- Forum
- /
- Product forum
- /
- 2 paar Agloves Sport touchscreen handschoenen, ongekende precisie en nauwkeurigheid in het bedienen van je smartphone!
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 25-12-2011 00:00
2 paar Agloves Sport touchscreen handschoenen, ongekende precisie en nauwkeurigheid in het bedienen van je smartphone!Met dit schrale weer zul je het waarschijnlijk betreuren dat je gekozen hebt voor een mobiele telefoon met touchscreen. Want, doe jij je handschoenen uit om een SMS-bericht te sturen, met het risico dat je lieftallige klauwtjes eraf vriezen? Nou, wij niet. Niet met dit weer. Zoals je waarschijnlijk wel weet, of niet, vereisen capacitieve touchscreen-apparaten zoals veel smartphones en tablets kleine hoeveelheden electrische spanning van je vingertoppen om te kunnen werken. Dat is de reden waarom het niet werkt als je een dikke (maar warme!) handschoen tussen je vinger en het scherm houdt. Eventuele oplossingen? Nou, we hebben even gedacht aan een draagbare-opklikbare-scherm-en-vingerverwarmer, of zoiets, maar die zijn nog niet echt beschikbaar en evenmin hip. Wel zagen we bij de bushalte een meisje met handschoenen met funky afgeknipte vingertoppen emailen met haar smartphone. Volgens haar werkte dat wel, behalve dan dat haar ontblootte vingertoppen na verloop van tijd bijzonder ongezonde kleuren kregen. Dus gingen we verder met onze zoektocht en ontdekten deze Agloves Sport. Die zijn zacht, warm, elastisch en ietwat pluizig gebreid. De handschoenen zien er geweldig uit aan je handen, en hebben geen raar funky design zonder vingertopjes. De Agloves Sport zijn ontworpen om je lekker warm te houden met een behaaglijke manchet die de wind buiten houdt, en zilver nylon dat de warmte bínnen houdt. En die zilveren vezels zijn het allerbelangrijkst, want die geleiden de bio-elektriciteit van je handen, dóór de handschoenen, naar de touchscreen, waardoor je met een ongekende precisie en nauwkeurigheid je smartphone bedient, met handschoenen aan! Wij zeggen: perfect! De Agloves Sport zijn compatibel met alle capacitieve touchscreen apparaten, waaronder (maar niet beperkt tot!) Telefoons, camera’s, multimedia-apparaten, game-systemen, fietscomputers en nog veel, veel meer. De handschoenen kunnen met de hand worden gewassen in koud water en zijn voor een groot deel gemaakt van acryl, zodat ze ademend zijn. In de Duopack van vandaag zitten een paar in maat XL en een paar in maat ML die zo rekbaar zijn dat ze aan een breed scala aan handen zullen passen. Houd je handen warm en blijf ook in de winter genieten van je touchscreen telefoon, met deze Agloves touchscreen handschoenen met ongekende precisie en nauwkeurigheid in het bedienen van je smartphone!
