- Forum
- /
- Product forum
- /
- Duopack Philips In-Ears SHE9800 met akoestische afstemming door Philips iLab voor dieper en krachtiger geluid!
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 21-01-2012 00:00
Duopack Philips In-Ears SHE9800 met akoestische afstemming door Philips iLab voor dieper en krachtiger geluid!Pompende bassen, dikke beats en vette licks gaan vaak gepaard met zwetende hoofden, klamme oortjes en rooie kopjes. Tenminste, als je met de zon op je bol buiten op het plein of in een overvolle trein een beetje relaxed wilt genieten van je muziek. Want iedere liefhebber weet het: een beetje fatsoenlijk van muziek genieten doe je het liefst met een zo groot mogelijke koptelefoon op. Dat levert met een beetje hitte heel wat klamme belevenissen op. Daarom levert Philips deze SHE 9800 In-ear hoofdtelefoon. Die klinkt als muziek in je oren. Wat natuurlijk een cliché van jewelste maar ook een waarheid als een koe. Want zodra deze oortelefoons zich in je oortjes nestelen ervaar je een superieure geluidsreproductie met verbluffende helderheid. Het brede klankbereik van deze hoofdtelefoon, zeer nauwkeurig afgesteld door het toonaangevende Philips iLab, zorgt voor een onvergetelijke luisterervaring. De specifiek ontworpen 13,5mm microdrivers zorgen voor een extra diep basgeluid en een breder dynamisch bereik. De onderliggende iLab-technologie zorgt voor nog meer lage frequenties en helpt bij het creëren van gebalanceerder en nauwkeuriger geluid dan het geluid van traditionele oortelefoons. Op basis van grondige kennis over de anatomie van de menselijke gehoorgang, past de gebogen akoestische vormgeving de hoek van de luidsprekerbuis en het oordopje aan de vorm van je oor aan. Geluid wordt rechtstreeks naar je oor geleid en bovendien ontstaat er een perfecte afsluiting van omgevingsgeluid, zodat je naar je muziek kunt luisteren op een minder hard geluidsniveau. Voortaan levert dit duopack Philips SHE 9800 In-Ears met akoestische afstemming door Philips iLab jou dieper en krachtiger geluid, de rode oortjes zul je zelf moeten regelen!
![]() |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:02
Maar wel weer zoals we van Ibood gewent zijn, een enorme prijpakker! |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 08:43
Op Geniuslab.nl staat hij voor de zelfde prijs dus als hij hier is uitverkocht hebben ze er daar nog wel een paar! Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 09:06
Dit is een duopak, slimmerd ;-) |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 09:07
Alleen heb je er daar maar eentje voor die prijs. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:02
mooie ibood, helaas 5,95 euro verzendkosten (zoals altijd). Heb eerder in-ear oortjes van philips gehad en die waren top! dus ik heb er vertrouwen in :) |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 01:51
stop te zeuren voor de 6 euro verzendkosten (dat zult ge altijd moeten betalen bij eendert welke on-line wikel) !!! Het blijft een top prijs voor wie vier oren heeft of voor wie het met een kennis kan delen ;) |
|
|
#
Bericht: 28-01-2012 16:29
ik heb 4 oren |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:03
|
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:04
Hé deze heb ik destijds voor een heel stuk meer gekocht en dit is nog een dubbelpack ook. Goede dopjes wat mij betreft, helemaal voor dit geld. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:08
Dit zijn echt fantastische oortjes, zeer dynamisch laag, vrij analytisch hoog en een heel brede soundstage. Echt een aanrader, vooral voor de prijs. Als ik een nadeel mag noemen, dan is het dat ze geen remote control hebben op de speakerdraad. Al meer dan een jaar naar volle tevredenheid in gebruik. De kabels zijn mooi flexibel, de connector is van metaal, met het eerste stukje een rubber “tussenstukje” tussen de kabel en de connector, zo ook bij de “splitter” voor de 2 oortjes. Echte kwaliteitsoortjes dit. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:14
Wow dit is zeer goedkoop en Philips (In-Ear) oortjes tot nu toe altijd super. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:24
Verdomme, dit is verleidelijk. En ik gebruik niet eens echt een MP3 speler…. :) |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:24
Een van de weinige dingen die Philips nog wel kan… |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:29
Mmm, verwachte verzenddatum van dit product is 30 november 1999?? |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:33
Ja, dat had ik nou ook.. Verder ook nog steeds geen bevestigingsmail… |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:35
Same here.. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:36
Jup, me 2 |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:42
