- Forum
- /
- Product forum
- /
- Acer Liquid MT Smartphone met Android 2.3, 5 Megapixel camera en 3,6 inch touchscreen
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 29-12-2011 00:00
Acer Liquid MT Smartphone met Android 2.3, 5 Megapixel camera en 3,6 inch touchscreenHeb je ook niet af en toe het idee dat de meeste smartphones vandaag de dag steeds meer op elkaar gaan lijken en misschien zelfs wel een beetje saai overkomen? Behalve enkele uitzonderingen natuurlijk? Nou, iBOOD heeft vandaag zo’n uitzondering voor je: de Acer Liquid MT. De telefoon heeft een mooi gebogen chassis zowel aan de voorkant als de achterkant. Het 3,6 inch capacitive lcd-scherm met een 480×800 pixel resolutie is zelfs bedekt met glas dat mooi mee gebogen is. Wanneer je de telefoon van de boven of onderkant bekijkt zie je duidelijk de elliptische looks die de Liquid zijn zeer ergonomische vorm geven. Hierdoor is de Acer zeer gemakkelijk vast te houden en te bedienen met één hand. We vinden het bijna jammer dat Acer geen ruimte in de telefoon heeft gemaakt om wat sterke drank in te gieten, want dan zou het ook nog eens de perfecte veldfles zijn. Het scherm produceert 16 miljoen kleuren, wat ons pittig genoeg lijkt, en de tekst en iconen zijn zeer scherp. De knoppen op de Acer zijn tactisch geplaatst en makkelijk te vinden en te bedienen met je ogen dicht. Met het microSD-slot kun je de opslag van de telefoon uitbreiden tot maximaal 32GB en om lekker van start te gaan krijg je er alvast een 2GB kaartje bij. Foto’s maken doe je met de ingebouwde camera van 5 megapixels, die ook goed is voor video’s in een resolutie van HD 720p @ 30fps. Natuurlijk, de Acer heeft Wifi en Bluetooth aan boord en is geschikt voor alle GSM-netwerken en GPRS, EDGE en 3G. Niet alleen draait de Acer Liquid MT op de krachtige Qualcomm 7230 processor met 800 MHz, maar hij heeft ook 512 MB RAM-geheugen zodat alles lekker vlot en snel werkt zoals het laden van webpagina’s, media streamen, e-mailen, GPS kaarten en zoek-toepassingen, en een belangrijk effect is de ongekende efficiëntie van de accu. De Acer Liquid MT-versie draait op Android 2.3. Dit betekent niet alleen een nog snellere en betere werking van de telefoon, maar ook dat de Liquid is uitgerust met Acers nieuwe eigen user interface UI 4.2. De Liquid Metal heeft ook SocialJogge, een app en widget van Acer dat je helpt om je sociale media zoals Facebook en Twitter bij te houden. Uiteraard kun je de Acer Liquid naar hartelust pimpen en upgraden met apps uit de Android Market. Bovendien is deze Acer uiterust met Spinlets, een nieuwe dienst waarmee je gratis muziek kunt streamen. De Acer heeft ook een DLNA-mediaserver functie waardoor je alle media op je telefoon eenvoudig kunt delen of streamen naar je audioset of TV. Bereid je voor op een hele nieuwe ervaring met communicatie en sociale media met de nieuwste, verre van saaie Acer Liquid MT!
|
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:00
Is deze te flashen naar Gingerbread? |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:05
Ja. Ik heb de telefoon bij de laatste hunt gekocht en inmiddels draait er 2.3.6 op |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:07
Ok, in dat geval ga ik er over denken. Even een nachtje over slapen, niet uitverkocht raken graag. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 10:31
Kijk eens goed naar de eerste afbeelding. Verbeeld ik het mij of staat daar in het groene label toch echt 2.3 gingerbread? |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 10:32
Hmmm en volgens mij in de beschrijving van Ibood zelfs ook! Tsja, lezen is toch lastiger dan je denkt. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 12:33
@zork14, doe eens normaal. Vannacht stond er overal 2.2, dat hebben ze na vele vragende reactie vanmorgen pas veranderd in 2.3. Dat soort reacties zijn echt nergens voor nodig. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 20:48
ik heb de vorige gekocht en er staat inmiddels Android 2.6 op. inmiddels geroot om de standaard apps eraf te halen. werkt perfect en ziet er ook nog super uit |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 20:58
herstel 2.3.6 |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:00
Leuk, maar niet nodig. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:03
Has it enough power to run ICS (Android 4.0.x) smoothly, with XDA ROMs? |
|||||||
|
#
Dat vraag ik me ook af, kon op XDA alleen de S100 vinden. Iemand? |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 02:04
Reken daar maar niet op ! |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 04:16
I was asking if it had the horsepower, not if Acer would port ICS on it. The Samsung Galaxy S (first one) has an XDA build of ICS, which works fairly well and will be perfect in one month’s time. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:04
Eerste plaatje 2.2, als je ‘m vergroot 2.3, titel 2.2, verhaaltje 2.3? 2.2,5 dan maar? |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 08:20
Ik heb deze op 20 oktober gekocht toen hij aangeboden werd met 2.2. Hij was toen iets duurder, maar ik heb er wel alvast twee maanden veel plezier van en heb er absoluut geen spijt van dat ik hem toen gekocht heb.
