- Forum
- /
- Product forum
- /
- set van 3 lichtgewicht stijlvolle en praktische trolley’s met 4 wielen van topmerk Titan
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 08-02-2012 00:00
set van 3 lichtgewicht stijlvolle en praktische trolley’s met 4 wielen van topmerk TitanWat gaat het worden? Een weekendje op de latten in Winterbergen, of toch liever een volle week naar de Alpen? Of ontvlucht je de kou juist liever en ga je voor een onspannen tripje naar de Antillen? Hoe dan ook, deze 3-delige set ultra lichte trolleys van Titan komen altijd goed van pas! Naast het lichte gewicht combineert deze collectie klassiek design met functionaliteit. De koffers zijn vervaardigd uit materiaal van hoge kwaliteit. De vier gelagerde wieltjes bieden optimaal rijcomfort, dus als een directeur in zijn Bentley rij jij je koffers naar de incheck balie. Nooit meer tillen en sjouwen, gewoon lekker rollen. Alle koffers beschikken over twee voorvakken. De kleinste van het stel heeft een verrassende inhoud van 38 liter en voldoet aan de IATA norm en mag meegenomen worden aan boord van het vliegtuig als handbagage. De binnenzijde van de koffers zijn voorzien van handige pakriemen, hierdoor blijft de inhoud van de koffer goed op zijn plaats liggen. De middelste heeft een inhoud van 57 liter, wat meer dan voldoende is voor een korte reis. De grootste heeft een inhoud van 86 liter wat genoeg is voor een lange wintersport of zonvakantie. Dus of je nu voor je werk een dag of een weekend weg moet, of er een weekje tussenuit gaat, met deze set Titan Brisbane I Trolleys in huis ben je altijd klaar voor vertrek!
![]() |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 00:07
ha! mooi voor de voorjaarsvakantie! gister al geboekt :D |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 00:32
Jammer dat wel de kleur niet kunnen kiezen. Op de Oosterijke ibood zie ik dat er verschillende kleuren worden aangeboden of kunnen zij ook niet kiezen maar krijgen een willekeurige kleur thuisgestuurd?
Kan iemand iets zeggen over de kwaliteit van Titan als merk? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 01:22
Kwaliteit weet ik niets vanaf. Ze lijken op de doorsnee “beverwijk” tassensets. Maar misschien zijn er mensen met ervaring.
Over de kleur staat bij mij Kleur: Olijf |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 00:34
doe mij maar Bali! |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 01:40
Edited by Jos (Moderator): |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 02:01
Hmzz, typisch, ik doe mijn verhaal hier op het forum en er wordt zowaar binnen 15 minuten op gereageerd! Dat is me in 2 maanden langs de normale wegen zoals email niet gelukt, misschien moet ik wat vaker in de openbaarheid treden…. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 02:13
Deze reactie heeft niets te maken met in de openbaarheid te treden. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 01:40
Optimaal rijcomfort….je moet er maar op komen…lol |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 01:45
Ik kan op hun website(s) niks vinden over de Brisbane I Alleen op een aantal nederlandse websites wordt de Brisbane II verkocht, dus wil dat zeggen dat de Brisbane I een oud model is? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 05:39
Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 08:28
In de titel van de advertentie worden 4 wielen genoemd. Maar even verderop staat:’De twee gelagerde wieltjes bieden optimaal rijcomfort’. Dus hier mijn vraag: hoeveel wielen per koffer? alle koffers hebben 4 wieltjes! |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 08:38
Ik zit inderdaad ook te zoeken, maar helaas geen hits voor de Brisbane I. Bestaat deze wel of is dit de eerste versie? Iemand ervaringen met deze trollys? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 08:44
Weet iemand of de koffers ook in elkaar passen? Ja, deze passen als matroska’s in elkaar, en worden ook zo geleverd! |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 08:55
Zijn de koffers afsluitbaar, ik zie geen gaatjes in de ritssluiting. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 08:59
Titan staat bekend om degelijke kwaliteit, voor dit geld een set van 3 in handige maten is echt een koopje! mijn moeder heeft al jaaaaren een setje Titans die ze overigens los van elkaar heeft gekocht, en reist er nog steeds naar volle tevredenheid mee! ik neem ze ieg! |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 09:03
dit is niet dezelfde maar een serietje nieuwer, zover ik kan zien alleen een ander polyester gebruikt: *** op die site normaal 90 nu 50 euris voor 1 (één) trolley, bij ibood 80 voor een hele set!! Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 09:09
Check: http://tassen-lederwaren.twenga.nl/titan-trolley-koffer.html heel zwikje Titan koffers, moet je eens kijken wat de gemiddelde prijzen per losse unit zijn en kijk dan nog s ff wat je hier bij ibood kwijt bent … ik zeg dikke prima! |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 09:12
kijk eens. hehe daar zat ik stiekem al heel lang op te wachten. Titan is een goed Duits merk met prima kwaliteit en eindelijk heb ik mijn matching set trolleys. en nu zelfs met 4 wieltjes :) |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 09:18
isandor # Bericht: 08-02-2012 08:28 In de titel van de advertentie worden 4 wielen genoemd. Ik gok dat het hier om een verkeerde vertaling gaat en dat het om “dubbel gelagerde wieltjes” gaat..? De koffers hebben allen 4 wielen Edited by: Admin |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 11:22
Zou het zo kunnen zijn dat er wel 4 wieltjes onder zitten maar dat twee ervan extra gelagerd zijn voor als je de koffer aan het handvat meetrekt. Deze twee wieltjes zitten dan ook aan de zijde waar ook het handvat (beugel) zit. Vier wieltjes zijn nodig als je de koffer rechtstandig verschuift. Of zie ik het verkeerd? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 09:36
Hier zat ik echt op te wachten! 2 weken terug in mexico geweest en daar is een koffer gesneuveld haha, tijd voor nieuwe! In de beschrijving staat TSA-slot, maar op de foto’s zie ik niets wat lijkt op een slot, kan hier wat meer info over gegeven worden, want dat is het enige wat me nog tegenhoudt om een set te kopen. Ik wil wel alle vakken kunnen afsluiten! |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 10:27
Beste, er zitten geen TSA sloten bij de koffers, Je zou de vakken dmv ty-raps kunnen afsluiten. Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 09:55
Beste Administrator,
Is het ook mogelijk uit te leggen hoe het slot bij de grote koffers werkt. ik zie TSA slot staan, maar zie op de foto’s nergens hoe het slot werkt. Is dit met sleutels en zo ja hoe dan, of is dit met cijferslot?
