- Forum
- /
- Product forum
- /
- Logitech programmeerbare Laser Mouse G9x met instelbare dpi van 200 tot 5700 dpi
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 08-04-2012 00:00
Logitech programmeerbare Laser Mouse G9x met instelbare dpi van 200 tot 5700 dpiIn de loop der jaren heeft de muis zich aanzienlijk ontwikkeld. Eens werd hij geboren als een 2-knops muis met een rollerball. In zijn adolescentie ontdekte hij een handig scrollwiel en even later, een optische sensor. Nu de muis volledig volgroeid is, is het een wonder van knoppen en functies geworden. Als gamer ben je er erg blij mee, omdat je natuurlijk snel zoveel mogelijk opdrachten tegelijk wilt kunnen uitvoeren. Helaas heeft de toename van knoppen en functies op een muis in veel gevallen niet echt bijgedragen aan het gemak. De grip, het gewicht, de LED’s, je kunt het op deze Logitech G9x Laser Mouse helemaal aanpassen voor de manier waarop jij je game speelt. Het is jouw keuze. Deze muis wordt geleverd met twee covers. De XL-grip zorgt voor extra comfort en de Precisie-cover geeft je de ultieme controle. De next-generation gaming laser geeft je een ongelovelijke precisie bij elke snelheid van je handbewegingen en de dpi kun je on-the-fly instellen van pixelprecies richten (200 dpi) naar pijlsnelle bewegingen (tot 5700 dpi) zonder dat je daarvoor de actie hoeft te onderbreken. Deze keiharde gaming mouse heeft ook nog eens geheugen aan boord waar je maximaal vijf kant en klare speelprofielen (voor toetsenbord macro’s, dpi-instellingen en led-kleuren) op kunt programmeren, zodat je jouw persoonlijke instellingen en voorkeuren altijd paraat hebt. Liever een zwaardere of lichtere muis? Bij de G9x zit zo’n 28 gram extra gewicht dat je kunt mixen voor het optimale gevoel van controle. Het dual-mode scrollwiel zorgt voor een nauwkeurige click-to-click scroll, perfect voor wapenselectie in games bijvoorbeeld! Of, stel hem in op wrijvingsloos supersnel scrollen om pijlsnel door lange webpagina’s te grazen. Een LED-display waarvan je de kleuren kunt instellen maakt dat je je muis kunt afstemmen op jouw pc, jouw spel, jouw stijl. Met de verwisselbare covers, een gewicht tuning-systeem en onboard geheugen is dit jouw ultieme wapen in de strijd!
![]() |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:03
Oehh, goede prijs als ik dit zie: |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 12:52
Zeker weten! Ik heb zelf eerst de G9 gehad, en later de G9x. Echt goede muizen. Zeker aan te raden, en deze prijs is echt heel goedkoop voor een gaming muis. De goedkoopste gaming muis die ik heb gezien was iets van 40 euro, en die kon verre weg niet tippen aan deze muis. Zeker een goede muis, en je zal merken dat je FPS skills omhoog gaan. Andere muizen die even goed/beter zijn dan deze zijn: SteelSeries Xai, Razer Gaming mice (Death Adder etc), etc. De R.A.T. heb ik zelf niet getest, maar een groot verschil tussen de door mij genoemde muizen en muizen als de R.A.T. en Cooler Master gaming muis, is dat de G9 en G9x een goede mouse accelleration hebben. Veel gaming muizen hebben dit niet. De SteelSeries Xai heeft ook mouse accelleration, iets wat voor mij echt heel belangrijk is. Die van ingame zet ik vaak uit en gebruik die van m’n muis om zo de beste prestaties in mij naar boven te halen. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:04
“Verwisselbare covers” staat in de specificaties, welke worden meegeleverd? Want die MW3 vind ik echt niet mooi (ik ben tegen oorlog, ook in games!) Wel een zeer knappe muis, nog even prijzen vergelijken en als het veel scheelt grijp ik mijn kans, want ik heb een nieuwe muis nodig… |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:17
Wat voor games speel je dan? Want voor tetris kun je prima overweg met een goedkoop muisje. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 01:07
wat een opmerkingen zeg… kom kom mensen! Je krijgt overigens 2 grips: Beide grips hebben dat logo: http://www.logitech.com/en-us/mice-pointers/mice/devices/laser-mouse-g9x Ik heb na 4 jaar gamen nog steeds mijn originele G9, prima ding. De G9x heeft een verbeterde sensor en als de bouwkwaliteit hetzelfde is, kan hij wel ff meegaan :) Overigens vind ik het een beetje overdreven om te upgraden voor een hogere DPI, ik gebruik ze op dit moment toch bijna nooit :p |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 01:14
Ik had nog steeds graag geweten of er extra covers (en evtl. ook de muismat) wordt meegeleverd. Maar zelfs als ik de originele cover nog apart moet kopen, ben ik toch nog goedkoper uit dan de standaard muis. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 11:16
Ik zou dit graag ook wel willen weten :) |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 17:01
Ik weet het inmiddels, wel buiten iBOOD om… Pakketinhoud: Muis Ik heb hem gekocht! |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 17:18
Zoals gekkedave vermeld, en ook in de specificaties van de aanbieding staat (bijna onderaan): Inhoud van de verpakking: Muis, Call of Duty®:MW3 muismat, XL-en Precisie-covers, Gewicht cartridge, Tuning en gewichten geval, Gebruikersdocumentatie |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 19:14
Jep eigenlijk is het dus precies dezelfde muis als het standaard model, enkel een extra cover en een extra muismat. Je krijgt dus nog meer voor nog minder. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:05
Het is deze: http://tweakers.net/pricewatch/246080/logitech-g9x-lasermuis.html#tab:prices Maar dan met een mooi MW3 logo’tje voor de echte liefhebbers die aan het eind van dit jaar weer een nieuwe muis willen dus.
