- Forum
- /
- Product forum
- /
- Winter-overlevings-spellen-bundel van 5 spellen met 6 uitbreidingen op Blue Moon!
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 17-12-2011 00:00
Winter-overlevings-spellen-bundel van 5 spellen met 6 uitbreidingen op Blue Moon!Het is hartje december en ondanks dat elk uur op de radio de smeekbede ‘let it snow’ klinkt, zijn de sneeuwhoogtes in diverse skigebieden nu nog niet écht spectaculair. Maak je geen zorgen, dat pak sneeuw komt er echt wel. En na een dag op de piste, of wanneer de sneeuw toch wat tegenvalt, verzamel je gewoon iedereen in de knusse ‘Stube’, waar het haardvuur knettert, voor een onderhoudende spelletjes marathon. Want jij hebt uiteraard deze spellenbundel van 999 games meegebracht. Zoals bijvoorbeeld Gepakt en Gezakt: Je staat naast iemand die zijn auto inpakt en dat zo onhandig doet dat jij je niet in kunt houden en hem de helpende hand toesteekt. En dan kom je erachter dat het niet zo eenvoudig is als het eruit zag. In Gepakt & Gezakt bepaal je met een dobbelsteenworp hoeveel lading jij met jouw vrachtwagen moet transporteren. Daarna kies je een vrachtwagen en vult deze zo goed mogelijk om strafpunten te voorkomen. Als je aan het einde van het spel de meeste punten hebt, ben jij de beste verhuizer. Gepakt & Gezakt is een hilarisch reactie- en logistiek spel voor het hele gezin. Of een potje bouwen met de hele familie. Het spel Castello speelt zich af in de Middeleeuwen als ambitieuze architecten elkaar proberen af te troeven. Iedere speler heeft een aantal gildekaartjes, waarop bouwvoorwaarden en de bijbehorende punten staan. De spelers bouwen met behulp van stadsmuren en torens steden op het speelbord. Als een stad compleet is, mogen de spelers 1 of 2 gildekaartjes spelen en de punten daarvoor scoren. Daarna een een potje strijden in Naval Battles, een kaartspel over zeeslagen tijdens de Tweede Wereldoorlog. Door middel van actiekaarten en schepenkaarten wordt een ware zeeslag met reorganisaties, voorbereidingen, aanvallen en verdediging uitgevochten. Vervolgens is het tijd voor een beetje spannende chaos in het spelletje Kakkerlakkensoep waarin je als eerste al je kaarten moet kwijt zien te raken met behulp van rekenen, bluffen en een beetje geluk terwijl everzwijnen en mesthopen je het leven zuur maken. Maar hoogtepunt van de marathon zal waarschijnlijk het vernieuwende spel Blue Moon zijn. Hierin vertegenwoordigen de spelers ieder een volk, dat probeert de macht te krijgen door de drie kristaldraken voor zijn zaak te winnen. Omdat in deze bundel niet alleen het basisspel zit, maar ook nog eens 6 uitbreidingen & aanvullingen weet je zeker dat elke keer dat je dit spel speelt weer anders is, maar altijd even spannend en vermakelijk! Het lijkt ons duidelijk, of er nou sneeuw valt of niet, en of er nou een horrorwinter komt of niet, jij zit goed, met deze Winter-overlevings-spellen-bundel met Gepakt & Gezakt, Castello, Naval Battles, Kakkerlakkensoep en Blue Moon met uitbreidingen!
|
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 00:03
Zeer scherpe aanbieding, vlug even over denken want vrees dat deze snel uitverkocht zijn… |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 23:04
Blijkbaar hebben ze er toch voldoende ingekocht (999999?) :D |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 00:06
Nice!! Ik slaap er echter nog eens over omdat ik de vorige 999 games box ook gekocht heb… |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 00:08
Hmm, denk dat ik deze bestel, één spel loopt al gauw richting de 30 euro dus echt een spotprijs deze Ibood :) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 00:12
5 jaar geleden had ik had dit zeker gekocht, maar tegenwoordig speel ik jammergenoeg bijna nooit meer spelletjes… :( |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 00:12
Yep, zojuist besteld…..Leuk in de kerstvakantie met de kinderen bordspellen doen ipv Wii-en :) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 00:14
Zal aan mij liggen maar heb geen idee wat voor boardgames dit zijn….. Terug naar GrandTheftAuto op Ipad ;-)
|
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 00:18
De bedoeling van dit forum is mensen zoals jij de kans te geven een zinnige vraag te stellen. Jouw post is zinloos. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 00:20
Heb niet zo snel tijd voor spelletjes maar voor deze prijs lijkt mij handig om dit setje achter de hand te hebben. Een paar keer per jaar (en niet meer dan dat) mis ik iets … voor mijn gevoel een setje als deze :) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 00:34
BGG (boardgamegeek, imdb onder de bordspellen) ratings: Blue Moon 6,8; uitbreidingen rond de 6,5 Naval Battles 6,0 De rest is niet te vinden op de NL naam, als iemand de engelse naam ervan weet kunnen we die ook opzoeken |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 00:52
Castello = Masons (6.64) Gepakt & Gezakt = Pak & Stack (6.45) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 00:53
kakkerlakkensoep 6.23 (kakerlakensuppe) Heb hem toevallig net in Beijing gekocht. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 00:55
*Pack natuurlijk Kakkerlakkensoep = Kakerlakkensuppe (6.23) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 01:15
Oftewel aardige spellen, maar het probleem is als je zoals ik een 3D versie van Catan hebt, je van de 100 keren dat je een spel gaat spelen, minstens 95x 3D Catan gaat doen, en die andere 5x dan een 8-9+ spel, dus deze spellen zullen i.i.g. bij mij nooit gespeeld worden. De vorige spellen ibood staat namelijk nog deels in plastic ergens in huis. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 01:33
