- Forum
- /
- Product forum
- /
- Skullcandy Ti Glen Plaid Hoofdtelefoon – Design en Kwaliteit in Eén Hoofdtelefoon
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 10-09-2010 00:00
Skullcandy Ti Glen Plaid Hoofdtelefoon – Design en Kwaliteit in Eén HoofdtelefoonDe klassieke Griekse mythe over Narcissus gaat over een jonge, beeldschone jager. Op jacht naar wild, raakte hij zijn groep kwijt. In de bossen vond hij na een poosje dwalen een vijver die zo mooi schitterde dat zelfs de bladeren van de bomen er niet in durfden te vallen. Nou was Narcissus meer dan een beetje ijdel, en zodra hij zich over de vijver boog om een slok water te nemen, werd hij op slag verliefd op zijn eigen weerspiegeling. Het gerucht gaat dat hij deze Skullcandy Ti Glen Plaid op zijn mooie hoofdje had. Dat maakt het meteen een stuk begrijpelijker dat hij meteen daarna het water in duikelde om zichzelf te omhelzen: dit stukje schedelsnoep ziet er zo aantrekkelijk uit dat wij er meteen mee willen trouwen. En dan zou je haast vergeten dat dit ook nog eens gewoon een geweldige koptelefoon is. Drivers van 40 millimeter zorgen voor een natuurgetrouw geluid met dikke bassen dat je oren vult met heerlijke vibraties. Het frequentiebereik van 16 tot en met 20.000 Hertz zorgt ervoor dat er geen detail aan je gehoor voorbij gaat en met de volumeregelaar die in het koord verwerkt zit bepaal je zelf hoe hard erin knalt. Deze Skullcandy ziet eruit om op te vreten en dat rechtvaardigt een waarschuwing: kijk niet te vaak in de spiegel als je deze koptelefoon op hebt, je wilt immers niet in de scherven grijpen. Een feest voor het oog en een genot voor het oor: dat haal je in huis met de Skullcandy Ti Glen Plaid hoofdtelefoon!
![]() |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 13:54
Yeeehaaa, heb hem ook binnen! Zoals op de afbeelding staat, al vond ik die andere ook prima. Aan de andere kant heb ik deze besteld en dan moet deze ook geleverd worden vind ik. Ik, ben er blij mee! |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 13:54
Heb hem juist gekregen is ook niet diegene op de afbeelding, ik heb de zwart groene maar ik vind hem mooier dus ik ben blij. |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 14:32
Ik heb hem nu ook gekregen en gelukkig heb ik hem met het geruitte printje :D |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 14:37
Het is binnen, geweldige kwaliteit komt robuust over en zit geweldig :D Bass is inderdaad minder zonder equalizer, evenals de lengte van het snoer. Voor gebruik van mp3 en ipod is t de perfecte maat, maar wilde ‘m ook gebruiken voor me pc daar is ie te kort voor, heb me pc nu omgedraait om het erin te kunnen steken haha :)
__ Heb degene op de afbeelding, ben daar tevreden mee :)
|
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 15:12
Heb hem ook net binnen en zit nu op het hoofd! Vind de kwaliteit goed, echter kan het een stuk beter door met een equalizer te werken. Heb ook gewoon degene gekregen die hier op de afbeelding staat. Is ook een mooi ding.
P.s. Lees het garantiekaartje eens dat bij geleverd is in de verpakking, is wel geinig :D |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 16:04
ik heb gisteren de mail gehad van iBood, dat hij verzonden is, maar nog steeds niets ontvangen. En ik hoop echt dat ik die zwarte krijg :) |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 16:11
Hallo,
Vandaag Skulcandy ontvangen maar niet degene die ik besteld heb voor mijn dochter!!!! Ik heb de zwart met groen ontvangen, ik had graag die op de afbeelding gehad wit/zwart. Wat nu IBOOD!!!!! Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 16:24
In distrubutie…… Ik hoop zo dat ik de geruite krijg… |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 16:26
Kreeg net bericht van thuis dat ie binnen was. |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 17:38
hoe moet je hem bestellen want ik wil hem maar ik vind nergens een link om hem te kopen Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 17:53
Dat gaat ook niet meer.. Is een dagaanbieding van 10 september geweest als ik het goed heb. Klinkt lekker trouwens. Ben er tevreden over! |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 18:54
Mijne ook net uurtje binnen. 1e aankoop op Ibood en alles is prima gegaan. Levertijd dagje later dan verwacht maar dat is geen probleem, je moet wat over hebben voor zo’n aanbieding. Heb wel gewoon die op de afbeelding staat :-). Past goed om je oor en ga er van genieten :) Thnx! |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 22:03
