- Forum
- /
- Product forum
- /
- Trelock Body Trainer polscomputer met pols- en trainingsfuncties inclusief borstband
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 26-01-2012 00:00
Trelock Body Trainer polscomputer met pols- en trainingsfuncties inclusief borstbandMisschien heb je er nog niet bij stilgestaan, maar als je er goed uit wilt zien van de zomer is dit het moment om te gaan trainen! Van de iBOOD van vandaag zal je hart zeker sneller gaan kloppen. De BT900 is ontworpen voor de ambitieuze duursporter die ook in het donker traint en een voor wedstrijden geschikte polscomputer inclusief ronde- en trainingsmanager zoekt. De BT900 is standaard uitgerust met display verlichting, fietshouder en borstband en is waterbestendig tot 30 meter. Dus vanaf nu is ‘het regent’ geen excuus meer om niet te gaan trainen. De BT900 heeft ook een aantal hartslag functies zoals ECG nauwkeurige hartslagmeting, weergave van de gemiddelde en maximale hartslag en een vergelijking van de huidige hartslag met de minimale en maximale waarde. Zelfs een individuele weergave van het calorieverbruik en de vetverbranding door het invoeren van geslacht, lengte, leeftijd en conditie! Naast de verschillende alarm functies zoals een alarm voor afwijkende individueel gekozen pulswaarden heeft dit horloge natuurlijk ook diverse tijdfuncties. Denk niet alleen aan tijd en datumweergave, maar ook een stopwatch functie met aftellen, weergave van de totale trainingstijd en weergave van de ronde- en etappetijden. Met de trainingsmanager heb je de mogelijkheid om persoonlijke grenswaarden en trainingsdoelen in te voeren voor hartslag, calorieën en vetverbranding per training. Ook kun je niet minder dan 21 trainingen opslaan. Niet alleen is dit horloge zeer handig, maar is ook nog eens erg mooi en sportief ontworpen en wordt geleverd met een borstband en een fietshouder. Kom in beweging met de Trelock Body Trainer!
|
|||||||
|
#
Bericht: 09-02-2012 18:27
vandaag aangekregen… ik zie dat de batterij bijna plat is bij het opendoen van de verpakking. Dat noem ik niet in orde! |
|||||||
|
#
Bericht: 09-02-2012 19:59
hier ook… eerst nog een paar keer een piepje als je op t knopje drukt… maar nu niets meer… |
|||||||
|
#
Bericht: 10-02-2012 07:35
Het is inderdaad niet fraai dat de batterij van het horloge bij aankomst al bijna leeg is. Communicatie met borstband gaat goed en in het boekje staat wel degelijk een plaatje hoe je de band moet bevestigen. Tip; bevochtig de contactstrips ook echt voordat je de borstband omdoet. Dit verbetert de meting aanzienlijk. Voor mij het eerste harstslaghorloge van mijn leven (ik loop 50km in de week) en ben eens benieuwd naar het lopen met zo’n dingen. Voor dit geld vind ik dat het proberen waar en oh ja, ik kreeg een oranje exemplaar maar ik hoef niet naar een modeshow ermee dus de kleur maakt mij niets uit. |
|||||||
|
#
Bericht: 10-02-2012 10:01
ook hier aangekomen met bijna lege batterij en waarvan de verlichting niet werkt. op zich geen enkel probleem want er zat een extra battrij bij. makkelijk te vervangen zelfs, echter.. wanneer ik alles terug dicht deed, werkte het niet meer. Dit was enkel op te lossen door tssn de achterplaat en het contactveertje een beetje aluminiumfolie te plaatsen (geleiding creëren). Toch wel zeer bedenkelijk dat er in het boekje te lezen valt dat je garantie vervalt als de batterij niet door een vakman vervangen wordt en het toestel geleverd wordt….. met een platte batterij. |
|||||||
|
#
Bericht: 10-02-2012 12:46
Wat is de bedoeling, als de batterij leeg is van de polscomputer. Moet deze terug gestuurd worden of moet ik het zelf verwisselen. Bij mij gaat deze niet meer aan. |
|||||||
|
#
Bericht: 10-02-2012 13:04
is hier ook toegekomen gisteren met een batterij die bijna leeg was ben redelijk handig en er is niet direct een horlogemaker in de buurt, dus dacht het batterijtje zelf te vervangen grote vergissing dus, dat ding valt uiteen in duizend stukken uiteindelijk toch alles op zijn plaats gekregen maar natuurlijk werkt het nu niet fantastisch, echt!