Inmiddels draait er 2.3.6. op. Deze telefoon heeft niet genoeg intern geheugen om enorm veel apps te installeren aangezien niet alles naar de SD kaart kan worden verplaatst. Als je dat zou willen moet je maar een heel duur toestel kopen.
Zie in ieder geval ook de forum pagina’s van de aanbieding op 20 oktober. |
|||||||
|
#
Hoe onduidelijk kan het zijn….. ik zie bovenaan staan: Acer Liquid MT Smartphone met Android 2.2, 5 Megapixel camera en 3,6 inch touchscreen |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:06
is het nou 2.2 of 2.3? Wordt nl allebei vermeld: 2.2 in de tekst, 2.3 in het plaatje… |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:08
Hee EVA!!! (of xXeva),
hij is er hoor!! eindelijk je reactie bij de ibood tiplijn heeft zijn vruchten afgeworpen! |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:08
Afgaande op de regel: “FM-RDS-tuner (na upgrade naar Android 2.3)” denk ik 2.2 en kun je hem zonder problemen upgraden naar 2.3. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:11
Klopt, bij mij draait er 2.3.6 op. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:09
heb hier kapotte iphone 3gs, ga ik met deze teveel terug in de tijd dat het me gaat irriteren ? of is het ongeveer gelijkwaardig (of zelfs beter?) |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:13
beter dan iphone 3gs? no way |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:18
Qua specs in ieder geval bijna gelijk. :P Hogere resolutie, dat is zo een beetje het enige wat op de 3GS slecht was. Qua snelheid denk ik gelijk, aangezien iOS 5 niet meer zo soepel loopt. En tja, je zit niet meer aan iTunes vast. :P |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:30
Waarom zou deze in geen enkele weg beter zijn dan de iPhone 3GS? De iPhone is een al wat ouder toestel en heeft ook zo zijn beperkingen. Het enige waar je heel erg verschil in zult merken is het OS. Ikzelf ben heel tevreden over Android, daarnaast vindt ik ook Windows Phone (niet Windows Mobile!!!) erg prettig werken, maar over iOS was ikzelf wat minder te spreken. Dus je zult jezelf de vraag moeten stellen of je wilt overstappen naar Android. Voor de rest een leuk toestel voor een leuke prijs, natuurlijk geen high-end toestel zoals de Galaxy Nexus of Lumia 800, maar zeker niet verkeerd! |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 01:02
de 3gs is beter. oud os so what? 3gs maakt veel beter fotos, heeft meer en betere games, is mooier, etc. acer liquid mt is geen samsung galaxy s1! |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 02:57
yes way |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 04:22
I beg to differ! It’s way better than an iPhone 3G(S). Better specs, larger screen and Gingerbread (Android 2.3.6) beats whatever OS Apple allows on a 3G (I don’t thing iOS 5.0.1 run on 3G’s, but they run on 3GS’, with severe limitations, one of them being its slowness). Moreover, it looks like if you can do a bit of hacking, its specs are “just enough” to run Ice Cream Sandwich (Android 4). |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 09:43
Your talking about limitations of iOS then you talk about “hacking” to run ICS…. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:10
Zou het kunnen dat die richtprijs van 299 euro ook al van een hele poos geleden is? Zie hem enkel staan tussen de 160 en de 180. Hetgeen nog een redelijke korting is, maar bijlange niet zo spectaculair als hier wordt voorgesteld. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:28
Voorkom hier een hoop irritatie en Google een keer op “adviesprijs”. Dan kun je stoppen met hier dit soort vragen te stellen. Onze vorige 50 reacties lezen kan natuurlijk ook. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:32
Je kan ook gewoon antwoorden ipv hier met het vermanende vingertje te reageren. Vind dit allesbehalve respectvol. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:42
Jos, ik moet Nabuko hier toch gelijk in geven hoor… En volgens Acer is de adviesprijs toch echt wel € 199 hoor. Ik weet wel dat je graag de grote Jan of de grote Jos in U geval wilt uithangen, maar een beetje klantvriendelijkheid mag wel hoor. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 01:02
