- Forum
- /
- Product forum
- /
- Denon in-ears, ongeëvenaarde akoestische luxe
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 02-04-2012 00:00
Denon in-ears, ongeëvenaarde akoestische luxeVoor iedereen die bij Denon werkt zijn de passie, kunst en technologie meer dan zomaar wat modewoorden. Deze woorden maken namelijk deel uit van de typische filosofie achter alles wat ze doen. Deze drie elementen en decennia van innovatie en technische know-how hebben de hele Denon cultuur vormgegeven. Elk detail van een Denon product is gemaakt rond deze elementen met maar 1 doel voor ogen: jouw entertainmentervaring maximaliseren. Deze AH-C360 in-ears bijvoorbeeld, zijn uitgerust met Denon’s exclusieve Radial Cascade demper systeem dat kabel-overgedragen trillingen, door bijvoorbeeld het schuren langs je jas, minimaliseert voor een superieure geluidsweergave. Denon’s Acoustic Optimizer technologie zorgt voor een evenwichtige druk voor- en achter het membraan waardoor je een neutrale tonale balans krijgt met een superieur diepe bas detail. De lichtgewicht in-ear hoofdtelefoon behuizing is voorzien van Denon’s hybride materiaal driver systeem met een buitenste laag van zacht elastomeer voor optimaal comfort is voorzien. De in-ear design zorgt voor een comfortabele pasvorm, en de AH-C360 wordt geleverd met vier sets van zachte, soepele siliconen oordopjes die de beste pasvorm en een optimale isolatie van externe omgevingsgeluid mogelijk maken. De hoofdtelefoons zijn ook voorzien van een unieke zuurstofvrije koperen bekabeling, en worden geleverd met een verlengkabel met een vergulde L-vormige 3,5 mm plug, die iPhone compatibel is. De meegeleverde half-harde opberghoes is compact en licht van gewicht. Maximaliseer jouw entertainmentervaring met deze Denon AH-C360 in-ears!
![]()
|
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:04
Ik heb een Denon AVR2309 AV receiver – wat zou ik blij zijn met zo’n Iphone dock !!! Beste mensen - ik kan jullie echt elk DENON product aanbevolen!..voor me ONLY THE BEST |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:05
Iemand ervaring met deze? Aanrader? |
|||||||
|
#
@Denon-Expert Ben al lang op zoek naar een oortelefoon. Ga straks weer 14 uur in het vliegtuig en wil me graag voorzien van een goed geluid. Apparaat is een iPad2 dus aansluiten zou geen probleem moeten zijn. Nu is de vraag hoe sluiten ze aan op je oren i.v.m doorlaten bijgeluiden in vliegtuig? Qua kwaliteit heb ik geen vragen want dat zit wel goed gezien eerdere ervaringen Denon |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:37
Deze zin staat in de tekst hierboven. De in-ear design zorgt voor een comfortabele pasvorm, en de AH-C360 wordt geleverd met vier sets van zachte, soepele siliconen oordopjes die de beste pasvorm en een optimale isolatie van externe omgevingsgeluid mogelijk maken. |
|||||||
|
#
hier alleszins een zeer positieve review op tweakers : http://tweakers.net/productreview/53519/denon-ah-c360-%28zwart%29.html |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:06
Iemand ervaring mee? |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 08:48
Ik heb zowel met sony als de betreffende Denon doppen ervaring. Als ik een wezenlijk verschil moet noemen: het geluid van de Denon is veel breder, waar Sony het geluid meer centreert. Ik ben zeer tevreden met deze Denon dopjes. Het geluid is kraakhelder, de bas is zeer gearticuleerd maar zeker niet te aanwezig. ik weet maar 2 minpuntjes te noemen, en dat zijn dat de hoge tonen zonder equalizer vooral op portable devices (bijvoorbeeld iPod touch 4th gen) erg schel zijn. Daarnaast komt het kabeltje erg fragiel over, maar dat heeft in de 4 maanden van gebruik nog geen problemen veroorzaakt. Er komt een mooi draagtasje mee, en ik kan niet anders dan deze doppen (zeker voor dit geld!) aan te raden! |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:07
