- Forum
- /
- Product forum
- /
- Cinderella Luxe Hoofdkussens Duopack Anti-Allergeen met luxe Katoenen Tijk
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 22-01-2012 00:00
Cinderella Luxe Hoofdkussens Duopack Anti-Allergeen met luxe Katoenen TijkJe staat op, drinkt koffie, leest de krant, propt wat brood in je mond, vliegt op de fiets, wurmt je in de trein, haast je naar je werk, babbelt met de baas, start je pc, voert die gegevens in, luncht met je collega’s, plant een meeting, gaat naar huis, kust de kids, aait de hond, eet je maal, kijkt tv, poetst je tanden, kleed je uit en… dan zie je dat vergeelde, riekende, platte kussen liggen. Na zo’n lange dag wil je je hoofd weg laten zinken in een zachte weldaad die je draagt naar verre droomoorden. Niet met een verbogen nek toegeven aan een veel te oud kussen. Om jouw nachtrust de moeite waard te maken, bieden we je vandaag dit Cinderella Basic Plus Hoofdkussen Duopack aan! Want na een lange dag verdient jouw hoofd alleen de beste rust. En dat zul je krijgen ook met deze kussens. De volumineuze slaapbolletjes waarmee de kussens gevuld zijn bieden extra comfort en support en dragen je nachtrust naar een hoger niveau. De vulling is ook nog eens synthetisch, waardoor mensen met allergieën niet bang hoeven te zijn ook maar een beetje van hun nachtrust te missen. De hoes is gemaakt van 100% luxe katoen met softfinish. Het verlangen naar je bed zal met deze kussens alleen maar verder groeien. Maar als je dan ’s ochtends toch weer eruit moet, zal dat een stuk beter uitgerust zijn. Niet alleen jij, maar ook je partner, logeergast of ieder ander kun je met het tweede kussen fris op laten staan. Doe jezelf, je hoofd en misschien je partner een plezier, en knap vanaf nu je uiltjes met dit Cinderella Basic Plus Hoofdkussen Duopack!
![]()
|
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:02
Mooie aanbieding, heerlijke kussens (al in bezit). |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:04
Edited by Jos (Moderator): |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:05
Heb deze al, en toch mooie kussens die goed dienst leveren. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:06
Geweldige kussens! |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:07
Heerlijke kussens. Had het er nog een uur geleden met mijn vriendin over. Net verhuisd en een nieuwe bed gekocht, ik had al 2 van deze kussens van de IBOOD Hunt. Alleen is mijn nieuwe bed zo groot dat ik er 4 nodig heb :)
Bedankt IBOOD! |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:11
Fijne kussen maar zijn ze WEER BULK want dit word niet vermeld tot de klant ze weer thuis krijgt. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 07:56
Goedemorgen tbpsykes,
De Cinderella Basic Plus hoofdkussenset wordt geleverd met originele Cinderella kenmerken op zowel de verpakking, de garantiekaart als wel op de kussentijk zelf.
Met vriendelijke groet,
De Cinderella expert |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:17
Zit er een verschil in met normaal dan (omdat het blijkbaar BULK kussens zijn)? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:19
Jep, labeltje geeft andere wasinstructies weer bij de BULK versie. (wasbaar op 30 graden) |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:21
Geen Cinderella label als op de foto. Op het oog kunnen het dus willekeurige kussens zijn. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:24
Ik moet er overigens wel eerlijk bij vermelden dat het heerlijke kussens zijn, maar toch vond ik dat OEM/BULK gedoe maar vreemd. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:41
Net even de forumdiscussie van de vorige kussen-aanbieding bekeken. Ik zie er definitief vanaf. http://nl-nl.forum.ibood.com/6863-cinderella_luxe_hoofdkussens_duopack_anti-allergeen_met_luxe_katoenen_tijk/comment-page-9/#comments |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 07:57
Goedemorgen jopp13, De Cinderella Basic Plus hoofdkussenset wordt geleverd met originele Cinderella kenmerken op zowel de verpakking, de garantiekaart als wel op de kussentijk zelf.