Ook vandaag binnengekregen, die op de foto, en na een worsteling, gevecht en een flinke ruzie met de verpakking, heb ik as we speak ding op de kop, sluit mooi af, geluid vind ik meer dan prachtig en ben op zich gewoon wel tevreden. |
|
|
#
Bericht: 23-09-2010 01:01
Vandaag aangekomen. Ik was ook verrast met de groen/zwarte die ik gekregen heb ipv de geruite… als ik het hier zo lees wat het een beetje één kans op twee om de geruite te krijgen. Klinkt mooi, ik had hem vandaag op tijdens het grasmaaien, lekker geluid! |
|
|
#
Bericht: 23-09-2010 08:57
Beste iBOOD klant, Wij hebben meldingen ontvangen dat sommige klanten een andere variant qua design en kleurstelling hebben ontvangen dan zij besteld hebben. Ons distributiecentrum onderzoekt nu wat er evt. mis is gegaan.Zodra het onderzoek is afgerond zullen wij op de verwisseling terugkomen. Indien u de versie die u heeft ontvangen niet wilt ontvangen log dan in op de iBOOD site en meldt via Mijn iBOOD de verkeerde levering aan. De Customer Service zal dan melding oppakken en kijken hoe het opgelost kan gaan worden. Excuses voor eventueel ongemak. Met vriendelijke groet, iBOOD Customer Service |
|
|
#
Bericht: 01-10-2010 13:04
oorzaak: de zwarte werd aangeboden in Duitsland en Polen. iBOOD is wat onzurgvuldig geweest bij het opsturen, denk ik Groeten PS ik ben tevreden over mijn zwarte skullcandy |
|
|
#
Bericht: 23-09-2010 09:48
Hoef geen andere te hebben, deze is kwalitatief gezien beter als de gene die ze aan hebben geboden, ziet er beter uit, en koste meer.. dus meer voor minder |
|
|
#
Bericht: 23-09-2010 11:32
Idem :-) |
|
|
#
Bericht: 23-09-2010 11:42
Het is gewoon dezelfde in ander kleur (check skull candy website) Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 23-09-2010 13:15
Ziet er wel stukken beter uit en kost op internet bijna 15 euro meer… |
|
|
#
Bericht: 23-09-2010 10:47
da bass is inderdaad zwaar teleurstellend, ik heb deze koptelefoon in de saturn voor 90 euro zien staan, en dan verwachtte ik toch een andere bass, maja, dat is niet de fout van iBood natuurlijk. Vandaag gekregen, 2 dagen te laat, maar het zwarte model waar ik meer dan tevreden mee ben. bedankt |
|
|
#
Bericht: 23-09-2010 11:31
Heb je al een geprobeerd de instellingen van je equaliser te veranderen naar iets zwaarders? dat heeft bij mij een enorm verschil gemaakt ;-) |
|
|
#
Bericht: 23-09-2010 14:20
op iPod is dat nogal moeilijk, tenzij je weet hoe da ik dat moet doen? |
|
|
#
Bericht: 23-09-2010 20:03
Mischien bij instellingen van ipod en dan op deep of rock zetten zo doe ik het op mijn oude ipod video… en anders in de nummers waar je veel naar luistert in itunes zelf bij opties kan je heel veel aanpassen… |
|
|
#
Bericht: 25-09-2010 21:17
ja, heb het geprobeer op iPod, en gevonden, maar zoveel verschil maakt het niet. Met PC is het wel al wat beter, maar daarvoor gebruik ik liever één met micro. |
|
|
#
Bericht: 01-10-2010 13:06
ik zet mijn ipod op loudness. Dan heb je goeie hoge en lage tonen |
|
|
#
Bericht: 23-09-2010 15:13
Net binnen! Inderdaad ook de zwarte gekregen. Moet zeggen dat het geluid erg slecht is. Niet verwacht van een koptelefoon van 70 – 90 euro. Als je ‘m een beetje hard zet, dan gaat met name de bass erg te keer. Negatief gezien dan. Het vervormt als een gek. Wil je normale bas hebben, dan moet je ‘m echt zacht doen. Ik geloof niet dat dat de bedoeling kan zijn. Denk zelf aan een fabrieksfout o.i.d. Wat nu??? Bovendien heb ik dus ook liever de grijze zoals op de foto. Hoe gaat iBood dat doen met omruilen, want ik heb de verpakking al naar de kl*te geholpen. Ging niet zo heel makkelijk open zeg maar….. Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 23-09-2010 20:07
Dit is geen fabrieksfout is gewoon eigen aan de skullcandy koptelefoons. ( Als je dat niet verwacht van een headphone van 90 euro wat dacht je dan van 330 euro bij monsterbeat by Dre. die hebben net dezelfde eigenschap…) Grtz. |
|
|
#
Bericht: 24-09-2010 10:52
Heee! Heeft iedereen hem al binnen of zijn er ook mensen die hem niet hebben? Ik zit er namelijk nog op te wachten:) Groeten |
|
|
#
Bericht: 25-09-2010 15:23
hoe kan ik die kopen ?? Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 24-10-2010 12:55
De mijne is net gebroken aan de zijkant, goede kwaliteit hoor! -.-’ |
|