- Forum
- /
- Product forum
- /
- SPY: 100% legale flitspaalverklikker voor meer dan 40 landen, met altijd gratis updates!
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 06-02-2012 00:00
SPY: 100% legale flitspaalverklikker voor meer dan 40 landen, met altijd gratis updates!Vanaf vandaag zul je wat anders moeten verzinnen voor de vulling van de kattenbak, want boetes voor snelheidsovertredingen zullen er niet meer op de mat vallen. De Mr. Handsfree SPY waarschuwt namelijk 100% legaal voor snelheidscontroles in meer dan 40 landen! De SPY is een GPS-ontvanger met geïntegreerde Sirf III GPS-antenne heeft 70.000 geheugenplaatsen, waar je gratis en onbeperkt databases naar kunt downloaden met alle vaste flitspalen van maximaal 42 landen, waaronder alle landen van Europa. Bovendien waarschuwt deze vriendelijke vriend ook voor plekken waar mobiele controles in West-Europa vaak te vinden zijn. Afhankelijk van de geldende snelheidslimiet en jouw werkelijke snelheid waarschuwt de SPY 100, 300 of 500 meter van tevoren door het geven van een geluid & LED-waarschuwing, zodat je nog op tijd kunt remmen, indien nodig. Door het geïntegreerde zonnepaneel wordt de Spy eigenlijk continu opgeladen, en je zult de bijgeleverde oplader dus maar weinig in de sigarettenaansteker steken. Laten we wel zijn: de Mr.Handsfree hoeft maar een of twee keer zijn ‘ding’ te doen om je aankoop van vandaag terug te verdienen! Bevestig de Mr.Handsfree SPY stevig aan de voorruit van je auto met de zuignappen en je bent klaar om te minderen met boetes!
![]() |
|
|
#
Bericht: 06-02-2012 22:23
Ik heb het ook maar gedaan, rij vaak te hard en dan is iedere hulp mooi meegenomen! |
|
|
#
Bericht: 06-02-2012 23:25
Ik heb hem ook besteld. Ik ben benieuwd….. |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 00:09
Ships! Vergeten te bestellen…… Mag dit apparaatje binnenkort nog een keer verschijnen a.u.b.?? |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 00:56
Dan heb je geluk (dat je hem niet hebt kunnen bestellen) want op een redelijke navigatie zoals medion/target zit het allemaal al standaard op. in zwitserland navigeerde ik dus maar op mijn nokia n82 (verklikker mag daar niet) en dus helaas een bon a 1 km te hard thuis gehad van 70 euro. maar dat was beter dan de 300 euro die ik lang geleden in frankrijk voor een radarverklikker bij een tolgate moest betalen…. |
|
|
#
Bericht: 23-02-2012 14:46
@ janspanjaar…..: De Mrhandsfree SPY komt inclusief gratis updates. Dat doen we al jaren, en is van bekende goede kwaliteit. De updates van de meeste navigatiesystemen zijn betaald of van een andere kwaliteit. |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 20:51
Als alle kopers hier nou ook fouten of niet opgenomen flitspalen melden bij quintezz dan krijgen we een steeds betere database. |
|
|
#
Bericht: 11-02-2012 14:57
Toestel al ontvangen (snelle service, iBood!) en… werkte perfect tijdens eerste proefritje daarnet. Straks één overtreding vermijden en de aankoop is al ruim terugbetaald. De uitstekende productexpert heeft me overtuigd, anders zou ik de Spy niet gekocht hebben. Het mag hem gerust eens gemeld worden, want de positieve dingen worden in veel gevallen te weinig gezegd. |
|
|
#
Bericht: 11-02-2012 15:58
toestel afgelopen maandag besteld en vanmiddag binnen gekregen.Krijg het alleen met geen mogelijkheid,zelfs met de manual, geínstalleerd.Mis ik soms een dvd-driver?Alles staat toch prima beschreven.
