- Forum
- /
- Product forum
- /
- Cinderella Luxe Hoofdkussens Duopack Anti-Allergeen met luxe Katoenen Tijk
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 22-01-2012 00:00
Cinderella Luxe Hoofdkussens Duopack Anti-Allergeen met luxe Katoenen TijkJe staat op, drinkt koffie, leest de krant, propt wat brood in je mond, vliegt op de fiets, wurmt je in de trein, haast je naar je werk, babbelt met de baas, start je pc, voert die gegevens in, luncht met je collega’s, plant een meeting, gaat naar huis, kust de kids, aait de hond, eet je maal, kijkt tv, poetst je tanden, kleed je uit en… dan zie je dat vergeelde, riekende, platte kussen liggen. Na zo’n lange dag wil je je hoofd weg laten zinken in een zachte weldaad die je draagt naar verre droomoorden. Niet met een verbogen nek toegeven aan een veel te oud kussen. Om jouw nachtrust de moeite waard te maken, bieden we je vandaag dit Cinderella Basic Plus Hoofdkussen Duopack aan! Want na een lange dag verdient jouw hoofd alleen de beste rust. En dat zul je krijgen ook met deze kussens. De volumineuze slaapbolletjes waarmee de kussens gevuld zijn bieden extra comfort en support en dragen je nachtrust naar een hoger niveau. De vulling is ook nog eens synthetisch, waardoor mensen met allergieën niet bang hoeven te zijn ook maar een beetje van hun nachtrust te missen. De hoes is gemaakt van 100% luxe katoen met softfinish. Het verlangen naar je bed zal met deze kussens alleen maar verder groeien. Maar als je dan ’s ochtends toch weer eruit moet, zal dat een stuk beter uitgerust zijn. Niet alleen jij, maar ook je partner, logeergast of ieder ander kun je met het tweede kussen fris op laten staan. Doe jezelf, je hoofd en misschien je partner een plezier, en knap vanaf nu je uiltjes met dit Cinderella Basic Plus Hoofdkussen Duopack!
![]()
|
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 22:36
Net een heel verhaal getypt, blijkt het bericht leeg te zijn.. nu de verkorte versie dan.. Vanmorgen heb ik eens op het forum zitten neuzen en vond ik het ook niet netjes dat de vorige aanbieding een bulk uitvoering was. Gelukkig heeft de Expert nu zwart op wit aangegeven dat dit niet meer zal gebeuren. Ook lees ik dat men desondanks de bulk uitvoering, er toch ontzettend veel schik van heeft.. Slapen is een van mijn grootste hobby’s en ik sta op het punt een compleet nieuw bed te kopen.. Deze komen dan goed van pas. Ik heb een zwaar hoofd, ben een zijslaper en heb het snel warm maar ik lees eerder van iemand die bang is voor zweten daar uit ervaring geen last heeft bij dit kussen.. dank voor deze review! Vorige post kan weggegooid worden..
|
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 22:39
Oh ja, ik was een van de personen die een paar weken terug een tas had besteld en deze kwam niet overeen.. met wat er beloofd was. De compensatie van Ibood sloeg trouwens nergens op dus de enige reden waarom ik nu wel bestel is omdat de er nu wel een garantie wordt afgegeven dat het product dat geleverd gaat worden identiek is aan de afgebeelde.. |
|||||||
|
#
Bericht: 23-01-2012 13:03
Kan ik het product nog bestellen? Ik was gisteren bezig met het opvragen van een nieuw wachtwoord en het was uiteindelijk niet gelukt om te bestellen. Ik wil ze graag alsnog. Alvast bedankt. gr, Murat |
|||||||
|
#
Bericht: 23-01-2012 14:39
Hoi Murat, helaas zijn onze aanbiedingen slechts 24 uur te bestellen, of korter, wanneer de aanbieding uitverkocht is. Het is dus niet meer mogelijk deze kussens te bestellen. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 14:21
wauw… Ineens al een email dat ze verzonden zijn. Ging er vanuit dat ik ze niet eerder dan 1 februari in huis zou hebben. Dit komt veel beter uit!!
|
|||||||
|
#
Bericht: 26-01-2012 12:00
ik heb de kussens net vandaag binnen gehad, zitten in een cinderella tas. Zeer spijtig dat er nog steeds niet geleverd word wat aangeboden wordt (en bevestigd)! Nu maar hopen dat de kussens zelf wel lekker liggen!=] |
|||||||
|
#
Bericht: 26-01-2012 15:53
De kussens zijn prima. Vandaag dus ook in huis. De schuine flap niet aanwezig, maar ach, dat ding lijkt me toch alleen vervelend. Deze zijn wel van gladder materiaal dan de bulk. Dus dat er geen inhoudelijk verschil tussen zou zitten tussen bulk en origineel moet ik tegen spreken. |
|||||||
|
#
Bericht: 27-01-2012 09:25
Ik heb twee hele mooie kussens binnen gekregen maar de rits gaan niet helemaal dicht. Heb probeerd hun dicht te krijgen maar de rits stopt ieder keer voor het eind :o( advies???? |
|||||||
|
#
Bericht: 27-01-2012 09:40
Beste Spriteo0o neem even contact op met de klantenservice van Cinderella. deze hebben wellicht nog wat tips voor je. |
|||||||
|
#
Bericht: 27-01-2012 09:42
Dat heb ik natuurlijk al gecontroleerd en ze gaan niet dicht maar ik neem wel contact op met de klantenservice. |
|||||||
|
#
Bericht: 28-01-2012 20:28
Ik dacht dat ik ze snel had binnen gekregen maar blijkbaar dus nog best laat! Maar tot nu toe ziet het er allemaal goed uit en ligt het ook lekker :) |
|||||||
|
#
Bericht: 29-01-2012 22:17
Iemand enig idee wanneer de kussens in Belgie (regio Vlaams-Brabant) geleverd worden ? |
|||||||
|
#
Bericht: 30-01-2012 09:16
De vermoedelijke verzenddatum zie je in mijn iBOOD staan. Wij weten helaas niet wie wanneer aan de beurt is. Zeker met dit soort grote pakketten gaan er een paar dagen overheen voordat bij iedereen uitgeleverd is. Er wordt overigens niet op woonplaats verzonden. Het kan dus best zijn dat je buurman hem vandaag krijgt en jij vrijdag pas.
