- Forum
- /
- Product forum
- /
- Intex Raised Queen Size extra hoog (56cm) tweepersoons luchtbed met snelle ingebouwde elektrische pomp
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 18-12-2011 00:00
Intex Raised Queen Size extra hoog (56cm) tweepersoons luchtbed met snelle ingebouwde elektrische pompHet is raar dat je de beste, meeste comfortabele uren op een dag bewusteloos doorbrengt. Goddelijk genieten, zonder dat je er bewust bij bent. Vaak geniet je zelfs zo intens dat je er kwijlend bij ligt, met je ledematen in vreemde hoeken om je heen gespreid of juist in foetushouding terwijl een gerimpeld duimpje in je mond hangt. Nee, we hebben het niet over de dagbesteding van drank- of drugsliefhebbers, maar over heer-lijk tukken! Waarschijnlijk dé manier waarop jij de meeste uren op een dag doorbrengt. En dan is het wel belangrijk dat jij die tijd een beetje comfortabel doorkomt, ook als je niet in je eigen bed ligt. Daarom bieden wij je vandaag dit Intex Tweepersoons verhoogd Airbed met Ingebouwde Pomp aan! Daarmee slaap jij op locatie of je gasten op de logeerkamer koninklijk lekker. Dat komt door de speciale constructie. Zo is het bed voorzien van een dubbele kamer constructie. Speciale boven- en onderkamers zijn zo ontworpen dat ze functioneren als matras en boxpring. Een S-Balk constructie samen met een speciale buitenste ring zorgt ervoor dat jij zacht maar ook stabiel ligt. Iets waar het nogal eens aan schort bij normale luchtbedden. Daar kun je deze Intex dan ook niet mee vergelijken, want zelfs de zachte bekleding draagt er aan bij dat terwijl jij bewusteloos op een oor ligt je lichaam keihard aan het genieten is. Sterker nog, voor dit bed hoef jij je niet tot vloerniveau te verlagen, maar kun je gewoon instappen: de hoogte van 56 centimeter betekent een instap op niveau. Als kers op deze smakelijke taart beschikt het Intex luchtbed over een ingebouwde pomp waarmee je dit slaapparadijs voor twee in 240 seconden opblaast. Dit bed ziet er eigenlijk zo lekker uit dat je je gasten er haast vanaf zou trappen… De beste tijdsbesteding zonder dat je er met je hoofd bij hoeft te zijn beleef je met dit Intex Verhoogd Tweepersoons Airbed met Ingebouwde Pomp!
![]()
|
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 00:08
Ik heb een bijna identiek luchtbed van een ander merk en als ik die ’s avonds opblaas en erop ga liggen met mijn vriendin worden we ’s nachts ergens wakker omdat het bed half is leeggelopen en we in een soort kuil in het midden liggen. Zeer oncomfortabel. Deze klacht hoor ik eigenlijk van iedereen over vooral dit soort dikkere/grotere elektrische luchtbedden dus mijn vraag is dan ook hoe zit dat met deze en wat kan er mbt het leeglopen gegarandeerd worden? |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 01:05
Ik heb hetzelfde! Intussen 2 luchtbedden al gekocht op ibood en beiden hadden dezelfde problemen: - Te snel leeglopen, ’s morgens word je in een kuil wakker - Te snel versleten bij veel gebruik –> snel gaten (lees : 2x per week) |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 08:49
Dezelfde ervaringen. Tweemaal het bed gekocht. Beide bedden lopen leeg en of zijn snel stuk. Het eerste bed liep ook half leeg tijdens de nacht, en had vrij snel een gaatje in de las of vouw. Waarschijnlijk niet goed op elkaar gesmolten. Maar omdat ik dacht dat dit mijn eigen schuld was hetzelfde bed nogmaals gekocht. Wederom dezelfde klacht als hier omschreven. Mijn ervaring, goedkoop is duur koop. Niet kopen, maar dan ook ECHT NIET kopen !! |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 11:11
Je hebt het over een ander merk, en Intex staat voor kwaliteit. De kans dat zoiets met Intex gebeurt is erg klein. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 18:54
Wij van WC eend… ;) M’n ouders hebben ook een Intex, heb daar ook weleens op geslapen en ’s ochtends zit er gewoon minder lucht in. Dat hoeft overigens niet eens aan intex te liggen maar meer aan dat warme lucht meer volume inneemt dan koude lucht. ’s nachts staat de verwarming uit dus de lucht in het matras koelt af en “krimpt” waardoor je ’s ochtends in een kuil ligt. Ik denk dat maar weinig fabrikanten daar iets tegen kunnen doen zonder interne verwarming in te bouwen.