|
|||||||
|
#
Bericht: 10-02-2012 13:42
penicks, alles terug in mekaar zetten, en tussen dat goudkleurig veertje en de achterplaat aluminiumfolie steken heeft bij mij geholpen, want als ik de schelp er goed op stak, deed het ook niets meer, maar deed ik t omgekeerd, dan wel, er was dus een geleidingsprobleem dmv die witte sticker met gaatje in op de achterplaat. wel straf dat je in feite volgens het boekje naar een horlogemaker moet lopen met de kosten vandien, om uw nieuw product werkende te krijgen. t is een noodoplossing, maar beter zo dan niets uiteindelijk |
|||||||
|
#
Bericht: 10-02-2012 13:41
Ik ga die van mij terugsturen. Administratief al afgehandeld. Nog naar het postkantoor. Kan toch niet waar zijn, dat ze die dingen sturen met een lege batterij. Ik ben geen vakman. |
|||||||
|
#
Bericht: 10-02-2012 13:44
best zo idd, het vervangen vd batterij is op zich geen probleem, maar bij mij deed hij niets meer nadien door enkel het batterijtje te wisselen. wat een grap. |
|||||||
|
#
Bericht: 10-02-2012 20:30
Hier ook een gekregen met lege batterij en dus geen functionerend licht. Wat raadt de moderator aan om te doen? Is overigens de derde keer dat ik iets bestel via Ibood en de tweede keer dat het naar ontevredenheid is na mijn vorige ervaring met de pandigital novel tablet die ook enigszins tegenviel (men wacht twee maanden op het apparaat waarna toch het bericht komt dat hij niet geleverd wordt). |
|||||||
|
#
Bericht: 13-02-2012 12:45
Als het goed is zijn er batterijen meegeleverd. Indien dit niet het geval is, neem dan contact op met de klantenservice. |
|||||||
|
#
Bericht: 12-02-2012 10:49
Ik heb er 3 besteld. Alle drie zelfde symptomen als hierboven. (Geen batterijen bij geleverd) Waarom krijgen sommigen deze bijgeleverd en anderen niet? Wat een oplossing trouwens?! |
|||||||
|
#
Bericht: 13-02-2012 12:20
Bij mij zaten die in een grote witte enveloppe. Ik had dit eerst ook niet gezien, dacht dat die enveloppe er bij zat als bescherming. Ik vind het wel niet kunnen dat ze toestellen versturen met een lege batterij in. Dit hadden ze er dan wel bij mogen vermelden. |
|||||||
|
#
Bericht: 12-02-2012 21:52
*geen enkele |
|||||||
|
#
Bericht: 13-02-2012 14:47
Help! kan het kloppen dat doordat ik het product met een halfvolle batterij heb gekregen. mijn “light “knopje niet werkt? display knippert 1x zonder dat hij verlicht. heb al een reset gedaan maar hielp niet. iemand anders ook problemen hiermee?! Edited by: Renate |
|||||||
|
#
Bericht: 13-02-2012 15:00
Zoals je hierboven kunt lezen zijn er meerdere mensen met dit probleem wat bij de meeste is verholpen na het plaatsen van een nieuwe batterij. Als het goed is zijn de batterijen bijgesloten. Controleer het verpakkingsmateriaal goed, de inpakkers van docdata zijn altijd keien in het verstoppen van dit soort items. |
|||||||
|
#
Bericht: 13-02-2012 20:05
ik heb en extra batterijtje gekregen en ben daar ook zeker blij mee. Mij staat alleen nu de vraag hoe het met mijn garantie zit wat betreft het feit dat u refereert naar een handeling dat de (volgend de handleiding) garantie laat vervallen. laat staan dat dit daadwerkelijk mijn probleem verhelpt. U begrijpt natuurlijk wel dat ik net als meerdere klanten daarom niet tevreden ben over de situatie waarin ik ben geschoven door u. deze luid dan ook als volgt; ”1.velen krijgen een product waar de batterij leeg of bijna leeg is, 2.daarnaast zijn verschillende kleine defecten kenbaar gemaakt, 3. dit volgens u te verhelpen kan worden door de batterij te vervangen door de bijgeleverde reserve batterij, 4. terwijl er in de handleiding staat dat als men dit niet door een vakman laat doen dit de garantie doen laat te vervallen, 