- Forum
- /
- Product forum
- /
- Gezond Nieuwjaar! met deze Beurer BG17 glazen lichaamsanalyse weegschaal!
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 01-01-2012 00:00
Gezond Nieuwjaar! met deze Beurer BG17 glazen lichaamsanalyse weegschaal!We bladerden laatst door de krant en plots viel ons oog op een nieuwe uitdrukking: bikinistress. We kennen werkstress, examenstress en zelfs kinderstress, maar bikinistress was nieuw voor ons. Wat blijkt nou: mensen maken zich zorgen om hun figuur. Ziet dat er wel een beetje redelijk uit in badkleding? Want nu we de feestdagen weer achter de kiezen hebben, letterlijk, en het nieuwe jaar weer begonnen is, kijken we alweer uit naar het volgende hoogtepunt: de zomer! Eerlijk: hoe eerder alles weer strak is, hoe beter. Toch? Dus, om je stress wat te verlichten hebben we vandaag deze Beurer BG17glazen lichaamsanalyse weegschaal voor je. Deze stijlvol uitgevoerde weegschaal vertelt je alles over je gewicht. In een oogopslag zie je op het scherm wat je gewicht is en of dat nog badpakproof is. Ook als je buikje wat groter dan gemiddeld is: dankzij het extra grote display zie je in een oogwenk of jouw bikinistress terecht is. De weegschaal is vervaardigd van gehard veiligheidsglas en de teller kan verder gaan dan gezond is voor de meeste mensen want die geeft er pas bij 150 kilo de brui aan. Verder heeft de weegschaal twee geleiders van geborsteld staal waarmee je vetpercentage, lichaamsvochtpercentage en spiermassa gemeten kunnen worden in stappen van 0,1% nauwkeurig. De Beurer heeft 10 geheugenplaatsen en herkent 5 niveaus van lichamelijke activiteit. Met deze weegschaal hou je een oogje op je gezondheid en op je portemonnee. Check regelmatig of jij strandproof bent en kom van die bikinistress af. Gezond Nieuwjaar, met deze Beurer BG17 glazen lichaamsanalyse weegschaal!
![]() |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 00:17
jeej wat een knaller van formaat bij deze nieuwjaarseditie |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 00:24
kan al direct helpen bij de goede voornemens.
ik ben tevreden met mijn medisana dus deze niet nodig |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 00:29
was voorspelbaar maar niet erg origineel en de goede wensen zijn bij sommigen al vergeten … trouwens allen een prettig en voorspoedig 2011 met vele plezante aanbiedingen bij iBood |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 00:46
allemaal de beste wensen en de beste koopjes voor 2012 was precies een jaar geleden niet ook al een weegschaal |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 01:11
vorig jaar niet maar in 2009 ook een weegschaal, een Tanita, heb ik toen gekocht, werkt nog altijd prima, helaas niet veel geholpen (allereerste product op het productforum) |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 01:23
Juist wat ik nodig heb. Mijn huidige begint wat gek te doen, … of ligt het aan mij ? |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 02:11
Hoe kan de weegschaal vet, water en spierpercentage berekenen aan de hand van gewicht en lengte? Elke mens is anders hoor en daar kun je niet zomaar via gewicht laten berekenen. 70 kilo wegende man van zelfde lengte met meer vet is anders dan 70 kg wegende man met meer spieren… Ja daarom vind ik raar dat je aan de hand van gewicht kan bepalen. Daar zijn teveel factoren afhankelijk voor. Ik vind het daarom maar een reclamepraatje. Voor gewicht-lengte verhouding kan je wel zeggen of je ongeveer goed zit, maar niet dat je meer moet sporten. Dat heeft niks mee te maken met gewicht-lengte verhouding. Weegschaal kan niet zien dat je weinig beweegt hoor. Denk ook erom dat mensen ook bepaalde stofwisseling heeft. Met goede stofwisseling kom je niet snel aan, en met tragere wel. Ook dat kan weegschaal niet gelijk conclusie uit trekken. Je moet zelf kijken of je niet te vaak ziek bent (slechte eten / weinig fruit) of dat je toilet gang niet teveel ruikt. Zo kun je zelf oordelen of je lichaam gezond is of niet. Als je zelf goed voelt en fit bent, dan hoef je niet steeds zorgen maken om spier, water of vet gehalte. Verder gelukkig nieuwjaar 2012! |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 02:22
weerstand over je lichaam, zitten nog wel wat haken en ogen aan, met eelt en dergelijke naar het schijnt. Maar weerstand is de techniek waar deze waarden op worden bepaald. Het is dus iets meer dan alleen een weegschaal. welkom in de 21e eeuw. |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 02:22
Volgens mij meet hij het gewicht en berekend hij naar aanleiding van leeftijd, lengte en gewicht de spier, vet, water en body massa Is een indicatie Gezond eten en leven is natuurlijk altijd belangrijk Jij ook een gezond 2011 |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 02:30
Het werkt zoals erikader het uitlegt.
|
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 02:20
Prima weegschaal Ik neem er een en nog 5 jaar garantie ook Heb hem nog niet goedkoper kunnen vinden op internet en volgens mij wel een goed Duits merk Een gezond 2012 !!!