Graag uw reactie. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 10:28
Zie mijn antwoord hierboven aan metallicat |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 09:55
Ik heb soortgelijke koffers besteld zo’n half jaar geleden denk ik, ook via Ibood. Alleen de kleur was toen zwart. Ik moet zeggen heb veel gereisd voor werk en zowel de kleinste als de middelgrote koffer gebruikt en ben er erg enthousiast over. Het afgelopen half jaar gemiddeld zo’n 6 reizen gemaakt per maand, zowel in Europa als intercontinentaal en de koffers zien er nog bijna als nieuw uit. Ik was bang voor de stevigheid van de wieltjes omdat ik koffers had gehad daarvoor die na een aantal keren gebruikt te hebben wieltjes ‘verloren’. De koffers passen in elkaar wat fijn is voor het opbergen en de verschillende maten koffers zijn ook handig qua reis. Ik heb de allergrootste nog niet gebruikt maar daar past meer dan genoeg in. Het enige nadeel zijn de meegeleverde TSA sloten. Het zijn hele kleine slotjes die na één reis gebruikt te hebben al niet meer op mijn koffer zaten. Ik heb daarom toen maar in USA nieuwe stevigere gekocht die ik nu nog steeds gebruik. Kortom, het zijn stevige koffers die zeker tegen een stootje kunnen en doen wat mij betreft zeker niet onder voor de hardshell koffers. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 10:02
Oei, slechts eentje is geschikt voor handbagage…. dat gaat ‘n hoop centjes kosten, jammer! |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 10:14
Overtuigd en aangeschaft, allen bedankt voor de info. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 11:33
Beste Administrator,
u geeft aan dat er losse TSA-slotjes bijzitten. Echter de foto van de ritssluitingen laat zien dat er geen gaatjes in de sluitignen zit, hierdoor lijkt het dus onmogelijk om een slotje te kunnen gebruiken.
Graag uw reactie. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 11:37
ik klik op “ik neem er een” maar krijg geen verbinding? Andere internetpagina’s geen probleem. Zijn ze op of is er een storing? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 11:43
Oeps,kan er ineens weer op :-) rap bestellen dus… |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 11:49
Beste iBOOD’ers, Er zitten geen TSA sloten bij de iBOOD van vandaag. Team iBOOD |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 12:22
Als de koffers niet afgesloten kunnen worden dan heb ik ze niet nodig!! |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 11:53
Maar hoe zit het nu met de afsluitbaarheid van alle vakken? Ik vind het niet erg om zelf eventueel slotjes te kopen, maar is dit wel mogelijk voor alle vakken? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 12:13
Ok als er geen slotjes bijzitten, maar de vraag is inderdaad dan nog of het wel afgesloten kan worden. Da’s wel essentieel. Dus Admin, graag info. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 12:25
Wat zijn TSA slotjes, en hoe maak je deze aan de koffer vast om af te sluiten??????? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 12:38
Zie ik de levertijd over het hoofd? (Ga namelijk volgende week op vakantie). Of kunnen jullie de trolley`s ook naar |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 18:10
De verwachte verzend datum is 20 febr. Zending gebeurd enkel in het land van aankoop. Het is niet mogelijk om eerder of juist later te leveren. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 13:07
In duitsland zijn ze zwart, in Belgie bordeaux. Dit zijn allebei kleuren die ik liever wil dan olijf is dat niet mogelijk? Indien niet, kan ik ze dan vanuit NL bestellen in Belgie of Duitsland en hier laten leveren? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 18:10
Het is enkel mogelijk om in het land van aankoop te leveren. Dus je kunt in nederland alleen de olijf geleverd krijgen en in België enkel de Bordeaux. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 13:19
Sorry hoor, maar waarom duurt het zo lang voordat er antwoord komt op de simpele vraag of alle vakken van de koffers afgesloten kunnen worden of niet? |
|