- Forum
- /
- Product forum
- /
- Dirt Devil Twinfinity krachtige 1600 Watt Multicyclone stofzuiger (zakloos)
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 17-04-2012 00:00
Dirt Devil Twinfinity krachtige 1600 Watt Multicyclone stofzuiger (zakloos)Het zal geen verrassing voor je zijn maar de Dirt Devil Twinfinity is een stofzuiger. En niet zomaar een stofzuiger, nee dit is er een van de nieuwste generatie stofzakloze stofzuigers, multicycloon. Die eerste waren natuurlijk al een hele verbetering ten opzichte van die vreselijke krengen waarvan je om de haverklap die rottige zakken er op een normale manier uit moest zien te krijgen, zónder dat gelijk alles weer onder het stof zat. Maar met de Twinfinity zet Dirt Devil de standaard voor het begrip ‘topstofzuiger’. Met een 1600 Watt krachtige motor heeft hij spierballen genoeg om je hele huis stofvrij te zuigen. Bovendien is de Twinfinity ook nog eens zeer gemakkelijk in gebruik. ‘Hoezo gemakkelijk?’ – denk je nu misschien – ‘Stofzuigen is toch nooit moeilijk geweest? Stekker erin, op de knop drukken en dat ding over de vloer schuiven toch?’. Nou, denk daar niet te lichtzinnig over. Met de Twinfinity hoef je bijvoorbeeld veel minder vaak van stopcontact te wisselen dankzij zijn actieradius van liefst 8,5 meter! Daarmee kom je echt overal bij, en hoef je ook minder vaak te bukken. Dat scheelt weer rugklachten. De Dirt Devil wordt geleverd met een kwalitatief zeer hoogwaardige, regelbare zuigmond van Duits fabrikaat (Wessel) en een voegenzuigmond, meubelborstel, en bekledingborstel. Dat soort extra zuigmonden zijn typisch van die dingen waarvan je op het moment dat je ze nodig hebt denkt: Waar had ik die ook alweer? Niet bij de Twinfinity, want je kunt de accessoires handig aan de zuigstang bevestigen. De Twinfinity heeft een dubbel cycloon systeem waardoor zelfs de fijnste stofdeeltjes uit de luchtstroom gefilterd worden. Zo is de afgevoerde lucht niet alleen zuiverder maar heb je ook geen vieze luchtjes. Een lamellenfilter zoals in de vorige generatie is in de Twinfinity niet nodig, dus het reinigen daarvan behoort ook tot het verleden. De Twinfinity verstopt bovendien niet, heeft daardoor een constante zuigkracht, en vooral: de 2,5 liter grote superhandige stofbak is eenvoudig te legen zónder dat er stof ontsnapt. Óf het tijd is voor een wandelingetje naar de prullenbak zie je op het handige LED-display dat aangeeft of de bak vol is. Geen stofje, haarplukje of snippertje is meer veilig bij jou thuis, met de gloednieuwe Dirt Devil Twinfinity krachtige 1600 Watt Multicyclone stofzuiger!
![]()
|
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:02
Ik heb er een en werkt prima, niks over te klagen. Echter hij is wel flink, dus voor een volledig woonhuis perfect maar als je alleen bent in een appartement is hij wel wat overdadig ;-) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:03
Heb reeds een Dirt Devil via Ibood (vorig jaar) Zéééééééééééééééér tevreden. Zal deze ook maar kopen.