Met vriendelijke groet,
De Cinderella expert |
|||||||
|
#
@Cinderella-Expert |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 08:06
Goedemorgen maartenkeurNL,
wasbaarheid De kussens zijn inderdaad inclusief vulling te wassen, dus geen ellende dat je de vulling er eerst uit moet halen.
vulling Vulling kun je inderdaad in de betere slaapspeciaalzaken bijkopen. Gezien de relatief hoge prijs van deze navulzakjes kan ik je de tip geven om eventueel een extra set hoofdkussens te bestellen. Door de aanwezigheid van een rits zou je eventueel vulling kunnen overzetten in een ander kussen mocht je dat prefereren.
levensduur De gemiddelde levensduur van (ieder willekeurig) hoofdkussen is gemiddeld 1,5 tot 2 jaar. Dit is met uitzondering van speciale neksteunkussens en latex of traagschuimkussens. Het hoofdkussens zal na deze periode meer inklinken en minder vulkracht vertonen. Dekbedden hebben een gemiddelde levensduur van 8 – 10 jaar, afhankelijk van hoe intensief deze gebruikt worden…wordt er op het dekbed gelegen, zweet iemand veel enz. Deze levensduur is generiek voor ieder merk, niet alleen voor Cinderella producten.
Met vriendelijke groet,
De Cinderella Expert |
|||||||
|
#
Duo pak betekent dit dat je er dus 4 (2 kussens per pak)kussens krijgt? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:21
Duopack betekent dat je 2 kussens krijgt. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:34
Heb ik vorige keer besteld, zijn chille kussens.. Heb wel de helft van de vulling eruit gehaald via de ritssluiting, want ze waren te goed gevuld voor mij. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 00:34
Geschikt voor zijslapers? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 01:01
Ik lig er heerlijk op, maar ik denk dat de Cinderella-expert je er meer over kan vertellen morgen. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 01:06
Vrouw en ik zijn zij slapers en hebben geen probleem met slapen. Maar zoals hieronder vermeld zijn de kussens wat slapjes gevuld, dat is iets persoonlijks, en hebben wij ze wat aangevuld uit een 2e set, hetzelfde spul dus. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 08:15
Goedemorgen Peterr,
Om de ruggewervels in lijn te houden hebben zijslapers relatief het dikste kussen nodig om de afstand van de schouder te overbruggen tussen matras en oor. Deze afstand is afhankelijk van de hardheid van de matras in combinatie met het lichaamsgewicht. De Cinderella Basic Plus hoofdkussens zijn niet expliciet alleen geschikt voor zijslapers, eventueel zoals de heer burgkop ook vermeldt kunt u een tweede set aanschaffen om de kussens eventueel bij te vullen om de hoogte zo aan uw wensen aan te passen. Zo kunnen buikslapers juist wat vulling verwijderen aangezien zij juist een relatief plat kussen nodig hebben.
Het merendeel van ons zal gedurende de nacht vele verschillende slaapposities innemen en daarvoor is het kussen zoals het geleverd wordt met 800 gram luxe slaapbolletjes uitermate geschikt.
Desalniettemin blijft het een persoonlijk iets en vandaar de aanwezigheid van de rits om het kussens aan zijn of haar eigen vulkracht aan te passen. Met vriendelijke groet,
De Cinderella Expert |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 01:03
Wij hebben deze kussens al langere tijd in gebruik, zijn er erg tevreden over en vinden het wel een aanrader. Omdat ze wat slapjes gevuld zijn, ieder zijn smaak natuurlijk, hebben wij 2 stel van deze set en hebben nu één reserve en één gebruiken wij om de kussens wat op te vullen. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 01:05
Deze kussens hebben wij vorige keer ook aangekocht en zijn daar supertevreden over. Vroeger hadden we twee slappe kussens, nu kan ik het met één Cinderella kussen doen… Heerlijk. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 01:31
Net hetzelfde gedaan, ik vond ze ook maar slapjes gevuld en ben blij dat ik een duo reserve heb staan die ik gebruik om bij te vullen. Verder goede kussens, geen klontering, ‘bolletjes’ voelen comfortabel aan. Ben er tevreden mee. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 02:19
Ik heb ze de vorige keer besteld en kan er niet aan wennen, elke morgen met pijn aan mijn nek wakker, en heb echt een mail met klacht naar klantenservice gedaan, beetje jammer niets op terug gehoord! behalve de ontvangst bevestiging! Kussens nu van mijn bed gehaald jammer.