|
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 11:37
Ik vind het toch erg vreemd dat bepaalde personen de kussen reeds op 26 januari hebben ontvangen en ik vandaag de 31ste nog niet eens een verzendbevestiging heb gehad. Ik hoop dat de kwaliteit van de kussens de marge van minimaal 5 dagen ruimschoots goed maken. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 11:39
Beste, vreemd is het niet, zeker niet als je de post boven de jouwe had gelezen. De dozen zijn erg groot, daarvan kunnen er gewoon veel minder van in een vrachtwagen. Daarnaast worden er ontzettend veel van verkocht. De levertijd stond ook zeer ruim vermeld omdat we weten dat het leveren van de kussens over meerdere dagen verspreidt moet worden. Hier is helaas niets aan te veranderen. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 11:45
Dank voor het snelle en eerlijke antwoord. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 14:42
Ze zijn opkomst zoals afgesproken, met batterijen lukt dat minder goed, ben al wat minder boos op Ibood :-)) |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 21:28
Ook hier een verzendbevestiging in mijn mailbox ontvangen vandaag, dus ik laat me verrassen binnenkort!! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 22:14
iBood, Ik begin eigenlijk te twijfelen of mijn bestelling wel degelijk is doorgevoerd ? Het geld is wel betaald via Paypal (gekoppeld aan credit card) maar ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen… Is het mogelijk om dit even na te kijken aub ? Bedankt. |
|||||||
|
#
Bericht: 01-02-2012 09:21
Zojuist mijn 4 kussens ontvangen van PostNL.. De tas is origineel, de kussens zijn anders dan bovenstaande afbeelding maar wel MET een Cinderella label en de afwerking met het cinderella merkje erop… Ze voelen heerlijk aan dus ben benieuwd!
|
|||||||
|
#
Bericht: 01-02-2012 09:21
Mijn excuses, ik had hem misschien even moeten resizen..
|
|||||||
|
#
Bericht: 01-02-2012 09:52
even naar rechts scrollen.. hmm ik kan mijn eigen post niet verwijderen.. best onhandig..
|
|||||||
|
#
Bericht: 03-02-2012 19:11
Ik moet voorgaande posters helaas toch gelijk geven. De kussens wijken af van de getoonde afbeelding tijdens de aanbieding (die is gelijk aan die van http://www.cinderella-bedding.nl), waardoor ik ze terug ga sturen. Ik hou er niet van om iets anders te krijgen dan wat me beloofd is. |
|||||||
|
#
Bericht: 04-02-2012 00:12
Wat een gemierenneuk om niks zeg.Ik heb de kussens ook binnen , ze liggen geweldig , dus ik ben er blij mee.Wat kan het mij nou schelen dat er niet een of ander irritant labeltje extra of wat dan ook aan zit.Als het om een 3D LED-tv gaat en het wijkt af zou ik ook zwaar pissig zijn ja , maar kom op mensen we hebben het over een paar hoofdkussens! |
|||||||
|
#
Bericht: 04-02-2012 08:14
ja het is een standaard plaatje voor de hoofdkussens als je zo gaat mieren ze..ken kun je beter niks via internet kopen ik heb ze nu ook een paar dagen binnen en ik weet nu pas wat ik jaren gemist heb . een goed en degelijk kussen IBOOD dit is een topper. |
|||||||
|
#
Bericht: 06-02-2012 14:52
PostNL is blijkbaar 3x langs geweest. 3x was ik thuis, niets gezien, geen briefje in de bus. |
|||||||
|
#
Bericht: 06-02-2012 19:44
Edited by: Renate |
|||||||
|
#
Bericht: 07-02-2012 11:29
Volgens de site van tnt zijn de kussens op 2 feb afgeleverd op het adres.Ik heb NIETS ontvangen?Hoe kan dat? |
|||||||
|
#
Bericht: 07-02-2012 11:55
Beste Mieke79, wij van het forum zijn geen onderdeel van de klantenservice, wij kunnen je dan ook niet vertellen wie en waar je product is afgeleverd. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice dan kunnen zij een onderzoek indienen. Zelf kun je bij de track and trace code zien, wie heeft getekend voor ontvangst. (de handtekening wordt automatisch bijgevoegd). Je kunt het beste via het contactformulier de klantenservice verzoeken om een onderzoek te starten bij TNT. Het is echter ook mogelijk om dit telefonisch te doen. Het telefoonnummer vindt je terug in de FAQ. |
|||||||