Ook Acer kan, indien Acer dit wenst, in zijn webwinkel periodiek korting geven op zijn eigen adviesprijs. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 02:14
|
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 02:18
Oops dat was een foutje van mij.Dat was geen MT. Echter. Ik heb nog nooit gezien dat een adviesprijs omlaag ging. Alleen straatprijzen gaan omlaag. Al zou die MT aangeboden worden voor €10,- blijft de adviesprijs gehandhaaft. Dus zeur daar niet zo over. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 10:37
Jos, iBood zélf zou wat aan die irritatie kunnen doen door deze zéér sterk overdreven ‘adviesprijs’ niet te gebruiken, maar de gebruikelijke winkelprijs daarvoor in de plaats te plaatsen. Ik denk dat juist de idioterie (ik ben zelf vaak schuldig geweest) van al die postings met irritaties over de overdreven korting welkom is voor jullie. Er wordt immers vollop gepost en op andere fora uitvoerig over gediscusieëerd… Overigens het is weer een schitterende ibood-aanbieding. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 11:54
Ik ben het volkomen eens met fuzzysham! |
|||||||
|
#
Hoe onduidelijk het ook in de tekst vermeld staat, het is hoe dan ook mogelijk om 2.3 erop te laten draaien. mariekew @ 29-12-2011 00:05 Ja. Ik heb de telefoon bij de laatste hunt gekocht en inmiddels draait er 2.3.6 op
|
|||||||
|
#
@Acer-Expert:
Klopt het dat dit toestel aan de zijkant (linkerkant) een soort van gleuf heeft in de plastic van het scherm van ongeveer een 3e millimeter breed? Verder, hoorde ik de vorige keer een paar klachten over ontvangen toestellen. Worden DOA’s omgeruild of gerepareerd? |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:38
Ik heb deze telefoon… En gleuf links? Nee. En over die ontvangen toestellen kan wel kloppen. Mijne was gelukkig niet DOA, maar die van mijn zus wel. Na lang mailen en bellen is haar gisteren (na 3 maanden!) eindelijk toegezegd dat ze een nieuwe krijgt. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 02:21
Lees de FAQ eens knul voordat je vragen stelt: QUOTE: “Het product is defect bij aankomst (DOA) Wanneer je een bestelling ontvangt, is het belangrijk dat je gelijk controleert of het product niet defect of beschadigd is. Als een product direct bij aankomst niet goed functioneert of helemaal niet werkt, dan spreken wij van een DOA (Dead on Arrival). De DOA dient binnen 7 werkdagen na ontvangst aangemeld te worden via Mijn bestellingen, te vinden onder Mijn iBOOD, op onze website.” |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 02:58
heb mijne via acer naar dynafix gestuurd.. ging prima |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 08:55
Beste Xaobotnik Als een product direct bij aankomst niet goed functioneert of helemaal niet werkt, dan spreken wij van een DOA (Dead on Arrival). De DOA dient binnen 7 werkdagen na ontvangst aangemeld te worden via Mijn bestellingen, te vinden onder Mijn iBOOD, op onze website. Let op! Als ook de omdoos van het product beschadigd is, meldt u het defect dan als een transportschade. Als het defect niet binnen 7 werkdagen wordt aangemeld, kunnen wij het niet meer in behandeling nemen als DOA of transportschade. Indien mogelijk zullen wij zorgdragen voor een vervangend product die kosteloos wordt verstuurd. In alle andere gevallen krijg je het gehele aankoopbedrag teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt. Je kunt de gehele procedure over service terugvinden op http://www.ibood.com/nl/nl/service/ |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 17:58
Knul, denk eens na. Bij veel merken is het zo dat ze meteen een nieuw exemplaar toesturen bij een DOA, zodat je niet hoeft te wachten op een gerepareerd of vervangend product na eerst door allerlei procedures heen te hoeven. Verschillende webwinkels hebben eenzelfde beleid. Ibood had dit formeel niet, maar deed het wel altijd. Dat is de reden dat ik en vroeg. Het deel dat jij uit de voorwaarden citeert, zegt hier helemaal niets over. Ik toets gewoon de service hier even, en het zou mooi zijn wanneer Acer hier hetzelfde beleid had aangehouden als eerder beschreven. Dit kan je echter niet altijd naar redelijkhed verwachten, vandaar dat ik ernaar vroeg. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 18:00
Voor alle duidelijkheid, bovenstaande relpy was @demoleman. @ Acer-Expert: Duidelijk. Bedankt voor het antwoorden. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:11