@Denon-Expert Beste expert. Als ik deze oordopjes aan mijn mobiel aansluit, is het dan mogelijk dat als ik gebeld word ik deze oordopjes kan blijven gebruiken om het geluid (van de persoon die belt) te horen en dan de telefoon microfoon om terug te praten. Of moet ik wanneer ik gebeld word, de oordopjes eerst van me telefoon verwijderen? Of is dit afhankelijk van de telefoon? Alvast bedankt! |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:11
Ik denk dat dit eerder afhankelijk van de telefoon is. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:12
Afhankelijk van de telefoon. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:16
Hoi Adorna, Ben wel niet de Denon-Expert, maar oke ;-) Het gaat bij deze Ibood om in ear dopjes en niet om een headset. Dus alleen geluid en er zit in deze dus GEEN microfoon. Dus als je gebeld wordt zal je eerst de 3.5 plug uit je mobiel of gsm moeten halen en dan op nemen. of je moet voor jouw gsm een adaptor hebben zodat je een tussen stuk heb waar dan gewoon een in ear in gaat met 3.5 plug zoals ik heb bij me nokia in het deel waar de 3.5 plug in gaat daar zit dan de microfoon in en je dan daar dus elke oordopjes op aan sluiten. Nogmaals deze kan je wel direckt gebruiken om de mp3 of radio in mobiel te beluisteren maar NIET om een gesprek te beantwoorden ;-( Helaas. Hoop je hier mee geholpen te hebben. Vriendelijke groetjes Bernard |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:17
@becotel ; je kunt het gesprek er niet mee beantwoorden. Maar je kunt wel het antwoord meestal horen met je oortjes buiten als de GSM het afzet? |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:33
De meeste telefoons, zo niet alle, hebben er geen problemen mee als je de plugjes laat zitten. Het is gewoon een luidspreker, maar je kan zoals gezegd niet met de oortjes opnemen. Maar je kan wel met je telefoon opnemen en in de microfoon van je telefoon spreken. Ik moet alleen zeggen dat ik dat persoonlijk niet heel handig vind omdat ik zelf meestal de telefoon in mijn zak heb met de draden onder mijn shirt naar mijn oren toe, dus dan moet je een beetje een vreemde hoek aannemen om bij de microfoon te komen en jezelf verstaanbaar te maken. Maar als je de draden gewoon over je kleren hebt lopen is er geen enkel probleem. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 10:47
OF je de oordopjes van je telefoon moet verwijderen ligt aan je telefoon EN aan de oordopjes. Bij de meeste Android telefoons moet je de oordopjes verwijderen, of je kan slechts enkel luisteren.
Je hebt ook oordopjes met een microfoon in het snoertje, die stuurt ook audio terug. Die zijn helaas ook wat duurder, bij deze kan je het gewoon in je telefoon laten zitten.
Een voorbeeldje: http://www.advancedheadphones.co.uk/shop/images/products/AH_C560R/AH-C560r_LARGE.jpg |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 10:49
Zoals je kan zien zit hier een klein kastje tussen het snoer, daarin zit de mic. Bij deze headset staat ie niet afgebeeld, dus zit het er ook niet in. :) |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 10:50
Triple post, who cares, met ‘deze headset’ bedoelde ik de oordopjes van iBOOD :$ |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:07
Mijn creative EP-830 is alweer voor de derde keer stuk gegaan door draadbreuk. Ik vind en blijf deze nog steeds het beste vinden. Hoe goed is deze kwa bass ? Iemand ervaring met denon en met andere modellen? |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:10
Denon is goeie kwaliteit. Heb zelf een denon AH-D1100 headset.
