31 maart 2020 om 00:00
iBOOD

Samsung Elektronica

Samsung Elektronica
Change the shape of the future

Dat is de nieuwe slogan van Samsung. Of ze het waar gaan maken? Vast wel, maar dat doet er nu niet toe. Wat er wel toedoet: dat jij in deze Flash Sale mooie elektronica apparaten van Samsung gaat scoren met dikke kortingen! 

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

31 maart 2020 om 01:21
serartoriaz Gebruiker

Goedenavond,

Ik heb een persoonlijke kortingscode twv 5 euro die het niet doet. Zou een moderator mij hiermee eventueel kunnen helpen?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 01:39
Moderator Tom Moderator

Dag serartoriaz

het kan zijn dat je hem perongeluk gebruikt hebt en dat hij daarna inactief is geworden.
Wacht even enkele uurtjes en dan zou hij terug moeten werken - indien het nog niet werkt, laat gerust even weten!

Beantwoorden

31 maart 2020 om 01:42
serartoriaz Gebruiker

Beste Tom,

Bedankt voor je snelle reactie. Al vanaf het begin (bij het eerste keer invoeren) verdwijnt de code. Het is mij dus niet gelukt om de code toe te passen.. wat nu?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 08:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen serartoriaz,

Zou je de mail met de code en een korte beschrijving door kunnen sturen naar webcare@ibood.nl? Zij zullen dit dan voor je gaan uitzoeken.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 14:24
serartoriaz Gebruiker

Al gedaan. Gaat het echt 1-2 werkdagen duren voordat het eventueel allemaal geregeld is? Dan loop ik namelijk de deal mis, en dat zou wel erg zonde zijn..

Beantwoorden

31 maart 2020 om 02:02
serartoriaz Gebruiker

En hoe zit het met de garantie periode van de Samsung wasmachines? En ook met de levering betreft de coronavirus? In mijn complex hebben we gewoon netjes een lift staan, en het is gelijkvloers wonen.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 08:22
Moderator Niek Moderator

Je krijgt 2 jaar garantie op de wasmachines. Voor de levering zijn ivm het coronavirus enkele aanpassingen:

Heb je witgoed besteld? Dan gelden er nog een aantal andere maatregelen:
> We leveren enkel tot aan de drempel
> Het product zal niet geïnstalleerd worden
> Bezorgen in de achtertuin is eventueel mogelijk, mits de bezorgers niet door je huis hoeven
> Het verpakkingsmateriaal wordt niet meegenomen.
> Een oud product nemen we mee, zolang deze afgekoppeld voor je deur staat(buiten).

Beantwoorden

31 maart 2020 om 02:15
kbacher Gebruiker

Is de RB33N300NSA/EF koelkast A++ of A+++? Op Samsung website vind ik A+++. Of is jullie opgegeven type niet correct?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 02:32
kbacher Gebruiker

En zelfde vraag voor de RB37J5018SA/EF

Beantwoorden

31 maart 2020 om 08:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kbacher,

Beide zijn A+++, we hebben dit zojuist aangepast.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 09:26
l0wlife Gebruiker

Als ik de vaatwasser bestel en hij wordt geleverd, nemen jullie mijn huidige vaatwasser dan gratis retour mee voor afvoer?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 09:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen l0wlife,

Deze wordt inderdaad meegenomen wanneer deze afgekoppeld klaar staat voor je deur (buiten). Je dient dit wel even aan te geven bij de bezorger.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 10:23
akaljee Gebruiker

Goedemorgen, betreft samsung vaatwasser dw60m5050bb/en

1) betreft dit het inbouw model waarbij je zelf het voorpaneel moet monteren en 2) zit er een aquastop op

Beantwoorden

31 maart 2020 om 10:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen akaljee,

Ja dit is een inbouwmodel waar je zelf het voorpaneel moet monteren en er zit ook een aquastop bij.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 10:25
blommetje1 Gebruiker

Hoi.

Telt de cashback op de koelkasten ?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 10:59
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen blommetje1,

Heb je een link naar de cashback actie? Ik kan op de website van Samsung geen actie vinden.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 10:38
ArneSea Gebruiker

Beste,

is het mogelijk om de Samsung koelkast aan de achterdeur te laten leveren? Wordt de oude koelkast dan ook meegenomen (amerikaans model)? Wanneer weten we de exacte leverdatum om er voor te zorgen dat tegen dan de koelkast klaar staat buiten en om de nieuwe koelkast binnen te kunnen zetten?

Mvg

Beantwoorden

31 maart 2020 om 10:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ArneSea,

Voor de levering gelden momenteel de volgende voorwaarden:

> We leveren enkel tot aan de drempel
> Het product zal niet geïnstalleerd worden
> Bezorgen in de achtertuin is eventueel mogelijk, mits de bezorgers niet door je huis hoeven
> Het verpakkingsmateriaal wordt niet meegenomen.
> Een oud product nemen we mee, zolang deze afgekoppeld voor je deur staat(buiten).