Dat van de datum heb ik ook, mail inmiddels wel binnen gekregen.. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 01:50
30 januari 2012, klinkt dat beter? ;) |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:34
een vraagje ik heb nu sony’s kheb mij over een eindje skull candy’s gekocht ook in ears maar als ik in moto rij dan zitten ze niet comfortabel de sony’s wel hoe zouden deze zijn? |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 01:09
Ik weet het niet zeker van deze, ze lijken gewoon hard. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 02:08
Deze oordopjes hebben ze in deze design eerder uitgebracht, die oordopjes van toen bevatten uiteraard niet dezelfde technieken als de iBOOD van vandaag, maar ze zaten enorm goed. Ik kan me zelfs nog herinneren dat ik er wel op een kussen mee kon liggen zonder mijn oren pijn te doen. Ook kan ik nog wel herinneren dat er veel nadruk werd gelegd op de bass weergave zonder de mid en hoge tonen te veel weg te drukken. Of ze comfortabeler zitten dan de i.e.’s die je nu hebt kan ik niet zeggen maar hierbij wil ik ook wel zeggen dat het niet verstandig is om met afgesloten oren op een motor aan het verkeer deel te nemen. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:34
ze zijn besteld, alleen die verwachte verzenddatum zit mnij dwars :) ——————– Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 30 november 1999.Laat je vrienden weten wat je gekocht hebt We wensen je veel plezier met je aankoop!Team iBOOD. ——————-
|
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 01:29
ik zou haast dit willen bestellen om zo’n time machine mail te ontvangen :P maar nee ben al voorzien van oordopjes |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 00:45
De bevestigings mail zegt aflevering: een week na betaling. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 01:57
Inmiddels zegt “mijn iBOOD” verwachte verzend datum: 30 januari 2012 |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 01:04
De volgende iBood is een tijdmachine, dan kun je’m zelf ophalen. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 01:05
Waren het die Sony oortjes, dan had ik het gedaan. Maar deze lijken me niet erg comfortabel met een helm op. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 01:18
Een ‘gewone’ koptelefoon zou misschien ook wel eens leuk zijn voor de verandering, een Sennheiser HD 518 bijvoorbeeld. :P |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 01:36
Ik heb hem besteld met paypal. Ik moest geld toevoegen van mijn bankrekening naar mijn paypal. Dat deed ik maar daarna hoode ik niks meer… hebben jullie mijn bestelling nu wel goed doorgekregen?
Ik hoor het graag |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 01:53
Als je bestelling bij ‘Mijn iBOOD’ staat, dan is je bestelling goed doorgekomen. |
|
|
#
Bericht: 22-01-2012 02:47
hij staat niet bij “mijn ibood” en ik heb wel betaald!! ik raak nu zenuwachtig… |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 01:51
De Sony i.e. headphones begonnen voor mijn gevoel erg snel schel te klinken (na een half jaar). De bass is niet meer zo diep als toen ze nieuw waren en dat is jammer, want na 8 maanden intensief gebruik zijn ze nog steeds niet kapot. Volgens een aantal reviews zijn deze i.e. headphones van Philips goed te doen en is de prijs/(geluids) kwaliteit zeer gebalanceerd. Sommige reviews zijn zelfs lovend maar deze reviews zijn dan ook niet gedaan door audio puristen, dat is oke want dat ben ik ook niet. Al met al heb ik (hoop ik) over een tijdje weer volle diepe bass geluidjes in mn oren. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 01:52
Mooie deal Zeeeer goede headphone ik heb ze en nu weer! |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 07:02
Iemand die weet of dit goed gaat in combi met mijn HTC Desire en een Nokia E73? |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 17:26
ik heb zelf een nokia 5230 en als ik daar normale oordopjes op aan sluit geeft hij zelf al aan microfoon van telefoon gebruiken dus als je gebeld word heb ik het geluid van mijn oortje en spraakverkeer zo gezegd via mijn telefoon |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 08:38
Deze Duopack Philips In-ears heb ik enige tijd geleden ook op Ibood aangeschaft. Voor circa één jaar ging het goed, super geluid. Toen ineens viel het geluid in het linkeroor weg. Er leek niets mis te zijn met het oordopje zelf, maar verder geen geluid. Toen ik de twee set wil gebruiken (lag nog ongeopend in een la) deed die het ook niet. Helemaal niet. Stomme pech? Hoop het wel want deze waren geweldige In-ear oordopjes. Iemand soortgelijke ervaringen met vorige Philips In-ear setje van Ibood? |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 08:57