|
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 02:22
@Cinderella-Expert / ibood |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 08:16
Goedmorgen lewjinkong,
De Cinderella Basic Plus hoofdkussenset wordt geleverd met originele Cinderella kenmerken op zowel de verpakking, de garantiekaart als wel op de kussentijk zelf.
Met vriendelijke groet,
De Cinderella expert |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 02:41
Ik wilde net gaan bestellen maar de reactie doen mij twijfelen. Kan een moderator misschien garanderen dat wij originele cinderella kussens binnen krijgen, exact zoals de afbeelding??
bvd |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 08:17
Goedemorgen BadrAmsterdam,
Met vriendelijke groet,
De Cinderella expert |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 02:59
Kussens zijn prima hoor. Opberghoes is ook mooi. Heb ze al meer dan een jaar. Ook fijn als extra kussens voor logees of voor vakantie. Ik vind er zelfs wat teveel vulling inzitten, die kun je er deels uithalen en eventueel voor later gebruiken om bij te vullen als je ze vaak wast. Ze zijn prima wasbaar, doe ze gewoon op 60 graden. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 03:19
twijfelt… na het lezen van alle reacties van zowel deze aanbieding als die van sept-okt vorig jaar…… hoewel het een mooie aanbieding is (2 kussens voor 26 euro(inc verzendk.) is het voor mij toch echt wel een flinke uitgave…. moet er dus echt nog ff flink over nadenken, of kan iemand mijn twijfels wegnemen??? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 03:32
Ik heb een anderhalf jaar geleden zoeen kussens besteld. De eerste kussen was héél goed en heb ik lang kunnen gebruiken (meer dan een jaar) voordat hij te “plat” werd om op te slapen. De twee heb ik sinds october gebruikt en is al meer dan een maand plat dus die is véél vlugger beginnen klonteren. Ik heb wel de truck met de tennisbal nog niet geprobeerd. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 04:28
Voor al degenen die twijfelen even mijn ervaringen met het de vorige kussen aanbieding. De kussens zagen er wel goed uit, geen beschadigingen zoals anderen gemeld hebben. En bij mij klonteren ze dus wel, ondanks dagelijks grondig opschudden. In elk geval heeft deze ervaring mij aangezet om bij elke iBood aankoop 2x goed na te denken vooraleer te klikken. Want van de klantendienst heb ik nooit iets gehoord, de moderators wel, die hebben hun best gedaan.
|
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 04:39
roger Ik denk deze kussens aan te schaffen maar ik moet zeker zijn dat het cinderella’s kussens zijn, ik zal wachten tot morgen. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 08:20
Goedemorgen roger.vdk,
De Cinderella Basic Plus hoofdkussenset wordt geleverd met originele Cinderella kenmerken op zowel de verpakking, de garantiekaart als wel op de kussentijk zelf. Met vriendelijke groet,
De Cinderella expert |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 04:43
Deze kussens eerder besteld. Mooie kussens maar ik zou er absolut niet op kunnen slapen. De vulling van het kussen geeft het kussen zeer vreemde eigenschappen mee, als een soort elastiek. Ik gebruik ze nu als kussens voor de bank dus toch erg blij met mijn aankoop. Slaap lekker. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 08:15
@cinderella-expert;
Had je deze kussens ook op de beurs Keulen mee ;-) gr. Jeroen |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 08:24
Goedemorgen Jerimo,
inderdaad, ook op de IMM2012 te Keulen!