Het slaap verder prima maar het is wel alleen voor noodgevallen en korte logeerpartijtjes, na een dag erop slapen ben je toch blij als je weer in een normaal bed ligt. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 00:11
Op de figuur staat: geleverd voor kerstmis. Nu staat er bij de levertijd: 4-7 werkdagen. Meer dan de helft van die werkdagen vallen na kerstmis. Wat is de garantie voor levering voor kerstmis? |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 01:12
is idd vreemd tenzij ze bedoelen de Kerst van volgend jaar. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 11:57
@ Renate/iBOOD Hoe zit het met deze vraag? of is het enkel reclame….en daarna weer excuusmailtjes sturen richting de kopers, dat het weer niet haalbaar is. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 13:01
Vind ik ook een enorm goede vraag, en ben nog steeds op antwoord aan’t wachten. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 16:32
Veelbetekenend dat er op deze vraag niet door ibood geantwoord wordt… |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 17:14
@ozarioh, zie mijn antwoord later in dit topic. iBOOD zal alles binnen hun kunnen doen om dit product VOOR kerst te leveren, anders zullen ze dit niet vermelden. Zover de prognose nu is zal dit gewoon lukken. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 01:10
Ik heb ooit zo’n ding gehad, leek allemaal mooi, maar met twee personen erop slapen was erg oncomfortabel. Het luchtbed trok koud aan, in tegenstelling tot een normaal bed. Je hebt het gauw koud. Daarnaast is de lengte en breedte maat rijkelijk overschat. Ik ben 1,96m en denk dat een bed van 2,03m wel zou moeten passen, helaas bleek dat dit onderaan zo lang is. Bovenaan gaat er zo dik tien cm af in breedte en lengte. Na 10 keer gebruikt te hebben knapte er binnenin een tussenschot en het luchtbed heeft nu een harde bobbel in het midden. Het luchtbed is tegenwoordig gepromoveerd als speel en springkussen voor kinderen. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 02:19
Hoe kan er boven 10cm in lengte vanaf gaan, lijkt mij erg onlogisch.
Ik heb wel een nieuwe nodig maar dan wel eentje die niet inzakt.
Even een nachtje slapen in mijn bedje.
|
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 11:15
De vermelde afmeting is altijd gemeten op het breedste punt, het slaapoppervlak is inderdaad een paar cm korter. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 11:46
Ik ben 1,98 Mijn ervaring met Intex luchtbedden is dat de opgegeven maat inderdaad veel te veel kimpt. Deze bedden zijn voor mij en vele andere Nederlanders (1,80 +) niet bruikbaar. Is het mogelijk om deze bevindingen door te geven aan Intex zodat zij een eenpersoons 230 x 100 en tweepersoons 230 x 200 kunnen ontwikkelen?
