- Forum
- /
- Product forum
- /
- Philips Sonicare FlexCare+ Oplaadbare, sonische tandenborstel met UV borstelkop reiniger!
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 22-12-2011 00:00
Philips Sonicare FlexCare+ Oplaadbare, sonische tandenborstel met UV borstelkop reiniger!Knaagstokjes, boomtakken, vogelveren, beenderen van dieren, stekels van stekelvarkens en tandenborstels van paardenhaard. Zo’n verscheidenheid aan middelen voor mondhygiëne wordt er al gebruikt sinds voor de geschreven geschiedenis. Iedereen houdt van een heldere, natuurlijke, witte glimlach, maar we kunnen ons niet voorstellen dat jij jezelf met behulp van dierlijke beenderen elke ochtend en avond voor de spiegel ziet staan om je gebit schoon te maken, of wel dan? Nee precies, dan opteer je waarschijnlijk liever voor deze Philips Sonicare FlexCare+ tandenborstel. De unieke dynamische werking van de Sonicare reikt zacht en effectief tot diep tussen de tanden en langs de tandvleesrand. De borstel heeft vijf verschillende modes waaronder een modes voor een uitstekende reiniging in 2 minuten. Een gevoelige modus voor zachte maar grondige reiniging van het tandvlees. Een refresh mode om je gebit even snel op te frissen. Een massage-modus om het tandvlees te stimuleren en tandvlees zorg modus die helpt bij het verbeteren van de gezondheid van het tandvlees. Optimale reiniging tussen de tanden en langs het tandvlees zorgt voor een betere gezondheid van het tandvlees in slechts twee weken en de Philips Sonicare verwijdert aanzienlijk meer tandplak dan een handtandenborstel. De unieke gebogen borstelkop hals maakt het makkelijker om je achterste kiezen te bereiken, of plaque te verwijderen op andere moeilijk bereikbare hoekjes. De dynamische reinigende werking en het bredere directe contactoppervlak met elke tand verwijdert alledaagse vlekken van je tanden en helpt hun natuurlijk witheid te behouden. De Philips is ook uitgerust met de nodige handige functies. Zoals het ‘Easy-Start’-programma: De borstel gaat verdeeld over de eerste 14 poetsbeurten steeds iets steviger poetsen, zodat je kunt wennen aan de Sonicare ervaring! De twee-minuten Smarttimer houdt bij hoe lang je al staat je borstelen en zet de tandenborstel af na twee volle minuten poetsen, terwijl een 30 seconden interval timer aangeeft wanneer je klaar bent met elk kwadrant van je mond en geeft een signaal wanneer het tijd is om door te gaan naar het volgende kwadrant. Zo maak je je hele mond op een consistente manier schoon! De Philips Sonicare FlexCare+ wordt geleverd met een reisetui, laadstation en reislader, maar wat belangrijker is: ook met een UV-reiniger. De UV borstelkop reiniger zorgt ervoor dat 99% van de bacteriën en virussen op je opzetborstel gedood worden. De Sonicare is ook veilig te gebruiken op: beugels (opzetborstels slijten sneller bij gebruik op beugels), tandheelkundige restauraties (vullingen, kronen, facings) en parodontale pockets. Verbeter je mondgezondheid met de Philips Sonicare FlexCare + Oplaadbare, sonische tandenborstel met UV Sanitizer borstelkop!
![]() |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:00
Edit Moderator: ‘first’ posting is niet toegestaan Edited by: Richard |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:05
Wat houdt dat ‘beperkte garantie’ precies in? |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:09
volgens mij gewoon een juridische term die in alle garantievoorwaarden staat: dat ze niet alles garanderen, maar enkel ‘normaal gebruik’ etc. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:13
Dankje. Daar dacht ik inderdaad ook al aan, is er een moderator o.i.d. die dit kan bevestigen? Zou zonde zijn als je achteraf ondervindt dat garantie alleen geldig is onder voorwaarde dat … |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:16
Dit is inderdaad een standaard juridische term. (Om o.a. het “kat in de magnetron verhaal” te voorkomen.