Maar prima prijs overigens! |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:07
wat is het verschil met de “gewone” G9 ??? |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:22
“For the most part, the G9x and the original G9 are identical. The removable shells are the same, the internal weighting system accommodates up to 28 grams of weight, the onboard memory stores up to five profiles, and the scroll wheel switches between crazy-fast click-free scrolling to a more traditional click-to-click scroll at the press of a button. The only difference between the original G9 and the new G9x is its enhanced laser sensor.” enige verschil is het laser sensor… dus dat ie meer dpi heeft maar ik heb de G9 versie, gebruik zelf alleen maar 2000/3200 dpi mjah, heb het voor zelfde prijs gehaald als de iBood van vandaag |
|
|
#
mooie muis, had m graag gekocht, maar CoDMW3 is gewoon echt een kutspel, je kunt op de pc geen lobby meer joinen zonder hackers, dus een muis met dat logo erop hoef ik nog niet gratis. Als het de normale versie was had ik er wel 1 of 2 besteld, maar nu absoluut niet. |
|
|
#
Ik zou deze muis best willen hebben, maarja die MW3 logo enzo, daardoor zie ik er toch maar van af, jammer:( |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:11
Wat diep triest om dit product niet te halen om een logo dat toch bedekt word door je hand. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:15
als je even je hand er niet op hebt dan zie je het vreselijke logo:( |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:23
Idd :D had wel liever een BF3 logo’tje op gezien |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 10:45
Als je hem lang genoeg gebruikt gaat het er wel van af hoor :P Maar idd, had liever BF3 gezien |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 11:59
Misschien krijg je er een mooie IBOOD sticker bij om er overheen te plakken. ;-) |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:19
Ik gebruik nu al ongeveer 2 jaar de G9 versie… echt een top muis zeker een aanrader :D |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:20
Besteld, hopen dat de verzenddatum eerder dan 30 april is. :) Mooi logotje, speel het spel bijna dagelijks |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:27
mooie muis, lelijk spel :):( |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:30
Is ie met draadje? |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 01:09
Ik ga uit van wel, de meeste gamingmuizen zijn met draadje, dit in verband met de snellere overdracht van het signaal. Maar de belangrijkste reden is dat je nooit midden in een game plots je batterijen moet gaan verwisselen (of in de oplader stoppen) omdat je muis traag reageert… |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 13:24
Daar ga ik eigenlijk wel van uit, omdat op het plaatje toch duidelijk een snoertje vastzit aan de muis. Mocht dit niet zo zijn, dan wil ik mijn bestelling cancellen. Weet een modje hier misschien een antwoord op? |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:30
Logitech is gewoon een goed merk, ik gebruik al 5 jaar lang m’n MX Revolution naar volle tevredenheid (zelfs voor gamen) |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:35
Ik wil ook wel weten of die tweede cover zonder MW-logo is. Niets tegen het spel maar het logo is te opvallend lelijk om zo op m’n bureau te hebben ;-) |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:55
Het tweede covertje is met hetzelfde logo … |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:37
mijn logitech is al een jaar of 12 (eerste dual sensor)….werkt nog….. mij interesseert het gamen niet echt meer….voor gewone niet-game toepassingen….is dit overkill? of wacht ik beter op gewone lasermuis, met lagere dpi….? |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:38
Bij zo’n muis vind ik het spijtig dat ik linkshandig ben! |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:40
Gebruik al jaren de oudere versie van deze muis (zonder logo) en moet zeggen dat het een topmuis is! zeker een aanrader voor mensen die goeie muis zoeken. ps de kleur van de ledjes kan veranderd worden in de software. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:43
excuus zag al dat in de tekst stond dat de led kleurtjes aan te passen zijn :) |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:50
Is dit de echte MW3 Edition met muismat enzo?? |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 00:54
Wat een simpel matzwart spuitbusje niet zou kunnen doen met dat MW3 covertje. Komaan mensen, laat dit je toch niet weerhouden deze te kopen zeker! En “ik ben tegen oorloggames dus ik koop deze niet” is wel grappig, want waarvoor gebruik je anders zo’n muis? Voor schietspellen toch? |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 01:12