![]()
|
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:02
Merry X-mas!! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 13:36
Fijne dagen!, en een Gezond en Gelukkig 2012! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:03
Wat is de maat ML!? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:03
Prettige Kerstdagen, jammer, Geen sneeuw. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:04
Fijne kerstdagen! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:04
Vrolijk kerstfeest. Kan iemand mij uitleggen wat ML voor een maat is? En wat XL is? Er zijn ook echte handschoen maten van 4 tot 12 ofzo in stapjes van een half. Dan heb ik een beter beeld van hoe groot/klein ze zijn. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:05
Jammer dat het in XL enkel beschikbaar is. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:08
Moge het nieuwe jaar u veel wijsheid brengen. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 13:35
+1 jos :P |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:06
Frohliche Weihnachten |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:06
Maat:
Goeie handige handschoenen. Maar als het echt koud wordt moet je iets anders gaan zoeken. Typen werkt uitstekend op mijn 4″ smarthpone, mijn broertje met zijn 3.7″ phone heeft er wat meer moeite mee. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:10
Dit zijn echt de allerbeste touchscreen gloves die er zijn!!! Heb ze zelf al, en mijn vriendin heeft laatst bij een andere dagaanbieding siite een rip-off gekocht maar die werken meer frustratie in de hand dan dat je er blij van wordt. Agloves daarentegen echt een aanrader!!! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:15
ik gebruik altijd het puntje van mn neus, werkt prima! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:18
Nog een eigenaar van een snot-pad! En blijkbaar is deze er nog fier op. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:21
Werkt inderdaad goed, vooral als je een puntneus hebt ;) |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 14:27
Haha, deed ik ook altijd als ik handschoenen droeg. Was alleen niet zo precies ;). Een tip voor mensen die geen 36 euro (!!) willen uitgeven voor een paar handschoenen, als je (dunne) stoffe handschoenen draagt en wilt typen, maak de puntjes van de vingers waarmee je wilt typen, van de handschoenen, met een klein beetje speeksel een beetje vochtig. Dan kun je alsnog typen. Waarschijnlijk niet zo precies als met deze dingen, maar dan heb je met handschoenen van nog geen 5 euro een goed alternatief. (Heb ik ontdekt doordat ik toen ik van stappen naar huis liep, en het miezerde, en ik opeens kon typen met mijn handschoenen aan. Merkte de volgende dag pas dat ik de dag ervoor met handschoenen aan heb getyped :P Maar het werkt wel echt! Probeer maar! Met mijn HTC Smartphone iig.) |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:19
Agloves touchscreen handschoenen staan vooral bekend om hun genade goeie precisie, je kunt net zo werken op je ipad als zonder handschoenen, echt heel fijn! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:22
quote uit gevonden review: “Keeping in mind that I tried as many devices as I could get my hands on including: ASUS Transformer, Samsung Galaxy SII, Iphone 4S, HTC Rezound, and more, the Agloves Sport preformed nearly flawlessly. App selection was easy, homescreen navigating smooth, and texting a breeze. A key fact is how the gloves would handle the cold weather that we are currently starting to experience in Wisconsin. The temperature at night have dipped below twenty and daytime highs in the thirties. With that said, glove handled the adverse weather with ease, and short of using them sub zero temperatures these glove will have no problem protecting its user’s hands.” http://vzwmidwest.tumblr.com/post/13937403186/accessory-review-agloves-sport-touchscreen-gloves |
|||||||
|
#
Super! Besteld. Vraag me wel af waarom ze op de officiële site van Europa 10€ duurder kosten dan op die van de USA. |
|||||||
|
#
Achja, ben ik blij dat ik ouderwets een smartphone met stylus heb :P Fijne kerst allen :) En denk eraan: koop veel en vaak :P |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:34
Velen vergeten hier dat je 30€ betaald voor slechts 1 draagbaar paar handschoenen. Als de maat M/L je past, sta je daar met uw XL handschoenen die 5cm te groot zijn. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:58
Ik had ook liever 1 paar gehad en dan kunnen kiezen welke maat. Zou ook niemand weten om t 2e paar mee te delen. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:37
TOP! besteld! heb nu ook al van die handschoentjes, maar die hebben alleen geleiding in duim-, wijs- en middelvinger. Met iOS 5 op mn iPad en de nieuwe multi-touch gestures met 4 vingers heb ik daar geen drol aan, met deze heb je gewoon functionaliteit van alle 10 je vingers |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 00:47
Jongens dit meen je niet… |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 01:05
