- Forum
- /
- Product forum
- /
- Duopack Philips In-Ears SHE9800 met akoestische afstemming door Philips iLab voor dieper en krachtiger geluid!
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 21-01-2012 00:00
Duopack Philips In-Ears SHE9800 met akoestische afstemming door Philips iLab voor dieper en krachtiger geluid!Pompende bassen, dikke beats en vette licks gaan vaak gepaard met zwetende hoofden, klamme oortjes en rooie kopjes. Tenminste, als je met de zon op je bol buiten op het plein of in een overvolle trein een beetje relaxed wilt genieten van je muziek. Want iedere liefhebber weet het: een beetje fatsoenlijk van muziek genieten doe je het liefst met een zo groot mogelijke koptelefoon op. Dat levert met een beetje hitte heel wat klamme belevenissen op. Daarom levert Philips deze SHE 9800 In-ear hoofdtelefoon. Die klinkt als muziek in je oren. Wat natuurlijk een cliché van jewelste maar ook een waarheid als een koe. Want zodra deze oortelefoons zich in je oortjes nestelen ervaar je een superieure geluidsreproductie met verbluffende helderheid. Het brede klankbereik van deze hoofdtelefoon, zeer nauwkeurig afgesteld door het toonaangevende Philips iLab, zorgt voor een onvergetelijke luisterervaring. De specifiek ontworpen 13,5mm microdrivers zorgen voor een extra diep basgeluid en een breder dynamisch bereik. De onderliggende iLab-technologie zorgt voor nog meer lage frequenties en helpt bij het creëren van gebalanceerder en nauwkeuriger geluid dan het geluid van traditionele oortelefoons. Op basis van grondige kennis over de anatomie van de menselijke gehoorgang, past de gebogen akoestische vormgeving de hoek van de luidsprekerbuis en het oordopje aan de vorm van je oor aan. Geluid wordt rechtstreeks naar je oor geleid en bovendien ontstaat er een perfecte afsluiting van omgevingsgeluid, zodat je naar je muziek kunt luisteren op een minder hard geluidsniveau. Voortaan levert dit duopack Philips SHE 9800 In-Ears met akoestische afstemming door Philips iLab jou dieper en krachtiger geluid, de rode oortjes zul je zelf moeten regelen!
![]() |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 12:04
Ik hoop dat ze binnenkort ook de HE9800 op iBood zetten :-) |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 23:22
Heb dan toch maar de SHE versie besteld ;-) Nog net op tijd… |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 12:12
Besteld. Ideaal voor op reis en op de moto!! |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 12:18
Kan ik deze gebruiken op ipod? |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 14:02
Je kan bijvoorbeeld je Ipod oordopjes ook op andere geluidsdragers gebruiken anders dan je iPod hoor… Niks speciaals aan een 3,5mm. Jack plug… |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 12:46
Ik heb deze nu bestelt. Ik heb steeds zeer goedkope oortjes gehad. Ik gebruik mijn MP3 speler vooral om naar school te fietsen, en zeker maandelijks gingen mijn oortjes kapot, meestal aan de connector. Nu voor de eerste keer wat duurdere oortjes gekocht, hopelijk blijft de connector en aansluiting nu heel… Iemand ervaring mee? |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 12:55
Ik heb verschillende merken in-ears gehad. Ze gaan allemaal een keertje stuk, en ik ben ook zoekende naar het type/merk die dit probleem zo min mogelijk heeft. Ik vind oorkappen echter niet lekker zitten en zeker niet op de fiets. Ik koop tegenwoodig geen dure in-ears meer en dit vind ik nog wel een aardige prijs. Ik ga er echter vanuit dat ze niet langer meegaan dan 6 maanden. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 13:13
Voor de audiofielen hier; mijn geliefde Sennheiser CX400-II heeft het na 2 jaar trouwe dienst begeven (en netjes ging ik er zeker niet mee om) en nu de vraag of deze Philips SHE9800 een beetje een waardige opvolger kan zijn? Ik had begrepen dat deze een best zwaar zijn aan de baskant zijn ze op dit vlak vergelijkbaar met de CX300? |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 14:00
Ik verwacht dat de de Philips een veel diepere bass weergave hebben dan de CX300 (die heb ik zelf ook gehad). Na de CX300 heb ik een kloon ervan gehad van Creative die een mooiere en diepere bass weergave hadden dan de Sennheisers (met precies dezelfde design). En de Philips heeft een nog diepere bass dan de oordopjes van Creative. Wel gaan de Philipsjes wel wat “dreunen” in je oor, maar dat is geen probleem als je van Hip Hop en R’nB houdt en dat soort muziek. Op zich gaan de Sennheisers idd wel lang mee, kep de CX400 serie ook gehad. Wat ik over de Sennheisers kan zeggen in de lagere prijsklasse, is dat ze zwaar over rated zijn qua toon weergave. Ga je meer naar de mid-range en high-end klasse kijken, dan heb ik daar weer geen verstand van. NB. deel ik de CX400-II ook in de “budget” range. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 14:14
kheb zulke oortjes paar maanden geleden gekocht en voor de bas zou ik ze zeker niet kopen :) |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 14:54