|
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:12
Hoezo? Is die van vorig jaar al stuk dan? |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 13:58
ja dat vraag ik me ook af.. waarom zou je er in godsnaam 2 moeten hebben? om met 2 te stofzuigen? haha. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:05
Een aantal jaar geleden heb ik een vroeger model aangekocht op iBood, en tot op vandaag geniet ik nog altijd van zijn zuigkracht ;) Hij is zeker te evenaren of zelfs beter of een ‘Dyson’ of dergelijke.. Maar wel een stuk goedkoper natuurlijk, en ik persoonlijk vindt hem ook veel handiger om mee te werken omdat hij zo flexibel is. Ik koop zeker een nieuwe op iBood als de mijne de geest geeft :) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:05
Iemand ervaring met lange haren en deze stofzuiger? ik heb bij veel stofzuigers problemen gehad na korte tijd met verstoppingen, ben benieuwd of deze zakloze stofzuiger beter om kan gaan met meters haar ;) Bedankt! |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 01:46
Kwam op iraanse vergelijkingssite tegen dat ie niet geschikt is voor een mohair kamelen fokkerij ;) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 01:52
Je zal net zo’n fokkerij hebben zeg… kan je mooi niks met deze aanbieding doen dus! |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:07
Gratis en zuigt nog ook. Top. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:08
Ik heb er een en ben er tevreden over;
Pluspunten - Genoeg ruimte dus vaak legen hoeft niet - Geen zakken kopen
- Krachtig genoeg voor tapijt - Slang is goed flexibel (en uitrekbaar als je geen zin hebt ander stopcontact te zoeken) - Een kek designtje ;-)
Minpunten - Hij is fors, goed voor een woonhuis mssn iets te veel voor een appartment - Geen zak hebben heeft ook een nadeel, bij het lozen van het stof komt er ook altijd weer wat stof vrij
Snoerlengte is prima, maar te lang bestaat niet ;-) De zuigmonden gewoon lekker in de kast bewaren, ze zijn niet praktisch op de stang als je aan het zuigen bent. Lange haren zuigt hij op, ik heb er althans nog geen problemen mee gehad |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:08
Had zo’n ding van de gele concurrent.. De eerste serie, wat een desillusie. Na een jaar al stuk en ook nog eens 4x zo duur al de Dirt Devil. Bij een eerdere ibood een Dirt Devil gekocht, prima ding, zuigt als de beste! |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:09
Hmm, erg goede reviews: http://www.stofzuigerstore.nl/review/72232/category-6134/dirt-devil-twinfinity-m-5040.html?sort=date&order=desc Ik denk dat ik hem morgen ga bestellen. Nog even met paashaasvrouw overleggen, die gebruikt ‘m, eerlijk is eerlijk, toch ‘t meest :-) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:10
Ik wilde net die tekst copieeren en doen of ik het zelf geschreven had om zo kans te maken op die zinnige prijs ;-) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:29
Paashaasvrouw keek erg blij! :-) Het blijkt dat onze huidige stofzuiger inmiddels aan vervanging toe is, hij valt volgens haar nog net niet uit elkaar. Hi, hi, deze paashaas heeft weer een goede beurt gemaakt bij het vrouwtje. Snel bestellen en dan ook snel naar bedje toe… ;-) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 01:33
Mensen zijn in de regel toch vaak erg tevreden over hun eigen koop. Als iets voldoende presteert, geven ze het nog een 8, vanuit een gevoel van zelflegitimatie. Wanneer je Googlet zie je echter wel dat het een trent is. Dus dan wordt het best wel aannemelijk, al geldt die drang naar zelflegitimatie natuurlijk net zo goed. Een onafhankelijke review kan ik helaas niet vinden. Het is echter ook zo dat je voor 80 euro (en de werkelijke prijs is dus nog meer) wel een bovengemiddelde stofzuiger mag verwachten….
Misschien dat de DirtDevil-Expert ons van wat reviews kan voorzien? @DirtDevil-Expert: - Kunt u een indicatie geven van het geluid dat deze stofzuiger maakt? En hoe ver dit vanaf het gemiddelde staat? - Kunt u ook aangeven waarom er zo weinig informatie over deze stofzuiger te vinden is? Zelfs op jullie site vind ik hem niet terug. Ik vind in Nederland alleen maar één webshop en daar wordt hij niet meer geleverd. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 02:05
Mensen reageren doorgaans vrij ‘extreem’ (zowel in negatieve als positieve zin). Naast dit alles posten mensen vaak alleen een review als ze ergens juist erg tevreden of ontevreden over zijn, en ik kijk hier eerlijk gezegd persoonlijk ook niet erg van op. |
|||||||
|
#
Hmmm… Net 3 maanden geleden ca. € 300,- stukgeslagen op een dure Bosch zakloze stofzuiger. Prima ding, daar niet van, maar € 79,95 was toch een betere deal. Ik ken dit apparaat niet, maar de specs lijken prima. |
|||||||
|
#
Ik heb deze en ik moet zeggen dat hij zeer geschikt is voor een middelgroot huis met enkele verdiepingen. De actieradius van 8.5m is super als je bv. trappen wilt stofzuigen. Ook moet ik zeggen dat de filter in deze stofzuiger echt super is, ik heb tegenwoordig nooit meer last van allergieën in huis.:) De stofzuiger voelt zeer robuust aan zonder te veel te wegen, en ik heb de indruk dat deze nog wel even mee zal gaan. Voor deze prijs echt een superaanbieding! |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:12
Een zuigmond met de naam van mijn achternaam, dan verdien ik toch wel zo’n zuiger. Als dat geen zinnige bijdrage is………….. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:27
ik wilde net zeggen dat die zuigmond na levering retour moet want die is “van Wessel” en niet van jou. LOL |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:13
Deze stofzuiger heeft geen woorden nodig, zijn daden zeggen genoeg!!!!!!!!!!!! |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:14
@DirtDevil-Expert Kan deze stofzuiger ook gebruikt worden met courante universele opzetstukken? Foto is was onduidelijk op dat vlak :).
