- Forum
- /
- Product forum
- /
- Beyerdynamic DTX 300P lichte, opvouwbare hoofdtelefoon voor kristalhelder geluid!
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 07-02-2012 00:00
Beyerdynamic DTX 300P lichte, opvouwbare hoofdtelefoon voor kristalhelder geluid!De lol van een mp3-speler is natuurlijk dat je overal van jouw favoriete muziek kunt genieten. Dat compacte formaat brengt echter ook wat nadelen met zich mee. MP3-spelers die tussen de banken verdwijnen, worden geplet door zitgrage billen of snoertjes van koptelefoons die zich tot een ondoorwrikbaar kluwen draaien. En vooral dat laatste kan een groot probleem zijn. Want niet alleen ontwikkelen oortelefoontjes zich maar al te graag tot potentieel kattenspeelgoed, ook laat het geluid vaak te wensen over. De DTX 300 p is de ideale metgezel voor je audio-speler. Door de lichtgewicht constructie van de koptelefoon zit hij zeer comfortabel wanneer je hem wat langer op hebt, en zijn krachtige gedetailleerde geluid komt zelfs in lawaaierige omgevingen nog perfect tot zijn recht, dankzij het closed-back ontwerp. Je kunt de hoofdband van geborsteld roestvast staal en de oorschelpen eenvoudig opvouwen om ruimte te besparen en je krijgt er nog een stijlvolle zachte draagtas bij om je gewaardeerde koptelefoon veilig te vervoeren. Om zeker te zijn dat de superieure techniek in hun hoofdtelefoons tot in het kleinste detail klopt controleert Beyerdynamic de kwaliteit tijdens alle niveaus van de productie. Dus voor meeslepend, geïsoleerd geluid en draagbaar comfort, ga je voor deze Beyerdynamic DTX 300P lichte, opvouwbare hoofdtelefoon!
![]() |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 00:05
Voor deze prijs heb je ook mooie koptelefoons te koop. Maar iemand ervaring met de kwaliteit? |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 00:10
Ik heb een tijdje geleden de in-ear dopjes van Beyerdynamic gekocht en die zijn top. Waren ook wel wat duurder. Van €99 naar €49 |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 11:15
Voor deze prijs heb je misschien een mooi design maar een bagger geluid.| |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 00:12
Hier al jaren een Beyerdynamic DT880Pro. Is dan wel een hele andere prijscategorie maar zelden betere bouw en geluidskwaliteit gehad. Met garantie heb ik nog geen ervaring bij Beyerdynamic want dat is nog nooit nodig geweest. Kan zich met gemak meten met (bijvoorbeeld) Sennheiser, Sony, Pioneer, AKG etc. Als deze DTX300p net zo goed zijn in prijs/kwaliteit verhouding is als de DT880Pro dan is het een no-brainer, kopen! |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 00:13
Zou je met deze nou ook fatsoenlijk het geluid van een elektrisch gitaar kunnen luisteren? Ik zoek namelijk een koptelefoon waarmee ik op de pc muziek kan luisteren, maar ook via mijn effectendoos naar mijn elektrische gitaar kan luisteren, zonder mijn versterkers aan te gooien. |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 00:19
Twee verschillende engelstalige reviews, de eerste is redelijk positief, de tweede juist helemaal niet. Ik denk dat als je op zoek bent naar een ultra-portable on-ear “budget” koptelefoon dat je voor de huidige prijs van € 30,- geen slechte deal hebt. Amazon reviews zijn ook een beetje wisselend. http://www.head-fi.org/t/551943/review-beyerdynamic-dtx-300-p-pretty-in-red http://www.headphoneinfo.com/content/Beyerdynamic-DTX-300-p-On-ear-Headphone-Review.htm http://www.amazon.com/Beyerdynamic-DTX-Portable-Stereo-Headphone/dp/B004VPW3OG
|
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 08:55
Die 2e is ook redelijk positief als je de conclusie leest. |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 00:21
moest even zoeken, want supra aural? |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 00:31
even op zijn Nederlands komt dat dus op dit neer: Supra-aural Supra-aural hoofdtelefoon pads die zitten op de top van de oren, in plaats van om hen heen. Ze werden vaak gebundeld met persoonlijke stereo’s in de jaren 1980. Dit type hoofdtelefoon het algemeen de neiging om kleiner en lichter dan circumaural hoofdtelefoon, wat resulteert in minder demping van geluid van buiten. |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 00:41
Hey IBood vrienden weet één van jullie of hij iPad 2 geschikt is. Kan wel zoeken maar misschien heeft iemand hier het antwoord snel paraat. |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 02:23
Uiteraard. Er zit een gewone 3,5mm mini-jack aansluiting op, zoals bij vrijwel alle hoofdtelefoons die je als draagbaar kunt beschouwen. (Hoofdtelefoons die een eigen versterker nodig hebben willen nog wel eens een 6,35mm aansluiting hebben). |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 00:43
Dit soort koptelefoons die tegen je oren aan drukken vind ik niet heel relaxed zitten, dus ik sla deze over. |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 08:28
Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 09:32