5. nu concludeer ik dus dat als ik mijn product wil blijven gebruiken ik dit bij een vakman moet laten doen en dit dus zelf met gaan betalen, terwijl ik niet eens de garantie heb dat deze handeling mijn probleem zal verhelpen”. Als ik nu terug kijk naar de levering valt het me op dat de reserve batterij er los bij is gedaan en niet verpakt zit in het product, wat mij gelijk het idee geeft dat er al aanleiding was dat er iets met de batterijen was voor of tijdens de zending(gezien niet iedereen een reserve batterij heeft gekregen). helemaal gezien de zender en ontvanger op de zelfde batterij werken maar ik er maar 1 als reserve krijg. omdat de band een simpel toegankelijke manier heeft om de batterij te vervangen zie ik niet dat dit mijn garantie doet vervallen. nu refereer ik naar het feit dat u zegt dat de reserve batterij voor de ontvanger is en ik dus indirect word aan gezet om mijn garantie te laten vervallen of er extra voor moet betalen.(geschreven naar eigen interpretatie van de situatie) nu dit allemaal gezegd te hebben zou ik graag willen weten wat ik hier nu mee moet. afhankelijk van het antwoord zal ik dan ook stappen ondernemen. |
|||||||
|
#
Bericht: 13-02-2012 23:36
beste voor deze vragen verwijs ik je naar de klantenservice. gezien ik geen klantenservice medewerker ben kan ik je hier niet volledig van dienst zijn. het telefoonnr vindt je in de FAQ. |
|||||||
|
#
Bericht: 13-02-2012 15:52
Vraagje: Als wij de batterijen vervangen hebben. Zijn de horloges dan nog steeds waterdicht? |
|||||||
|
#
Bericht: 16-02-2012 13:01
@Moderator Renate :Bij mij hetzelfde probleem ik heb mijn batterij laten vervangen bij de horlogemaker en terug waterdicht laten maken .Ik heb wel een waterdichtheidscertificaat bij gekregen.Ik heb daarvoor 19,5 Euro moeten betalen maar ben nu tenminste zeker dat ze waterdicht is.Maar wie gaat mij die 19,5 euro terug betalen ???? Of ze kunnen toch een kortingbon geven bij een volgende aankoop? |
|||||||
|
#
Bericht: 16-02-2012 13:29
Beste, ik ben een moderator, geen klantenservice. Dit soort zaken kan ik dan ook niet behandelen, gewoon weg omdat het niet tot mijn bevoegdheden behoord. Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice, dit kan via het contactformulier of telefonisch. (tel staat in de FAQ) |
|||||||
|
#
Bericht: 19-02-2012 10:37
Beste, Na 3x gebruikt te hebben in normale omstandigheden zie ik dat er condens aan de binnenkant aanwezig is. Ik dacht dat deze horloge spatwaterdicht was.
mvg Didier
|
|||||||
|
#
Bericht: 21-02-2012 20:45
Hier ook toegestuurd gekregen met een lege batterij. Wel een reserve bij gekregen in de witte omslag. Maar hier zijn wij niets mee, aangezien dit vervangen moet worden door een expert (tegen betaling)
iBood… oplossing aub ??!!!!
|
|||||||
|
#
Bericht: 05-03-2012 10:04
Heeft iemand hier al een oplossing voor gekregen? Gezien de reserve batterij ga ik er vanuit dat het geweten was dat de batterij zo goed als plat was! Iemand al nieuws gekregen? |
|||||||
|
#
Bericht: 09-03-2012 16:26
Hi, voor iedereen die de batterij wilt vervangen. Hier een tutorial:
|
|||||||
|
#
Bericht: 23-03-2012 15:51
Echt ongelooflijk. Ook een lege batterij bij ontvangst, voorzichtig priegelen met het batterij-clipje. Maar er zit geen logica in het systeem en het is natuurlijk allemaal superklein. Verder pielen, valt dat hele binnenwerk in duizend stukken. Het is allemaal klik-klak montage. Wat heb ik een spijt van de iBood-hunt aanbieding. Natuurlijk met de hunt geen tijd om je er in te verdiepen. Als ik dit forum had gelezen had ik hem nooit gekocht. Ik ga nog even verder met klooien, maar de kans is groot dat hij meteen de prullenbak in gaat. Wat een flutding! |
|||||||