@iBOOD Bedankt jongens, hier had ik dus om gevraagd in het April-Tip topic, aangezien mijn stofzuiger het heeft begeven en vergelijkbare modellen (ehem, Dyson) toch wat duur zijn voor wat het is.
Het stof komt me hier bijna mijn oren uit, hopelijk verhelpt deze stofzuiger dit. :) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:15
Vorig jaar bij iBood een ander type Dirt Devil gekocht en nog steeds zeer tevreden! |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:24
Kort geleden aangeschaft , ander type D.D. 2200watt , toppertje Pro . zuigt als de beste ( beter dan Kim Holland ) Con. maakt behoorlijk veel lawaai ( Kim is stiller , maar da’s logisch ) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:25
inderdaad logisch, je mag niet praten met je mond vol ;-) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 01:51
ik heb er eens een early release op nagekeken maar het zal je verbazen hoeveel db die met volle mond nog produceert….. ok, vroege releasees zijn waarschijnlijk zwaar nagesynchroniseerd |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 08:45
Zo te zien gebruik je die andere type niet alleen voor stofzuigen LoL |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:24
ongelooflijk wat een timing!!! ik vervloekte onze huidige stofzuiger vanmiddag nog dus deze gaat zonder twijfel in de winkelwagen. En zo’n handige kruimeldief komt ook meer dan van pas met twee kleine kinderen. Kunnen ze eindelijk hun eigen kruimels opzuigen ;-)
IBOOD alvast bedankt!!
|
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:26
de dirt devil is echt geweldig, ik zit nu serieus al 24 minuuten te twijfelen om deze te kopen voor de beneden verdieping……
Ik ben van nature een beetje lui dus wil niet steeds slepen ;-)
Ik denk maar dat ik het gewoon doe en met een beetje geluk win ik ook nog de kruimelzuiger voor de caravan :) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:28
Wellicht is meer info over die Gator (en niet Gastor zoals in het plaatje staat) zinnig? “De nieuwe generatie kruimeldieven. Uitgebalanceerd, ergonomisch doordacht design. Incl. uittrekbare kierenzuigmond en daardoor ook ideaal voor tussenruimten. Eenvoudig legen met 1 druk op de knop.” [bron: http://www.otto.nl/product/13626739]
Uitvoering: Stofreservoir Filtersysteem: Duurzame filter, uitwasbaar Technische gegevens: Ingangsspanning 230 V/50 H
|
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:30
“Dag mevrouw, ik ben vertegenwoordiger van hele goede stofzuigers: die zuigen echt alles, maken alles schoon. En om het te bewijzen, maak ik nu uw tapijt even vuil”. De vertegenwoordiger gooit een hele doos met vuiligheid over de vloerbedekking en zegt: “Met mijn stofzuiger maak ik dat weer helemaal brandschoon. Ik garandeer u: elke korrel die blijft liggen, eet ik persoonlijk van de vloer”. Zegt de boerin: “Nou begin dan maar vast te eten, want we hebben hier geen elektriciteit”. En dan komt die kruimeldief van pas. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:32
@DirtDevil-Expert Wat voor onderhoud moet je plegen aan dit apparaat? Dus zitten er ergens filters die ooit vervangen moeten worden of misschien andere dingen? |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:34
Voordelen: -Zakloos; bespaart een hoop centen op stofzuiger zakken. Nadelen: |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:56
Dit is te zien hoe je jouw stogzuiger behandelt. Ik vind deze stofzuiger beter dan een Dyson hier krijg je tenminste waar voor je geld.