Er wordt voor de aflevering een bezorgafspraak met je gemaakt.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 11:54
ArneSea Gebruiker

Zonet de koelkast besteld. We lazen dat het mee te nemen oud toestel verpakt moet zijn, geldt dit ook voor de oude koelkast? Zo ja wat wordt er dan precies verwacht van verpakkingsmateriaal daar dit toch een groot toestel is?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 13:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi ArneSea,

Waar vond je precies terug dat je oude toestel verpakt moet zijn?

Alle bezorgvoorwaarden en voorwaarden voor het meenemen van je oude toestel vind je hierrr terug.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 13:40
barriepayot Gebruiker

Ik vind in deze voorwaarden niet onmiddellijk terug hoe ik kan melden dat ik een toestel retour wil laten nemen, kan je mij zeggen waar dit juist moet?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 10:53
peterswm547 Gebruiker

Goedemorgen,

Moet of zit er bij de koelkast (Samsung A+++) ook een waterfilter met bijbehorende  aansluitingen voor op de kraan?

MVG Peter

Beantwoorden

31 maart 2020 om 10:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Peter,

Hij heeft een waterfilter en alle materialen om hem aan te sluiten op de waterleiding worden meegeleverd (klik hier voor de handleiding).

Beantwoorden

31 maart 2020 om 13:31
sekir Gebruiker

Beste,

Hebben jullie ook de afmeting van de Samsung WW80K6405QW/EN inclusief verpakking?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 15:00

Hoi sekir,

De afmetingen van deze wasmachine zijn: B 600 x D 550 x H 850 (mm).

De exacte afmetingen inclusief verpakking zijn mij niet bekend.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 15:54
serartoriaz Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.
Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje hier even weggehaald.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 16:35
serartoriaz Gebruiker

Oké vriendelijk bedankt!

Beantwoorden

31 maart 2020 om 15:55
Udret Gebruiker

Wanneer komen de qleds weer?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 16:15

Hoi Udret,

Ik durf dat niet te beloven. Je kunt onze inkopers even tippen, dat kan de kans zomaar eens vergroten!

Tippen kun je hierrr doen.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 19:24
michellanoa Gebruiker

Hoihoi,

Loopt deze actie tot vanavond 00.00 of tot morgenavond 00.00?

Groetjes Michella

Beantwoorden

1 april 2020 om 07:29
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen michellanoa,

De actie is helaas afgelopen :(

Beantwoorden

31 maart 2020 om 23:00
bertiemeck Gebruiker

Heeft de RB37J5018SA een rvs buitenkant of is dit plastic?

Beantwoorden

5 april 2020 om 00:52
blommetje1 Gebruiker

Hoi.

Enig idee of deze amerikaanse koelkast, samsung RS68N8222S9, in aanbieding komt  ?

Beantwoorden

5 april 2020 om 08:40
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

Op dit moment bieden we dit product niet aan, maar je kan ons uiteraard altijd tippen via de link hieronder! Wie weet komt hij dan een volgende keer langs!

http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2020-2/

Gr. Thom

Beantwoorden

6 april 2020 om 09:46
trekkie Gebruiker

Wegens Corona worden leveringen naar Belgie door de transporteur uitgesteld voor onbepaalde tijd…

Da’s ook lekker als je zit te wachten op je wasmachine. De oude is namelijk defect…

Sinds wanneer mogen vrachtwagens de grens niet meer over????

Ik kan geen weken meer wachten hoor.

Anders zie ik mij verplicht de bestelling te annuleren en in Belgie een nieuwe wasmachine aan te kopen.

Beantwoorden

6 april 2020 om 09:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen trekkie,

Ik ga je bericht even doorgeven aan de klantenservice, zodat zij dit voor je kunnen uitzoeken.

Beantwoorden

6 april 2020 om 09:52
trekkie Gebruiker

Dankuwel Niek

Beantwoorden

7 april 2020 om 09:32
trekkie Gebruiker

Dag Niek,

Is er al iets meer bekend?

Ik kan niet lang meer wachten! Ik heb een wasmachine nodig!

Beantwoorden

4 mei 2020 om 12:23
Elmigo Gebruiker

Ik heb op 31 maart de Samsung AddWash Wasmachine gekocht via Sponsorkliks. Het doel is om het goede doel van mijn keuze hiermee te steunen omdat Ibood een percentage afstaat (affiliate). Echter tot op heden is deze commissie nog niet bijgeschreven aan het tegoed van dit goede doel. Graag zou ik weten wanneer dit gaat gebeuren?

Beantwoorden

12 mei 2020 om 19:08
Elmigo Gebruiker

Waarom hoor ik helemaal niets?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.