en van een prijzenoorlog zijn ze ook niet vies |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 01:06
Heb je na die wibra muis al andere geprobeerd dan? Naar mijn inzien zijn logitech muizen echt toppers, maar smaken verschillen uiteraard. Ik kan je alleen aanraden nog weer eens een nieuwe te proberen! |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 01:07
mensen please blijf lekker in je eigen stad met kngndg, gaat chaos en heel veel teleurstellingen opleveren. Deze bood neem ik mee :) Hier een plaatje van de meegeleverde muismat. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 01:10
Mijn bericht lokt meer reactie uit dan ik verwachtte. Komaan mensen, je gaat me toch niet vertellen dat je een muis als deze enkel voor oorloggames gaat gebruiken. Er zijn tal van adventures (first person/third person) waarmee je hem ook voor kunt gebruiken. Ik ga ook niet beweren dat ik geen games speel waarin geen enkel schot valt, in tegendeel zelfs. Maar Call of Duty/Battlefield vind ik er ik net iets over. Ik speel het niet, dus is het stom om daar een muis van te hebben. Het is zeker een mooie deal, zelfs met nieuwe cover is ie nog goedkoper dan dat ik hem standaard zou kopen. Nachtje over slapen… Jammer dat ik de Xai heb gemist bij de hunt, die was nog iets goedkoper en iets meer mijn smaak. Desondanks maakt deze (gezien de aanbieding) ook een goede indruk. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 01:14
Niet veel verschil met de prijs van Alternate maar beter dan niets. Ikzelf gebruik de Logitech G700. Tot nu toe de beste muis die ik ooit heb gebruikt. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 01:52
Voor ons Nederlanders ligt de prijs hoger in de webshop van alternate!:
gewoon even een verschil van 20 euro. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 03:37
Ow ja dan is ibood inderdaad interessanter :p |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 01:19
Deze muis is echt een topper qua breedte. Hij is echter echt niet lang en dat vind ik zonde. Ook heb ik deze muis krampachtig vast en doet men pinkje zeer na 2 uur gamen.
!!! De kabel hiervan is ZEER STIJF, hou hier rekening mee!! vandaar dat ikzelf ben overgeschakeld naar een G700! Voor de mensen die het logo niet mooi vinden, Ik heb een G9 muis, en verkoop deze indien je wil voor dat logo! ik heb er nl. eentje waar het er niet opstaat ;-) is echt een aangenaam materiaal om te gebruiken. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 01:27
Ik heb deze thuis, zeer tevreden van! goeie deal |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 02:06
Jammer, niet draadloos. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 12:47
Gelukkig niet draadloos zal je bedoelen. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 13:28
Juist |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 03:49
Toevallig ook geen linkshandige modellen ? :P |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 04:44
Wat een stelletje stumperts hier zeg, boehoee, ik koop hem niet want er staat mw3 op, alsof je dat ziet als je aan het gamen bent, nee misschien ziet tante gerda het wel tijdens een verjaardag… nou en? die ziet alleen Mooie Witte 3 kruis oid staan, mijn hemel, wat een gezever zeg… |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 11:05
dus u heeft ALTIJD uw hand op de muis? nooit er even af? das vervelend dat u bent vastgelijmd aand uw muis:( maarja als je dus even je hand er af hebt ziet u de lelijke logo, dit is zeer spijtig… |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 19:42
En ik heb het recht niet om deze muis lelijk te vinden om op m’n bureau te hebben liggen (lees: wanneer ik dus niet aan de pc zit)? Ik ben een (volwassen) gamer die graag iets mooi bezit zonder opvallend commerciele logo’s. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 04:46
heb een R.A.T. 7 , maar qua vorm en grootte komt hij aardig overeen, had hem dus zeker gekocht, voor de mens met een wat grotere hand is dit een goede muis voor de prijs van een standaard redelijke draadloze muis. |
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 07:06
Da’s toeval! gster was ik juist wat aan het lezen/vergelijken op tweakers, en had mezelf deze muis of een RAT beloofd voor pasen… besteld! Momenteel een Logitech MX laser uit 2005 ofzo, maar die accu doet het niet lang genoeg. Gauw terug naar draadmuis!
|
|
|
#
Bericht: 08-04-2012 08:56
Ik heb een G500 en die voldoet prima. Heerlijke muis. |
|