999 games = 666 the beast |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 01:42
Ik heb Kakkerlakkensoep hier liggen en is absoluut een aanrader. In de winkel een euro of 10. Een hilarisch spel waar iedereen na 2 minuten spelen volledig begrijpt. Lachkicks gegarandeerd ! De bedoeling van het spel is dat je elk om de beurt een kaart draait en zo snel mogelijk de groente zonder stotteren zegt. Er zitten natuurlijk wat uitzonderingen in het spel wat het extra moeilijk maakt. Kan iemand iets zeggen over de andere spellen ? |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 01:43
Op internet is er een review over blue moon, blijkt behoorlijk tegen te vallen omdat de regels slecht uit gelegd zijn en het eigenlijk niet leuk is. Naval dinges lijkt me wel leuk. Die vrachtwagentjes speel je misschien een paar keer. Castello is wel leuk als je nog geen colonisten van katan hebt maar mn zus die een kind krijgt waarvoor ik het wil kopen heeft het al geloof ik. Kakkerlakkensoep lijkt me een dom spel. Alle spellen zijn ook rond de 10 euro dus zo een koopje is het nou ook weer niet. Ik heb nog ongeveer 6 jaar de tijd om spellen voor dat kind te kopen dus laat ik deze maar zitten. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 02:08
Kakkerlakkensoep is inderdaad een “dom” spel, maar dat maakt het des te leuker. Vooral omdat nieuwe spelers het meteen begrijpen, wat bij sommige spellen net een probleem vormt. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 14:14
Wat een inhoudloze reactie. Gemiddelde prijs per spel ligt zeker op €20. Uit jou conclusie over “Kakkerlakkensoep” denk ik dat je dit snel snel moet gaan kopen. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 02:17
spellen ook voor volwassenen? |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 06:00
Het spel “Naval Battle” lijkt verdacht veel op een Russisch spel dat ik laatst speelde. Volgens mij is dit hetzelfde! Ik had vorige maand geen idee hoe het moest omdat de handleiding alleen maar in het Russisch was, maar dit geeft hoop. Heeft iemand toevallig een link naar een originele vertaling van de handleiding? Ik neem aan dat die bestaat omdat het nu ook hier verkocht wordt… Engels of Nederlands maakt niet uit, tnx! |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 08:49
Ondanks mijn vrij grote collectie bordspellen heb ik deze nog niet. Besteld ! :-) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 08:53
Een erg leuke iBood. Mijn zoon heeft het kakkerlakkenspel in de klas, en hij is er erg over te spreken. Besteld! |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 09:00
Weet je zeker dat het deze is ? Er zijn meerdere spellen in de kakkerlakkenserie ;) Overigens zijn ze allemaal best leuk. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 09:32
Ja hoor, het is de kakkerlakkensoep. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 09:05
Besteld! |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 09:17
Kan iemand van Ibood bevestigen dat levering voor kerst mogelijk is? Anders moet ik voor een kadootje over naar een plan B ;) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 09:35
Heb ooit nog spellen via ibood gekocht. Blue moon zat er ook tussen. Is een spel dat je tegenwoordig voor € 5 kan kopen op het internet als je goed zoekt. Castello is best een leuk spel als je nog niet hebt kennisgemaakt met echt tactische spellen. Als je fan bent van catan en carcassonne zal castello je ook bevallen. De rest heb ik nog niet gespeeld. |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 09:47
aan mod & of klantendienst : ik heb deze besteld , kan ik dit pakket pas na 25/12 ontvangen wegens reis voor het werk en pas terug de zaterdagavond !!!! mvg , wilfried |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 10:10
misschien staat het ergens geschreven maar dab heb ik het niet gezien. Maar worden deze spellen nog voor 25 december geleverd? |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 10:17
Ik heb er mij toch ook een setje aangeschaft, mijn dochters van 6 en 9 zullen blij zijn hopelijk :-) |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 10:24
[doorzet CS] Edited by: Renate |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 10:35
Heb toch ook een set besteld. Ik koop mijn spelen meestal in een lokale winkel ***(ja ik weet het, de site is ongelooflijk lelijk) waar ze een serieus assortiment hebben. Als ik daar de prijzen vergelijk dan valt deze ibood aardig mee. Als is het maar om enkele cadeau te geven. Edited by: Renate |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 10:48
Leuke aanbieding iBOOD! Zit voor ieder wat wils tussen, ook straks voor onze kleine meisjes. Die gaan mee op wintersport! Lekker bezig, eerst al de Joseph Joseph ‘Index XL’ Special Edition en nu dit, top! |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 10:56
Geweldige aanbieding. Net effe op b*l.c*m gekeken naar de prijzen en zo, maar dit pakketje is het geld zeker waard. En met zoveel spellen heb je meteen een paar cadeautjes die je weg kunt geven…
Kortom: ik neem ‘m! |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 11:11
[Doorzet CS] Edited by: Renate |
|||||||
|
#
Bericht: 17-12-2011 11:16
Zijn de regels van de spelen alleen in het nederlands of ook in frans? |
|||||||