zware zever, de neus of de vingers besturen dit beter… zwakke actie…. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 08:58
Correctie, als het zo koud is, dan heb je koude handen en een loopneus. ;) Met de Agloves Sport heb je in ieder geval geen koude handen en is je telefoon niet vies! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 01:16
Niet buiten bellen in de winter is goedkoper en warmer………… |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 08:44
Voor bellen (in ieder geval gebeld worden) heb ik een head-set. Zeker geen NS-reiziger? Wacht maar dat je weer ergens op een koud perron staat te wachten en de communicatie op het station totaal afwezig is. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 01:23
Had ze vorige maand al bij de concurrent besteld maar dan van het merk Mujjo. Dat ongekende precisie is gewoon onzin. De basis dingetjes en korte tekstberichtjes kun je prima doen met die handschoenen, maar als je een complete mail moet typen, moet je maar wachten tot je binnen staat. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 09:01
Inderdaad, daarom zijn de Agloves ook een klasse apart. De Agloves zijn absoluut meer accuraat. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 10:18
Ik heb even op YouTube gekeken, maar ik vraag me dus serieus af of je dat wel zo zeker kan zeggen. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 01:25
€34,90 voor 2 paar handschoenen met verschillende maten waarvan je niet eens weet of ze passen ? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 09:02
Boven zie je de maatvoering, het zijn stretch handschoenen en deze 2 maten zijn geschikt voor iedereen. De kleinste maat is S/M en deze zijn voornamelijk voor kinderen met kleine handen. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 13:48
Misschien hebben de kinderen van tegenwoordig grote handen dan, want ik heb toch echt als volwassen vrouw de S/M nodig (18cm handomtrek). Ga misschien de S/M elders bestellen want zit inderdaad wel verlegen om handschoenen die ik aan kan houden als ik mijn iPhone gebruik. Op zich goede iBood voor de mensen met grote handen! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 01:31
1 advies; niet kopen!! binnen 1 week zijn de vingertoppen afgeraffeld en zijn er scheuren ontstaan tussen de vingers. ik had ze gelukkig gratis gekregen van Vodafone. zonde van je zuurverdiende centjes… |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 09:04
Advies, dit waren andere handschoenen, niet de Sports. De Sports zijn voor heavy duty! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 01:32
Dit is nu één iets waarvan je wel denkt “hmm kan handig zijn” maar waarvan je die dingen misschien tweemaal gebruikt want ze zijn te duur om ze altijd mee te nemen overal en als je ze dan wel nodig hebt, liggen ze thuis <.< |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 09:06
Je zal het zien, je zal ze met de aankomende maanden echt wel bij je hebben, en je zal zeker gebeld worden terwijl je buiten bent. JE stopt ze eenvoudig in je jaszak. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 02:24
een leuke kerst allemaal, kan er spijtig genoeg niets mee doe heb geen smarthphone! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 08:45
Werkt ook uitstekend met tablets, hoor ;-) |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 08:15
een S/M en een M/L nodig… jammer… |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 09:08
Nog steeds een paar voor dezelfde oprijs als in de winkel. Mogelijk kan je een paar ruilen met iemand voor nog een M/L. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 14:37
Ja als je de verzendkosten van € 6,- niet meetelt wel! Waarom zou je in hemelsnaam bij Ibood kopen als je maar een paar nodig hebt of kunt gebruiken. Dan ben je namelijk duurder uit dan in de winkel. En in de winkel hoef ik dan niemand te gaan zoeken die misschien wel ruilen. Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken in deze dagen. Geen handige aanbieding deze. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 08:24
heb deze nog niet zolang geleden via een andere site voor veel te veel geld besteld, maar moet zeggen dat ik zeer verrast ben door hoe goed deze handschoenen werken! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 08:38
Ik heb ze vorig jaar al mogen reviewen. Ze werken heel goed en qua maat is het zo enorm stretch dat ze altijd wel passen. Het enige nadeel is dat ze niet extreem warm zijn. http://www.gadgetgear.nl/2011/01/review-agloves/ ook voor een video. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 09:11
Overigens, op het plaatje staat heel groot de naam Agloves. Er zit nu een bescheiden labeltje op met Agloves. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 10:45
Handschoenen voor een touch screen? Kwestie van de “touch” uit touch screen weg te nemen. :) |
|||||||
|
#
Bericht: 25-12-2011 10:45
Besteld! Ik heb wel een buddy met enorme handen gevonden. Goed meegenomen. Bedankt iBood! |
|||||||