Deze oortjes zijn blijkbaar ook goed kwa prijs/kwaliteit. Ze geven goed (rijk) geluid en je hebt geen last van lekkage. De verleng kabel kan wel handig zijn. Ook de verschillende opzetstukjes zijn een mooie plus. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:11
@Denon expert, ik wil graag een head set met daarin noise reduction, lijkt me fijn voor tijdens het vliegen! In hoeverre voldoet deze set?? Dank Justsu |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:37
Hierboven uit de tekst gehaald. De in-ear design zorgt voor een comfortabele pasvorm, en de AH-C360 wordt geleverd met vier sets van zachte, soepele siliconen oordopjes die de beste pasvorm en een optimale isolatie van externe omgevingsgeluid mogelijk maken. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 10:30
Beste Pieke, Allereerst bedankt voor de interesse. De AH-C360 heeft een in-ear canal design met isolatiedopjes dat omgevingsgeluiden reduceert i.p.v. elimineert. De set zal bijvoorbeeld vliegtuiggeluiden niet volledig wegfilteren, maar wel reduceren. Dit in-ear canal ontwerp zorgt tevens voor een directer geluid met kwalitatief betere laagweergave. Ik hoop dat dit je helpt bij je keuze. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:13
70 cm is wel erg kort voor de snoer, en ik hou persoonlijk niet van een verlengkabel gebruiken. Het is wel handig dat ie erbij zit, maar met iedere extra schakeling heb je weer (potentieel) meer geluidskwaliteitsverlies. Nette prijs verder zeker als je de extra’s erbij in beschouwing neemt. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:14
Ik heb deze ears reeds 3 maanden in m’n bezit (zilver). Hiervoor heb ik Sennheiser en Bose van bijna 100 euro(!) gehad. Maar over deze Denon ben ik uitermate tevreden ! Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding…zeker nu hij nog eens zo scherp wordt aangeboden.. Vol en helder geluid en een prima pasvorm…wat wil je nog meer !!! |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:19
Is de kwaliteit beter dan die van 100 euro? Want ik heb ook 2 Sennheisers gehad en beide waren echt bagger slecht invergelijking met de EP-830. De Ep-830 is nu maar 21 euro alleen de draad blijft maar stuk gaan waarbij je op een gegeven moment maar aan 1 kant gaat horen. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:16
Wat een mooie Dock Die kan ik goed gebruiken als wekker, als klok Mijn iPhone liggend op mijn nachtkast Of voortaan staand met die mooie Dock, gast Denon headset, wat een kwaliteit Daar krijg je vast geen spijt
|
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:22
Ben niet zo blij met mijn Brainwavz M2 en zoek iets om mijn Sennheisers CX200 te vervangen. Besteld! (en benieuwd) |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:23
Dit is een no-brainer. Zeer goed product. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:26
Ik zie hier veel mensen die gewoon die dock willen maar uiteindelijk eigenlijk weinig zinnig schrijven over het produkt die word aangeboden . Ik had steeds een hekel aan oorkes tot de dag dat ik een setje denon oorkes had aangeschaft was precies een andere wereld die open ging . In 2 woorden “zalige ervaring” is eens een oorke die precies op maat gemaakt was , zit echt comfortabel en geven een heel zuivere klank terug . Ongelooflijk dat zo iets uit zulk klein produkt komt en maakt ze plots heel groots . Echt niet twijfelen en gewoon kopen je krijgt er geen spijt van en al zeker niet aan de scherpe ibood prijs maar dat zijn we gewoon he . |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 11:46
Haha grapjas….wat doe jij dan??? Nog een beetje slijmen bij!! |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:29
Heb wat reviews opgezocht over dit product van verschillende sites. http://www.knowyourmobile.com/accessories/earphones/301807/denon_ahc360_review.html http://www.macworld.co.uk/ipad-iphone/reviews/?reviewid=3320864 http://www.testfreaks.nl/headphones-headsets/denon-ah-c360/ http://headphones.productwiki.com/denon-ah-c360/ Zelf heb ik verschillende Denon producten (receiver, cd-speler en blu-ray speler) en ik kan daar alleen maar positief over zijn. Ik heb persoonlijk geen ervaring met oordopjes of koptelefoons van Denon, maar wanneer ik de reviews bekijk kan het niet anders dan goed klinken. Hier nog een link met wat background info over het merk top merk DENON! |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:30
