- Forum
- /
- Product forum
- /
- iHome iW1 AirPlay draadloze luidspreker – Je muziek in iedere ruimte, draadloos
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 23-03-2012 00:00
iHome iW1 AirPlay draadloze luidspreker – Je muziek in iedere ruimte, draadloosDe iHome iW1 is de ultieme audio-ervaring voor iTunes en iPhone, iPhone en iPod liefhebbers. Met behulp van AirPlay draadloze audio streaming-technologie, maakt het mogelijk overal in huis via het Wi-Fi-netwerk muziek te beluisteren. Deze speaker heeft een strak en minimalistisch design. Je bedient de iW1 met de meegeleverde afstandsbediening of via de aanraakgevoelige toetsen bovenop de speaker. Het stijlvolle design staat goed in elk interieur! Dankzij het krachtige, gedetailleerde geluid klinkt de iHome iW1 net zo goed als hij eruit ziet. De Digital Power Station (DPS)-technologie van Bongiovi Acoustics verbetert de kwaliteit van je muziek tijdens het afspelen, zodat je favoriete muziek tot leven komt. De iW1 ondersteunt ook het afspelen van lokale audio via USB met behulp van de USB-sync-kabel die wordt geleverd met nieuwe iPods en iPhones. Met AirPlay stream je muziek van je iPhone, iPod touch, iPad of Mac naar de speaker over een draadloos netwerk. En de ingebouwde accu van de iW1 laat je altijd en overal genieten van muziek, ook als er geen stopcontact in de buurt is. De iHome iW1 komt pas echt tot zijn recht met speciale iHome apps, die je gratis kunt downloaden op je iPhone, iPod touch of iPad. Speel met behulp van de nieuwste technologie van Apple je muziek in elke kamer, geheel draadloos.
![]() |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 00:10
nicee!! |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 00:12
Leuke ibood. Zelfde prijs als in de hunt van de week… Niet allemaal verkocht zeker van de week. Heeft toen ’slechts’ 7 minuten online gestaan :) Of is die toen ook ‘doorgedrukt’ door ibood? ;) Heb niet zoveel met apple-spul, maar voor de liefhebbers vast erg interessant :)
|
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 00:15
Dit is nog eens een mooie korting… |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 00:28
Ziet er erg goed uit! Was aan het kijken voor een Sonos systeem maar dat is erg aan de prijs. Hoe zit het met de kwaliteit ban het geluid van dit apparaat, zijn er ervaringsdeskundigen aanwezig? |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 00:30
Je kan ook anders zeggen: ze moeten ‘m echt kwijtraken, als zo’n ding ook in Hunt staat. Dus verkopen ze ‘m hier nog een keer. Het is leuk gadget, maar niet voor iedereen weggelegd. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 00:54
@Enriqo002 Geef mij maar mijn Sonos ZP90 & ZP120, dit is niet te vergelijken daarmee. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:28
Op welke manier niet te vergelijken? Geluid kwaliteit? |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:38
Want je hebt hem al beluisterd? Daarnaast mis je het ultime hieraan:
De iHOME iW1 is DRAADLOOS… te gebruiken in de kamer, tuin, schuur overal… De SONOS handel heeft een nog grotere beperking in mijn ogen. (neemt niet weg dat iedereen zijn ding moet doen. Maar het negatievisme hierin is een beetje vreemd) MAAK VAN JE SPEAKERS EEN MUZIEK STREAMEND SYSTEEM MET 55 WATT AAN VERSTERKERVERMOGEN Stream alle muziek ter wereld naar je speakers |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:43
Ik heb er al 1 in huis, en haal er nu nog 1 bij. Geluid is prima als je niet een volwaardig surround systeem verwacht. Laat ik het zo zeggen, de eerste heb ik voor iets meer aan moeten schaffen en toen was hij zijn geld al meer dan waard… |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 01:24
Geluid is niet denderend. Misschien op het toilet !? Net als die Bose rommel. Veel geld uitgeven voor het patent maar als je de onderdelen bekijkt is het niet veel. Zie het gewicht ! Ook de kanaalscheiding is niet best. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 01:41
Macworld is eveneens niet lovend: |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:41
En dat is jammer want er is NIETS mis met het geluid. Als je het als een volwaardig geluidsysteem wil neerzetten JA… Maar dan vraag ik ook iets meer kwaliteit. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 07:36
Jammer dat de ervaringen slecht zijn, ik wacht wel op een ander model. Het moet JOUW muziek zijn trouwens. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 07:43
Weet iemand of hier ook internetradio en diensten als Spotify op af te spelen zijn (zoals op Sonos kan)? Bedankt voor de reacties! |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:40
Als je iTunes hebt stuur je toch je Itunes radio hier naartoe. Het is gewone AirPlay dus alles kan er naartoe.
|
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:00
leuke review: |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:03
Bij de iCentre is dat ding gewoon 300euros. Prijsverschil is wel groot, nu nog ff nalezen wat het allemaal kan |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:09
Ik heb deze toen net bij lancering meteen gekocht voor een stuk meer. Ik vind het mijn geld dik waard! Ziet er mooi uit, komt een goed geluid uit en is heerlijk wireless. Je kan dat ding overal in huis zetten, erg fijn! |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:14
Ah kijk, lijkt idd op een Sonos apparaat maar deze kan ik mooi koppelen aan mn mac en iphone, thanks ibood |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:16
Ik ben zeker tevreden over dit airplay dock, heb hem onlangs gekocht tijdens de Rush. Goede stabiele accu en prima geluid! |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 09:42
Heb een iHome docking en die bevalt me erg goed. Het merk is ook te koop in de Apple Store en dat wil wel wat zeggen hoor! zal zeker geen miskoop zijn |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 10:16
Als ik dit zo lees; http://www.ilounge.com/index.php/reviews/entry/ihome-iw1-airplay-wireless-audio-system/ is het echt wel een goed artikel, het leuke is dat deze review is geschreven toen het apparaat nog 300 dollar was. Dit is wel een vet product om alles draadloos te streamen vanaf ipad, ipod touch, itunes ed. Even over nadenken |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 10:59
Is dit een flinke vooruiitgang tov het geluid dat gewoon uit de iMac komt? Het is voor een kleine kamer en geen voluit volume. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 11:47
Ik heb em in ieder geval aangeschaft.