cool +20€ goedkoper dan thephonehouse |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:14
Phonehouse is nu niet bepaald een goede vergelijking. Men vorige gsm (nexus S) was er 200 eur duurder dan elders …
Dit lijkt me wel leuk instap toestel. Verwacht gewoon geen high end performance :) |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:20
Bedankt voor de tip: voor die prijs haal ik hem toch liver daar Nu het doel van deze ibood is hiermee niet verdewenen (relecame maken voor het product) want door deze ibood ga ik hem waarschijnlijk wel halen als 2de phone :) |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:23
Sorry 4.09€ verschil (calculatie fout) |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:17
@Acer-Expert: Uit welk materiaal is het touch gedeelte gemaakt? Krasvrij of niet? |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 01:41
deze vond ik bij een review…
“There are a few issues, however, the screen is not scratch-resistant and doesn’t have the smudge-proof coating many high-end handsets do.” |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 02:59
bestel hier gewoon een screen protector.. omg.. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:23
Dit is gewoon een leuk toestel met alle functies die je maar kunt wensen voor deze prijs punt. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:28
Als dit nu eens een dual-sim was, dan ja… |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:31
Hey faalhazen, Bij het bovenste plaatje staat 2.3 gingerbread en bij het onderste plaatje 2.2 froyo. lekker verwarrend. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:34
Hear Hear! Helemaal mee eens. En als ik al zelf geen interessant model smartphone had was deze er eentje om eens goed over na te denken (om daarna dan misschien te moeten zien dat hij al uitverkocht is… grijns). |
|||||||
|
#
De tekstjes raken al es noch wal noch kant…
We vinden het bijna jammer dat Acer geen ruimte in de telefoon heeft gemaakt om wat sterke drank in te gieten, want dan zou het ook nog eens de perfecte veldfles zijn. … en hebben geregeld even weinig met het product te maken als de reacties soms van de klanten (mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa)… maar wreed origineel zijn ze wel. Dus voorzeker een bloemetje of een sigaar aan de copywriter(s) van iBood voor het opfleuren van de klokslagen twaalf. :-) |
|||||||
|
#
Voor nog geen 140e, ik heb hem nu zeker genomen, en dat met android2.3 en er komen nog updates op enige tijd, zo was dat ook met mijn tablet van 2.2 naar 2.4. hoger het is ook voor qr code reader Ik laat dit deze keer niet voorbij gaan, hij heeft er enige tijd geleden nog opgestaan,zelfde toestel. normale prijs 179 |
|||||||
|
#
Even over nadenken |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:33
ik heb deze keer mijn coupon ingewisseld voor gratis verzending
|
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:34
Ik heb deze telefoon 3 maanden geleden meegenomen. Fijn apparaat, en er draait inmiddels 2.3.6 op. Doet precies wat je kan verwachten voor low budget smartphone. Navigatie zoals Sygic (voorheen mcguider) loopt vloeiend en zonder problemen, en ook hele snelle GPS lock. Menu werkt eenvoudig en scherm reageert zeer goed. Enig klein nadeel vind ik dat typen nog wel eens lastig kan zijn, het virtueel toetsenbord reageert niet altijd even natuurlijk (wat bv bij HTC en iPhone beter werkt). Batterij gaat bij normaal gebruik ongeveer 2 tot 3 dagen mee (met 2.3.6 erop) |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:41
Oja nog 1 puntje: De camera is echt van belabberde kwaliteit. Zelfs mijn oude BB maakte betere foto’s. Net als filmpjes trouwens. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 03:01
|
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 10:46
Gelijk geprobeerd, hele verbetering! thanx! |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:40
@ Product Expert
Is deze telefoon ook geschikt om te “What’s Appen” en andere kleine game apps te draaien? Is er voor dit model ook iets als een hoesje beschikbaar of een screen protector? Verder beschikt deze over een virtueel QWERTY toetsenbord of als rechtopstaand T9Abc en dwars QWERTY?
Ik hoor graag van u.