Met vriendelijke groet,
De Cinderella Expert |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 08:26
Goedemorgen rdhoore108, De Cinderella Basic Plus hoofdkussenset wordt geleverd met originele Cinderella kenmerken op zowel de verpakking, de garantiekaart als wel op de kussentijk zelf.
Met vriendelijke groet,
De Cinderella expert |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 09:00
Beste product expert, kunt u bevestigen dat de bij bestelling te ontvangen kussens gelijk zijn aan die op de foto worden weergegeven? Ik snap inmiddels dat ze originele kenmerken bevatten, maar ik wil graag weten of ik een bulk of een retail product koop. Anders gezegd, gaat het hier om hetzelfde product wat in september is aangeboden? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 09:11
Goedemorgen ploegmakers,
De Cinderella Basic Plus hoofdkussens zoals identiek zoals zij in de winkelschappen (retail) verkrijgbaar zijn. De Cinderella kenmerken zijn gegarandeerd aanwezig in de piping op het kussen en het etiket aan het kussen.
Met vriendelijke groet,
De Cinderella Expert |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 09:16
Ik wil even weten dat ik wel degelijk de kussens geleverd krijg die op de foto wordt afgebeeld. Ik hou van dik opgevulde kussens, zijn 2 dan genoeg om moet ik er 4 bestellen? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 09:28
Goedemorgen syoss,
De Cinderella Basic Plus kussens worden met 800 gram slaapbolletjes als vulling geleverd wat inderdaad mooie volle hoofdkussens opleverd. Desalniettemin is het natuurlijk heel persoonlijk wat u verstaat onder ‘dik opgevuld’. Gezien de prijs zou ik willen adviseren om eventueel een tweede set aan te schaffen. Eventueel kunt u de kussens aanvullen met de tweede set, anders kunt u de tweede set op de logeerkamer plaatsen.
Met vriendelijke groet,
De Cinderella Expert |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 09:30
Ik ga af mijn mijn ervaring. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 09:35
@Cinderella-ExpertBij de vorige iBood werden er BULK producten in een retail zakje van Cinderella geleverd.De wasbaarheid van het product was hierbij anders. Zo waren ze niet op 40 graden te wassen en mochten niet in de droger. ‘De Cinderella Basic Plus hoofdkussens zoals identiek zoals zij in de winkelschappen (retail) verkrijgbaar zijn. De Cinderella kenmerken zijn gegarandeerd aanwezig in de piping op het kussen en het etiket aan het kussen.’
Kan ik er zodoende van uitgaan: -dat ze op 40 graden te wassen zijn (en staat dit ook op het etiket?) -dat ze in de droger kunnen (en staat dit ook op het etiket?) En nogmaals voor de zekerheid: zijn de kussens identiek aan het plaatje, zoals afgebeeld bij deze iBood?
Gaarne uw reactie. Bij voorbaat dank. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 09:41
Goedemorgen gsusivo,
De Cinderella Basic Plus kussens zijn inderdaad op 40 graden wasbaar en geschikt voor de wasdroger. Dit staat ook op de wascarelabel in kwestie. Cinderella kenmerken zijn op het product zelf aanwezig in de vorm van het logo op de bies c.q. piping dan wel op het hoeklint.
Met vriendelijke groet,
De Cinderella Expert |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 09:39
Correctie: Die kussens kunnen wel degelijk op 40 graden gewassen worden en kunnen wel degelijk in de droger! Er werd toen trouwens meegedeeld dat het nuttig kon zijn een paar tennisballen mee in de droger te stoppen. En wat uw zekerheid betreft: gelieve een paar berichten te lezen die de expert reeds gepost heeft. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-01-2012 09:41
Goedemorgen gsusivo,
De Cinderella Basic Plus kussens zijn inderdaad op 40 graden wasbaar en geschikt voor de wasdroger. Dit staat ook op de wascarelabel in kwestie. Cinderella kenmerken zijn op het product zelf aanwezig in de vorm van het logo op de bies c.q. piping dan wel op het hoeklint.
Met vriendelijke groet,
De Cinderella Expert |
|||||||