Voor meer informatie moet ik je hierover doorverwijzen naar Philips
0800 023 0076 (Gratis nummer)
|
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:22
Ok, dan weet ik genoeg. Hartelijk dank. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:08
+20EUR cashback van Philips zo te zien: http://www.promotion.philips.com/be/nl/assets/22388_Sonicare_Roadshow_Leaflet_100×210_LR.pdf Mooi mooi |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:11
Dit heeft me zeker over de streep gehaald. Besteld! |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:13
Dat is de Belgische geld-terug actie, maar in NL loopt die ook: http://www.promotion.philips.com/nl/nl/detailpage/52 Ik ga morgenochtend even aan Philips vragen of die ook hierop geldig is (ze zeggen: ‘producten gekocht in Nederland’, wie weet doen ze moeilijk omdat dit import is) |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:17
Ik raad je aan om dat te doen. iBOOD kan niet garanderen dat dit model voor eventuele andere promoties en / of acties in aanmerking komt. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:18
Ik vrees ook dat dit niet geldig is voor deze iBood. Hier gaat het om een UK model, met UK streepjescode. Overigens is deze actie alleen geldig als je tandarts of mondhygiënist deze Philips Sonicare heeft aangeraden; je hebt dus niet het benodigde aankoopbewijs met stempel van de tandarts-praktijk. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:20
Geld deze caskback aanbieding dan ook via Ibood, of is dat alleen als je deze via “de normale winkel” aanschaft? |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:21
Op de site staat dat het alleen geldig is als het via de tandarts/mondhygiënist is aangeschaft. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:22
iBOOD kan niet garanderen dat dit model voor deze of eventuele andere promoties en / of acties in aanmerking komt. Edited by: Richard |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:26
hier een link met dezelfde actie maar zonder advies van je tandarts: http://www.promotion.philips.com/nl/nl/detailpage/oral-healthcare |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:33
“Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen” |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:39
Een tandarts of mondhygienist zal dit waarschijnlijk ook niet doen. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 01:41
*** Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:10
Mooi maar hoeveel kosten de borstels???
|
|
|
#
Vroeg ik me ook af. Dan maar even zoeken: HX6014 zijn de borsteltjes, 4 stuks voor €35 |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:12
hahahaha uiteraard heb ik net een nieuwe gekocht vandaag, van timing gesproken :( |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:30
Same here, alleen dan vorige week… :/ |
|
|
#
zijn er ook gelijk extra opzetborstels bij te krijgen? ik zou hem eventueel samen met mijn vriendin in gebruik willen nemen. |
|
|
#
die cashback geld ook voor NL? |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:19
Er is een cashbackactie voor NL. iBOOD kan echter niet garanderen dat dit model voor deze of eventuele andere promoties en / of acties in aanmerking komt. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:20
Waarschijnlijk is die cashback voor zowel België als Nederland ongeldig. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:21
Aan alle voorwaarden wordt voldaan, enige wat ik kan bedenken is dat ze moeilijk gaan doen omdat het een product uit UK is. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:23
Ik denk eerlijk gezegd niet dat iBood als officieel verkooppunt gezien wordt. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:27
Maar daar wordt niets over gezegd in de voorwaarden. https://www.e-logics.eu/RMS/22590_Philips_OHC2_Q4_leafletA6_CERT-1.jpg
|
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:34
Blijkbaar lopen er twee cashback-acties. Een cashback van 20 euro*: *Voor de professionele modellen voldoet een aankoopbewijs met stempel van de tandarts-praktijk. Wij raden u aan het orginele aankoopbewijs te bewaren. En een cashback van 30 euro. Hierbij is geen advies nodig. Echter, bij beiden is het vereist dat het om een Nederlands product gaat (Met Nederlandse doos, en Nederlandse barcode). Dat is hier niet het geval, dus komt deze aanbieding niet in aanmerking voor deze acties. Overigens is iBood, zoals ik al zei, hoogstwaarschijnlijk geen erkend verkooppunt van Philips producten. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:35
Correctie, Nederlands product is hetzelfde als Benelux product. Het gaat erom voor zowel Nederland als België dat het om een Benelux product gaat. UK product is dus hoogstwaarschijnlijk niet toegestaan. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:41
@Marthijn1203: Wel geef ik toe dat er staat dat het niet geldig is met andere acties of aanbiedingen. Dus dat ze zich daarmee beschermen. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 03:53