|
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 12:01
Kan iemand mij vertellen wat de geluidskwaliteit van dit apparaat is…bijvoorbeeld in vergelijking tot de sonos 3 of en 5? |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 12:29
Dus als ik het goed begrijp kan ik alleen vanaf mijn MacBook streamen naar twee (of meer) verschillende iHome’s. Ik ben positief verrast door verschillende reacties dus denk dat ik over ga tot aanschaf. De iW1 ondersteunt ook het afspelen van lokale audio via USB met behulp van de USB-sync-kabel die wordt geleverd met nieuwe iPods en iPhones. Speelt dit apparaat dan ook bij het inpluggen van een USB stick met muziek de gegevens van de USB stick af? |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 12:46
ik heb een apple tv2 deze streamt mijn muziek beneden, kan ik deze dan boven gebruiken? |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 13:47
Ook een aardige review: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2393844,00.asp |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 14:10
Werkt wederom alleen met Apple zooi. Wanneer komt er een mooie DLNA speler op iBOOD. Daar kan tenminste alle hardware mee werken. (behalve Apple dan, maar die willen nooit ergens bijhoren. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 14:22
Je kunt onze inkopers tippen via het Tip iBOOD forum. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 19:15
DLNA, is dat niet iets wat al jaren bestaat maar ook erg lang duurde voordat het ook maar een beetje fatsoenlijk werkte met diverse apparatuur? Oja, dat klopt ja, had zo’n mooie Sony Vaio laptopje met DLNA en nog wat ander spul waar geluid en beeld vandaan kwam. Zal vast aan mij gelegen hebben dat het mooie DLNA niet werkte zoals het bedoeld was. Gelukkig dat Apple daar niet bij wilde horen. Was het ook een onsamenhangend zooitje geweest ;-) |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 14:35
Even voor de goede orde zodat ik het goed begrijp. Je kunt deze speaker ook met de iPad aansturen waarop een app draait die (lokale) iTunes muziek streamt van de iPad naar de speaker? Kan je dan ook de radiokanalen van iTunes streamen? Of zitten er alleen maar radiokanalen op de iTunes-versie die op de PC of Mac draait? |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 15:34
Via de App kun je ook radio streamen: “iOS App-verbeterd apparaat werkt met diverse iHome apps zoals iHome+Radio internetradio en iHome Connect netwerkconfiguratie” |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 15:19
hmm moeilijk twijfel twijfell, je moet wel altijd een Ithingy actief hebben (toch?) om de muziek te streamen, zou mooi zijn als hij bv zelf ook al een radio stream kon door blijven geven of ook via DNLA kon werken. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 19:09
vraag me af hoelang de speelduur is op één batterijlading…. |
|
|
#
Bericht: 26-03-2012 07:28
leuk ding en makkelijk in het gebruik , heb hem gekocht voor in de tuin of badkamer oid. , verwacht ook geen high-end geluid maar , een ding wat het gewoon goed doet en werkt met airplay …..is het zelfde als airbubble voor android ….of itunes op windows :)) |
|
|
#
Bericht: 05-04-2012 00:48
Hij is binnen maar ben meer dan 1,5 uur bezig geweest en het werkt niet, hij maakt contact maar de verbinding blijft constant onderbreken en haperen (paar seconden tot hooguit halve minuut muziek) ook de airplay button op mijn iphone verdwijnt regelmatig. Aan en uitzetten van de ihome en mijn iphone helpt niet echt. Het netwerklampje op de ihome blijft wel groen. Zelfs direct naast mijn router (netgear 3800 de door ibood benoemde ferrari onder de routers ;) werkt het niet. Mijn andere apparaten hebben geen problemen. Balen!!! Mijn eerste probleem met een ibood, nou vraag ik me alleen af hoe ik dit moet retouneren, hij werkt wel met kabel maar dus niet met wifi. Dat is nou juist het hele idee achter het apparaat. Hij is niet dood maar feitelijk deugt het dus grotendeels niet, maar ik heb geen zin in discussies en geneuzel (ik lees net voor het eerst de doa procedure met een verhaal dat onderzoekskosten minimaal 40 euro kosten.. wat?!!?) Het heeft me al genoeg frustratie gekost en ik betaal liever 7 euro verzendkosten dan allemaal gezeur. Moet ik hem dan annuleren of wat? |
|
|
#
Bericht: 05-04-2012 00:52
Dit probleem kan enkel door de klantenservice opgelost worden. Gelieve hiermee contact te nemen. |
|
|
#
Bericht: 10-04-2012 18:06
Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 05-04-2012 15:17
Het was even puzzelen hoe ik het apparaat moest configureren (via de PC lukte het namelijk niet). Via de iPhone/iPad gaat dat echter prima. Wireless is snel geconfigureerd, radio streams toegevoegd aan iTunes en nu heerlijk de radio aangezet. Enige waar ik wel van moest slikken is het feit dat dit apparaat meteen op volledig volume begint te blazen (maar dat kan ook komen doordat het volume in iTunes op 100% staat). Hoe dan ook, het geluid is voldoende, apparaat ziet er leuk uit, werkt makkelijk en het is nu alleen wachten op het mooie weer voor wat leuke tuinfeestjes. |
|