|
|
|
#
Bericht: 11-02-2012 18:34
@Wimpy 44 Eerst en vooral stop je de Spy in een USB-poort van je computer. Lichtje brandt rood. Je wacht een paar uur totdat hij opgeladen is (lichtje gaat uit). Je dient daarna de software via http://www.mrhandsfree.com op je computer te installeren (niet op de Spy dus), zonder dat je de Spy in de USB-poort van je computer stopt. Dat staat beschreven in de manual. Pas als dat gebeurd is en er een icoontje op het bureaublad van je pc verschenen is, stop je de Spy weer in de USB-poort, kun je connectie met de Spy maken en de locaties van de flitspalen downloaden (opnieuw via http://www.mrhandsfree.com). Hopelijk lukt het nu. Zeker geen dvd-driver nodig! |
|
|
#
Bericht: 11-02-2012 17:47
Vandaag ontvangen, levertijd valt zoals altijd weer mee. Duidelijke beschrijving en gelijk de laatste update geïnstalleerd. Tijdens mijn testrit verschillende roodlicht/flitspalen gecontroleerd en het werkt na volle tevredenheid. Ook fijn dat je een ander signaal krijgt als je te hard naar een flitspaal rijdt. traject controle nog niet geprobeerd. Een tevreden klant.
|
|
|
#
Bericht: 13-02-2012 19:35
Hmm.. vandaag binnen gekregen en als ik de software wil installeren meldt Kaspersky dat er een p2p worm in de software zit.. Zou vals alarm kunnen zijn, maar zou niet de eerste keer zijn dat je een worm of virus oploopt via een device… Oppassen dus.. en als dit niet gefixed wordt, kan alles weer retour.. |
|
|
#
Bericht: 14-02-2012 11:50
Ik heb net hetzelfde probleem. 2 mails gestuurd naar Mr Handsfree, nog geen antwoord. Eerst en vooral stop je de Spy in een USB-poort van je computer. Lichtje brandt rood. Je wacht een paar uur totdat hij opgeladen is (lichtje gaat uit). Je dient daarna de software via http://www.mrhandsfree.com op je computer te installeren (niet op de Spy dus), zonder dat je de Spy in de USB-poort van je computer stopt. Dat staat beschreven in de manual. Pas als dat gebeurd is en er een icoontje op het bureaublad van je pc verschenen is, stop je de Spy weer in de USB-poort, kun je connectie met de Spy maken en de locaties van de flitspalen downloaden (opnieuw via http://www.mrhandsfree.com). Hopelijk lukt het nu. Zeker geen dvd-driver nodig! Succes |
|
|
#
Bericht: 13-02-2012 20:37
Vandaag binnen gekregen. Update er overheen…en eerste indruk is goed. |
|
|
#
Bericht: 14-02-2012 07:52
Korte test en doet wat ie moet doen. Minpuntje, wat een afschuwelijke en te luide beep! Ik had gehoopt dat je iets meer kon customizen. |
|
|
#
Bericht: 23-02-2012 14:35
@ nicolai: Sommige gebruikers hebben een wat luidruchtiger auto dan andere !. Vandaar een minimum volume bij de SPY. Een stukje hieronder heeft rlinker aangegeven dat hij een stukje tape over de speaker heeft geplakt. |
|
|
#
Bericht: 14-02-2012 09:49
Besteld, gisteren ontvangen, update geïnstalleerd en vandaag getest op een “typisch” flitspaaltrajecht, steenweg Ninove-Brussel. Zeker 5 palen tussen Ninove Dilbeek worden niet gemeld, waardeloos dus … jammer Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 14-02-2012 22:39
@ Renate. Ik zou mijn gebruikersnaam ook graag willen veranderen (al is het uiteraard geen mailadres), maar in de klantendienst zeggen ze dat dit niet mogelijk is. Zou technisch toch moeten kunnen, zou ik zo denken. |
|
|
#
Bericht: 23-02-2012 14:33
@christophe..: De database ‘worldwide’ miste enkele palen op dit traject. De database ‘fixed and mobile Europe’niet. Vrijdag 24-2 wordt een nieuwe database voorbereid die op 27-2 online gaat. |
|
|
#
Bericht: 23-02-2012 14:40
@ Official Product Expert. Ik wil u nog even bedanken voor uw uitstekende uitleg en adviezen op het forum. Dankzij u heb ik de Spy gekocht en tot nu toe ben ik er heel tevreden over. Dat mag wel eens gezegd worden! Intussen is mijn schoonzoon zo enthousiast over het toestelletje dat hij er ook eentje wil. Helaas is het voor deze prijs nergens meer te vinden. Mocht er iemand van dit forum zijn Spy kwijt willen, ik koop hem graag over! |