|
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 13:29
Intex verkoopt ook FrameAirbeds, dit zijn luchtbedden met een extra opblaasbaar frame eromheen, waardoor de totale lengte 241cm is. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 01:31
Ik heb er eentje nodig, maar dan wel voor gebruik op eerste kerstdag. Dus hoeveel waarde mag ik hechten aan “voor kerst geleverd” logo? |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 01:55
Edit Moderator: prijsvergelijking alleen met link aub |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 02:45
@productexpert: Opblazen in 240 seconden, gaat het terug leeg laten ook zo vlot? |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 11:16
Leeglaten gaat inderdaad net zo vlot als opblazen. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 04:25
Dit ding wil je niet hebben. Het is allemaal leuk en aardig, je denkt dat je lekker ligt op zo’n luchtbed… Ook wordt de lucht ín het luchtbed ENORM koud, niet normaal hoe koud die lucht wordt.. Het luchtbed maakt enorm veel lawaai, i.e. gekraak, gepiep, geschuif.. Niet fijn dus.
Uit persoonlijke ervaring zeg ik: Niet doen. Je bent natuurlijk meer dan welkom om mijn advies in de wind te slaan en dit ding tóch te kopen.. :)
Goedenacht iBood! |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 09:13
Bed is prima, pompt snel op, ligt goed en heb geen ervaringen met leeglopen (ventiel probleem?) Loop even naar een plaatselijke Action en scoor er daar één. Zelfde prijs en zonder verzendkosten èn gegarandeert voor Kerstmis binnen. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 11:17
Action verkoopt deze afmeting niet. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 09:56
@Intex-Expert: Wat zijn de afmetingen als het bed is ingepakt? En zit er ook een draagtas of iets dergelijks bij? |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 11:20
Er zit inderdaad een draagtas bij. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 13:38
Sorry vergeet te vermelden, dat de afmeting van de doos waarin het luchtbed en draagtas zit, is 37×46x18cm. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 10:38
@intex-expert : kun je wat zeggen over de meningen van de mede iboodvolgers m.b.t. het leeglopen van een luchtbed, waardoor je wakker wordt in een kuil? |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 11:21
Zoals ik eerder al heb gezged, is de kans dat dit bij een Intex luchtbed gebeurt erg klein, daar Intex staat voor kwaliteit. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 11:02
Ik heb een vraagje aan alle gebruikers met een slechte ervaring: Gebruikten jullie het luchtbed dagelijks of alleen af en toe voor een loge? En was het leeglopen vanaf de eerste keer gebruik of gebeurt het na een bepaalde tijd? Ook ben ik erg benieuwd naar het antwoord van de expert op de vraag hierboven… Alvast bedankt voor jullie reacties! |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:27
Een luchtbed is bedoeld om af en toe op te slapen en niet 24/7. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 11:14
Bed is perfect, heb er maanden op gelegen en loopt echt niet leeg tenzij je kat ermee is gaan de afmeting is niet gelijk. prijs kun je dus niet hier als vergelijk gebruiken. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 13:30
Dank je wel voor deze goede en correcte aanprijzing. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 11:38
Heb al 3 Intex luchtmatrassen gekocht. De eerste was zonder pomp, de 2de met ingebouwde pomp (normale hoogte) en de 3de ook met ingebouwde pomp (hoogte was iets van ongeveer een halve meter). Alle 3 waren van Intex en alle 3 liepen ook na verloop van tijd leeg. Nog niet direct van de 1ste keer in gebruik, maar toch zeker na de 3de keer. Persoonlijk vind ik de kwaliteit die ze aanbieden toch niet in realiteit hetzelfde is. Na 4u gaan ze allemaal een beetje plat waardoor je naar ‘t midden rolt en oncomfortabel ligt en dus wakker van wordt. Gevolg: ’s morgens slecht gezind door weinig geslapen, stijf in je rug, rugpijn, … Neen dank je, voor mij geen matrassen van Intex meer. Sorry ibood …. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 11:42
Identieke ervaring als vele anderen op dit forum: bed loopt snel leeg en is erg koud. Na een paar keer gebruiken ligt die van ons al in de vuilnisbak.. Een AFrader! |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 11:46
Ik heb er hier eentje liggen maar dan in de 1,5 persoons versie. Volgens mij ook van Intex (ooit bij Leen Bakker gekocht, dacht dat het Intex is). Die is zeker al meerdere keren gebruikt en werkt verder nog prima! Wel 1 probleem met dit soort bedden (maar dat geldt eigenlijk voor ieder luchtbed): Je moet ze in een warme ruimte of met een lichtelijk warme luchtstroom oppompen. Als je ze in een koude ruimte oppomt, dan lig je de hele nacht te bibberen. Misschien nog een leuk idee voor Intex? Om in die opblaas-motortjes ook iets te bouwen dat de luchtstroom op z’n minst ‘lauw’ maakt…. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:21
Correcte informatie, als je het luchtbed oppompt met koude lucht, dan blijft de klucht ook koud. Daarom zegt Intex dat het luchtbed alleen voor gebruik binnenshuis is. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:01
Ik ben ook hard aan het twijfelen, maar als ik de reacties hier zo lees, dan lijken er meerdere problemen te hebben met zo’n bed. Aan diegenen die hier negatieve ervaringen mee hebben: Was dit een luchtbed van hetzelfde merk? (Intex dus).
