31 maart 2020 om 00:00
iBOOD

Uitverkoop

Uitverkoop
Ultieme thuisvermaak

Scoor een gadget voor een prikkie en ga die verveling te lijf! Want als je dan toch thuis zit, kan je er maar beter het beste van maken. :-)

⚠️ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

31 maart 2020 om 08:21
Fonske Gebruiker

Goedemorgen ,

Welke reeks is dit ? Er zit namelijk nogal groot prijsverschil tussen de reeksen .

Beantwoorden

31 maart 2020 om 08:34
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Fonske,

Dit is de comfort reeks.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 08:22
Fonske Gebruiker

De greenchef koekepan

Beantwoorden

31 maart 2020 om 09:46
blugtenberg Gebruiker

Is deze Garmin ook uit te voeren voor navigatie voor alle binnenwateren van Nederland?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 11:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen blugtenberg,

Dat is helaas niet mogelijk, deze is specifiek voor gebruik op de weg.

Beantwoorden

31 maart 2020 om 12:32
blugtenberg Gebruiker

Onder gebruikvriendelijkheid van de Garmin kan je op “hier” klikken voor welke kaartdekking je kan kiezen..Daar staat ook optie “maritiem” bij. Dan zou je toch denken dat het waterkaarten zijn of zie ik dat verkeerd?

Beantwoorden

31 maart 2020 om 15:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi blugtenberg,

Onderstaand geeft de Garmin website bij mij aan. Volgens mij is de kaartdekkingspagina waar jij naar verwijst een algemene Garmin pagina en niet specifiek gericht op dit product.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.