@Denon-Expert Beste expert, hoe zit het eigenlijk met de garantie? Zelf heb ik vaak oordopjes waarvan 1 oortje het niet meer doet na 1 jaar (zonder zichtbare schade). Valt dit ook onder de garantie? |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:48
Ik had in 1 van de reviews gelezen dat ze 2 jaar garantie hebben |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 09:39
De vraag van ooitje gaat niet over de duur van de garantie, maar over de dekking. In de tekst (hierboven vb. laatste bullet) staat nl. dat ze de “Wettelijke garantie: 2 jaar” hebben… Hoop dat de @Denon-Expert hier nog antwoord op zal geven?! |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 09:55
Beste User, Allereerst bedankt voor de interesse. De hoofdtelefoon is inderdaad voorzien van 2 jaar fabrieksgarantie. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 10:45
Wat valt er onder de dekking? Is dat ergens na te lezen? Vb. op de site van Denon? Wil er graag 2 bestellen, maar die dunne draad baart me toch wat zorgen |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 11:23
|
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:35
Ok toch maar gekocht! Ik hoop echt dat dit geen miskoop is want ik heb echt van alles al geprobeerd en niets overtreft nog de Ep-830 die ook nog eens 30 euro goedkoper is dan de adviesprijs. Can’t wait :) |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:36
Ik zit zelf nog te twijfelen over deze aanbieding, heb ze niet direct nodig, maar ja, stel dat je setje kapot gaat, dan is dit wel een mooie aanbieding om te voorkomen dat ik dan ineens het òf met een mindere headset moet doen, of meer moet betalen voor deze in-ears. In ieder geval voor de zinnige bijdrage; Ik zou zelf eigenlijk niet meer terugwillen naar normale headphones, zeker niet in het OV of in het vliegtuig. Hope that helps! |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:39
Gelijk besteld. Dit is een no-brainer voor iedereen die nog oordopjes nodig heeft. Weinig merken kunnen zich meten met Denon als het aankomt op kwaliteit en al helemaal niet als het aankomt op een prijs/kwaliteit verhouding. Deze dopjes zijn in de zomer van 2009 geïntroduceerd en hebben toen alle technieken erin verwerkt gekregen die een standaard gebruiker nodig heeft. Hieronder vallen bijvoorbeeld; Ik hoop dat iBood vaker iets met Denon samen gaat doen. Mijn Beyerdynamic DT880 Pro koptelefoon zou ik bijvoorbeeld maar al te graag willen vervangen door een Denon AH-D5000/7000 maar ik ben bang dat de markt daarvoor aan de kleine kant is. Mocht mijn bijdrage in aanmerking komen voor een gratis dock is dat natuurlijk geweldig, eindelijk mijn telefoon op een mooie en nuttige manier op het nachtkastje! Om mensen wat meer te motiveren om ook goede reacties te plaatsen; |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 01:04
Kleine aanmerking, deze oordopjes worden geleverd met 4 verschillende maten dopjes! Verder sluit ik me helemaal aan en hoop ik ook dat iBood in de toekomst vaker producten van Denon aan zal bieden!
|
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 01:23
Ik zie de denon receivers wel zitten! |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:53
Voor iedereen die twijfelt: DENON is super kwaliteit! En voor dit geld hoef je ze zeker niet te laten liggen! ! 12 uur in een kist naar Curaçao word een stuk aangenamer! |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 20:34
Vind het toch wel zielig dat je in een kist daarheen moet. Was er geen plekje meer beschikbaar voor je in het vliegtuig? :P |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 00:54
kwijl kwijl DENON kwijl nog wat meer, bestaat er nog iets beter??? |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 01:00
prijs/kwaliteit verhouding is dit zeker een goeie ibood. is natuurlijk niet te vergelijken met producten als Shure etc, maar daar betaal je natuurlijk het 5 voudige voor. Was ik niet voor zien, had ik deze zeker genomen, maar tot op heden uitermate tevreden met mijn Shure SE-515 |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 01:02
In ears oortjes zijn altijd handig, zeker bij deze waar je toch relatief veel maten krijgt! Over die docking: Aan de aansluitingen te ziet lijkt het me een ideaal apparaat om je muziek te ‘rippen’ van je ipod naar je pc in het geval dat bv uw pc, waarmee je uw ipod op itunes aansloo,t gecrashed is en je al je muziek kwijt bent (zoals ik momenteel). Leuke iBood.
