- Forum
- /
- Product forum
- /
- Memorex Draagbare en Oplaadbare Sound System met Lithium-Ion Accu
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 23-03-2012 00:00
Memorex Draagbare en Oplaadbare Sound System met Lithium-Ion AccuDe PartyCube is een iPod-dock met een accu dat overal de voetjes van de vloer zal krijgen. Met deze zin beschrijven we de Party Cube naar prestatie. De PartyCube van Memorex is een speakerdock voor iPod, iPhone en andere mp3-spelers die je gemakkelijk overal kunt neerzetten en voldoende krachtig is om tijdens (buiten)feestjes te gebruiken. De dock is namelijk uitgerust met multidirectionele luidsprekers: 2 x 2,5″ 8 Watt en 2 x 1,25″ 2 Watt. De versterker levert 2 x 5 Watt. Aan de voorkant van de PartyCube zit een dock-sleuf voor een iPod of iPhone die dan ook nog wordt opgeladen. Aan de achterkant zit een 3,5mm aansluiting voor andere audiospelers. Mocht je geen apparaten bij de hand hebben is dat ook geen probleem, de Memorex beschikt namelijk ook over een ingebouwde AM/FM radio. Je kunt zes favoriete radiozenders in het geheugen opslaan. De Memorex PartyCube is stevig gebouwd en heeft een handgreep waarmee je hem gemakkelijk overal neerzet. Het strakke design van de PartyCube mengt hedendaagse en traditionele kleuren samen en de oplaadbare lithium-ion batterij zorgt voor 4 tot 6 uur afspeeltijd. Bouw je huiskamer, tuin of terras om in een feestje met de Memorex PartyCube!
![]() |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 00:11
2 x 2,5″ 8 Watt en 2 x 1,25″ 2 Watt of 2 x 2,5″ 4 Watt en 2 x 1,25″ 1 Watt. Anders lijkt het me niet nuttig om maar een 10 Watt versterker te gebruiken voor 20 Watt aan luidsprekers. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 01:08
en weer zijn we vertrokken met atributen voor IPHONE en IPOD, precies of dat is het….. nooit komt hier nog een iphone binnen, mijn zoontje van 10j loopt daar nu meer rond…. wanneer gaan fabrikanten eens toestellen ontwikkelen voor allerlei smartphones die zelfs ver vooruit zijn ipv van achterhaalde no can do dure Apple |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 07:14
Waar is de tijd dat men alleen windowsproducten maakte? Toen hoorde je die mensen niet klagen. Nu staan ze op hun achterste pootjes. Raar toch. Bovendien is het toch normaal dat men allerlei accessoires ontwikkelt voor die apparaten die het meest worden verkocht. Gelieve dus elders te klagen. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 01:14
Vraag ik een maand geleden een Sonos systeem op het tip forum, zetten ze nu in Nederland iets gelijkaardigs op ibood (alhoewel het Sonos systeem me nog wel een stuk kwalitatiever lijkt) en krijgen we maar dit in België. Smeerlapjes zijn het bij ibood ;) |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 01:19
Praktisch altijd wordt een Nederlandse aanbieding na enige tijd herhaald in België en vice versa. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 13:22
yep, had al hetzelfde gedacht.. De iBood in NL is echt de moeite ! Hopelijk komt die ook snel in Belgie. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 01:28
En wanneer krijgen we nu eens een iBOOD.eu ? |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 03:18
Met zulke kleine luidsprekers en zo een zwakke versterker , kan men geen hifi geluid hebben. Maar wel een verstopte neus geluid ! |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 08:16
Leuke aanbieding, kleine luidsprekers kunnen ook krachtig zijn, kracht (kwantiteit) heeft niets te maken met HIFI (kwaliteit) Dat het vermogen van de luidsprekers groter is dan dit van de versterkers betekent dat deze niet overbelast (=beschadiging en vervormd geluid) kunnen worden, en is dus zeer verstandig. Is inderdaad niet geschikt voor een evenement in een grote hall, maar eerder een kleine party aan huis. Ik ga toch passen, want ik wacht toch op een iets groter vermogen. Ik heb de versie van de Memorex met wekkerradio, en deze geeft een verbazend goed en krachtig geluid, dus ik veronderstel dat deze ook goed klinkt! |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 08:16
Wij zoeken nog een radiootje voor in de keuken, aangezien wij daar veel tijd doorbrengen, dat met een iPhone overweg kan dus dit lijkt me interessant. Ik ga toch even wat reviews zoeken. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 08:32
Gekocht .. voor in de kleedkamer van de voetbal ;-) |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 08:57
Laad ie ook i-phone 4 op? de wekker-radio van hetzelfde type deed dat tot onze spijt niet. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:34
Ja, dat staat in de productbeschrijving. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:56
er staat enkel i-phone in de beschrijving, niet welke types i-phone |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 10:23
Vreemd, de mijne doet het laden anders wel probleemloos, heb ook een iPhone4 en die gaat ’s nachts regelmatig de wekker op. ’s Anderendaags proper opgeladen :p |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:35
En dit wordt een aanschaf ! |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:59
Cool, een iPhone dock, dat hebben we hier nog niet zien passeren! |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 10:22
Als dit ding klinkt gelijk de klokradio van hetzelfde merk, die hier enkele weken geleden langs is gekomen, dan kan ik zeggen dat dit toch wel een goed product is. Ben héél tevreden van die Memorex klokradio … goed spul die Memorex’en ;) |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 10:42
Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 17:30
Besteld!
|
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 18:01
Besteld !! |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 21:53
hey mss domme vraag, maar zit er toevallig een mogelijkheid bij om een 24v stekker aan te sluiten? |
|
|
#
Bericht: 31-03-2012 18:06
Ik heb hem net ontvangen, is het normaal dat er enkel langs de voor- en rechterkant geluid uit komt en niets langs de linkerkant? |
|
|
#
Bericht: 04-04-2012 08:26
Awel hé schattebollekes, ik geef jullie een A++ voor service en alles. Een mail krijgen omdat de vermoedelijke leveringsdatum niet wordt gehaald om het dan amper 6 dagen na de initieel voorziene datum toch al thuis te krijgen: SUPER! (bij een andere online shop kreeg meer dan een maand na de beloofde leveringsdatum niets te horen, tot het artikel 6weken te laat werd geleverd). En voor alle klagers hierboven: voor mij doet het toestel wat het moet doen, en ben ik er superblij mee! nog van dat!! |
|