Ik denk dat het heel normaal is dat zo’n dopje na een jaar kapot gaat bij intensief gebruik. Dat komt omdat kabelbreuk onvermijdelijk is op ten duur. Dat hebben alle merken die ik tot nu toe heb gehad, en ik ga echt heel netjes met mijn spullen om. (Sony, Sennheiser, Apple) Dat je 2e headset nieuw uit de verpakking het niet deed is domme pech denk ik. Heb je wel even een andere mediaplayer gebruikt om te testen of het daar aan lag? Gelukkig hebben deze 2 jongens 2 jaar garantie. Binnen 2 jaar ben je wel toe aan je 2e setje denk ik, en kan je de garantie claimen. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 08:43
Hallo, |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 08:53
De oordopjes die geleverd worden zijn gewoon heel slecht heb ze namelijk ook twee keer gehad, heb nu soortgelijke oordopjes als die van de Ibood en die blijven veel beter zitten en het geluid is een wereld van verschil. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 09:23
Mooie aanbieding! Ik stond op het punt ze te bestellen toen ik me herinnerde dat ik nog een akkefietje met iBood heb openstaan, waardoor ik nu toch maar afzie van de bestelling. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 09:36
Ik heb inmiddels in “mijn ibood” gekeken en daar staat er dat mijn bestelling betaald is maar heb geen bevestiging mailtje ontvangen? |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 09:37
Ik heb deze oordoppen, heb ze nu zeker 1 jaar. Toen had ik ze online gekocht voor €35,-. Was verbaasd hoe goed de bas was. Na 2 or 3 maanden gingen ze stuk en kreeg nieuwe. Deze heb ik nog steeds en heb ze vaak gebruikt, ga er ook niet zo zacht mee om. Dus bouwkwaliteit is wat mij betreft nog voldoende. Het grootste voordeel aan deze oordoppen, naast het geluid, is dat ze niet je oren helemaal afsluiten zoals andere inear oordoppen dat wel doen. Dus er is geen extra luchtdruk in je oren door de oordoppen. Mocht je daarom inear oordoppen niet goed vinden, deze is een uitzondering. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 09:41
Kunnen deze oordopjes ook gebruikt worden om op de pc muziek te luisteren met oordopjes in? |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 15:16
Ja, ik gebruik ze voor mijn laptop. Bij mijn desktop werken ze ook maar dan moet ik ze achterin inpluggen en de desktop staat onder mijn bureau waardoor de bedrading net iets te kort is. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 10:30
Ik heb er vorig jaar via ibood erg gelijkaardige Philips in-ear oortjes gekocht, die zijn ECHT geweldig ! 3 maten van stopjes, nooit oorpijn, je moet je geluid niet hard zetten, want ze sluiten je oor goed af, zodat omgevingsgeluid helemaal wegvalt. m’n computervolume staat op 2/30 en dan het volume van het muziekprogramma op <50%.
heerlijke Philips technologie |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 10:32
Ik vind persoonlijk altijd de bass van vrijwel alle Philips geluids-producten (of het nou koptelefoons, stereosetjes of iPod-docks zijn) overdreven aanwezig. Daarom heb ik de afgelopen 20 jaar eigenlijk steeds niet voor Philips gekozen als ik iets kocht. Kan een gebruiker mij vertellen of deze “overdreven” bass ook in deze oordopjes aanwezig is? Als je de geluidsdrager op een equaliserinstelling zet zonder verzwaarde bass, is hij dan nog steeds overheersend? Misschien moet ik ook nu de gok gewoon weer niet wagen, anders stoor ik me er weer zo aan… :S |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 10:39
fijn besteld (hoop ik)
Helaas, je betaling is nog onzeker. Sluit deze pagina niet! We controleren je betaling over 0 seconden opnieuw. Er is iets misgegaan bij het controleren van de status van je betaling. We weten daarom nog niet zeker of je betaling gelukt is. We blijven gedurende vijf minuten de status van je betaling elke 10 seconden controleren. Zodra wij een definitieve status van je betaling ontvangen zal de bestelling direct worden afgerond en ontvang je bij een succesvolle betaling een bestelbevestiging per e-mail. Maar let op, verlaat je deze pagina voordat er een definitieve status bekend is dan kunnen we het bestelproces niet correct afronden en zal bij een succesvolle betaling je bestelling worden geannuleerd en het totale bedrag worden teruggestort op je rekening. |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 10:44
werken deze ook op een iphone 4?
|
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 11:11
Top. Mijn vorige philip ep830 gingen snel kapot. En ik ging nooit meer in-ears kopen maarja… Als ze niet goed zitten versluis ik ze wel door voor een tientje |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 11:29
kunnen ze ook op ipod..? |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 12:08
Natuurlijk, deze oortjes werken op elk apparaat met een 3,5mm jack ingang. :) Dus ja, ook op een iPod. :) |
|
|
#
Bericht: 21-01-2012 12:25
thanx :) bestellen dan maar |
|