Zonder H graag. Zoals ik al zei, verschillende cashbacks met verschillende voorwaarden. Product moet in Nederland gekocht zijn, met andere woorden, product in buitenland gekocht heeft geen geldige barcode. iBood is geen erkende verkoper; gekocht bij iBood is niet officieel gekocht in Nederland. Maar neem gerust de gok, ook zonder cashback is dit een mooie actie. Laat je nog wel even weten of je geld terug hebt gekregen? |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 08:46
Er staat nergens bij dat het bij een erkende Philips verkoper gekocht moet zijn, alleen dat hij in NL gekocht moet zijn. Er zijn genoeg webshops en kleine winkeltjes die wel Philips producten verkopen maar geen erkend verkooppunt zijn. Uiteindelijk is iBood gewoon een nederlands bedrijf… Alsnog zit je met de barcode die misschien niet overeenkomt, maar in principe voldoe je gewoon aan de actievoorwaarden en bij aanschaf ben je wel gek om het niet te proberen. Echter moet het product natuurlijk wel op tijd binnen zijn om alles op te kunnen sturen naar Philips |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 13:00
Natuurlijk is het het proberen waard, maar als het niet werkt en je op je strepen gaat staan dat het product in Nederland gekocht is, zullen ze bij Philips hoogstwaarschijnlijk als argument geven dat iBood geen officieel Nederlands verkooppunt is. Stel je koopt op Marktplaats o.i.d. dan koop je ook niet officieel in Nederland. Sommigen proberen altijd mazen in de wet te zoeken, maar uiteindelijk is het Philips met het laatste woord. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 22:55
het is niet cumuleerbaar met andere acties he, en dit van ibood zal gezien worden als een actie…dus het lijkt me heel duidelijk dat deze cashback actie hier niet voor geldt |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:14
heb hem al meer dan 1 jaar. Prima ding. Batt. gaat lang mee en is fluisterstil. zeker een aanrader. DOEN!! |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:15
Eigenlijk ben ik op zoek naar een model waarbij je de borstel niet meer zelf moet bewegen. Maar even serieus: met ook nog eens 20 euro cash-back is het wel een mooie aanbieding. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:16
wat houdt first post in? |
|
|
#
Waarschijnlijk iemand die gezegd heeft dat hij de ‘eerste’ was die gereageerd heeft… |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:55
En in het Engels klinkt dat sjieker, zakelijker, serieuzer, gewichtiger… |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:24
Was al op zoek naar zoiets en deze aanbieding komt mooi gelegen :) |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:24
Waarom nou weer een UK model? Zit je met zo’n lelijke verloopstekker in de badkamer. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:26
Een ander snoer/adapter aanschaffen voor een paar euro is een optie. Doe ik zelfs regelmatig bij spullen die ik hier koop. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:32
Dank je Estagon |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:35
Whoah, heeft die reisetui ook een USB-lader? (Net zoals bij de DiamondClean) |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 00:51
In de actiefolder van de Belgische cashback-actie staat er dat je voor vragen i.v.m. de terugbetalingen contact kan opnemen met Services2actions via het nummer 081-234 427. Dat ga ik morgen, bij gebrek aan echt sluitende informatie, eens doen. De actiefolder kan je terugvinden op http://www.promotion.philips.com/be/nl/assets/22388_Sonicare_Roadshow_Leaflet_100×210_LR.pdf. je hebt de folder in ieder geval nodig om je cashback te kunnen claimen (als dat met dit UK model kan tenminste). |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 03:54
Erg fijn. Wil je het ons ook nog even laten weten? Alvast bedankt. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 01:04
Weet iemand hoe Philips op dit gebied afsnijdt tegenover de Oral B(akkers), zowel qua effectiviteit (moeilijke plekjes bereiken) als qua prijs/kwaliteit verhouding? Poetst de een lekkerder dan de ander? Tot nu toe heb ik nooit anders gepoetst als per eigen spierkracht, op en neer en heen en weer zagend dus. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 16:30
Ikzelf werk in de tandheelkunde en heb veel contact met beide vertegenwoordigers. Of je OralB neemt of de Sonicare, het zijn beide prima tandenborstels. Persoonlijk heb ik voor de OralB gekozen. De OralB heeft een kleinere kop. Hierdoor kun je sommige plekken beter bereiken en wordt het drukpunt van de poetsbeweging gecentreerd. Daarnaast zijn de opzetstukken van de OralB goedkoper en is de keuze groter. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 01:21
Dit product behoort gewoon tot de actievoorwaarden: https://www.e-logics.eu/RMS/22590_Philips_OHC2_Q4_leafletA6_CERT-1.jpg Het gaat namelijk om een bepaald type nummer: HX6972/10 Op deze leadlet wordt niet gesproken over mondhygieniste oid. Ook niet dat het moet gaan om een BeNeLux model. Er staat alleen bij dat het gaat om enkel aankopen in Nederland. Dus als je via iBood.nl dit besteld is er geen probleem |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 01:37
