- Forum
- /
- Product forum
- /
- Kenwood 850W Broodrooster TTM223 met opwarm en ontdooi functie!
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 29-01-2012 00:00
Kenwood 850W Broodrooster TTM223 met opwarm en ontdooi functie!Een mooie zondagochtend is natuurlijk niet compleet zonder een heerlijk uitgebreid ontbijt. En zo’n heerlijk uitgebreid ontbijt is natuurlijk weer niet compleet zonder een lekker goudbruin, vers geroosterd sneetje toast! Deze stijlvolle Kenwood TTM223 roostert niet alleen brood voor je. De Kenwood heeft ook nog andere functies zoals ontdooien. Handig als je je brood in de vriezer bewaart, en beter dan ontdooien in de magnetron. Met een vermogen van 850 watt is roosteren of ontdooien voor de Kenwood slechts een kleine inspanning. En daarnaast heeft de toaster ook een handige opwarm functie. Mocht je je nou bedenken en liever toch géén toast eten, dan annuleer je het roosteren eenvoudig met 1 druk op de knop. Hou je van dunne toast? Of ga je liever voor lekker stevige dikke plakken? Geen probleem, want deze toaster heeft extra brede sleuven geschikt voor dikke en dunne plakjes. De verwijderbare kruimellade helpt je de machine makkelijk schoon te houden. Door het geborsteld en gepolijst roestvrij staal en het moderne design staat de Kenwood in elke keuken goed. Dus, begin je dag met een lekker knapperige toast uit deze stijlvolle Kenwood 850W Toaster!
![]() |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 17:55
Echt goed gekeken en er geen verloopstekker bij gevonden. Hoor ook graag wat daar nu aan te doen. Wordt verloopstekker nagezonden? |
|
|
#
Bericht: 06-02-2012 10:00
Als je contact opneemt met de klantenservice dan kunnen hun je hiermee verder helpen. |
|
|
#
Bericht: 28-02-2012 09:46
ik heb zelf mijn bestelling nooit ontvangen, die is blijkbaar teruggetsuurd naar de afzender ZONDER dat ie mij werd aangeboden !
Wanneer kan ik mijn bestelling alsnog ontvangen ?
Heb reeds 2 x contact opgenomen met iBood via webformulier, doch zonder antwoord :( !
Teleurstellend … |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 19:26
Vandaag ontvangen, de verloopstekker zat er wel bij (in een hoekje in de doos tussen de luchtbescherming). @juultje1987 Ik heb hem nog niet getest, maar de handleiding zegt: “Your toast will pop up automatically. To raise it higher, lift the lever.” Misschien moet je de stand (‘browning control’) wat lager zetten zodat je kunt wachten tot het brood er automatisch uit springt. |
|
|
#
Bericht: 06-02-2012 09:18
Afgelopen vrijdag ontvangen. Verloopstekker zat er wel bij echter deze sprong uit elkaar nadat ik deze een keer geplaatst en verwijderd had. Kreeg deze niet meer in orde zonder hem te lijmen. Tevens blijft de lift erg moeilijk in de onderste stand staan. Ik moet deze lift tig keer goed aandrukken wil ie pakken (ja, de stekker zit in het stopcontact en er is stroom..:) Bij mij werkt de timer gelukkig wel en springt de lift omhoog als de tijd bereikt is. Al met al voor mij een miskoop…. (had hem al bijna bij het grofvuil gezet). |
|
|
#
Bericht: 06-02-2012 21:32
Moet je die vreemde stekker in de normale stekker steken of moet ik een elektricien bellen om er een andere stekker aan te laten zetten???????? |
|
|
#
Bericht: 06-02-2012 21:33
Heb geprobeerd de vreemde stekker erop te drukken maar past gewoon niet?? |
|
|
#
Bericht: 06-02-2012 23:15
heb ‘m vandaag gekregen , na uitpakken is dit duidelijk waarom ie zo goedkoop was !!!!! fffffff euro stekker der op en nee geen voeding !!!, dan maar uitgetrokken en zoals een collega hier al gezegd heeft ……heb je de stekker in verschillende stukken verspreid over het aanrecht !!!!!!!!!komt daarbij dat de euro stekker ( wat er van over blijft )in het stopcontact blijft zitten zodat ik hem eruit heb moeten wrikken met een schroevendraaier !!!! heb dan zelf de stekker eraf geknipt en er gewoon een stekker die ik van een ander toestel nog had liggen er op gezet en klaar is kees ?????????? :-) ?????????? bij mij werkt de lift dus wel als het brood klaar is zo dus na enig klussen is ie klaar voor gebruik , hopelijk voor lang ?????????? |
|
|
#
Bericht: 10-02-2012 17:41
Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 11-02-2012 08:35
Ik heb gelijk na binnenkomst gemeld dat de stekker er niet bijzat, we zijn nu een week verder maar heb daar nog geen antwoord op, hoe lang gaat dat duren? |
|
|
#
Bericht: 12-02-2012 08:49
Nog nooit zo’n slecht rooster gezien, brood word niet geroosterd, de tijd is op elke stand te kort en die bij geleverde stekker is nutteloos daar past niets van. De buitenkant word bijna net zo heet als de binnenkant ( mensen pas op voor brandwonden) Bijzonder slechte kwalitijd.
|
|
|
#
Bericht: 21-02-2012 13:57
Hier is de broodrooster stuk, 2 weken na aankoop. Lichtjes gaan niet meer aan, komt geen warmte meer aan. Ik heb hem pas 2x gebruikt. :((( |
|
|
#
Bericht: 23-02-2012 00:06
In de beschrijving stond er nergens dat het om een UK versie ging. Toen iemand hier een opmerking maakte antwoordde de moderator dat indien het om een UK versie ging dit in de beschrijving zou staan. Ondertussen is dat antwoord van de moderator ook al weggehaald. Soit, ik wou geen UK versie dus onmiddellijk nadat die hier thuis toekwam contacteerde ik iBood. Vreemd genoeg zit er trouwens een UK versie in een doos met NL/FR opschriften (dus Belgische doos). Na enkele dagen had ik nog geen antwoord van iBood dus heb ik maar de procedure opgestart om die broodrooster terug te sturen (verkeerde levering; kwestie dat ik er op tijd bij ben dat ze niet kunnen afkomen van je bent te laat ed.), tot op heden nog steeds niets gehoord van iBood… Moet mijn mening over iBood herzien… verkeerde productinformatie, geen supportdienst, antwoorden die niet in hun kraam passen verwijderen, … |
|
|
#
Bericht: 28-02-2012 09:47
Edited by: Renate |
|