|
|
#
Bericht: 14-02-2012 21:07
Ontvangen en ziet er degelijk uit. Werkt tot heden goed. Je moet een duidelijke keuze maken tussen het inladen van enkel vaste flitslocaties of vaste flitslocaties met mobiele locaties. Nadeel wat ik nu merk dat de zuignapjes niet goed werken. Valt steeds van het raam af. Daar moet ik nog iets op bedenken. |
|
|
#
Bericht: 14-02-2012 21:18
Als er iets niet in de database staat meld dat dan even op support@mrhandsfree.com dan zetten ze het er met de eerste update in. |
|
|
#
Bericht: 14-02-2012 21:20
Zuignapjes werken wat minder met de kou. Ik maak ze gewoon wat warm met de handen en dan wat nat en daarna zit hij prima. Dat biepertje is inderdaad wat hard…heb zelf ook al een plakbandje over die opening gedaan en dat helpt maar een klein beetje. Maar als je de auto wat harder aan hebt staan dan is het hardere piepje wel weer handig. |
|
|
#
Bericht: 15-02-2012 14:37
Keurig snel binnen. Updaten lukt alleen niet. Foutmelding: err(1). Geprobeerd met oudere versie dan windows 7, helaas ook niet. Mail gestuurd naar mr Handsfree. Ben benieuwd. |
|
|
#
Bericht: 23-02-2012 14:37
@ gthove195: stuur even een mailtje naar de support (at) mrhandsfree.com Sommige chipsets van PC’s willen niet updaten als de SPY aanstaat terwijl deze in de PC wordt gestoken. Dus de SPY uitzetten als u wilt updaten. |
|
|
#
Bericht: 17-02-2012 14:33
De Spy besteld en opgeladen, geinstalleerd (zonder problemen), de nieuwste database erin gestoken en even getest …… Na 30 minuten rondrit met de Spy op de voorruit van de wagen nog steeds geen fix (groene lampje pinkte nog en geen biep gekregen dat hij klaar was), daarna hem aan een 12 volt bron gekoppeld en in de “buitenlucht” gezet. Na 2 uur, met af en toe een uitgeschakelde Spy, nog steeds geen fix. Het uitschakelen zou normaal kunnen zijn daar de Spy, als hij niet in beweging is, zichzelf vanzelf uitschakelt na 15 minuten. Maar dit zou niet mogen gebeuren zolang hij naar satelieten zoekt. Dus product geretourneerd als DOA en nu dus afwachten tot ik een nieuw exemplaar krijg. wel een correcte service van iBood en van Mr Handsfree (die zelf voorstelde om eventueel het product naar hun te retourneren voor een gratis vervangingsproduct). Heb het product dan toch naar de technische dienst van iBood gestuurd waar ze het toestel gingen “onderzoeken”. Ik vraag me af wat ze gaan onderzoeken aan een toestel van 29,90 euro, de werkingskosten van hun technieker liggen hoger dan de aanschafprijs, tenzij ze veel tamtam maken van een onderzoek waar het in feite gaat om het opsturen naar Mr Handsfree en een vervangproduct vragen. Ben toch benieuwd naar een (nieuw) toestel dat wel werkt, dan kan ik het aftoetsen aan mijn tomtom. Ik denk dat het wel handiger is dan een tomtom omdat ik mijn tomtom enkel gebruikt wanneer ik ergens heen wil navigeren, terwijl de Spy altijd in het voertuig kan blijven. |
|
|
#
Bericht: 23-02-2012 14:43
We hebben inmiddels contact via de support (at) mrhandsfree.com Helaas is het 1e product niet werkend. De informatie om de werkende naar u te sturen is inmiddels gemaild ! |
|
|
#
Bericht: 01-03-2012 12:34
Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 01-03-2012 17:02
Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 23-02-2012 14:45
@ Official Product Expert. Ik wil u nog even bedanken voor uw uitstekende uitleg en adviezen op het forum. Dankzij u heb ik de Spy gekocht en tot nu toe ben ik er heel tevreden over. Dat mag wel eens gezegd worden! Intussen is mijn schoonzoon zo enthousiast over het toestelletje dat hij er ook eentje wil. Helaas is het voor deze prijs nergens meer te vinden. Mocht er iemand van dit forum zijn Spy kwijt willen, ik koop hem graag over!
