- Forum
- /
- Product forum
- /
- Skullcandy Ti Glen Plaid Hoofdtelefoon – Design en Kwaliteit in Eén Hoofdtelefoon
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 10-09-2010 00:00
Skullcandy Ti Glen Plaid Hoofdtelefoon – Design en Kwaliteit in Eén HoofdtelefoonDe klassieke Griekse mythe over Narcissus gaat over een jonge, beeldschone jager. Op jacht naar wild, raakte hij zijn groep kwijt. In de bossen vond hij na een poosje dwalen een vijver die zo mooi schitterde dat zelfs de bladeren van de bomen er niet in durfden te vallen. Nou was Narcissus meer dan een beetje ijdel, en zodra hij zich over de vijver boog om een slok water te nemen, werd hij op slag verliefd op zijn eigen weerspiegeling. Het gerucht gaat dat hij deze Skullcandy Ti Glen Plaid op zijn mooie hoofdje had. Dat maakt het meteen een stuk begrijpelijker dat hij meteen daarna het water in duikelde om zichzelf te omhelzen: dit stukje schedelsnoep ziet er zo aantrekkelijk uit dat wij er meteen mee willen trouwen. En dan zou je haast vergeten dat dit ook nog eens gewoon een geweldige koptelefoon is. Drivers van 40 millimeter zorgen voor een natuurgetrouw geluid met dikke bassen dat je oren vult met heerlijke vibraties. Het frequentiebereik van 16 tot en met 20.000 Hertz zorgt ervoor dat er geen detail aan je gehoor voorbij gaat en met de volumeregelaar die in het koord verwerkt zit bepaal je zelf hoe hard erin knalt. Deze Skullcandy ziet eruit om op te vreten en dat rechtvaardigt een waarschuwing: kijk niet te vaak in de spiegel als je deze koptelefoon op hebt, je wilt immers niet in de scherven grijpen. Een feest voor het oog en een genot voor het oor: dat haal je in huis met de Skullcandy Ti Glen Plaid hoofdtelefoon!
![]() |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 00:32
Je moet ‘m dan ook niet op de bouwplaats gaan dragen. Skullcandy koop je voor ‘t design en daar moet je nu eenmaal voorzichtig voor zijn! |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 00:34
ik kan voor dezelfde prijs een hesh krijgen, wat zouden jullie doen? |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 10:02
Volgens mij zijn ze allebei “evengoed”, maar is deze origineel duurder aangezien hij kleiner en stijlvoller is. |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 10:06
Of je neemt deze gewoon ;-) http://www.vergelijk.nl/hoofdtelefoon/skullcandy/sc_rgi_rasta/ |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 00:44
vet in de trein |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 00:52
Deze gaat in mijn winkelmandje als kadootje ;-) |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 00:55
Jammer, wat ik zoek – en wie weet bestaat het niet eens meer – is het model dat Sennheiser ooit maakte dat bij duurdere electronische orgels en keyboards werd geleverd. Iets wat eigenlijk als een platte band over je hoofd lopend van oor tot oor. Voordeel ervan was vooral dat je er rustig op kunt gaan loggen zonder dat het als een grote metalen doos onder je oor gaat irriteren. Door onregelmatige ooringangen wegens operatie kan ik nu eenmaal geen in-oor dingen gebruiken, maar op zo’n grote schelp kun je niet met je hoofd gaan liggen.
Vraag aan ibood: bestaat zoiets nog of wordt dat tegenwoordig te ouderwets gevonden? |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 01:10
Heb al een lowrider maar deze is TE vet voor die prijs had ik mijn lowrider nog niet! straks na het slape direct bestellen!!! |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 01:26
Wow, lelijk ding zeg. Skull Candy is zwaar overpriced, in deze aanbieding valt het natuurlijk mee maar voor het zelfde geld heb je zeker een Sennheiser die beter klinkt. |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 01:53
Design… niet mijn stijl…..