|
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:07
Vraagje (mbt de 2-jarige garantie): als je dit luchtbed binnen die twee jaar leeg begint te lopen, zoals vele gebruikers aangeven, kun je dit dan aangeven en een nieuwe krijgen? Dit zou toch logischerwijs onder de garantie vallen?
|
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:23
Helemaal correct. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:11
Ik heb ook geen goede ervaring met Intex matrassen: heel snel een lek, van garantie gebruik gemaakt en terug gestuurd. Dan een tweede met al heel snel hetzelfde probleem, ik heb het lek nu geplakt en voorlopig is het goed. En ja, midden in de nacht opstaan om lucht te moeten bijpompen is redelijk standaard… |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:15
Ik heb deze verleden jaar gekocht. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:22
Ik heb verleden jaar ook zo’n ding gekocht. Nadat het 1 keer gebruikt was liep het bed heel snel leeg. Opgestuurd, en na 2 maanden heb ik nog steeds geen geld terug gekregen! Dit was het 2e luchtbed van Intex. Het 1e kreeg ik helemaal niet opgepomd. Dus voorlopig voor mij geen Intex luchtbed mer. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:24
Heb je contact opgenomen met Intex? Wij sturen dan een nieuw bed. Echter Intex geeft geen geld terug, want je hebt het bed niet bij Intex gekocht. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:18
Maar beste mensen,ik zie een luchtbed als hulp middel en niet om 24/7 op te slapen of wel?En ja,koud maar dan doe je er toch een tyk of iets dergelijks,een deken er overheen zodat het niet koud is! ik ga hem nu bestellen! |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:25
Helemaal correct, wij adviseren om een deken of slaapzak op het luchtbed te leggen en daarop te slapen. Een luchtbed is bedoeld om af en toe op te slapen en niet 24/7. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:48
Heb ik hem voor Oud&Nieuw binnen als ik hm bestel? |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 16:58
Ja. Als alles goed gaat heb je hem zelfs al voor kerst. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:51
Ik zie het nu ook gewoon staan: VOOR DE KERST BEZORGD, excuus….. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 12:56
Wij hebben ook zo’n tweepersoons Intex-bed. Het leeglopen gedurende de nacht herken ik inderdaad, maar ervaar ik niet als erg hinderlijk. De koudeafstraling is daarentegen des te vervelender, ik heb het ’s nachts altijd ongelooflijk koud op dit bed (daarom laten we de verwarming ’s nachts zelfs aan). Bovendien slapen we altijd in de kamer, waar het ca 22 graden is als het bed wordt opgeblazen, maar ik ervaar echt alleen maar koudeafstraling. Brrrrrr. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het piepende en krarkende lawaai dat dit bed maakt op het laminaat. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 15:25
Ik heb van Intex een eenpersoons. Het licht prima vind ik voor de vakantie enz. Jammergenoeg lopen ze wel leeg. Tenmisnte die van mij. Midden in de nacht nog even dat pompje aan en dan is iedereen in de buurt wel wakker. HAHA! Op zich is het ideaal en het bed pompt zeer snel op :). Dus: pompt snel op, licht best comfortabel(natuurlijk niet zo als een tempur matras). Pomp maakt best herrie, Bed loop af in loop van de nacht.