|
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 01:32
Waar heb je het over, ik heb niet eens een stofzuiger. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 01:51
Dan begrijp ik niet goed hoe je kan stellen dat deze stofzuiger geen 10 jaar meegaat… Buiten dit is het uiteraard ook nog afhankelijk van hoe vaak je ‘m gebruikt en hoe groot je woning is (en hoe lang je ‘m intensief gebruikt dus)… ik heb bijvoorbeeld zelf een vrij klein appartement waarbij ik met een of ander brak merk die bij elkaar hangt dmv duct tape stofzuig. Ik kies ervoor wanneer ik verhuis naar een wat groter appartement wel een nieuwe stofzuiger aan te schaffen, maar wanneer ik deze DirtDevil hier zou gebruiken zou ie echt wel 10 jaar meegaan en ik kan me voorstellen dat je in een groot huis minder lang met een stofzuiger doet… Kortom; een logische reactie op je post mijns inziens. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 13:26
Ah nu begrijp ik hem, bedankt :) Als je hem 10 jaar lang in de kast stopt, dan gaat hij inderdaad 10 jaar lang mee. Normaal ga je uit van gemiddeld gebruik. Je hoeft niet altijd zelf dingen te testen om iets te weten. Voor mijn bijbaan doe ik promotiewerk en sta regelmatig in elektronicawinkels. Hierbij heb ik veel kennis opgedaan over witgoed, bruingoed en accessoires, zoals wasmachines, espressoautomaten, stofzuigers, mediaspelers, hardeschrijven. Iedere klant is anders. Ze hebben hun eigen gebruikerspatroon, budget en andere behoeften. Dit weten de fabrikanten ook, dus vandaar die verschillende prijsklassen. De taak van een verkoper is om de consument te helpen de juiste keuze te maken. Dus in die zin heb je wel gelijk, als je net als ik in een 25 m2 studentenkamer woon, dan gaat deze dirt devil wel lang mee (hopelijk hoeft hij niet 10 jaar hier te staan) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 16:27
Stel dat deze 3 a 4 jaar meegaat dan is het nog steeds goedkoper dan een Miele of Dyson van €300 euro. En zoveel slechter zal deze niet zijn. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:34
En dan nu nog een belangrijke vraag aan de mensen die een gelijkaardig toestel al hebben :)
Maakt deze niet teveel lawaai ? Normaal hoe meer zuigkracht hoe meer lawaai he.
Wat kruimeldieven betreft :) zolang hij maar tot de laatste kruimel alles opzuigt (met huid en haar verslinden) , dan ben ik tevreden. Zowiezo is een kruimeldief altijd handig voor kleine accidentjes :)
|
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:39
@DirtDevil-Expert Ik vermoed dat de dirtdevil bepaalde (fijne) stofdeeltjes niet lust ? |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:46
Heb precies deze in huis en wat een verschil met de vorige stofzuiger, in de positieve zin dan. Vriendin was beschaamd dat tapijt zo vuil was na de eerste maal langs gaan met deze en te weten dat ze praktisch iedere dag er mee in de aanslag staat. Zelfs kattehaar in de rui is ook geen probleem meer, gelijk de kat opgezogen ;-) Enigste nadeel vind ik dat je de zuigkracht niet kunt regelen. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:58
Je vriendin gaat praktisch iedere dag voor je stofzuigen? Op welke site heb je haar besteld als ik vragen mag? |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 16:19
daar ben ik ook in geinteresseerd :) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:48
De dag is net begonnen en nu alweer helemaal goed. De vorige ( ook ibood) heeft het vorige week begeven, en de oude met zak die we nog hadden staan is echt suboptimaal. Kruimeldief zou het compleet maken. Met kinderen en vier huisdieren blijf je bezig, en daar doe ik mijn schoonmaakhulp ( lekker decadent) ook een groot plezier mee. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:50
Review Heb lang gebruik gemaakt van Miele maar vond het onpraktisch om steeds de juiste stofzuigzakken te zoeken. 3 jaar geleden ben ik dan overgeschakelt op Dyson. Dit vond ik zeer goed en zeer praktisch in het begin keek ik wat tegen of hij hetzelefde resultaat zou geven als mijn Miele. Na een lange tijd in gebruik wou ik alleen nog maar een Dyson. Maar heb voor mijn nieuwjaar van mijn vriendin een Dirt Devil gekregen. Ben blij dat ik nu een eigenaar ben want hier krijg je echt waar voor je geld. Een Dyson is overbetaald en mijn Dirt Devil stofzuiger heeft meer kracht dan mijn Dyson. Dus deze stofzuiger is een aanrader voor iedereen die het beu is om te veel te betalen voor concurenten gelijk Dyson. En die af willen van die stofzakken waar je ook stof verliest bij het leegmaken dus je hebt overal een klein verlies van stof. Mijn volgende wordt terug een Dirt Devil. Nog één opmerking de Dirt Devil heeft