Ik kan me over deze Philips niet uitspreken, maar heb wel andere (veel oudere) in-ear oortjes, en weet dat als ze mijn gehoorgang niet perfect afsluiten, het bass effect voor meer dan 80% verloren gaat. Het gaat er dus om de juiste rubbertjes er op te hebben, die passen bij jouw oren… Het in de oren stoppen is overigens geen leuk werkje, omdat je dan tijdelijk overdruk en/of onderdruk creëert. Dat is eigenlijk ook waarom ik me momenteel nog steeds aan het afvragen ben of ik deze hier toch niet beter zou kopen, omdat anderen (LauroAbram) zeggen dat je hier minder dat probleem hebt, dat de gehoorgang eigenlijk niet 100% moet afgesloten worden. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 15:13
Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 16:23
Hoe verhoudt deze zich tegenover de Sony Noise Cancelling In Ear Headphones MDREX75? Iemand enig idee? |
|
|
#
Bericht: 22-01-2012 23:20
Ook besteld, super aanbieding! Nu Senheissers, maar die zijn bijna versleten. Kan ik weer een tijdje vooruit. |
|
|
#
Bericht: 24-01-2012 18:08
Net ontvangen. Getest: webcast volgen op laptop met in-ears, in de huiskamer. TV aan, mensen praten. noise canceler aan: ik hoor wat achtergrond geluiden. noise canceler uit: ik hoor wat achtergrond geluiden. Precies even hard (niet harder)
Conclusie: geen verschil. Zijn er mensen met betere ervaringen? |
|
|
#
Bericht: 27-01-2012 17:47
Toch knap dat jij al iets ontvangen hebt, 3 dagen nadat de dagaanbieding geweest is.. Zo snel is Ibood nog nooit geweest.. Laat ik nou net een mailtje krijgen dat de levering van het product is verlaat en het product pas op 3 februari wordt verzonden…;) |
|
|
#
Bericht: 02-02-2012 22:56
;) |
|
|
#
Bericht: 27-01-2012 17:45
Al ontvangen? en mij sturen ze een mail dat er vertraging is en dat ik tot 03-02 moet wachten?! |
|
|
#
Bericht: 30-01-2012 00:04
Ik kan niet wachten op de levering vrijdag/zaterdag! Mijn muziek verdient goede dopjes! |
|
|
#
Bericht: 01-02-2012 12:17
Hij zou 3 februari verzonden worden, maar kreeg zojuist mail dat hij nu al verzonden is. Hoop hem dus morgen te mogen ontvangen. |
|
|
#
Bericht: 01-02-2012 17:42
ik heb ze zojuist binnen gekregen, en het eerste oordeel is zeker positief. ze dempen erg veel geluid van buiten, en ze blijven goed zitten. ook de geluidskwaliteit is goed, zeker voor deze prijs. |
|
|
#
Bericht: 02-02-2012 11:07
Mijn dopjes zijn net binnen gekomen! Gelijk uitgepakt en getest op de laptop! Erg goed geluid voor dit geld, veel beter dan mijn oude (goedkopere) dopjes. Ook blijven ze goed zitten.Ik heb ze ook al binnen gekregen terwijl ze pas 3 februari verzonden zouden worden, ik denk dat Ibood zich alvast indekt met verwachting op een langere levertijd ;) Wat opzich niet erg is! Liever een paar dagen te vroeg dan een paar dagen te laat.In iedergeval heel blij met deze Ibood!! De andere gaat nu de kast in als reserve of cadeau. |
|
|
#
Bericht: 02-02-2012 22:49
Vandaag ontvangen. Perfect!!!! |
|
|
#
Bericht: 03-02-2012 11:16
Ik heb gisteren ook ontvangen en ben er blij mee. De oortjes zitten lekker, goed geluid en niet duur ;-) |
|
|
#
Bericht: 06-02-2012 14:28
Nog steeds niets ontvangen :s Terwijl ze wel op 1/2/12 verzonden zijn… |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 07:55
Ik heb ze op 2 februari ontvangen. De geluidskwaliteit is erg goed. Voorheen moest ik nogal aan de gang met de equalizer om nog wat lage tonen te horen, dat is nu niet meer nodig. Je hoort alle nuances in het geluid erg goed. Wat jammer is, is dat vandaag het sierrandje van een van beide oortjes heeft losgelaten. Dat bungelt er nu wat verloren bij. Geeft toch een deukje in het vertrouwen in dit verder mooie product. *** Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 10:59
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 16:52
Ik heb nog steeds niets ontvangen terwijl ze bij mij op 31/01/12 verzonden zijn.. what’s up normaal gezien toch maar 3-4 werkdagen?? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 18:05
Neem morgen indien er geen verandering is contact op met de klantsenservice. Zij kunnen je hiermee helpen. |
|
|
#
Bericht: 10-02-2012 11:51
Ik heb de oordopjes al even in gebruik nu en heb hier een vraag over. Op het moment dat ik ze niet in heb zegt men in mijn directe omgeving ze bijna niet te horen, maar zodra ik ze in mijn oren doe krijg ik ‘klachten’ dat ze last hebben van het geluid. Is het normaal dat in-ear oordopjes meer geluid voor anderen genereerd als ze in je oren zitten? Wat kan ik hier aan doen? |
|
|
#
Bericht: 11-02-2012 10:15
|
|
#
Bericht: 14-02-2012 17:53
|
|
#
Bericht: 18-02-2012 14:11
Hoi Vesim, ik denk dat we per ongeluk je eerdere berichtje op het forum over het hoofd gezien hebben. Excuses hiervoor. Ik zal na het weekend een verzoek naar de klantenservice sturen om contact met je op te nemen. Mocht dit niet gebeuren, laat het me dan even weten, zodat ik er opnieuw achteraan kan gaan voor je. Edited by: Vincent |
|
|
#
Bericht: 23-03-2012 19:33
Ik heb ze nu in huis. Helaas is het geen duopack (iBood medewerker in slaap gevallen tijdens het inpakken?) maar ze klinken lekker. Net zo goed als mijn 90 euro dure Sennheissers. En dat is best wel grappig aangezien ik deze er als cheap@$$ bij wilde hebben, voor onderweg etc. Maar voor dat geld (ook al heb ik nu dus het dubbele voor betaald ;) ) is het zeker goed spul
|
|