Nu kun je zelf de keuze maken wat voor jou belangrijk is! |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 15:27
Overigens heb ik hem een keer meegenomen als Handbagage in het vliegtuig en toen werd ik toch wel even gecontroleerd:P. De douanemederwerker had het nog nooit meegemaakt dat iemand als handbagage zijn luchtbed meenam :P. Die eenpersoons was namelijk precies 5kg :D |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 15:40
Wij hebben inmiddels al 3 luchtbedden van Intex (met een andere afmeting) bij de Action vandaan gehad. En helaas hebben wij dezelfde ervaringen als iedereen hierboven.
- Lucht in bed wordt snel koud, ondanks dat hij gewoon bij kamer temperatuur is opgeblazen. - Als je met twee personen erop ligt, dan loopt na enkele uren het bed iets leeg, waardoor je in een kuil ligt (kan wel knus zijn). - Reden dat wij al 3 bedden hebben versleten is omdat ze alle 3 vrij snel lek zijn gegaan. Dit bij incidenteel gebruik.
De productexpert kan proberen het één en ander goed te praten, maar de feiten liegen er niet om. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 16:10
Bedankt voor alle heldere antwoorden. Dit gaat m toch niet worden denk ik, mij teveel negatieve ervaringen. Jammer, kan m wel goed gebruiken… |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 16:31
[edit] Edited by: Moderator |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 16:35
Ook ik kan er één goed gebruiken. Die negatieve gebruikservaringen schrikken me echter af. Misschien is het voor IBOOD een idee om AEROBED te benaderen voor een goede deal?.. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 16:48
Intex heeft een retouren percentage van minder dan 2%, daar kan Aerobed niet aan tippen. Ik begrijp alle bovenstaande opmerkingen zeer goed, en deze zijn ook volkomen terecht. Echter een opblaasbaar luchtbed blijft altijd kwetsbaar, ongeacht de kwaliteit, en moet niet worden vergeleken met een gewoon bed. Voor een logeerpartij blijft dit een uistekend product voor een betaalbare prijs. |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 23:40
Begrijpelijk dat je achter de producten van je werkgever staat maar kan het helaas niet met je eens zijn Oke een luchtbed blijft kwetsbaar maar ik heb zowel ‘gewone” luchtbedden ( met de hand oppompen, ander merk ) als de luchtbedden van Intex gebruikt Bij de ‘gewone’ luchtbedden was pas na een paar nachten merkbaar dat ze wat zachter werden, bij mijn 1e ex van Intex was dat meteen tijdens de 1e nacht al gedeeltelijk leeggelopen, 2e ex was iets beter in die zin dat ik hem 2 keer heb kunnen gebruiken, de 1e nacht ging t goed, leeg laten lopen en een week later weer opgepompt maar liep toen net zo snel leeg als bij het 1e ex Van een bed van een paar tientjes mag verwacht mag worden dat bij normaal gebruik het bed het MINIMAAL 1 nacht volhoud
|
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 16:36
Ik zou toch vandaag de Product Expert niet willen zijn…iets verdedigen waarvan je weet dat het geen duurzaam spul is.
Enne iBood: graag keiharde garanties over die beloofde levertijd. Ga onderhand maar eens met de billetjes bloot! |
|||||||
|
#
Bericht: 18-12-2011 16:49
Ook deze opmerkingen zijn voor een Product Expert leuk en leerzaam, tenslotte alleen door goede, maar wel correcte opmerkingen door gebruikers, kunnen wij onze producten verbeteren! |
|||||||