knallend het jaar in |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 06:12
Leuk! Was net wat ik nog nodig had! Gekocht =) |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 12:11
Besteld, maar 5 jaar garantie betwijfel ik. |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 12:53
Gekocht! De madam zal blij zijn ;) |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 13:22
Als je echt bezig wilt zijn met je vetpercentage verlagen, koop dan een huidplooimeter. Deze dingen zijn zo onnauwkeurig als t maar zijn kan. Verder wel een goede globale indicatie :) Oh en voor de mensen die niet weten hoe die het vetpercentage meet: |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 16:43
Hoe werkt dat met die Lithium-batterij? Betekent dat om de zoveel weken adapter aansluiten, en paar uurtjes opladen? |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 17:25
Zal wel zo’n CR2032 knoopcel zijn, die koop je voor bijna niks meer tegenwoordig al een kaar vol bij de Action of Euroshop. Dus niet opladen! |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 17:58
Ik heb de manual gedownload. Het betreft een 3V lithium battery CR2032. Een (nieuwe) batterij gaat, bij 3x daags gebruik v.d. weegschaal, ongeveer 2 jaar mee.. De meegeleverde CR2032 is niet oplaadbaar (batteries should not be charged). Tegenwoordig zijn er oplaadbare CR2032 batterijen te koop (tot 400 laadcycli). In de manual staat echter om geen oplaadbare batterijen te gebruiken (this may damage the unit).
|
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 18:27
Duidelijk, bedankt! |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 20:00
Ik wil bestellen, maar ik kreeg “Sorry, er is een fout opgetreden”. Wanneer ik nogmaals probeer komt er op dat er een betaalproces bezig is. Ik hoop dat dit in orde komt… |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 20:03
Ik heb proberen te bestellen maar kreeg de fout “Sorry, er is een probleem opgetreden”. Bij het nogmaals proberen kan ik niet bevestigen omdat er reeds een betaalproces in gang is… |
|
|
#
Bericht: 01-01-2012 21:19
Het feit dat deze weegschaal zaken als vetpercentage en lichaamsvocht meet, moet je met een grote korrel zout nemen. Ik heb zelf ook een weegschaal als dit – maar gekocht puur voor de weergave van het gewicht en niet alle andere tierelantijn – en elke keer dat ik weeg is het vetpercentage e.d. weer anders dan de weging daarvoor. Het enige waar je dan ook waarde aan moet hechten bij elke weegschaal zoals deze is het aangegeven lichaamsgewicht en niets anders. Dat, of je moet willen geloven dat die ene weegschaal die ik heb gekocht van het begin af aan niet goed functioneerde en daarom steeds veranderende waarden aangeeft…. |
|
|
#
Bericht: 07-01-2012 09:59
Heeft iemand die deze besteld heeft al een melding gehad van verzenden? |
|
|
#
Bericht: 07-01-2012 10:43
Bij mij stond er tussen de 7-10 werkdagen en ik heb ook nog niets gehoord, maar dat kan dus kloppen. Even geduld nog… |
|
|
#
Bericht: 08-01-2012 13:23
Ik heb hem op 1 januari besteld, maar verder ook nog niks van gehoord. Ben inderdaad wel benieuwd naar hoe en wat. |
|
|
#
Bericht: 08-01-2012 14:39
Hier ook nog niets gehoord, en status op de website geeft ook niets aan. Ben benieuwd wanneer er iets komt. |
|
|
#
Bericht: 08-01-2012 15:25
Hier ook nog niets gehoord. Status van deze bestelling via ‘mijn ibood’ blijft tot nu toe staan op ‘betaald’. Hoop niet dat deze dagaanbieding een ‘probleemgevalletje’ gaat worden :S. |
|
|
#
Bericht: 09-01-2012 12:07
ja is niet te hopen! bij mij staat hetzelfde Status: besteld |
|
|
#
Bericht: 09-01-2012 12:08
1/1/12 was deze aanbieding met een levertijd van 7-10 werkdagen. Vandaag is werkdag 6. Nog even geduld aub. |
|
|
#
Bericht: 09-01-2012 12:08
foutje!! moet natuurlijk zijn: betaald :-) |
|
|
#
Bericht: 10-01-2012 11:36
Helemaal gelijk, bestelling is zojuist afgeleverd, ziet er goed uit. |
|
|
#
Bericht: 09-01-2012 12:10
Thanks ‘mod’ voor snelle reactie! maar liever product sneller thuis!!! Gr. |
|
|
#
Bericht: 09-01-2012 17:12
Mailtje gehad, bestelling is verzonden. Zal dus bij de andere kopers ook spoedig wel in orde komen. |
|
|
#
Bericht: 10-01-2012 16:33
vandaag weegschaal ontvangen, werkt langst geen kanten. gewicht blijft hangen op 88888, zou na 2 sec op 0.0 moeten springen. doet hij dus niet. hoera weer een hoop miserie met terugsturen enz |
|
|
#
Bericht: 12-01-2012 16:04
Die van mij doorloopt alle getallen tussen 0 en 100, lijkt op een gokkast en kiest daarna een willekeurig getal. soms doet ie niets en blijft op 0 staan. waardeloos, deze kan weer terug! |
|
|
#
Bericht: 10-01-2012 19:17
vandaag weegschaal ontvangen en precies zelfde probleem als hierboven gepost. werkt niet arghhhhhhhh hatelijk@@@!! |
|
|
#
Bericht: 10-01-2012 19:58
heb je net hetzelfde probleem? indeed hatelijk, heb alles geprobeerd. batt eruit gehaald. niets hielp. pffft |
|
|
#
Bericht: 10-01-2012 22:46
Snelle eerste test na ontvangst: 1. Batterij-bescherming verwijderd (rode “lintje”) 2. op weegschaal gaan staan (display toont 8888, daarna 0,0 … daarna niets) 3. daarna kort weegschaal “aangetikt” –> display toont 0,0 –> op weegschaal gaan staan –> Display toont correct gewicht. 4. Voorlopig lijkt de weegschaal hier dus goed te functioneren. Morgen ga ik met de andere metingen aan de slag. |
|
|
#
Bericht: 10-01-2012 22:53
heb alles geprobeerd. batterij erin en eruit/ zelfs nieuwe gedaan. dat ding komt nooit op 0, maar blijft schommelen… |
|
|
#
Bericht: 11-01-2012 00:41
Ook vandaag de weegschaal ontvangen, helaas schommelt het gewicht wat hij aangeeft, kan zomaar 2kg schelen. Waardeloos!
