- Forum
- /
- Product forum
- /
- Philips Convenience SolarSpot set van 2, maak je tuin of terras nog aantrekkelijker!
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 27-01-2012 00:00
Philips Convenience SolarSpot set van 2, maak je tuin of terras nog aantrekkelijker!Deze set van 2 SolarSpots laden bij daglicht en gaan automatisch aan als het donker wordt. Ze zijn de perfecte oplossing om je tuin of terras aantrekkelijker te maken. Ze kunnen gemakkelijk worden geplaatst in grind of gras en langs paden en geven vele uren licht. Je hebt met de Philips SolarSports alle vrijheid want ze zijn weerbestendig en dus voor binnen en buiten te gebruiken. De innovatieve LED-technologie zorgt voor een extreem lange levensduur en het is daarnaast veilig, omdat je zeker geen hoogspanning nodig hebt. De SolarSpots worden automatisch opgeladen door de zon gedurende de dag en schakelen automatisch aan wanneer het donker wordt. Maar wat belangrijker is, je kunt je tuin sfeerfol en stijlvol verlichten zonder het te merken op je elektriciteitsrekening! Het installeren van de Spots is zeer eenvoudig, dus waar wacht je nog op? Bestel deze SolarSpots en verlicht je stappen met deze Philips Convenience SolarSpots! Wat ons betreft, gaan we wat plezier maken bij het creëren van onze eigen met SolarSpots verlichte landingsbaan in de achtertuin …
![]() |
|
|
#
Bericht: 27-01-2012 00:53
Ben ik de eerste? Whoehoe. En ja is wel een mooi hebbedingetje maar geeft niet steeds licht als jij dat wil hé idd zonder kabels en zonder tijdsklok. Zal ze voor de echt behoeftigen onder ons laten. |
|
|
#
Bericht: 27-01-2012 01:15
Ik heb ze vorige keer gekocht. Let op, veel licht geeft dat niet hoor. Ze kunnen trouwens ook niet gebruikt worden bij vrieskou, uit voorzorg heb ik ze deze winter dan ook binnen gehaald. Heb er dus nog niet erg veel plezier van gehad. Gelukkig wordt er voorspelt dat het ook dit jaar weer zomer wordt. Dus misschien toch wel het moment om dit ’sfeerlampje’ te bestellen. |
|
|
#
Bericht: 27-01-2012 01:24
geloof er niet in !!! liggen ze ze een beetje in de schaduw, vergeet dan dat je een uurtje licht hebt ! |
|
|
#
Bericht: 27-01-2012 09:07
Opgelet,ik heb er zo een 10tal gehad maar van een ander merk aangekocht bij Hubo,wel deze zijn stuk al na 1 jaar en hebben 120€ gekost laden echt niet meer op in volle zon op oprit. Advies:0 |
|
|
#
Bericht: 27-01-2012 10:12
Hoeveel licht geeft dit ding, in lumen of lux? Kan je er effectief een muur mee verlichten, of zie je het enkel als je er rechtbovenop staat? |
|
|
#
Bericht: 27-01-2012 10:50
denk dat je er bovenop gaat moeten staan zit slechts 1 led in dus heel veel licht gaat het niet geven |
|
|
#
Bericht: 27-01-2012 15:55
Ik heb vorig jaar ook dergelijke lichtjes gehad, maar ‘budget’. Ideaal om een iets te testen welk effect het geeft. In volle zomer, volle zon, krijg je s’avonds een sfeerlichtje. Bij mij stond er nog een plastic ‘koepel’ op zodat het licht vrij goed zichtbaar was. Eigenlijk een halve verlichte bol. Hier lekker plat, dus het licht gaat mooi de hoogte in en dus eigenlijk verloren. Goed dat er in België zoveel zon is. Hier kan je er dus volgens mij niet veel geniet van hebben. |
|
|
#
Bericht: 21-02-2012 18:01
Waar kan ik hier ergens een prijs vinden? |
|
|
#
Bericht: 21-02-2012 20:48
Voor Nederland: http://www.ibood.com/nl/nl Zoals je in de FAQ lezen kunt, biedt iBOOD slechts één aanbieding per dag aan. Je kunt de prijs van deze aanbieding van de dag vinden op de vernoemde openingspagina’s. |
|