Edited by: Admin |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 01:08
Hoi Jordi,
Om jouw vragen alvast te beantwoorden: - De telefoon is geschikt voor WhatsApp en games die via de marketplace geïnstalleerd kunnen worden. - De telefoon wordt geleverd met hoesje, maar een screen protector, die er vaak standaard één opzit, zal mogelijk nog eentje gekocht moeten worden. - De toetsenbord is Qwerty voor zowel liggend als staand. Dit is eventueel aan te passen. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 00:43
Het lijkt me een beetje onprofessioneel om hier links van andere sites neer te zetten. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 01:18
@Acer-Expert Is het met deze telefoon ook mogelijk een WiFi hotspot te creëren? Of een andere vorm van thetering, via USB b.v? Ik weet ook dat er voor android een app beschikbaar is in de market, is het met die app dan wel mogelijk? |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 03:01
is met standaard android 2.3 al te doen.. heel simpel |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 01:21
sorry, zitten er hier nog gewone mensen op i.p.v.robots, wil gewoon iets speciaals kopen voor mijn zoon..is dit iets ??? of is het gelijk aan veel goedkoper? thanks
|
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 03:02
je kan hem zelfs sneller maken.. gaat prima |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 01:38
hey te gek hij is er weer de acer |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 01:41
Nee hoor, dat is nu juist de bedoeling om linken door te geven van het zelfde artikel, let op: hetzelfde artikel, met lagere of in de buurt liggende prijzen. Linken van ándere producten hebben geen nut en worden meestal verwijderd. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 01:44
Verder denk ik dat het straks een verrassing is of er nou 2.2 of 2.3 op staat als ie geleverd wordt: Met zo’n grote partij is het moeilijk te zeggen wat Acer erop gezet is. Feit is echter dat Acer zelf de update naar 2.3 ondersteunt met een OS update te downloaden van hun site. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 01:55
Ik heb deze telefoon 4 maanden geleden gekocht. En nu? Nu ligt die in de kast te verrotten. Wat een slecht ding zeg. Typen gaat moeilijk, hij maakt zeer slechte foto’s en filmpje’s, en de accu is ook een drama! Het was echt een verkeerde keuze. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 02:29
Of je kunt er niet mee omgaan. Of je had een zgn “maandagmorgen” exemplaar. Je had hem aan kunnen bieden voor reparatie. Mogelijkheden genoeg! |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 02:39
Accu drama is opgelost met android update. Gaat 2 tot 3 dagen mee, net als elke andere smartphone. Typen gaat prima, mits je met touch screen om kan gaan. En camera… Het is een telefoon, wat verwacht je verder voor deze prijs? Prima apparaat. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 03:03
ik sluit me aan bij demoleman |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 07:17
Ik had de Acer Liquid E een half jaartje geleden gekocht. Ik had ook zo’n maandagmodel dacht ik. Ik vind Acer zeker geen slecht merk, want was best tevreden van m’n telefoon, maar op die 6 maanden tijd, ben ik die 4 maanden al kwijt geweest aan reparatie. Eerst bluetooth module die niet werkt, net terug, blijkt dat de wireless module niet meer werkt, dan kan ik opeens niet meer bellen, terug reparatie, en nu is mijn scherm helemaal stuk. Ondertussen een andere gekocht. Als je géén maandagmodel hebt, kan ik alleen maar positief wezen over de smartphone. Nog één klein detail: Acer heeft een eigen update service die me irriteerde. Wekelijks zocht die naar updates, maar als die updater in actie kwam, kreeg ik om het uur de melding dat er geen updates waren. Vreselijk irritant, en niets aan te doen blijkbaar volgens Acer. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-12-2011 08:35
Mijn Acer ging ook in een half jaar tijd, twee keer kapot. De eerste keer reageerde het scherm niet goed meer. De tweede keer ging het apparaat spontaan aan-uit, aan-uit, etc. Beide keren zorgde Acer er voor dat het toestel werd opgehaald door UPC en weer gerepareerd terug kwam. Na de eerste reparatie werd mij geadviseerd om het toestel met de “acer-mode” te laten draaien in plaats van de “android-mode”. Dat had men alvast voor mij ingesteld. Bij de tweede reparatie zijn twee onderdelen vervangen: de “main bd.s100.v.1.3.w/shield” en de “sim bd.gasket.ab88″. Geen idee wat dat voor onderdelen zijn, maar misschien zegt het jullie wat. Het toestel kan nog geen dag draaien op de accu terwijl ik wifi, bluetooth en dergelijke uit heb staan. Als ik dit alles had geweten, had ik het toestel een half jaar geleden niet gekocht. |
|||||||