handige site dit, onderstaand is een verzamelsite met verschillende reviews. scheelt je een hoop zoekwerk: |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 09:36
Het is een zeer goede merk , dat ook prof gebruikt word. Het is een aanrader voor deze prijs ! |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 09:47
Van Beyer hebben mensen altijd hoge verwachtingen omdat het top-of-the-line is. Over het algemeen zijn ze in het hoogste segment gepositioneerd en zelf de mid-price koptelefoons zijn super naar mijn ervaring, men weegt het alleen altijd af tegen de toplijn. Gewoon superkwaliteit en beter dan de meuk van andere (mode)merken. |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 09:59
Heb deze ook en bijna twee keer zoveel voor betaald. Kwaliteit van Beyer is zeer goed te vergelijken met bijv. Sennheiser en de DTX300p maakt die reputatie ook weer waar, prima geluid en bovenal zéér comfortabel! |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 10:00
geen geld voor zo’n koptelefoon! hebbon! |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 10:05
http://www.innerfidelity.com/content/beyerdynamic-dtx-300p-review-dale uitgebreide review ook. Ik quote een deel: “My overall conclusion is that the DTX-300p’s sound compares favorably to headphones costing nearly twice as much, and whereas some low-to-mid-priced headphones are picky about what type of music sounds best on them, the DTX-300p sounded good with everything I played. In addition to the pop music tracks listed below, which I used mainly for detecting weaknesses or other problems with the sound, I played a wide variety of genres (Jazz, Diana Krall, Bill Evans Trio; Bach organ, Biggs; Beethoven 9th, Solti CSO; Chopin, Moravec; Reggae, Marley, Tosh; Country, Haggard, Yoakam; Verdi, Domingo; Sinatra and Bennett; Punk, Germs, Fear, Sid Vicious, Playpen; Medieval, Madrigali, Medieval Babes; Trance, Mylene Farmer, etc.) The following are some of the music tracks I tested with, and the main features I listened for with those tracks: Blues Project – Caress Me Baby (piercing guitar sound, handled well). |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 11:02
BeyerDynamics is een top merk. Gebruik al jaren headsets van dit merk; zeer degelijke kwaliteit qua bouw en geluid. Zeer fijne earpads ook. |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 16:18
Vergelijkbaar met Sennheiser? Als je die neemt van dezelfde prijsklasse heb je ook bagger spul, dus daar gaat de vergelijking niet mee op. De low en midrange van Senheisers zijn tegenwoordig ook zeer gehyped dus niet vergelijkingswaardig imo… |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 11:28
Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 11:49
Kan deze koptelefoon ook op de pc gebruikt worden |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 16:14
Heeft je pc een aangesloten werkende audio kaart met de juiste werkende drivers incl. een jack plug ingang van 3,5mm voor audio out??? |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 13:28
net een paar besteld nu maar hopen dat het wat is :) |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 15:45
Hoi hahe, je bericht eenmaal posten is voldoende hoor! ;) Ik ga je doorzetten met het verzoek contact met je op te gaan nemen. Edited by: Vincent |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 18:43
Top merk! De in-ears van BD die hier vorig jaar aangeboden werden waren absoluut sublieme geluidskwaliteit, gemakkelijk top-range te noemen (de mic was iets minder). Ik slaag me nog altijd voor het hoofd dat ik ze op een wazige nacht ben kwijtgespeeld -.- |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 20:51
Hoi ReMe, ik heb de klantenservice gevraagd contact met je op te nemen. Mocht dit niet gebeuren, laat je het me dan even weten? Edited by: Vincent |
|
|
#
Bericht: 12-02-2012 12:34
Ik heb er nogmaals een verzoek uitgedaan om spoedig contact met je op te nemen. Overigens; om ons te bereiken hoef je geen reacties te posten in het dagtopic. Alle reacties worden gelezen namelijk! ;) Edited by: Vincent |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 23:15
Ook besteld, ben benieuwd hoe ze meevallen :-) |
|
|
#
Bericht: 24-02-2012 17:06
heeft iemand deze koptelefoon misschien dubbel besteld? ik was er te laat voor. Stuur even een pb of reactie! |
|
|
#
Bericht: 27-02-2012 09:24
Heb er zelf eentje over, mijn vriendin wil nl. toch liever oordopjes. Dus laat maar weten! Ik zag geen optie voor pb anders had ik mijn tel. nr. wel even vermeld. |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 19:27
Ik heb ze besteld en ben nogal teleurgesteld in de kwaliteit. Ik ken Beyerdynamic als een goede hoofdtelefoon producent (heb zelf een 990Pro van ze) maar dit ding was echt zonde van mijn geld. Ter vergelijk, de Philips oortelefoontjes van dezelfde prijs klinken tig keer beter. Dit keer is het echt “je krijgt wat je betaald” en dat is dus niet zo heel veel.
|
|