Nu aan iBood: jammer dat jullie voortaan die mails sturen rond de aankomende hunts. Heb nu 3 nachtshifts, en nog steeds geen hunt! Nu had ik me voorbereid! |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 01:15
Deze in ears zijn voorzien van een radial cascade demper. Deze vermindert het overdraagbare trillingslawaai wat veroorzaakt wordt door trillingen in de kabel! |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 01:21
Leuke actie, zit nog te twijfelen wat ik zal nemen. Headphones of in ears. Enigszins wil ik headphones, en het liefst een deels open behuizing voor op de fiets. Zodat ik omgevingsgeluiden kan horen. En ik vind headphones lekkerder zitten. Maar voor ov is dan wel in-ears ideaal. En ik maak van beide actief gebruik. Noise cancelling vind ik iets te tricky voor op de fiets. @Denon-Expert: Is die 70 cm koord, trouwens van jack-plug tot headphones of van plug tot de split? |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 01:21
Na jaren trouwe dagelijkse dienst van mijn bose oortjes met mijn iPhone nu eindelijk vervanging. De bose waren erg goed, maar zijn nu defect. Denon zal minstens net zo goed zijn verwacht ik…. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 01:22
Heb jaren geleden a DENON ontdekt als perfect pro-merk. Heb ooit zelfs begin jaren 80 een van de eerste CD spelers van ze gekocht, en die doet t nog steeds!! Verwacht van deze earphones niet veel anders dan 25 jaar plezier. Besteld. oh ja, en die dock voor de iPhone… hou maar. Heb een perfect werkende Samsung. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 02:36
@Denon-expert (of iemand anders die het weet): Ik heb al jaren de Denon AH-C351K in-ears, maar deze beginnen minder te worden (linkerkant geeft nog maar 20% output oid). Mijn vraag is hoe deze C360 zich tot de C351K verhoudt? Wat zijn de voor- en nadelen t.o.v. de C351K? Alvast bedankt!
|
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 11:51
Beste Rexanthony, Allereerst hartelijk dank voor de interesse. De AH-C360 is een doorontwikkeling op de AH-C351, waarbij het comfortniveau is verbeterd dmv een nieuwere pasvorm en de geluidskwaliteit nog verder is verbeterd dankzij de nieuwere hybride technologie. Er zitten dus geen nadelen aan de Ah-C351, de AH-C360 is simpelweg verder geevolueerd dankzij nieuwere technieken. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 13:50
@Denon-Expert |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 08:07
Sinds 2011 Denonfan geworden, de AVR-3312 is een prachtig apparaat qua sound & looks (samen met Boston’s A25) en in combi met divers Apple spul (Airplay!) heb ik niets meer te wensen… Ware het niet dat m’n Sennheiser in-ears bij een recente verhuizing verloren zijn geraakt, dus zijn de Denon AH-C360 zijn zojuist besteld! Goede timing iBood! Oh ja, mijn iPhone 4s wil zich graag nestelen in zo’n Denon 5 Control Dock :-) |
|||||||
|
#
Bericht: 02-04-2012 08:38
Besteld. Heb net nieuwe oortjes nodig. Alhoewel het een grote twijfelaar is. Ik heb van alle merken versleten in luidsprekerland en merk een enorme kloof tussen Bose en de rest. Ik trek dit dan ook door naar oortjes. Dit wordt in elk geval een serieuze testcase voor mij om te zien of de expert ter zake de waarheid eer aan doet of de zaken verbloemd. |
|||||||