sinds zijn in gebruikname nog geen kracht verloren wat ik bij concurenten soms wel vaker heb ontdekt dat die na een maand of 2 aan kracht verloren. Dit is met mijn Dirt Devil nog steeds niet het geval. Dus nogmaals Dirt Devil is een merk waar je waar krijgt voor je geld en met deze Ibood is hij zeker niet af te slaan. Heb ook mijn ouders hierover verteld en hebben er één besteld via Ibood. Zoiets mag je niet voorbij laten gaan. Conclusie Dus mijn eindconclusie. Deze stofzuiger heeft geen minpuntjes want het minpuntje eerder aangehaald kun je ook wegwerken. Indien ik heb een score op 10 zou moeten geven zou ik hem een 7.5/10 geven. De hoge score heeft hij te danken aan zijn prijs/kwaliteit, gebruiksgemak en zijn vermogen. Maar zou wel graag in de volgende versie een aangepaste borstel zien voor parket. Want die heeft Miele wel, zie verkopen die wel apart. En ik zou Dyson ten zeerste afraden aangezien zij te veel vragen voor hun product daarnaast zijn hun prestaties ook een stuk lager. En de stofzuigers worden alleen maar stiller en stiller wat ook positief is voor sommige huisdieren. Mijn kat loopt ook niet meer weg van het geluid dat mijn stofzuiger produceert. Dus kortom het is een ideale ibood om aan te kopen bij Ibood voor 80 euro kun je deze stofzuiger echt niet laten staan!!! Mijn conclusie wordt nog eens bekrachtigt door de volgende review: |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 01:01
Nog een voordeel je hebt hier ook niet veel plaats voor nodig om hem op te bergen. dit door zijn ronde vorm. Mijn Miele in de tijd had ik toch meer plaats nodig om hem op te bergen. Dus kan nog een tijdje doorgaan… |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 01:04
Qua gewicht weegt hij ook niet zo zwaar tegenover concurrenten wat weer tegoeden komt voor je rug. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 09:46
Deze stofzuiger is door zijn krachtige 1600watt ook krachtig genoeg om de fijne haartjes van mijn kat op te zuigen. Wat mijn vorige stofzuigers niet altijd even goed deden als de Dirt Devil die ik nu in huis heb. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 21:17
Ook wel zeer nuttig aan deze stofzuiger is dat je kunt zien wat je opzuigt met je stofzuiger. Zo kun je iets met veel waarde gemakkelijk detecteren en indien nodig er gemakkelijk uithalen wat veel stroever gaat als je dit moet terugvinden in een stofzak. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:52
Ik droom al enkele jaren van een “dyson”-achtig toestel om mijn huis proper te houden. Ik heb namelijk een stofallergie, en een goede stofzuiger doet dus heel wat. De dyson is echter ongelooflijk duur in aankoop. Ik zocht wat informatie bijeen en deze stofzuiger stemt overeen met de gepatenteerde technologie van de dyson. En bovenal… eindelijk betaalbaar. Ik denk dat ik nu toch maar eens de investering voor een goede stofzuiger moet aangaan. Geen gepuf meer in eigen huis met filters en stofzakken… @Dirt Devil -Expert; Is de technologie, durabiliteit en bovenal kracht in dit toestel vergelijkbaar met de toestellen van dyson?? Is deze machine aan te raden voor iemand met stofhypertensie (zware stofallergie?) Met dank. e
Fingers crossed. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 05:40
bepaalde dysons zijn getest en bewezen wereldwijd, deze niet. tja duurder, maar bewezen. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 00:58
Meteen een besteld!!! |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 01:15
We hebben voor de benedenverdieping een Nilfisk, ik ga voor de eerste verdieping een Dirt Devil kopen. Voor dit belachelijk lage bedrag kan ik deze DD natuurlijk niet laten staan. Nu nog iets kleins voor de tweede verdieping ;-) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 01:19
Ik heb er 2 1/2 jaar geleden ook ééntje gekocht hier, de Infinity. Ik zie dat iedereen, hier, er tevreden over is. Helaas geldt dit niet voor mij. Handvat gescheurd, voorwieltjes rollen niet meer en 2 weken terug vallen de “banden” spontaan van de achterwielen af. Helaas is de garantie niet meer van toepassing. Leverancier verhandelt dit merk ook niet meer enz enz. Tijd voor een nieuwe dus. Misschien een mooi moment voor iBood, mij te plezieren ;) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-04-2012 13:49
Klopt allemaal, ik heb er ook één gekocht via jullie en de zuigkracht is prima, maar hij hangt na 1,5 jaar helemaal van Ducktape aan elkaar…… Ook ik heb er al nieuwe wielen onder en de kleine wieltjes gaat er ook steeds af…. Kortom een stofzuiger die echt goed zuigt maar alles breekt er veel te snel af, dus gemaakt van waardeloos materiaal!! Niet kopen dus….. |
|||||||