2020 om 22:23
sekir Gebruiker

Thanks dat is vriendelijk  voor jouw ook ondanks dat je nog zo laat bezig moet zijn.

Je mag van mij deze berichten verwijderen van de forum horen hier niet thuis.

Groeten

Beantwoorden

28 mei 2020 om 18:14
justlikeme Gebruiker

Die persoon die bij mij het heeft geleverd. Het was ook 1 persoon met een kruiwagen. Het is inderdaad een zware pakket die men normaal gaat leveren door twee personen. Kosten sparen denk ik.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 15:00
josc Gebruiker

Heeft de ‘Philips Ambilight | 55″ Android TV | 4K UHD | 55PUS8204/12′ HDMI met ARC ondersteuning?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 15:04

Hoi josc,

Dat ondersteunt deze.

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

27 mei 2020 om 15:11
galdang Gebruiker

is er nu bekend of het full array of edge lit is?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 15:21
Moderator Thom Moderator

Goedemiddag,

Over welke TV gaat jouw vraag? Dit topic wordt voor alle TV’s in de productgroep gebruikt.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 15:42
galdang Gebruiker

gaat over de Philips 75″.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 16:29
Bintang Gebruiker

Krijg jij ook geen antwoord op jou vraag????

Beantwoorden

27 mei 2020 om 16:34
Moderator Thom Moderator

Hoi Galdang,

Deze TV heeft DLed.

Fijne avond alvast!

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 17:01
galdang Gebruiker

en wat is Dled?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 21:33
Moderator Thom Moderator

Afkorting van Direct LED. Sorry, verwarrend!

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 23:48
jriems Gebruiker

Wat zijn mensen onbeschoft…

Die moderators hebben het druk jongens, en ze doen het dan nog eens gratis ook.

Be zen, drink een bintang…

xoxo

Beantwoorden

27 mei 2020 om 23:57
Moderator Thom Moderator

Thanks voor je support @Jriems. 

Fijne nacht gewenst!

Beantwoorden

28 mei 2020 om 13:32
galdang Gebruiker

over welke mensen heb je het nu?

ik zie alleen mensen die een vraag stellen en daar antwoord op krijgen, wat volgens mij ook de bedoeling is van dit forum.

geen idee of ze daar wel of niet betaald voor krijgen, maar is dat een criterium dan? In dat geval zou Ibood ze moeten gaan betalen daarvoor.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 15:49
baske1989 Gebruiker

komen er toevallig nog oled of qled tv’s in de sale? Dat is iets waar ik echt op hoop :).

Beantwoorden

27 mei 2020 om 16:30
Moderator Thom Moderator

Goedemiddag,

Wij weten ook niet welke deals nog komen. Maar de productgroepen worden regelmatig aangevuld.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 16:05
Jeetje_ Gebruiker

Weet je toevallig al meer over de blacklight van de

Philips Ambilight 4K UHD 55″ TV?
Full arrey? Of edge lit?
TN VA of IPS panel?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 17:52

Ik ga vragen of de content afdeling dit bij elke tv erbij kan zetten. Ik kan hier zelf weinig over vinden.

Edited by: Bas iBOOD
Sorry we hebben deze informatie niet tijdig kunnen achterhalen.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 16:07
Bintang Gebruiker

Wat is het verschil tussen de 7000 en 8000 serie???

Beantwoorden

27 mei 2020 om 16:37
Moderator Thom Moderator

Hallo Bintang,

Alle verschillen tussen de 7000 en 8000 series kun je in ditttt artikel heel uitgebreid vinden.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 17:35
Bintang Gebruiker

Hallo Thom, mijn vraag ging over de philips tv’s.

Beantwoorden

27 mei 2020 om 18:23
Moderator Thom Moderator

Excuus.

De Philips Series 8 is (logischerwijs) een doorontwikkelde versie en heeft slechts een paar kleine verschillen die ik zo kan vinden. Het heeft een Quad Core processor en het beschikt over HDR Perfect. Verder zit het vooral in de details.

Gr. Thom

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.