|
|
|
#
Bericht: 11-01-2012 11:42
petruss Gisteren ontvangen, helaas geen gebruiksaanwijzing in ‘t Nederlands, wie kan me helpen ? b.v.d. |
|
|
#
Bericht: 11-01-2012 11:49
Van de BG17 is er geen NL handleiding als ik het goed zie op hun website. Mocht engels een probleem zijn, neem dan contact op met de klantenservice wellicht kunnen zij iets voor je betekenen. |
|
|
#
Bericht: 11-01-2012 12:58
op internet staat een Nederlandse handleiding, ff googlen en je vind het wel. google is je vriend ;) werkt de jouwe zonder problemen? |
|
|
#
Bericht: 14-01-2012 23:43
Nog steeds niets ontvangen, waar kan ik terecht voor meer duidelijkheid |
|
|
#
Bericht: 18-01-2012 12:29
Beste iBood. Toen mijn bestelling uitbleef, heb ik braaf een mailtje gestuurd, om te melden dat er ergens een fout werd gemaakt, want dat de weergegeven status van mijn bestelling niet overeenkwam met wat ik ervan wist. Ik heb voorgenoemde mail verzonden via het contactformulier. Schijnbaar is er daarmee echter iets mis, want ik heb – net als bij voorgaande mails die langs die weg verzonden werden – nooit reactie gekregen. Omdat ik desalniettemin als klant zelf graag dit dossier wil opvolgen – hoewel jullie er dus hoogstwaarschijnlijk niet eens van op de hoogte waren – geef ik hierlangs maar even mee dat mijn bestelling ondertussen terecht is, en dat het blijkbaar werkelijk enkel ging om een foutieve weergave op de website van TNT – allesbehalve handig, maar spijtig genoeg ook niet ongewoon. Ik doe dat via dit forum, omdat ik vreemd genoeg nooit een persoonlijke reactie of zelfs maar een geautomatiseerde email heb ontvangen waarin mij werd verzekerd dat er iets met mijn vraag zou worden gedaan, en ik aldus ook geen mogelijkheid heb om jullie in een reply, via een tracker of met een eventueel ticket-nummer de veranderingen in dit dossier mee te geven. De eenvoudigste verklaring is wellicht een foutieve verwerking van het formulier. Daar dit forum gelukkig wel werkt, zet ik deze melding met plezier op deze plek. Ook wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om mee te geven dat, ondanks dat ik de bestelling gisteren heb ontvangen, de weergave bij TNT ondertussen door de gewijzigde omstandigheden wel klopt, maar de status in het tabblad “mijn bestellingen” niet meer correct is. Deze staat namelijk op “verstuurd”, niet op “afgeleverd”. In ieder geval hoop ik dat jullie op zijn minst het ondertussen befaamde contactformulier kunnen nakijken en eventueel kunnen uitbreiden met een automatische mail ter bevestiging, al was het maar om toekomstige klanten beter van dienst te kunnen zijn. Wat betreft de status-meldingen, dat is een wel vaker voorkomend probleem bij TNT, waaraan dus wellicht niet meteen meer gedaan kan worden dan het bij hen aankaarten. Met vriendelijke groeten, (Korte versie: de bestelling is terecht, maar een compleet gebrek aan reactie zou toch eigenlijk niet mogen, eh ;-) ) |
|
|
#
Bericht: 19-01-2012 12:53
Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 20-01-2012 08:03
thx |
|
|
#
Bericht: 26-01-2012 15:36
Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 26-01-2012 15:58
Hi, de aanbieding is alleen op de dag van verkoop te bestellen. Houd de site goed in de gaten om de volgende weegschaal niet te missen! |
|