De Philips actie gaat niet samen met andere acties/aanbiedingen staat in de voorwaarden. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 01:27
Aantal maanden terug was er een Ibood van 2-Pack Philips Sonicare HealthyWhite elektrische tandenborstel. Toen was er ook een cashback-actie van Philips maar Philips accepteerde deze niet voor de 2-pack omdat deze een UK-model was. Ondanks dat er toen op Ibood een type nummer stond dat wel onder de actie viel, kreeg ik en vele anderen een tandenborstel met een ander type nummer waardoor deze niet onder de actie viel. Product was zelfde maar met een ander type nummer. Bleek dat de UK-modellen een ander nummer achter de / hebben. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 01:30
hier kunnen jullie alles nog nalezen: |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 01:32
@paulvr Ik heb vroeger jarenlang met een Oral B gepoetst. Bij een actie mochten we de Philips Sonicare enkele weken testen. Voor mij was het alvast een erg groot verschil en ik ben dan ook bij de Philips gebleven. Philips lijkt kleinere maar veel snellere bewegingen te maken. Het is even wennen aan het gevoel maar voor mij leek de poetsbeurt echt grondiger. Als je daarna terug met een Oral B poetst voelt die zelfs wat primitief. Absoluut een aanrader, en zeker voor deze prijs. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 01:42
Gekocht…. voor de mensen met een “oude”sonicare (bijv. 7000 serie), het vervangen van de borstels bij deze is vele malen goedkoper!! (4 voor 20 ipv 2 voor 30) ! |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 01:47
Heb hem ook besteld, die oraal b zit geen pit meer in ;) |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 01:55
Gekocht! Eindelijk eens elektrisch poetsen, ben benieuwd! |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 06:47
Adviesprijzen philips borstels: (beter zoeken dus) Dit model heeft geen usb lader in zijn vervoerdoosje (zit aparte kleine lader bij) Voor mensen die bij de ING zitten heb je voor 99 euro de HX6972/34 waar er 1 extra opzetstuk en tandenborstel bij zit (valt niet onder een cashback actie) |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 08:00
Fantastisch apparaat. Eerst even wennen aan het gekreibel, maar daarna is het poetsen een genot voor gebid en tandvlees. De Oral B kan de kast in, want dit is vele malen beter voor gevoelig tandvlees. Aanrader dus |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 08:04
De producten beschrijver heeft RAG touw vergeten toe te voegen aan zijn eerste (inleidende) zin…prima ibood overigens, helaas geen geld hiervoor. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 08:33
Hoeveel borstels zitten er bij!? |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 08:58
Er worden 2 opzetstukken bijgeleverd. Zie ook de specs lijst: |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 08:46
Voor alle duidelijkheid: ik weet niet vanwaar jullie halen dat dit een UK model is want dat is het NIET. De HX6972/10 is idem te verkrijgen op de Belgische/NL markt. Cashback is in principe geldig als het product wordt aangekocht in BE en je hier ook je adres hebt. Maar zoek het vooral zelf even uit: http://www.promotion.philips.com/be/nl/assets/FolderXMasHDssTraitsDeCoupe.pdf |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 08:56
Zie de specslijst: Product uit de UK, EU adapter meegeleverd |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 08:49
Eerlijk gezegd, ik kan dit product alleen maar afraden. Wij hebben thuis al 1,5 jaar een Philips Sonicare. Tot nu toe hebben we al twee van deze tandenborstels versleten. Ze gaan bij ons 7 maanden mee, en gaan daarna kapot, poetsen niet meer en moeten vervangen worden. Philips levert hele goede garantie (twee jaar) – en onze borstel is nu al twee keer binnen garantie vervangen. Ben echter bang dat dat na de 2 jaar niet meer gebeurt, en we gewoon pech hebben en een nieuwe moeten kopen. Wij gebruiken de borstel wel met 4 personen, 2x per dag – dus dat scheelt wellicht. |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 08:49
Poetst trouwens wel heel fijn :). |
|
|
#
Bericht: 22-12-2011 09:19
Toevallig gister bij de ***de duo variant gekocht voor € *** Dwz, 2 tandenborstels incl. opzetborstels/oplader. typenummer: Philips Sonicare HX6972/34
dus voor een paar tientjes meer heb je er 2. actie is alleen deze week, heb ‘m bij *** gehaald. geen idee of dit een landelijke actie was. Deze komt echter niet in aanmerking voor de kortingsactie van philips. die hier bij ibood aangeboden wordt weet ik niet, als er wel nog korting vanaf gaat is het echt een koopje, anders kun je beter die van de *** kopen (als je er 2 kan gebruiken ;) ). Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 23-12-2011 00:08
Nou ben ik toch wel heel nieuwschierig waar je hem had gekocht, aangezien hij op Ibood al uitverkocht was voor ik hem kon bestellen. |
|
|
#
Bericht: 23-12-2011 14:21
Daar kan hij je geen antwoord op geven. Het is niet toegestaan om reclame te maken voor andere producten of bedrijven. |
|