27 mei 2020 om 00:00
iBOOD

Prijsbrekers

Prijsbrekers
Alles tussen de € 30,- en € 70,-

Terwijl je wacht op die ene deal, snuffel je natuurlijk rond in de HUNT Flash Sales! Hier jaag je op nóg meer toffe deals. Deze Flash Sale staat bol van de wat grotere aankopen, waar je normaal ietsje langer over nadenkt. Maar niet tijdens de HUNT! Voor zulke prijzen zag je ze nog nooit.

28 mei 2020 om 08:57
rvdmeer Gebruiker

De Apple Watch . Is deze gloed nieuw of refurbished of met foutjes en met volledige Apple garantie. Komt deze rechtstreeks uit USA. ? Kan er ook Apple Care op afgesloten worden.

Apple verbied korting dus hoe kan hier toch 50 euro vanaf. ? Graag een tip van de sluier ?

N.

Beantwoorden

28 mei 2020 om 09:20
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

Het is een gloednieuwe Apple Watch, als een product refurbished is dan staat dit er duidelijk bij. Het is een product uit Amerika waardoor hij wat goedkoper is. Neemt niet weg dat er gewoon 2 jaar garantie op zit.

Gr.  Thom

Beantwoorden

28 mei 2020 om 10:11
justsomebody Gebruiker

Kan de Mr Safe Nood-Snelstarter | 12 V | 500 A ook voor GEL accu’s gebruikt worden. Heb net een hele dure nieuwe accu moeten plaatsen door het gebruiken van een druppellader die schijnbaar niet geschikt was voor GEL accu’s en waardoor de accu die ik alleen maar preventief wilde opladen door de weinige kilometers die ik in deze periode rij overleden is.

De pechhulp gaf aan dat je tegenwoordig heel erg moet uitkijken met laders en snelstarters omdat ze je accu en voor sommige merken zelf de computer van een auto kunnen slopen.

Beantwoorden

28 mei 2020 om 10:16
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

Ik ga dit voor de zekerheid even navragen.

Gr. Thom

Beantwoorden

28 mei 2020 om 16:37
Moderator Thom Moderator

Ook bij een GEL accu kan je de MrSafe Jumpstarter gebruiken. Maar ze geven wel aan dat men de instructies van de autofabrikant (in het boekje van de auto) moet volgen. Gewone accu’s, GEL accu’s en AGM accu’s hebben verschillende laadspanningen. Bij volledig opladen is de juiste keuze van de lader belangrijk. Voor een snelstarter maakt het minder verschil, omdat deze de accu niet volledig laad, maar kortstondig de auto van de benodigde spanning voorziet om te kunnen starten. Gr. Thom

Beantwoorden

28 mei 2020 om 20:49
justsomebody Gebruiker

Ok duidelijk. Bedankt

Beantwoorden

28 mei 2020 om 13:15
FloVu Gebruiker

Goedemiddag,

Wij zoeken een LEDpaneel waar we een foto voor kunnen bevestigen, zodat je het licht door de foto ziet (denk wolkenplafond op kantoor). Is dat mogelijk bij dit led-paneel (V-TAX).

Thanks

Beantwoorden

28 mei 2020 om 17:21
Moderator Jelle Moderator

Helaas kunnen wij niets aan de prijs doen. De keuze is dus aan jullie.

Beantwoorden

28 mei 2020 om 15:43
Kleingeld Gebruiker

werkt de Imperial Dabman D 15 ook op batterijen

Beantwoorden

28 mei 2020 om 16:21
Moderator Thom Moderator

Jazeker. Je kunt batterijen aan de achterkant stoppen zoals je op deze afbeelding ziet (onder schuifje voor batterijen)

Beantwoorden

28 mei 2020 om 17:32
BastiaanR Gebruiker

V-Tac LED Smart Lichtpaneel
Bij dit artikel staat niets over eventueel meegeleverd montagemateriaal. Hoe krijg je ‘t ding aan de muur / aan ‘t plafond?

Beantwoorden

28 mei 2020 om 20:11
Moderator Thom Moderator

Het klopt inderdaad dat montagemateriaal niet wordt meegeleverd. Via deze LINK kun je zien hoe hij kan worden opgehangen en waar je het eventueel kunt krijgen (zoals hier).

Gr. Thom

Beantwoorden

28 mei 2020 om 21:36
BastiaanR Gebruiker
28 mei 2020 om 19:17
Michelnn Gebruiker

Hi, wat is de staat van de refurbished Wacom tekenpad? Het plaatje en de omschrijving doen vermoeden nieuw in doos, met alle werkende softwarelicenties etc, maar is dit ook zo?

Beantwoorden

28 mei 2020 om 20:07
Moderator Thom Moderator

Goedenavond,

Je mag verwachten dat hij werkt zoals nieuw inderdaad. Alleen is de kans groot dat hij al eens is gebruikt en daarna is gereviseerd zodat hij werkt werkt als nieuw. Overigens zullen er geen extreme gebruikssporen op zitten. Het is dus geen tweedehands artikel.

Hopelijk snap je beetje wat ik bedoel anders horen wij het graag.

Beantwoorden

28 mei 2020 om 20:55
Michelnn Gebruiker

ok, thanks, tweedehands zat ik niet zo op te wachten, maar dit lijkt me prima om een keer uit te proberen. Gewoon met garantie neem ik aan? ik ga er dan maar vanuit dat de bijbehorende software ook nog gewoon geldig is..

Beantwoorden

28 mei 2020 om 22:05
Crushman Gebruiker

Waarom werkt mijn tegoed code NIET ik bestel werkt en dan error ? En de code werkt niet meer

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.