|
|
|
#
Bericht: 03-03-2012 11:06
Alles werkt, behalve de groene led. Wel bij het zoeken naar satellieten, maar niet bij de detectieprocedure tijdens het rijden. Alleen de rode led werkt, ook als ik duidelijk langzamer rijd dan toegestaan knippert steeds droedelde en nooit de groene. Is er iets mis met mijn Spy? Hoe los ik dit probleempje op? Groetjes, Henk |
|
|
#
Bericht: 05-03-2012 19:31
Weet je zeker dat het groene ledje niet werkt? Volgens mij is die wat minder goed zichtbaar. |
|
|
#
Bericht: 03-04-2012 00:31
Hallo, Ik heb blijkbaar een probleem met mijn toestel: in de stad (bv Gent) werkt het niet slecht. MAAR, als ik op de snelweg kom (bv richting Oostende, of Lille) begint die bijna overal en non-stop “waarschuwingen” geven dat ik TE SNEL rijd (zelfs als ik bv 85km/h doe waar 120 is toegelaten!!). Hoe kan dit probleem opgelost worden? Bedankt! PS: laatste update heeft niks kunnen veranderen |
|
|
#
Bericht: 06-04-2012 00:10
Weet iemand een goed forum om het gebruik met anderen te delen? Weet niet of het hier is toegestaan nadat apparaat allang in de aanbieding is geweest. Maar mensen moeten toch hun ervaringen kwijt om eventueel nieuwe aanbiedingen van hetzelfde toestel te kunnen aan of af prijzen. Ik ben zelf ook niet tevreden met de werking. Krijg regelmatig onverwachts één piep, in open veld, op de heide, dus niet in bebouwing. Dan zou je denken dat de verbinding is weggevallen en weer opgestart. Hoe kan dat met de Spy tegen de ruit geplakt, prachtig weer en volle batterij lading. Op een andere weg begint hij opeens 3x te piepen. Op die plek staat geen flitspaal, nooit gestaan ook, zover ik weet. Is 80 km weg en ik rijdt 75 op de teller, dus 70 voor het eggie. En er zijn meer rare dingen, althans voor mij onlogische. |
|
|
#
Bericht: 06-04-2012 00:16
Misschien is het nuttig de berichten over dit product op het productforum eens te herlezen. Waarschijnlijk heeft de expert tips voor mensen met problemen achtergelaten en de contactmogelijkheden met een helpdesk meegedeeld. Dit lijkt me bij een dergelijke problematiek ook de enige juiste strategie. Op een chatforum waar een product door enkele mistevredenen afgekraakt wordt zal geen enkel probleem opgelost worden. |
|
|
#
Bericht: 06-04-2012 20:31
Bedankt voor de info. De tips zijn meestal om contact op te nemen met mr. Handsfree – wat ik uiteraard gedaan heb. Maar op sommige vragen krijg je een antwoord waar je niets mee kunt. Vandaar dat het handiger is om met mensen uit de praktijk te overleggen wat hun ervaringen zijn in bepaalde gevallen. Een ding is zeker: de Spy zit er vaak naast. |
|