Verder staat Skullcandy bekend om de troepgeluid dat eruit komt, heb nu EP630I en die heeft heerlijke geluiden. Als je voor de design gaat, dan zou ik hem wel kopen ;) |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 02:00
Misschien mijn eerste aankoop op Ibood, Nog nachtje over slapen :). |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 02:51
candy sloopt je tanden. skull candy sloopt je gehoor en je hersens, nee je complete schedel |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 10:03
hihihi, ik hou van de vergelijking =) |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 06:52
Mooie I-bood besteld voor mijn zoon van 12,die zal er heel blij mee zijn!! |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 08:12
Zijn er meer mensen die zich ergeren aan die verschrikkelijke beschrijvingen die elke dag bij het product staan? Ik heb geen behoefte aan proza, maar zie liever een degelijke beschrijving van het product. (Ik weet niet of ik dit bij een ander forum had moeten posten of dat dit al eerder besproken is, is dit wel het geval, dan bij deze alvast mijn excuses). |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 08:50
Edit Moderator: Zodra het boek “Het verzamelde werk van de iBOOD-productomschrijvingen” op de markt verschijnt, zullen we hiervoor een speciale forum-link creëren. U zal dan ruimschoots aan uw trekken komen. |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 17:16
ha ha
kun je ook zo grappig reageren op de vragen die gesteld worden in het forum van 06-08? daar wachten we namelijk nu 5 weken op ons product en zijn het een beetje zat aan het worden |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 08:13
Joehoehoeeeee, ik heb er een! Hoef ik moi ginne radio in te bouwe in menne nejje auto! Ben ik meteen van die takke herrie van die aut af! |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 09:09
Als daar staat wat ik denk dat er staat lijkt het me inderdaad een geweldig idee om hem te dragen in het verkeer… |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 08:22
Echt een lelijke headset! :o Damn. |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 08:32
Ik heb hem besteld! Kan niet wachten tot hij binnen is en zwart wit past overal wel bij! |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 08:39
Grappig, ik heb net gister de Beyerdynamic 990 gekocht, is wat duurder maar heeft ook een hoger frequentiebereik. |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 08:50
Skullcandy Samenvatting: Supermooi en diep geluid met vooral in de lage tonen een schitterende weergave Voor dit geld wel de moeite waard maar verwacht er geen jaren plezier van. |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 09:01
qua looks best kinky koptelefoon. Echter SC verdient geen kwaliteitsprijs. Daarvoor moet je toch écht voor een Sennheiser of Bayer Dynamics gaan. Maar ja, wat wil je voor deze prijs, kun je niet echt stuk op gaan. Voor de winkelprijs had ik echter hem nimmer nooit gekocht. |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 09:02
Wat een godschuwelijk ding |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 09:22
@ hammerhead1414 |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 09:28
Besteld!!! |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 09:40
Nu voel ik me toch oud.. Wat een prul, zal vast wel iets zijn voor kaugom smekkende hippe tieners. |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 09:50
Heb al een vet audio systeem in mijn auto. |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 10:02
haha, ik ben er 20 en ik voel me hier te oud voor ;-) geef mij maar mijn dikke sennheiser: strak, diepe bass, supercomfortabel en duurder ja… maar wat doe je eraan? je betaald voor kwaliteit dan, en niet voor design |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 09:55
skull candy: ooit een mooi cadeautje geweest voor mijn zus (en inderdaad een jaar geleden 75€ betaald): - is heel hip voor de heel jonge jeugd - was er zeer blij mij, want iedereen vind hem o zo mooi - fragil die oortjes (weinig beweegbaar) - 1 oorstuk afgebroken na 3 maand dus voor de prijs zeker niet mis maar wees er heeeeeel voorzichtig mee |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 10:00
mensen stop met idioot doen… zwijg over geluidskwaliteit als je niet meer dan 30€ aan je geluid wil geven! ik heb mezelf net een mooie sennheiser gekocht van 150€.. nu, dààr komt geluid uit! heerlijk diepe bass… dit is speelgoed voor jongeren die een beetje show willen verkopen… (niet dat ik zelf geen jongere ben, maar ik hecht veel meer belang aan de kwaliteit.) desondanks, dit is niet te vergelijken met kwaliteitsmateriaal! |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 10:06
en wat een verhaal erbij… dus hij dook in het water met die SC’s op zijn hoofd? moet een slimmerd geweest zijn… |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 10:11
Jammer heb er al 1.. Maar zeker een aanrader..en zeker niet duur |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 10:13
tja als je voor een echt goede headphone wil gaan moet je even hier kijken. Of hier. Voor studio gebruik heb ik zelf de beyerdynamic D 770 |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 10:23
Ben je op zoek naar koptelefoon waarbij iedereen naar je kijkt als je hem draagt: koop de skullcandy Zoek je een koptelefoon waarmee je zeker mee zult lopen met de rest: koop de skullcandy Zoek je een koptelefoon waar serieuze kwaliteit uit komt: laat deze dan asjeblieft liggen en koop wat anders.
De muziek word sterk vervormd. Bassen worden ontzettend versterkt (net als bij de koptelefoons van Monster Beats by doc Dre). Je hoort bassen die er in het echt helemaal niet zijn. En is de kracht van een koptelefoon juist niet om het geluid zo natuurgetrouw weer te geven?
PS: dit zijn uiteraard mijn bevindingen na het luisteren van heel veel hoofdtelefoons. Omdat gehoor heel erg persoonlijk is kan het voor een ander persoon heel erg anders liggen. |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 10:47
mensen werkt dit ding met de iphone? |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 10:59
Het werkt wel maar je kan hem niet zo hard zetten. Door de hoge weerstand (32 ohm) gebruikt hij en veel stroom en hij kan niet zo hard worden gezet. Ik vind zelf altijd dat je dit soort hooftelefoons beter alleen thuis op je stereo kan gebruiken. Maar hij zal het op de iphone wel gewoon doen hoor. |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 11:03
Mooi ding, maar mijn klacht is weer dezelfde als bij alle eerdere hoofdtelefoonaanbiedingen: ER ZIT EEN DRAAD AAN!! en dat wil ik niet! |
|